abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143702120
Zwangerschap & geboorte

2014

17 augustus: geppie (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
23 september: Vue
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL (jongen)
2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu
11 maart: Cholula

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_143702135
Wijzigingen!? Let me know

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:47 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Leg me nou toch eens uit... hoe kan the fresh Prince of Bel air te verdragen zijn dan? Niks tegen die serie hoor. Maar als ik aan bevallen denk denk ik aan pijn en ik word daar nogal snappy van. Denk dat the fresh Prince dan veels te vrolijk is! 8)7
Geen idee :D hij had van alles mee en dat was voor mijn gevoel het enige wat acceptabel was :+

Ik had ook pijn en (8> moest constant op mijn rug duwen ivm rugweeën.

Je weet niet wat je uiteindelijk prettig gaat vinden. Ik had van alles mee omdat ik het weekend moest blijven en uiteindelijk ben ik bevallen in het tshirt jurkje wat ik al aan had. Niet omdat het zo snel ging maar omdat het me niet intereseerde. Net als versiering of een mooie kamer of mooie muziek.
Die serie blijkbaar wel :D

Barende vrouwen.. :+
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:56:08 #3
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143702141
Fijn soesa! En *O* voor dansende baby!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_143702195
Fijn soesa dat je zo lekker hebt geslapen!

Vandaag de UD van dyre! O+ hoe gaat het met jullie?

Rady
Idd 'verstand op nul' serie
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:59:20 #5
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143702244
Ik ben bevallen in een zomerjurkje, met knoopjes bovenaan! Die knoopjes blijf ik toch een pre vinden, ik weet dat ze je kleding wel omhoog schuiven als de baby er is maar dan heb je zo'n opgefrotte bult kleding in je nek :'). Ik wilde niet naakt bevallen trouwens, slaat achteraf op kaas want na de bevalling lig je alsnog met de boobs bloot en dan interesseert het ineens helemaal niet meer :D

Voor na de bevalling, het naar huis gaan, had ik vorige keer een mooi, nieuw jurkje mee :'). Kon me thuis weer omkleden want ik moest m'n bed in van de kraam O+. Nu neem ik gewoon een fatsoenlijke pyjamabroek met een voedingsshirt mee!

Oh, en wij keken de Olympische Spelen tijdens de bevalling. Was ook perfect :D, niet nadenken gewoon kijken. En af en toe een wee wegpuffen zonder meteen een hele verhaallijn te missen :P
pi_143702320
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:56 schreef Zoë23 het volgende:
Wijzigingen!? Let me know

[..]

Geen idee :D hij had van alles mee en dat was voor mijn gevoel het enige wat acceptabel was :+

Ik had ook pijn en (8> moest constant op mijn rug duwen ivm rugweeën.

Je weet niet wat je uiteindelijk prettig gaat vinden. Ik had van alles mee omdat ik het weekend moest blijven en uiteindelijk ben ik bevallen in het tshirt jurkje wat ik al aan had. Niet omdat het zo snel ging maar omdat het me niet intereseerde. Net als versiering of een mooie kamer of mooie muziek.
Die serie blijkbaar wel :D

Barende vrouwen.. :+

ben benieuwd wat Will Smith er van zou vinden! ;)
pi_143702378
Lekker soesa! Slapen O+

'Onze' verloskamers zijn ook leuk/ huiselijk aangekleed, met bankje, posterbehang, grote tv en open badkamer met bad. Leek me heel fijn toen we gingen kijken! Maar toen ik aankwam tijdens de bevalling had ik al 9,5 cm ontsluiting en heb ik alleen op bed gelegen. Heb weinig van de kamer meegekregen :D.

Dyre, wat een gek idee lijkt me dat! Je UD vieren met een 7 weken oud kindje!

[ Bericht 7% gewijzigd door Phaidra op 22-08-2014 14:09:57 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143703176
OUDERS!!!!! Okee egopost, klaagpost, rant!!!!! En het maakt me lekker niks uit! :6

nou willen mijn ouders met hun boot in de haven van ons dorp gaan liggen als we uitgerekend zijn! Dat wil ik niet! Het idee dat ze ieder moment met hun neus tegen het raam gedrukt kunnen staan!

Er is een hele goeie reden dat we hier zijn gaan wonen, zo zitten we precies twee uur bij beide ouderparen vandaan!

Echt hoor, vanaf 17 september eet ik alleen nogmaal ananas pannenkoeken tijdens de seks! Vier keer per dag!
pi_143703301
Zo klinkt het heel grappig maar eigenlijk zit ik er weer bij te janken
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:37:13 #10
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143703593
DND -O-

Dat soort situaties zijn gewoon moeilijk }:|
Je ouders willen er vast voor jullie zijn en denken dat je hun steun vast heel fijn zal vinden..
Maar als jij er geen behoefte aan hebt zou ik het toch duidelijk zeggen hoor.. als ze weten dat je je er ongemakkelijk bij voelt zullen ze het toch niet doen lijkt me? :{

En niet huilen hoor :*
pi_143703779
DND, wat stom!
Wees nu alvast heel duidelijk naar je ouders toe, dat ze pas welkom zijn als jullie dat aangeven..
Dan weten zij ook waar ze aan toe zijn.
En zeg het tegen je Kraamzorg, zij kunnen heel goed mensen wegsturen... Schijnt ;)
pi_143704002
Pfff dan ken jij mijn moeder nog niet loj, die laat zich niet wegsturen hoor. ;)

heb tijdens het gesprek net aangegeven dat ik dat helemaal niet fijn vind. Haar oplossing is om een dorp verder te gaan liggen, en met de slechte ov verbinding hier komt het er waarschijnlijk op neer dat mijn man ze nog mag gaan halen ook :|W
pi_143704022
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:37 schreef Radyhyn het volgende:
DND -O-

Dat soort situaties zijn gewoon moeilijk }:|
Je ouders willen er vast voor jullie zijn en denken dat je hun steun vast heel fijn zal vinden..
Maar als jij er geen behoefte aan hebt zou ik het toch duidelijk zeggen hoor.. als ze weten dat je je er ongemakkelijk bij voelt zullen ze het toch niet doen lijkt me? :{

En niet huilen hoor :*
Dankje :*
pi_143704137
Hebben ze de sleutel? Anders gewoon deur niet opendoen.

Ik heb net de davitamon vitamines gehaald. Met een stukje croissant naar binnen ging eigenlijk heel goed. Het is ook allemaal psychologisch he. Hopelijk voel ik me voortaan on top of the world, al betwijfel ik het een beetje :')

Oh ja, 40 weken jubel *O*
pi_143704139
40 weken mijlpaal *O*

En dnd je kunt toch gewoon zeggen, bootje in de buurt prima. Maar ik bel pas als het mij uitkomt en eerder wil ik jullie niet zien? Bij ons wonen beide ouders in de buurt, die wil ik ook niet zomaar op bezoek hebben.
Heb nog een beetje zelfde dilemma als Phaidra, wat met dreumes... die moet misschien maar opgehaald. Maar dan inderdaad zonder dat ik ze zie. Daar heb ik dan echt geen zin in denk ik.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:05:12 #16
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143704617
Fijn van de pillen Risu! ^O^
Hopelijk ga je je er ook nog beter van voelen ;)

Ik wil het liefst zo snel mogelijk mijn (schoon)ouders/(schoon)zus bij ons hebben... lijkt me heerlijk, al die liefhebbende mensen bij ons... laat maar komen hoor :D
(tenminste.. zo zie ik het nu hé.. wie weet denk ik er heel anders over als ik net bevallen ben ;))
pi_143705106
mij lijkt het ook heel fijn hoor, baby showen enzo. Maar een uurtje ofzo. Maar vooral de hoofdrollen voor de kleine en mijn man.

En mijn moeder is iemand die zichzelf niet kan wegcijferen. Het is uit enthousiasme, weet ik wel, maar ze heeft me nu al eenweek aan de huil omdat ze niet kan begrijpen dat ik ze maandag niet de hele dag over de vloer wil want daar heb ik de energie niet voor. En nu dit weer.

Kreeg net een sms van mijn man, die zag de bui al aankomen maar durfde het niet te zeggen. De arme lieverd... hormonaal monster ^O^
pi_143705171
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef Zolena het volgende:
40 weken mijlpaal *O*

En dnd je kunt toch gewoon zeggen, bootje in de buurt prima. Maar ik bel pas als het mij uitkomt en eerder wil ik jullie niet zien? Bij ons wonen beide ouders in de buurt, die wil ik ook niet zomaar op bezoek hebben.
Heb nog een beetje zelfde dilemma als Phaidra, wat met dreumes... die moet misschien maar opgehaald. Maar dan inderdaad zonder dat ik ze zie. Daar heb ik dan echt geen zin in denk ik.
pfff die lijkt me ook lastig, dan moet je inderdaad wel iets!
pi_143705262
https://db.tt/Jz589IRP
gelukkig heb ik dit uitzicht... dat helpt ;)
pi_143705463
Poesie! Onze is net onder de kast gekropen want t onweert... Bangerik...

Over je ouders, ik heb niet echt tips behalve blijven zeggen wat je wel en niet wilt... Sorry. En succes :*
Kwak
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:37:09 #21
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143705840
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Poeeeezzzz O+ _O_
pi_143705949
Ik dacht echt dat het vandaag ging gebeuren -O- van 04.30 tot 11.30 om de (gemiddeld) 8 minuten weeën daarna in slaap gevallen en nu is er weer geen pijl (peil??) op te trekken.
Ik word hier zo chagrijnig van :(
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:39:57 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_143705956
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hey, is poes weer terug?
disclaimer
pi_143707144
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hey, is poes weer terug?
mijn poes was niet weg... De mijne was opgezwollen ;)
pi_143707311
Och jee dnd, wat een gedoe en spanning zo. Zouden ze elke dag voor het raam gaan kijken anders? Ik zou ze in elk geval veel later laten weten dat je bevallen bent en je door de kraamzorg op bed laten sturen met baby als ze er wel zijn en te lang blijven. Zeker niet in dat andere dorp met slechte ov verbinding, ophalen is geen optie zou ik dan zeggen. Maandag ook gewoon gaan rusten, als ze persee de hele dag willen blijven? Dat is wat ik zou doen.

Heb alweer geslapen overdag. De zoveelste keer deze week, maar heerlijk is het wel.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:19:47 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_143707523
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

mijn poes was niet weg... De mijne was opgezwollen ;)
oh, ik dacht dat je dat destijds had gezegd, dat poes naar jouw ouders was gegaan!

Is je poes wel weer hersteld? :D
disclaimer
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:21:29 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_143707610
Wij gaan zo de kinderwagen ophalen en uit eten met de inlaws. Is de eerste keer dat ik ze weer zie sinds de clash en ik zie er toch stiekem wel een beetje tegenop :@
disclaimer
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:24:55 #28
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143707732
Kinderwagen!!! *O*
Het wordt vast wel gezellig vanavond SQ, maar kan me wel voorstellen dat je er een beetje tegenop ziet, ondanks dat je het al hebt uitgepraat met je schoonma.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:58:06 #29
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_143708897
Soesa, wat heerlijk zo lekker uitgeslapen! Uitgerust zijn scheelt zo veel!

DnD wat een vervelende situatie. Sluit me aan bij Hilmo: goed grenzen aangeven, zelf je rust pakken (ongeacht of ze er zijn) en de kraamverzorgster om hulp vragen!

SQ veel plezier vanavond! Komt vast goed!

Stomme dag hier vandaag... Ten eerste al dat halen en brengen in de zeikende regen. En verder: oudste ging op de schoolfoto. Was al paar dagen aan het smeren met lippenbalsem, want schrale rode lippen (door de spanning van eerste schoolweek: eigen onderlip likken en bijten). Dat was opgelost! Blauw vest aan, want dat staat zo mooi bij zijn ogen. Had hij vanochtend eerst gym. Hebben ze zijn gymshirt (goedkoop wit ding) onder zijn blauwe vest aangedaan, rits stukje open. Want ze wisten niet zeker of het nou zijn gymshirt was of dat het onder zijn vest moest :|W . Nu staat hij daar dus mee op de foto. En ik vind het zo lelijk :( . Het vest heeft creme details, dus het past er gewoon niet bij. :{
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:11:51 #30
250838 Fee-nix
pi_143709374
En na deze hormonale zeur nog wat grappigs: over de hik gesproken :D (let niet op het geratel van mijn kindjes op de achtergrond :P )

Rond de 40-45 sec. ook nog een golfslagbadje.
pi_143709512
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan zo de kinderwagen ophalen en uit eten met de inlaws. Is de eerste keer dat ik ze weer zie sinds de clash en ik zie er toch stiekem wel een beetje tegenop :@
komt vast goed schatje :* *roosvicee schuift*
uit eten, heb je iig wat om over te praten da scheelt.

Fee :* das ook suf zeg. Sowieso niet zo handig om de schoolfoto na de gymles te doen. Mijn oudste heeft best wel pluishaar, als die gegymd heeft dan heeft ze coupe windhoos, zou k ook niet heel gecharmeerd van zijn als ze dan nog op de foto moet :')
:)
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:18:15 #32
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_143709547
Ooh geppie dat is *O* En -O-
Hopelijk gaat het toch wat worden
En komt je beeb vandaag toch nog gewoon :*

SQ succes met de inlaws, dan heb je ze ook best een tijd niet gezien.
W
Z
E
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:20:02 #33
250838 Fee-nix
pi_143709592
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:16 schreef mignonne het volgende:

[..]

Fee :* das ook suf zeg. Sowieso niet zo handig om de schoolfoto na de gymles te doen. Mijn oudste heeft best wel pluishaar, als die gegymd heeft dan heeft ze coupe windhoos, zou k ook niet heel gecharmeerd van zijn als ze dan nog op de foto moet :')
Nee precies... die timing is ook niet lekker. Het huilen stond me nader dan het lachen :') . Weet wel dat het een groot deel ook mijn hormonen zijn, maar toch. Over een paar jaar vind ik het vast grappig ;).

Oja en geppie wat balen dat de weeën weer gestopt zijn. Hoop dat het alsnog snel gaat doorzetten! (En dat dit voorwerk je in ieder geval al wat heeft opgeleverd aan cm's!)
pi_143709679
Geppie :*
Hoop dat de baby snel komt

DND
-O-
Wij deden in de kraamweek de gordijnen dicht maar schoonouders konden nog net door een kiertje gluren :')
Hallo..ja borstvoeding..hoi :W
Zelfs al zijn de gordijnen dicht dan nog komt het signaal niet echt binnen. Ze zijn natuurlijk trots enzo dus grenzen aangeven is zeker een goede. (en als dat vooraf kan, zeker doen!)

SQ
Succes :* hoop op een gezellige avond

Fee
Oh dat is wel stom ja..jammer
En O+ baby met de hik

Hier een moeizame dag met buikpijn en stressgevoel in mijn buik. Irritant.
pi_143709788
Gaaf filmpje fee.
Stiekem vind ik je kinderen op de achtergrond super schattig. Heel suf, maar ik word week als ik mama hoor. Wat lief O+
Beetje jammer van die schoolfoto ja. Misschien valt het nog mee, of is het met een slimme photoshoppert op te lossen.

Geppie, wat stom dat je zo op de proef wordt gesteld. Hopelijk ben je nou wel een paar cm opgeschoten en heb je je kindje heel snel in je armen nou. Kan niet lang meer duren.

Er zijn hier zoveel katten, dat ik al niet eens meer weet welke ook alweer ziek was, of weggelopen. Er was er ook een aan komen wandelen ergens volgens mij. Ik vind het superverwarrend in ieder geval. :P
pi_143709832
Geppie, wat jammer dat het weer gestopt is! Hopelijk komen de weeën snel terug, en dan voor het echie!

DND, wat een vervelende situatie. Goed je grenzen blijven aangeven, in ieder geval!

Controle bij de vk was weer goed. Bloeddruk blijft mooi laag (104/50) en de baby begint met zijn hoofdje richting uitgang te liggen. De doppler werd ook nog even flink gemolesteerd tijdens het hartje luisteren. Kreeg vandaag de injectie niet al omdat het nog wat te vroeg is, dus daar moet ik over twee weken voor terug komen. :).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_143709895
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geppie, wat jammer dat het weer gestopt is! Hopelijk komen de weeën snel terug, en dan voor het echie!

DND, wat een vervelende situatie. Goed je grenzen blijven aangeven, in ieder geval!

Controle bij de vk was weer goed. Bloeddruk blijft mooi laag (104/50) en de baby begint met zijn hoofdje richting uitgang te liggen. De doppler werd ook nog even flink gemolesteerd tijdens het hartje luisteren. Kreeg vandaag de injectie niet al omdat het nog wat te vroeg is, dus daar moet ik over twee weken voor terug komen. :).
Ik vind het een beetje raar dat ik hem met 28+5 gewoon gekregen heb -O- doet t dan z'n werk wel? Weet jij dat mignonne?

Er is nog met de gyn overlegd...
Kwak
pi_143709996
Hahahhaha neee dat meen je Zoë :o Wat vreselijk, door een kiertje gluren. Dat vertelde ik mijn man net, hij zit me aan te kijken van waaaat? :D

En geppie, balen zeg!
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:11:55 #39
250838 Fee-nix
pi_143711102
Dank je Risu O+ .

Schaam me dood... Hormonaal dieptepunt: gehuild omdat de broccoli te klein is :') . Ik had me er zo op verheuheuuugd en het is goed voor me :'(. Man is nu nieuwe aan het halen :@ O+ .

(merk dat ik de laatste dagen niet lekker in mijn vel zit. Drukte, geen overzicht in mijn hoofd. En steeds die gedachte: Hoe ga ik het in godsnaam redden met drie kinderen :@ )
pi_143712782
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 18:11 schreef Fee-nix het volgende:
Dank je Risu O+ .

Schaam me dood... Hormonaal dieptepunt: gehuild omdat de broccoli te klein is :') . Ik had me er zo op verheuheuuugd en het is goed voor me :'(. Man is nu nieuwe aan het halen :@ O+ .

(merk dat ik de laatste dagen niet lekker in mijn vel zit. Drukte, geen overzicht in mijn hoofd. En steeds die gedachte: Hoe ga ik het in godsnaam redden met drie kinderen :@ )
:*
Kwak
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:14:14 #41
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_143713323
Fee komt wel goed hoor met je 3 Kids.
Wij kunnen dat.
W
Z
E
pi_143713540
Hilmo :D haha

Fee
Aww :* gaat je wel lukken!
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:20:55 #43
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143713587
Ik snap je gevoel feenix, maar ik hoor altijd dat de stap van 2 naar 3 veel kleiner is dan van 1 naar 2. Dus komt vast goed :)
pi_143714880
3 kinderen gaat je wel lukken. En er zijn wel dagen dat je ze achter het behang kan plakken, maar lets face it, dat heb je met 1 kind ook. Lekker extra genieten als ze een dagje op school zitten als je een baaldag hebt. (Ik ben wel nog kinderloos, maar heb op peuterspeelzaal gewerkt, dat kan je ook ineens keihard willen gillen om de kleinste dingen)
Heel normaal gevoel hoor.

En die broccoli snap ik ook. Ik heb eens keihard staan janken omdat ik mijn boterham liet vallen. (Ik had erg trek in die boterham en nou moest ik em opnieuw maken) En toen was ik niet eens zwanger. 8)7 soms is het gewoon even teveel en is dat dan net de druppel. Even uitjanken, dan diep ademhalen en later om jezelf lachen. Komt allemaal goed, en anders kun je de kinderen misschien even uitlenen een dagje. Lekker bij oma spelen ofzo. Kan je zelf misschien ook even weer bijtrekken. O+
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:52:32 #45
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143715082
WEEEEEKKKKEEENNNDDDD!!!! *O*

Fee, wat een heerlijk filmpje! O+
En misschien valt die foto straks wel heel erg mee.
Komt vast allemaal helemaal goed hoor.. ook met 3 kindjes :Y

DAD *O* voor je controle en dopler-schoppende beeb!
pi_143715943
Fee :* komt vast wel goed! Nietvergeten in en uit te ademen ;)

alle meiden hier :* met mij gaat het al beter.

Sq wat een geheugen! Ja we zouden die poes laten logeren maar kon het niet op het laatste moment. Ze is zo lief... en vies! Maar gelukkig is ze de hele zomer niet binnen geweest ;)
pi_143716643
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje raar dat ik hem met 28+5 gewoon gekregen heb -O- doet t dan z'n werk wel? Weet jij dat mignonne?

Er is nog met de gyn overlegd...
moet goed zijn hoor :) in de uk en vs wordt de prik vaak met 28 wkn al gezet, alleen in nl oa houden we 30 aan. Eerder heeft niet per se zin omdat er eerder nog te weinig uitwisseling tussen moeder en kind zou zijn om een antistofreactie te triggeren bij moeder. Later kan dus wel kwaad omdat dan jouw lijf wellicht al antistoffen aan gaat maken. En die antistoffen die je eventueel zou kunnen maken zijn dan over het algemeen weer niet zo spannend bij een eerste maar wel bij een volgende zw.schap.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:31:12 #48
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_143716906
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 18:11 schreef Fee-nix het volgende:
Dank je Risu O+ .

dat lukt. Been there enzo. Het is best druk maar zo'n derde gaat veel makkelijker in de vaart mee. Ik heb wel mijn derde zwangerschap precies zo ervaren. :* hopelijk gauw weer wat rust in je hoofd
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:53:32 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_143717977
Fee :* komt heus goed! Jij bent zo'n lieve toegewijde mama, dat kan niet fout gaan! En ik ga zo je filmpje kijken!

Geppie, wat frustrerend. Hopelijk zit je ze nu weg te zuchten :*

Het werd gezellig vanavond! Begon wat awkward maar het ijs brak wel. Mag zelfs een auping lenen om in te biggen *O* en mijn man heeft al zes rondjes met de kinderwagen door het huis gelopen uiteraard :')!!
(Ik had ze wegens vakantie idd al even niet gezien ;))
disclaimer
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:07:56 #50
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143718645
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad! ^O^
En mannen en kinderwagens... O+ Die van mij heeft zo'n beetje eigenhandig de wagen uitgezocht... hij zag em.. testte em.. klik klak klik.. dit wordt em zei hij toen :7
Maar ik moest eerst nog 10 andere bekijken en testen en toen wist ik pas zeker dat ie gewoon gelijk had _O-
pi_143718661
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
Fee :* komt heus goed! Jij bent zo'n lieve toegewijde mama, dat kan niet fout gaan! En ik ga zo je filmpje kijken!

Geppie, wat frustrerend. Hopelijk zit je ze nu weg te zuchten :*

Het werd gezellig vanavond! Begon wat awkward maar het ijs brak wel. Mag zelfs een auping lenen om in te biggen *O* en mijn man heeft al zes rondjes met de kinderwagen door het huis gelopen uiteraard :')!!
(Ik had ze wegens vakantie idd al even niet gezien ;))
O+
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:10:15 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_143718758
Mannen en wielen :D
Doet de jouwe straks ook Risu! In dát opzicht zijn ze bijna allemaal hetzelfde :')
disclaimer
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:44:32 #53
250838 Fee-nix
pi_143720505
Dank jullie wel voor alle lieve reacties, dames. Dat doet me weer goed :).
Debuurvrouw: altijd goed om van een ervaringsdeskundige te lezen dat het heus goed komt... En dat je de derde zwangerschap ook zo hebt ervaren. Thnx :* .

Heb een lekker relaxed avondje voor de buis gehad. Nu maar weer op tijd naar bed, misschien zie ik het morgen dan allemaal weer wat zonniger in. (En het is natuurlijk niet alleen maar kommer en kwel, want tegelijkertijd kijk ik hartstikke uit naar de komst van onze kleine dame. Ben zo benieuwd naar haar. Maar door de pijn, vermoeidheid en het wennen aan het nieuwe, drukke haal- en breng schema voelt het soms wat erg overweldigend)

SQ fijn dat het zo'n gezellige avond was! En een luxe bevalbed geregeld ^O^ .

Trusten!
pi_143733166
Ja hoi wij zijn net thuis! Gezellige verjaardag gehad van een vriend. Wel lekker om dit soort dingen nu nog even te doen.

Op de terugweg op een stille Dorpsweg nog aangehouden. Moest blazen :D met mn dikke buik! Uiteraard dikke P :+

Trusten, morgen lees ik bij...
Kwak
pi_143733537
Alleen even op DnD: bweuh, wat een lastige situatie met je ouders! Het hangt ook maar weer net van de mores in de familie af hoe makkelijk zoiets uit te leggen en te bespreken is :-/ Succes!

Ik kon tijdens de bruiloft van gister lekker veel zwangerdingen kletsen; de videografen (liepen 'in mijn schaduw' mee) verwachten ook een kindje :) In de loop van de dag bleek dat we maar 3 dagen schelen en dat we ook nog vanaf zondag bij elkaar in de hypnobirthing-groep zitten, haha! Gezellig, erg leuk stel volgens mij.

Merk nu wel echt steeds meer dat het fysiek zwaarder wordt, mijn werkdagen.. Nog even volhouden, nog 7 bruiloften te gaan in de komende 3 weken (2 per weekend). Vandaag naar Kijkduin voor een strandbruiloft (lekker voor de toch al zere kuiten ;))

Edit: en oja, vergeet ik weer voor mezelf te jompelen: 28 weken vandaag! w/

[ Bericht 8% gewijzigd door JufMariska op 23-08-2014 07:45:54 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_143733596
JM, jouw werk lijkt me zo ontzettend gaaf, maar inderdaad ook erg zwaar nog!

Hier merk ik ook dat werken steeds moeizamer gaat. Ben 's avonds ook steeds langer bezig, omdat het lopen op het einde van de avond gewoon niet meer wil. Gelukkig nog maar 4 weekjes, en ik schat dat dat zo'n 8 werkdagen zijn, dus het is nog redelijk te overzien :P
pi_143733640
Jm dat lijkt me ook erg pittig qua werk

Fee :*

Sq fijn dat t nog leuk was!

27weken vandaag! *O*
:o en alles is al in huis. Nu nog wassen.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 08:29:22 #58
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_143733906
Hoi meld met baby uit de buik *O*
Om 6:13 geboren en gewoon 9 pond :o
De dame had zo'n haast om geboren te worden dat we het ziekenhuis niet hebben gered en dat ze door haar vader op de wereld is gezet.
De verloskundige kwam 10 minuten later.
Het is een kleine bollo en heeft al uit 2 borsten gedronken O+
En haar naam is eva O+
W
Z
E
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 08:31:40 #59
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_143733915
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 08:29 schreef rebel-angel het volgende:
De dame had zo'n haast om geboren te worden dat we het ziekenhuis niet hebben gered en dat ze door haar vader op de wereld is gezet.
En haar naam is eva O+
Jeuj dat klinkt echt als een turbobevalling!!! En door papa op de wereld gezet, hoe speciaal <3! Gefeliciteerd met de kleine meid *O* !
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 08:32:10 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_143733922
Omg rebel! Wat doe je nu, zo snel! Ik dacht dat dat alleen op tv gebeurde :D gefeliciteerd lieverd! Zal wel even bekomen zijn voor jullie :o
Even een negenponder zonder begeleiding op de wereld zetten.... _O_ *O*
disclaimer
pi_143733926
Waaaauw, rebel! Wat doe je dat snel! :o Wat gaaf dat ze door haar papa op de wereld is gezet O+ Gefeliciteerd! *O*
pi_143733962
Wow, dat is bijzonder! Van harte gefeliciteerd! Ben benieuwd naar het uitgebreide verhaal :)
pi_143733970
Wow, rebel! Gefeliciteerd met jullie dochter en wat speciaal dat papa haar op de wereld heeft gezet. Kom lekker bij en geniet van je gezin! *O*.
pi_143734000
Woow rebel :o
Lijkt me best eng zon turbo bevalling zonder mensen met medische achtergrond om je heen :o

Gefeliciteerd!
pi_143734008
quote:
En haar naam is eva O+
Wauw, gefeliciteerd!! *O* mooie naam O+. Dat ging wel in standje turbo idd! En dat bij een 9-ponder, dat geeft de burger moed ;). Fijn dat ze al zo goed drinkt!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143734027
Oh wow rebel!!! Gefeliciteerd met de geboorte van Eva! Schitterende naam al zeg ik het zelf ;)
En superspeciaal dat ze door papa is opgevangen :o
Nu lekker bijkomen en genieten!! *O*
Tralalalaaa
pi_143734035
Rebel!
Omg wat een actie! _O_
Ga genieten van je bollo met mooie naam O+
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 08:51:33 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143734052
Gefeliciteerd RA :D *O*
KuikenGuppy
pi_143734081
Wauw Rebel, wat een topprestatie en wat fijn dat alles goed gaat! Gefeliciteerd *O*
pi_143734084
*O* gefeliciteerd, wat snel en bijzonder.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:00:12 #71
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143734133
Rebel :o! Hoe tof! Van harte met jullie Eva O+
pi_143734134
Wow rebel!! Gefeliciteerd!!
pi_143734144
Rebel gefeliciteerd! Wat een snelle meid die Eva! En hoe bijzonder dat papa haar de wereld in heeft geholpen O+
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:01:51 #74
250838 Fee-nix
pi_143734148
:o Ook goedemorgen! :D
*O* *O* Rebel gefeliciteerd! *O* *O* Wat spannend en bijzonder en snel! Heerlijk dat ze er nu is O+ . Fijne kraamtijd!

En Zoë 27 wk *O* . En alles al in huis :o ^O^ . Ik word er helemaal zenuwachtig van :P.
Zelf vandaag 32 weken!
pi_143734247
*O* Rebel, Gefeliciteeeerd *O*
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:12:20 #76
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143734252
Jeetje rebel! Een echte turbo! Alles goed?? Gefeliciteerd!! *O*
pi_143734319
Wow Rebel, wat een turbo bevalling zeg. Gefeliciteerd met dochter! *O*
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:20:26 #78
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143734332
Rebel wat een verrassing!

Gefeliciteerd met Eva *O*
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_143734340
Nou jaaa Rebel, wat geweldig gedaan! Lijkt me eng zonder begeleiding. Wat is dat snel gegaan zeg. Ben benieuwd naar het verhaal. Van harte!!! :D
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:23:40 #80
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143734357
Rebel wat klink je gelukzalig! O+
En wat goed dat je het samen met je man hebt gedaan, wat bijzonder!
Gefeliciteerd met jullie meissie en geniet ervan :*
pi_143734364
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:01 schreef Fee-nix het volgende:
:o Ook goedemorgen! :D
*O* *O* Rebel gefeliciteerd! *O* *O* Wat spannend en bijzonder en snel! Heerlijk dat ze er nu is O+ . Fijne kraamtijd!

En Zoë 27 wk *O* . En alles al in huis :o ^O^ . Ik word er helemaal zenuwachtig van :P.
Zelf vandaag 32 weken!
32weken! Gaat ook snel allemaal!

Haha :D maar jullie krijgen een meisje dus genoeg roze om nog te kopen!
Ik had de helft vd spulletjes al :+

Ik moet alleen nog S haar tas klaarzetten (heb nieuwe kleding besteld voor als ze naar oma moet :@ shirtjes met een poes enz. Vind ze vast leuk)
En spulletjes voor in mijn ziekenhuistas (shampoo enz alvast en back up make up :@ )
pi_143734365
Wow Rebel gefeliciteerd! *O*
Dat is pas echt een "moment met zn tweetjes" :D
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:26:46 #83
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143734388
*O* voor de wisseldagen!
pi_143734474
Rebel gefeliciteerd *O* En wow voor de turbobevalling met man.
pi_143734487
Wow Rebel wat een bevalling :o. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter *O*! Ben benieuwd naar de uitgebreide versie van je verhaal!
pi_143734776
Wow Rebel!!!
Gefeliciteerd, wat ontzettend snel!
*O*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_143735084
Gefeliciteerd Rebel! *O*
pi_143735092
Gefeliciteerd Rebel!
En ook ik ben erg benieuwd naar je uitgebreide verhaal!
Nu genieten van de kraamtijd!

(Oh en Zoe, ik heb vandaag alles voor in m'n bevallingstas net in de was gedaan... Morgen staat hij ook al klaar, ben een beetje vroeg ;) ) dus is niet raar ;)
pi_143735275
Wat snel, rebel! Gefeliciteerd! :*
  † In Memoriam † zaterdag 23 augustus 2014 @ 10:45:27 #90
43556 miss_dynastie
pi_143735334
Gefeliciteerd rebel *O* :*
pi_143735347
Wauw rebel, wat speciaal! Gefeliciteerd en geniet van de kraamtijd :)
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_143735363
En een *O* voor alle wisseldagen! Hier 26 weken vandaag :)
pi_143735443
Rebel gefeliciteerd! *O* *O* *O* ben ook heel benieuwd naar het verhaal!
pi_143735500
quote:
En haar naam is eva O+
Whaah! Speedy!

Gefeliciteerd! O+

Wat spannend!
Kwak
pi_143736165
Gefeliciteerd Rebel!!
pi_143736195
Wauw Rebel, wat snel en bijzinder! *O*
Gefeliciteerd!
Home is where the O+ is...
pi_143736377
Gefeliciteerd Rebel! *O*
pi_143736473
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:29 schreef Loj het volgende:

(Oh en Zoe, ik heb vandaag alles voor in m'n bevallingstas net in de was gedaan... Morgen staat hij ook al klaar, ben een beetje vroeg ;) ) dus is niet raar ;)
:D goed om te weten
pi_143737181
Wauw Rebel, gefeliciteerd! *O* en mooie naam!
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:20:05 #100
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_143737266
gefeliciteerd rebel! wat een turbobevalling!
Succes met bijkomen :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_143737770
quote:
En haar naam is eva O+
Ooooh Rebel wat een verhaal O+ Gefeliciteerd met je meisje!! *O*
Geweldig dat pappa haar zelf gehaald heeft! Als ik me er een voorstelling van probeer te maken krijg ik gewoon tranen in mijn ogen :@

Ik ben héél erg benieuwd naar het lange verhaal!
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:47:20 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_143737798
Gefeliciteerd Rebel! *O*

Ook hier fan van de naam O+ en echt té stoer dat je helemaal zelf een 9-ponder ter wereld hebt gebracht! En ook superstoer van dr vader _O_
(een vriend van mij heeft zn tweede zoon ook op moeten vangen, die vond t doodeng :D )
pi_143738014
Rebel, wat doe je nu :o ! Gefeliciteerd :* en hopelijk gaat het allemaal goed met jullie.
pi_143738421
Rebel, van harte met jullie mini (maxi? ;) )!
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:02:06 #105
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_143739537
Jeetje RA! :o :D Gefeliciteerd *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:06:22 #106
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_143739643
Rebel gefeliciteerd! Wat bijzonder!
pi_143740300
Gefeliciteerd Rebel!! *O*
Wow wat snel! En heel mooie naam!
Was paar dagen terug even bang dat m'n hormonen aan het afzakken waren ineens, maar nee hoor, lees dat je man je kind ter wereld heeft geholpen en daar waren de tranen. Klinkt zo mooi!
pi_143742119
Gefeliciteerd Rebel! Ben benieuwd naar je verhaal! Fijne kraamtijd O+
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:53:27 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_143742352
Mijn man en ik zijn crafty geweest vandaag :D

(Klein voordeel van een houtmannetje hebben: je stikt van de eiken plankjes :'))
disclaimer
pi_143742571
Mooi plankje!
Kwak
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:46:56 #111
415771 StarDust_
We are all made of stars...
pi_143743871
Gefeliciteerd Rebel! Wat een speciaal moment moet dat geweest zijn, zo met zijn 2tjes! O+ Nu bijkomen en heerlijk genieten!

Mooi plankje SQ!! Fijn zo'n handige Harry in huis, die van mij heeft 2 linkerhanden.

Vandaag heb ik de kinderkamer uitgekozen en de maxi cosi is ook al in huis! *O* Volgende week de kinderwagen bestellen en dan zijn alle grote dingen geregeld! Het wordt nu wel heel 'echt' allemaal hoor, vind het wel erg spannend!

Vanochtend in bed zag ik voor het eerst mijn buik bewegen, dat is pas raar! En nu zit ik er continue naar te staren, maar gebeurt er natuurlijk helemaal niks... :{
pi_143743968
quote:
En haar naam is eva O+
Gefeliciteerd met Eva *; Wat fijn dat het zo snel gegaan is :D
Born to Lose, but Built to Win.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:51:08 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_143743985
Oeh, wat heb je gekozen stardust?
disclaimer
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:56:35 #114
415771 StarDust_
pi_143744122
Voor de kinderkamer heb ik deze gekozen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt tegen witte muren aan, dus de meubels mochten wel wat donkerder. 1 muur wordt vintage blue, de rest wordt opgeleukt met kekke accessoires :7

Maxi cosi hebben we gewoon de citi, lekker basic. Ik verwacht hem toch niet veel te gebruiken.
pi_143744125
Mooi SQ! Die van mij is totaal niet handig en heeft het voor elkaar gekregen een gekocht plankje scheef op te hangen, ondanks waterpas en aftekenen :+ Ik kan het alleen niet beter, dus dat is wat problematisch.

Ooh Star, wat gaaf van het eerste keer zien bewegen! Spooky en ook mooi tegelijkertijd he? Ik vind het nog steeds vreemd te beseffen dat dat een baby is die dat doet. Geen idee wat ik dan denk dat er in mijn buik zit :') maar een baby zit er toch echt niet in, toch toch 8)7

Vandaag heerlijk productief geweest, niet eens geslapen overdag. Heb twee artikelen geschreven, aangezien ik anders deadlines zou hebben rond de bevalling en erna, werk ik vooruit voor mijn bijbaantje en nu hoef ik er nog maar eentje, wat een opluchting :) En een was gedaan met wat babyspul er al bij in. Begin nu een beetje zo te denken van als het nu zou komen, wat wil ik dan gewassen hebben, wat moet er dan klaar zijn. Net een hele tijd met man in de tuin gezeten in de zon en lekker krasfolie gekrast.
pi_143744203
is het raar dat mijn baby elke keer gaat hikken zodra ik een mandarijn gegeten heb :') ?
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:03:23 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_143744309
Leuk kamertje SD! O+

en we hebben het sàmen gemaakt he :P (moet ik er wel even bij vermelden, want meestal klust hij inderdaad alleen :'))

Mijn man draait daar zijn hand niet voor om, die heeft ook dit gebouwd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gaat mijn skill level wel wat te boven overigens :')

Lekker productief Hilmo!
disclaimer
pi_143744384
Mooi plankje hebben jullie sámen gemaakt, SQ! Baard vindt het ook heel leuk om dingen zelf te maken, nu voor de babykamer vooral. Prima, als hij dat doet maak ik de baby wel verder af. :+.
pi_143744462
Wauw Rebel :o Van harte!!
pi_143744965
Onze gordijnrail in de babykamer hangt waterpas. Heeft (8> keurig gedaan.

Helaas zijn het kozijn en het plafond niet waterpas dus het lijkt nu of het scheef hangt :') _O-

Mijn lief heeft zeker geen twee linker handen, maar ziet details niet waar ik me dan juist aan erger. Dus ik ben altijd zo'n ontevreden zeikerd :') :@
Kwak
pi_143746122
Leuk plankje SQ! Altijd leuk om zelf dingen te maken! Vorige week heeft vriend de kamer van peuter omgetoverd tot een heel lief meisjeskamertje en nu is ie al de hele dag bezig de andere kamers van de bovenverdieping en de gang van een nieuwe vloer te voorzien. Tussendoor heeft ie ook nog de muren in de babykamer geschilderd en een muur in onze eigen slaapkamer :). En ik haak vrolijk verder aan een slaapzak voor in de maxi cosi en nog wat kussentjes voor dochter.
pi_143747183
Wat klinkt dat heerlijk huiselijk Sicilia!
Kwak
pi_143749637
Rebel wauw wat een bevalling. :o Gefeliciteerd met jullie dochter! *O*
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:10:41 #124
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143749926
Wat handig zeg die handige mannen! Wij hebben alleen maar linker handen in huis :P.

Vriend kwam net onaangekondigd met zijn halve voetbalelftal binnen. Ik zit al in mn joggingpak met rode badjas op de bank. Faal :') . Gelukkig gingen ze alleen de tassen droppen. Ach ja, liep gelukkig niet half naakt rond.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_143751609
Superleuk SQ

Leuk kamertje SD

Lekker aan het nestelen hilmo en sicillia? O+ lekker

AwayTL
:D vonden ze vast jammer dat je niet naakt rondliep haha
pi_143752086
Knutselkerels. O+. De mijne staat as we speak een wolk te schilderen. Met een glas wijn erbij. :'). Kwak, ik zag echt helemaal voor me hoe J heel nauwkeurig en precies die rail aan het ophangen is (met zijn tong uit de mond, want zo hoort dat), een stap achteruit doet en ziet dat het hartstikke scheef is. De arme ziel. ;(. :D.

SD, mooi kamertje hebben jullie uitgezocht! :).

Wij hadden trouwens onze eerste hormonale ruzie vanochtend. Hebben we dat ook weer gehad. :+.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:24:29 #127
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143752842
SD gaaaaffff! ^O^
SQ echt super leuk plankje :Y
Whaha Away.. klinkt bijna als het begin van een slechte pornofilm :X _O-
DAD, slecht begin van de dag.. maar goed einde met wolkjes ;)

Klussende mannen ^O^
Mijn vent heeft het koofje in de babykamer afgemaakt met gipsplaten. Dus alles is klaar voor de stucadoor maandag ^O^
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:35:06 #128
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143753336
Nog meer foto-updates van al het klusgeweld?

Ben ook benieuwd naar de creaatsels van sicilia!
pi_143753901
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Knutselkerels. O+. De mijne staat as we speak een wolk te schilderen. Met een glas wijn erbij. :'). Kwak, ik zag echt helemaal voor me hoe J heel nauwkeurig en precies die rail aan het ophangen is (met zijn tong uit de mond, want zo hoort dat), een stap achteruit doet en ziet dat het hartstikke scheef is. De arme ziel. ;(. :D.

SD, mooi kamertje hebben jullie uitgezocht! :).

Wij hadden trouwens onze eerste hormonale ruzie vanochtend. Hebben we dat ook weer gehad. :+.
Precies zo! :Y

Ik heb m geknuffeld en gezegd dat wij in elk geval weten dat dit waterpas is :P

Ben weer thuis overigens! Ook fijn na vier weken vakantie in eigen land/ouderlijk huis. O+
Kwak
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:54:09 #130
250838 Fee-nix
pi_143753992
Zoë heerlijk hoor, dat je al bijna klaar bent ;). Ik zag vanochtend dat het ook vooral in mijn hoofd zit dat wij nog zoveel moeten. Het valt eigenlijk wel mee! Nog wat kleertjes kopen. Babykamertje opruimen en een rolgrodijntje ophangen. Babywasjes. Ziekenhuistas inpakken. Etiketten voor op geboortekaartjes schrijven. Dat zijn de grootste dingen nog. Komt goed ^O^ .

SQ wat een leuk plankje! Crea hoor!

SD een kinderkamer *O* . Goed idee om de meubels wat meer te laten knallen ivm de witte muren :). En voor het eerst een bewegende buik O+ .

Sicilia en vent ook lekker bezig!!

O en de mannen van DaD en Rady ook al aan de klus :D.

Hier vandaag geen klussende vent. Misschien gaat hij wel morgen het rolgordijntje ophangen :).

Vanochtend zijn wij met z'n vieren naar de Primark geweest. Ik dacht dat ik lekker ook wat babyspulletjes kon halen, verkopen ze daar helemaal geen maatje 50 -O- . En ook amper 56, alleen van die pakjes uit 1 stuk.
Gelukkig wel goed geslaagd voor de jongens!

En vanavond heb ik mijn zwangerschapsboekje (gewoon een blanco schriftje) even bijgewerkt. Had veel te schrijven, want de laatste keer dat ik schreef, was ik 23 weken zwanger! Maar ben weer bij. Is toch heel leuk om later terug te lezen :).
pi_143757649
Oh wauw rebel, van harte met jullie dochter en zusje! *O* Turbo zeg! :o
pi_143762720
Oh man, wat is dat niet kunnen slapen dramatisch zeg!
Lig al 5 uur wakker en over 2,5 uur is m'n kindje alweer wakker :(

Zo en weer zen...
pi_143763505
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:38 schreef Mangostine het volgende:
Oh wauw rebel, van harte met jullie dochter en zusje! *O* Turbo zeg! :o
En hoe is het met jou dan?
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 24 augustus 2014 @ 08:12:01 #134
250838 Fee-nix
pi_143763692
Oh bah Loj... Ik weet nog dat ik bij mijn eerste zwangerschap ook steeds zo slecht sliep. Maar als ik dan tegen de ochtend in slaap viel, kon ik tenminste wel heeeeel lang uitslapen, want geen kind die me wakker ging maken. Sterkte vandaag :* .

Deze zwangerschap heb ik tot nu toe eigenlijk geen problemen met slapen (afkloppen!) Maar vannacht... pfff rotnacht. Manlief moest 's avonds werken. Hij ging om 18.30 uur weg gisteravond. Zou volgens verwachting ongeveer tussen 00.00 en 02.00 uur weer thuis zijn. Dat werd 06.00 uur!!
In slaap vallen ging nog wel, maar rond 02.30 moest ik plassen en daarna heb ik alleen nog maar heel licht geslapen. Was telkens wakker... Heb ik altijd last van als hij niet naast me ligt. Blegh.
En na zessen natuurlijk ook niet meer geslapen.
Nu ben ik er uit met de kinderen en kan hij slapen. Ik denk dat ik zo maar met ze bij iemand op de koffie ga (opa en oma ofzo). Dan kan ik ook even dom zitten terwijl ze vermaakt worden :P.
  zondag 24 augustus 2014 @ 09:16:03 #135
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143764186
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:35 schreef AwayTL het volgende:
Nog meer foto-updates van al het klusgeweld?

Ben ook benieuwd naar de creaatsels van sicilia!
Koofje waarachter al het lelijke leidingwerk is weggewerkt :Y

En klaar voor de stucadoor (al zijn spul ligt al klaar) :D

En :* voor de meiden met slechte nachten.. hoop dat dit een lazy sunday voor jullie wordt om nog een beetje bij te komen.
pi_143765255
:* voor de slechte nacht, Loj!

Rady, wat een werk joh! Respect! Het grote voordeel van zoiets is dat je straks zó onwijs veel eer van je werk hebt. *) . Wij behangen één muur en zetten wat spullen in een kamertje, dat is niet zo'n kunst. :D.
pi_143765802
Netjes inderdaad Rady!
Mijn vriend heeft zelf de babykamer gestucd, gister het laatste stukje gedaan. Nu alleen nog een plafond, een vloer en een laag verf..
Maar ach, we hebben nog 9 weken :')
pi_143765887
Leuk hoor die babykamers!

Geen lazy sunday hier (en heb maar iets meer dan een uurtje geslapen)
Over een half uur staat er visite voor de deur en aan het eind van de middag nog naar een kinderverjaardag...
Dat wordt cola drinken vandaag ;)
pi_143765962
Ik slaap op zich goed, maar heb wel strijd om de ruimte in bed s nachts met (8> :')

Sterkte voor de slapeloze dames. Wij gaan zo naar een surprise babyshower. Heb met mn domme hoofd beloofd saucijzenhapjes te maken, dus dat ga ik nu maar doen :+
Kwak
pi_143766403
Mooie klusfotos komen hier voorbij! _O_ wij houden het behoorlijk simpel in de babykamer denk ik.. maar daar willen we wel mee aan de gang na thuiskomst!

Straks lekker naar huis O+ fijn. Tis toch vermoeiend, zeker nu, op vakantie zijn. De hoeveelheid lopen die je doet is toch meer dan gedacht vaak! Voordeel is dat ik voor mijn gevoel minder water vasthoud (broek lubbert weer van mn kont af :') ), nadeel is dat de eerste officiele hormonster-aanvaring ook een feit is. Als ik zo moe ben staan tranen me eigenlijk constant nader dan lachen, heeeel fijn en ontspannen :').

Overigens van schoonmoeder alle cliche's gekregen, rompertjes met i love mommy and daddy, mutjes met born in 2014 (ik mag het hopen zeg!) En sokjes met my mummy is yummy
:') maar ook: heel zoet dekentje waar vriend zelf als baby in gewikkeld was O+. En nog wat pakjes en schoentjes voor als baby groter is- die heeft ze weer meegenomen en komen mee met het volgende bezoek. Niet alles mijn smaak, maar als het onder de spuug en poep zit maakt dat ook niet meer uit haha!

Verder hier wel soms meegelezen maar niet alles, maar wel een flitsbevalling gezien! *O* gefeliciteerd rebel!!!
pi_143766447
27 weken mijlpaal :D
pi_143766476
Oh en ik groei lekker door! Das mooi. Volgens mij ook de eerste tijgerstreep in zicht.. zie een schaduwtje onder mijn huid, lijkt het...
pi_143766849
Iemand van jullie alvast belang bij pampers newbaby maatje 2?
Iets te enthousiast inkoopbeleid gehad hier met ons Dikkie Dikje :')
Hebben nu 5 pakken over :@
Voor helft van de prijs mag je ze komen halen in Uithoorn of spreken we iets af in de omgeving
Of evt op 6 sept in Assen

[ Bericht 3% gewijzigd door BlueEyes op 24-08-2014 12:15:08 ]
  zondag 24 augustus 2014 @ 12:06:59 #144
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143766863
DAD, toen we 8 jr geleden het huis kochten hebben we alleen het echt nodige gedaan.. en in de destijds rommelkamer eigenlijk helemaal niks (toen bleek later ook nog de parketvloer op de 1e verdieping plaatselijk los te liggen dat met het stofzuigen er plankjes uitkwamen :') ). Dus nu is de complete make-over echt nodig ;)

LMN, wat goed dat je vriend zelfs het stucen zelf doet ^O^
En binnen 9 weken moet het vast allemaal goed komen toch ;)
Mijn man zou het ook wel zelf kunnen stucen, maar in de woonkamer heeft ie er een slijmbeursontsteking van overgehouden (is al even geleden, dus gelukkig al lang over), dus stucen is het enige wat we uitbesteden :)

Loj, wat een drukke dag! Pfff. Hopelijk vanavond zoooo moe dat je als een blok in slaap valt :*

Kwak, jij hebt nu ruimte voor 2 nodig hoor.. dus zou je vriend echt even een stukje op moeten schuiven hoor hihi. Veel plezier vandaag en bakse!

LT gratzzz *O*

Crump ondanks de vermoeiheid toch een goede vakantie gehad? Dat familie-dekentje is echt super leuk. En de rest... tja dat hoort erbij zullen we maar zeggen ;) (net zoals de tijgerstreepjes :* ).
pi_143766977
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 07:32 schreef Phaidra het volgende:

[..]

En hoe is het met jou dan?
eh, relatief rustig eigenlijk. Het rommelt hier wel af en aan maar zet niet door. Ik ben net herstellende van een buikvirusje, dus daarna in optimale baarconditie :7

En verder kijk ik uit naar mijn hopelijk eerste vaginale bevalling en zweet ik tegelijkertijd penen!
Meisje is wat aan de lichte kant, maar wel een prima gewicht. :)

Straks sta ik bovenaan hier :o
  zondag 24 augustus 2014 @ 12:11:20 #146
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143766999
BE, mooie aanbieding. Maar totaal niet in de buurt, dus ik pas :D
pi_143767084
Over 2 weken ben ik in Assen, dus evt daar kan het ook opgehaald
(Zal er even bijzetten nog)
pi_143767095
Jaa de vakantie was fijn hoor :) heel mooi gehad samen! Ik ben stiekem gewoon heel huiselijk en altijd blij om naar huis te gaan, zelfs als de vakantie in het paradijs was, bij wijze van :D .

We vinden het nog steeds moeilijk met namen overigens, ga deze week eens even kijken naar mogelijkheden voor een pretecho.. 3d? Kwak, tips in de buurt? Misschien helpt het als we zijn gezicht zien :). Zijn hier wel dingen aan het uitproberen, maar het voelt allemaal nog gek :D hoewel een van mijn lievelingsopties nog veel gekker voelt dan de andere, dus ik denk dat die afvalt.

Hoe werkt dat eigenlijk met die strepen? Is het zo patsboem streep, of kan dat ook langzaam ontstaan? Heb geen idee waar ik naar kijk :') straks is het een bloedvat _O-
pi_143767182
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 12:15 schreef Crumpette het volgende:
Jaa de vakantie was fijn hoor :) heel mooi gehad samen! Ik ben stiekem gewoon heel huiselijk en altijd blij om naar huis te gaan, zelfs als de vakantie in het paradijs was, bij wijze van :D .

We vinden het nog steeds moeilijk met namen overigens, ga deze week eens even kijken naar mogelijkheden voor een pretecho.. 3d? Kwak, tips in de buurt? Misschien helpt het als we zijn gezicht zien :). Zijn hier wel dingen aan het uitproberen, maar het voelt allemaal nog gek :D hoewel een van mijn lievelingsopties nog veel gekker voelt dan de andere, dus ik denk dat die afvalt.

Hoe werkt dat eigenlijk met die strepen? Is het zo patsboem streep, of kan dat ook langzaam ontstaan? Heb geen idee waar ik naar kijk :') straks is het een bloedvat _O-
heel cliche maar n scheur herken je echt! t is een rood paarse streep en de huid voelt op die plek vaak ook anders..
S. 2014
J. 2016
  zondag 24 augustus 2014 @ 12:19:02 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_143767202
goed bezig Rady!

En welkom terug Crumpette O+
disclaimer
  zondag 24 augustus 2014 @ 12:23:45 #151
415771 StarDust_
pi_143767346
quote:

Bij mij begon het met jeuk, en een dag later zag ik dat mijn huid gescheurd was. Bij mij was dat stukje huid ook dunner dan de rest van mijn huid. Dus de onderste laag huid was gewoon echt opengebarsten. Later gaat dat natuurlijk weer dicht.
pi_143767484
quote:

welkom terug!

Wij zijn bij babysworld [sic] geweest in leidschenveen toen voor mijn paniekecho met 8wk en bij babyvision in Ypenburg (vlak bij Delft en de mac van delft-noord) voor de geslachtsecho met 18 weken.

Die laatste is ov-technisch het handigste denk ik en ik vond m ook t fijnste.

In centrum Drn Haag weet ik zo 123 niets.
Kwak
pi_143767807
Crumpette
Wat een lieve cadeautjes
& striae; heb de hele week al last van een gevoelige jeukende trekkende buik
En op de plekjes waar het scheurt brand het ook een beetje. Is onderhuids & paars zegmaar.

Rady
Ziet er goed uit!

Loj :* Bwuh

Fee-nix
^O^ valt best mee. Komt helemaal goed!
Jammer dat er weinig leuks was bij de primark

Ik was smiddags echt zo moe dat ik er gewoon van moest huilen :')
Wil helemaal niet op bed, gistermiddag toch eventjes gedaan en na het avondeten weer een half uurtje en voel me iets beter.
Voor onze vakantie nam ik veel meer rust maar nu (8> thuis is loopt het toch allemaal wat anders. Ander ritme enzo.
  zondag 24 augustus 2014 @ 12:48:35 #154
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143768033
Mango, fijn om te horen dat het goed gaat nu. Goede schoon gespoelde darmen nu na de buikgriep :') Spannende tijd nu en rommelse! :D

Goed idee van een 3d echo om te helpen bij de naamkeuze crump :Y
Wij hebben as zaterdag de 3d echo.. ben zo benieuwd :D

Zoë, hopelijk blijf je jezelf je dutjes gunnen, helemaal als je je er beter door gaat voelen ;)
pi_143768818
Rady
:D ja stom hè.
Had opeens zo'n vermoeid en zwaar gevoel. Even :'( en op bed en het was klaar. Gewoon te moe.

Mango
Das niet fijn, gelukkig gaat het weer beter
pi_143769220
Nog geen last van striae, maar vrijdag had ik wel een jeukende buik, eventjes. Vandaag rechts de hele tijd een steek... beetje pijnlijk.. maar kan ook best zijn dat ze daar met een voet of schouder zit te porren ;(
pi_143769255
Rady, wat gaaf _O_ ik zou dat ook wel willen doen, maar die dingen zijn zo prijzig ;( Heel veel plezier :D
pi_143771749
Strepen kreeg ik al heel snel, heel duidelijk ook al wel ;( maar ik ga er maar van uit dat ze weer vervagen, uiteindelijk!
pi_143773147
Zo, poeh, 2 lange trouwdagen achter de rug (gister ver weg, om half 1 thuis..), en vanmorgen op tijd op voor hypnobirthing les 1! We vinden het fijn, het sluit aan bij hoe we er tegenaan kijken, geeft concrete handvaten en we hebben een leuke groep met zo te merken redelijk gelijkgestemde mensen. Goede keus dus voor ons!
  zondag 24 augustus 2014 @ 16:19:27 #160
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143776443
Zo Mariska, bikkel!

Hoeveel moet je er nog?
pi_143776981
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef AwayTL het volgende:
Zo Mariska, bikkel!

Hoeveel moet je er nog?
Nog 6. Volgend weekend 2, het weekend daarna 2, weekend daarna de laatste 2. En 19 september trouwen vrienden van ons, daar maak ik ook wat foto's (en het bruidsboeket O+)
pi_143777746
Even hyper hoor, komen net thuis van lekker wandeltochtje (en pannenkoek eten :9 ) in Appelscha, had ik mail van de VK, keurige suikerwaardes en geen aanwijzingen op suikerziekte!!!! *O* *O* Zooooo blij!!! Wat lief dat ze er aan gedacht hebben om meteen te mailen, want normaal geven ze alleen bericht bij slecht nieuws, dus ik kreeg eerst een hartverzakking, maar goed!
Een thuisbevalling ook maar eens voorzichtig bespreken met de VK.

En bij staatsbosbeheer zulke leuke dingen gezien in het park voor kindjes, ik wil hem echt natuurbewust opvoeden, hebben mijn ouders ook gedaan, vroeger meedoen met van die slootbeestjes activiteiten enzo O+ en we zagen zulke geweldige insectenpuzzels en boekjes, ooooh ik wou ze kopen en het mocht van mijn man ;) maar ik wou verstandig zijn en over een half jaar ofzo komen we er gewoon weer met de baby, maar nu heb ik toch een beetje spijt hihi.
  zondag 24 augustus 2014 @ 17:03:08 #163
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143778059
Klinkt als een heerlijke dag Hilmo! *O*
  zondag 24 augustus 2014 @ 18:59:40 #164
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143783070
Super bericht Hlimo! *O*
En ^O^ voor natuurbewust. Vind ik ook erg belangrijk en respect voor dieren.

JM inderdaad bikkel zeg! De laatste werkdagen gelukkig in zicht :)
En fijn en leuk dat je cursus zo goed bevalt! ^O^
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:18:40 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_143783861
Zoë, kusje voor jou :*

Rady, leuk een 3D echo! Wel komen pimpen he :7

Mariska, fijn dat de cursus bevalt O+

Hilmo, wat goed van de suikerwaardes *O*
disclaimer
pi_143783916
Wat fijn Hilmo! En wat leuk dat je er zo mee bezig bent met de beestjes en de natuur O+ ik heb dat zelf minder maar van mijn (8> krijgt hij dat denk ik wat meer mee...

Net thuis van de babyshower van mijn zwangere vriendinnetje (is nu 36wk). Heel leuk! Veel spelletjes (ik won een paar keer en sommige gasten vonden dat niet zo leuk geloof ik :? kan ik t helpen dat ik goed ben in babyfoto's raden enzo :P )

Ben nu wel helemaal kapot, en eigenlijk ook teveel zoetigheid/koolhydraten op dus ik eet vanavond alleen vlees en groente om een beetje te compenseren. Vind t wel spannend, donderdag weer op controle. Had gisteren een verkeerde waarde na de pasta (8,2), dat was blijkbaar teveel koolh. in 1 keer, dus ik ben nu wel echt bewust van de impact van wat ik eet steeds meer, ook als ik niet hoef te prikken.

Rustige middag geweest hier op t forum!
Kwak
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:21:42 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_143783985
Ik heb vanmiddag even heel hopeloos zitten huilen bij mijn ouders omdat ik het soms allemaal zo overweldigend en zo ongrijpbaar vind. Die bevalling ben ik helemaal net bang voor, maar dat òuderschap jonge, ik vind het zo doodeng. Omdat het ook nog zo ontzettend niet voor te stellen is wat het met mijn leven gaat doen en hoe ik het er vanaf ga brengen en hoe ik met al die uitdagingen en verantwoordelijkheid om moet gaan.... brrr :')

En het besef komt ook steeds meer te komen dat ik voor mijn omgeving nu steeds minder SQ begin te worden en steeds meer het omhulsel van mijn kind. Dat is wel een beetje maf :P
disclaimer
pi_143784061
Hilmo, dat klinkt allemaal supergoed. *O*.

Juf, fijn dat de cursus goed bevalt. Ik wist niet eens dat dat hier aangeboden wordt. En bikkel met je werk, nog even doorzetten!

En strepen, ik heb in het begin van de zwangerschap eens keihard gehuild om een streep die bij daglicht geen streep bleek te zijn. :'). Voor zover ik kan zien ben ik tot dusver nog streeploos.
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:26:34 #169
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143784156
Opluchting Hilmo!
Rady kom je de 3d showen tzt?

De striae blijft me vooralsnog bespaard, hoewel ik toch met enige regelmaat denk dat mn huid het niet aan moet kunnen. Geen aanleg denk ik *fingers crossed*

Vandaag mn buik (en gezin) laten vereeuwigen door Fok's eigen Belle, het was zo leuk! En door het zand banjeren ging eigenlijk veel beter dan de helft van die tijd over asfalt lopen ^O^

Zoe, kan me goed voorstellen dat het af en toe te zwaar is, een peuter icm tweelingzwangerschap. Lekker uitrusten!

SQ, het is nogal een cliché maar je groeit er echt vanzelf in! Kan me je gevoel goed voorstellen maar alles gaat zo geleidelijk straks! En tuurlijk het kent z'n uitdagingen maar je vindt ongetwijfeld je eigen weg :Y
pi_143784179
Wat herkenbaar SQ! Hier dezelfde gevoelens over het ouderschap.

Kwak, wat gezellig van de babyshower. Spelletjes doen is leuuuuk!! :D Dat had bij die van mij ook wel gepast, achteraf gezien ;)

Oh trouwens , op cursus kregen wij de tip, dat als je zorgkosten hebt die je niet kan declareren bij de zorgverzekeraar, dat je die aan het eind van het jaar kan opgeven bij de belastingdienst. Ik ga eens onderzoeken of een bevalbad daar onder valt, maar bij een zwangerschap kom je redelijk snel op de drempel waar je op moet zitten!
pi_143784184
Zo herkenbaar SQ, dat ouderschap.. Pfffff, ik vind het met vlagen ook echt doodeng!

Geen suiker voor hilmo! *O* Wat een geruststelling!
pi_143784253
Oh SQ, maar dat ís ook allemaal doodeng! Dat je niet anders kan dan afwachten en maar zien hoe het gaat is aan de ene kant beangstigend, en aan de andere kant de enige manier om ermee om te gaan. En je hebt bleiblei!
pi_143784263
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vanmiddag even heel hopeloos zitten huilen bij mijn ouders omdat ik het soms allemaal zo overweldigend en zo ongrijpbaar vind. Die bevalling ben ik helemaal net bang voor, maar dat òuderschap jonge, ik vind het zo doodeng. Omdat het ook nog zo ontzettend niet voor te stellen is wat het met mijn leven gaat doen en hoe ik het er vanaf ga brengen en hoe ik met al die uitdagingen en verantwoordelijkheid om moet gaan.... brrr :')

En het besef komt ook steeds meer te komen dat ik voor mijn omgeving nu steeds minder SQ begin te worden en steeds meer het omhulsel van mijn kind. Dat is wel een beetje maf :P
maar het is ook niet niks meid! Nu ben je omhulsel en straks word je wagenduwer. ;)

feit dat je er niet licht over denkt is juist een goed teken toch? Dat je er niet eentje bent die maar aanjongt.

En stiekem vind ik het ook doodeng hoor
pi_143784340
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef Hilmo het volgende:
Wat herkenbaar SQ! Hier dezelfde gevoelens over het ouderschap.

Kwak, wat gezellig van de babyshower. Spelletjes doen is leuuuuk!! :D Dat had bij die van mij ook wel gepast, achteraf gezien ;)
ja, mijn babyshower wordt meer thee drinken met vriendinnen. geen spelletjes en geen verrassingsfeestje.

vooralsnog kunnen voor zover ik hoorde ook alleen de organisatoren en 1 andere vriendin komen (de meesten hebben nog niet gereageerd), wat me dan weer een beetje sad panda maakt maar goed :')

ik ben benieuwd of ik de naam van de baby geraden heb bij die vriendin vanmiddag :7
Kwak
pi_143784382
t is ook eng SQ! ik denk dat veel mensen die gedachten ook hebben maar ze goed kunnen wegstoppen ofzo. soms overvalt t me/je ineens als je t beseft denk ik.
Kwak
pi_143784538
Spees, krijgen we de foto's ook te zien? O+.
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:35:12 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_143784586
Oh, de herkenning is wel fijn O+ O+

Ik ben natuurlijk niet de allerjongste aanstaande moeder (nee, ook niet de alleroudste :P) en ik heb heel lang tegen kinderen krijgen aan gehikt met de gedachte dat ik echt zèker moest weten dat ik kinderen wilde, dat ik NUUUU kinderen moest willen, en zeker moest weten dat ik er echt 110% klaar voor was. Dat moment is nooit gekomen, dus heb ik het maar gewoon gedaan, maar ik ben er jarenlang van overtuigd geweest dat iedereen dat moment van zekerweten kreeg en dat alle jonge ouders die keuze echt uit een volle overtuiging gemaakt hadden. Maar ik besef me tegenwoordig dat ik daar niet alleen in sta, gelukkig :')

Spees, dat moeten wel prachtplaatjes zijn geworden! O+

Kwak, babyshower! Leuk!
Ik ben ook altijd erg goed in die spelletjes ja, tot grote frustratie soms van familieleden van de zwangere :@ :')
disclaimer
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:37:25 #178
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143784714
Hahaha natuurlijk kom ik de 3d echo hier showen volgende week.. *O*

Kwak klinkt als een leuke dag! En juist toch beter van dat winnen.. had de rest maar beter hun best moeten doen wha! :6
Die KH ook! Ik heb net veeuls te veeul lasagne zitten eten.. maar tis zooo lekker :P

SQ toch :* het is emotioneel al heel belastend heel dat zwangerschap gebeuren. Fijn dat je je hart kon luchtten bij je ouders. Ik begrijp echt helemaal wat je bedoelt.. zo'n grote stap om opeens helemaal verantwoordelijk te zijn met zo'n kleintje en inderdaad alles op z'n kop. Gewoon niet weten hoe het gaat zijn als de kleine er écht is straks.. heel ander ritme en alles gericht op de kleine. Ik vind het ook echt super spannend en kan er slecht tegen als ik niet weet waar ik aan toe ben en hoe het zal gaan.. maar in dit geval kan je je wel een beetje een beeld vormen.. maar hoe het écht zal zijn.. dat weten we pas als we er midden in zitten. Maar gaat hier helemaal goed komen hoor.. en bij jullie ook, weet ik zeker :*
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:38:48 #179
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143784776
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spees, krijgen we de foto's ook te zien? O+.
Ik denk het niet eigenlijk :@ Althans, mijn vriend en ik willen niet met ons hoofd op fok en zonder hoofd is er zo weinig aan denk ik :+ En mijn zoon is inmiddels zo oud dat hij nogal herkenbaar wordt dus die zet ik ook liever niet meer hier neer. Of maar kort. Maar misschien zit er wel een foto bij die ook leuk is om zonder hoofd te plaatsen ;). Verder houd ik het bij facebook.

SQ ik denk dat bijna iedere mom-to-be die paniekmomentjes kent :Y
pi_143784802
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Stormqueen het volgende:

Ik ben natuurlijk niet de allerjongste aanstaande moeder (nee, ook niet de alleroudste :P) en ik heb heel lang tegen kinderen krijgen aan gehikt met de gedachte dat ik echt zèker moest weten dat ik kinderen wilde, dat ik NUUUU kinderen moest willen, en zeker moest weten dat ik er echt 110% klaar voor was. Dat moment is nooit gekomen, dus heb ik het maar gewoon gedaan, maar ik ben er jarenlang van overtuigd geweest dat iedereen dat moment van zekerweten kreeg en dat alle jonge ouders die keuze echt uit een volle overtuiging gemaakt hadden. Maar ik besef me tegenwoordig dat ik daar niet alleen in sta, gelukkig :')

Spees, dat moeten wel prachtplaatjes zijn geworden! O+

Kwak, babyshower! Leuk!
Ik ben ook altijd erg goed in die spelletjes ja, tot grote frustratie soms van familieleden van de zwangere :@ :')
de meeste babyfoto's goed, de omtrek van de buik van de zwangere op 5 mm goed (maar bijna even lang stuk lint als haar gehandicapte broer dus die kreeg de "prijs" ;) ), de meeste ingredienten uit de vieze babypotjes goed, baby-alfabet 25 vd 26 letters goedgekeurd... er werden er een paar echt zuur van... :')
Kwak
pi_143784858
+1! Spannend, ongrijpbaar, omgwtf-kan-ik-dit-wel etc enz :-/ Zijn hier ook al wat tranen over gevloeid hoor SQ!
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:40:21 #182
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143784872
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:38 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik denk het niet eigenlijk :@ Althans, mijn vriend en ik willen niet met ons hoofd op fok en zonder hoofd is er zo weinig aan denk ik :+ En mijn zoon is inmiddels zo oud dat hij nogal herkenbaar wordt dus die zet ik ook liever niet meer hier neer. Of maar kort. Maar misschien zit er wel een foto bij die ook leuk is om zonder hoofd te plaatsen ;). Verder houd ik het bij facebook.

Gelijk heb je hoor Spees!
Wel ontzettend leuk! Zulke foto's zal je altijd blijven koesteren O+
pi_143784966
Heel begrijpelijk, Spees! :Y .
pi_143785177
En dat gevoel van er klaar voor moeten zijn, 100% zeker weten of je het wel wilt, of kunt, precies zo hier! Eerst zelfs nog gesprekken gevoerd om de stap te durven zetten en dan niet eens op bloed en pijn gebied, maar puur van waarom durf ik het nou toch niet, die verandering, het moeten loslaten van dingen. En ook het idee van ik wil mezelf eerst helemaal ontwikkeld hebben, ik moet zeeeeer volwassen zijn, zodat ik zo'n kindje wat kan geven als voorbeeld. En ook steeds willen vragen aan mensen die ouders zijn geworden van hoe wist je nu dat je er klaar voor was. Ja, niet dus :P Hoor je dan. En hier ook toen maar de beslissing genomen van we springen in het diepe, dan maar gewoon dóen... :s)
SPOILER
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:53:29 #185
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143785531
In het diepe springen is inderdaad erg spannend en ondertussen ook erg gaaf! Helemaal van de 10 meter duikplank.. want zo voelt het inderdaad :D
@Spoiler: en wordt je zo pardoes van de duikplank geduwd :o :P
pi_143785731
Hahhahahhahahaha en dan wil het nog zo zijn dat ik watervrees heb en nog nooit van een duikplank heb durven springen :X O-)
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:56:55 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_143785734
Ja, het is ook wel normaal denk ik. Maar toch, argh, eng! :D

Overigens is die hoge duikplank wel een beetje een rode draad dingetje in mijn leven, dus dit komt ongetwijfeld ook goed. Voor ons allemaal. En het is niet alsof we nog terug kunnen ofzo :')
disclaimer
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:57:25 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_143785762
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:56 schreef Hilmo het volgende:
Hahhahahhahahaha en dan wil het nog zo zijn dat ik watervrees heb en nog nooit van een duikplank heb durven springen :X O-)
Gewoon een keer doen, is echt enorm verhelderend! Heeft mij er in 1 klap vanaf geholpen! En ik was best een zwaar geval qua watervrees, met hysterische krijsbuien, meppen en krabben en alles :')
disclaimer
pi_143785873
Hilmo fijn van je suiker!

En +1 op Stormqueen en Radyhyn. Het is ook maar overweldigend. Als ik daar heel erg over na ga denken schrik ik ook wel. Aan de andere kant moet het ook wel goedkomen, wij kunnen dat!

Leuk van de foto's Spees!

Welkom terug Crumpette.

:* voor de moeheid van Zoë.

Hihi ik kreeg net het eerste ongevraagde verhaal van een wildvreemde dat ik vast een meisje kreeg want haar dochter had ook zo'n buik. Ik voel me er extra zwanger van. O+
pi_143786140
SQ :* heel normaal :Y het is ook niet zomaar wat.
En ja het zet je leven op zijn kop, het is overweldigend, soms vliegt het je aan en waarschijnlijk blijft dat, zelfs als je dochter straks zelf 30+ is dat je je nog zorgen maakt over of je het allemaal wel goed doet enz. Maar tegelijk, dat gevoel van moeder zijn is met geen pen te beschrijven, als je straks je dochter op je buik hebt liggen, dat als ze verdrietig is dat het enige wat ze wil haar mama is... men ♡ ik word nog steeds rustig van de hartslag van mijn moeder :D of als kk haar parfum ergens ruik ofzo.
je groeit er vanzelf jn inderdaad, en het js normaal dat je je er druk over maakt of je het allemaal goed gaat doen straks, maar echt, jouw hartslag voor de rust, en een berg liefde, dan kun je eigk al bijna nie fout gaan :)
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:05:25 #191
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143786234
We gaan dit inderdaad gewoon doén met z'n allen! Wij zijn gewoon stoere-moms-to-be! *O*
Tjaakkaaaa!!!!!
( :') sorry... die tjakkaa moest echt ff)

Trouwens... de laatste keer dat ik van de 10 meter duikplank afging.. ging ik echt goed kaarsrecht het water in.. maar met handen langs mijn zij.. dus kreeg een enorme klap onderop m'n boobs.. dacht dat ze eraf lagen :o
Maar gelukkig zitten er er nog.. ga ze straks nog nodig hebben :9
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:07:21 #192
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143786322
Mignonne,, wat doe je.. wat een mooi berichtje :'( O+
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:08:03 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_143786362
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 20:03 schreef mignonne het volgende:
SQ :* heel normaal :Y het is ook niet zomaar wat.
En ja het zet je leven op zijn kop, het is overweldigend, soms vliegt het je aan en waarschijnlijk blijft dat, zelfs als je dochter straks zelf 30+ is dat je je nog zorgen maakt over of je het allemaal wel goed doet enz. Maar tegelijk, dat gevoel van moeder zijn is met geen pen te beschrijven, als je straks je dochter op je buik hebt liggen, dat als ze verdrietig is dat het enige wat ze wil haar mama is... men ♡ ik word nog steeds rustig van de hartslag van mijn moeder :D of als kk haar parfum ergens ruik ofzo.
je groeit er vanzelf jn inderdaad, en het js normaal dat je je er druk over maakt of je het allemaal goed gaat doen straks, maar echt, jouw hartslag voor de rust, en een berg liefde, dan kun je eigk al bijna nie fout gaan :)
O+ O+
Nu ga ik ook tranen.., :')
disclaimer
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:10:46 #194
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143786523
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:59 schreef Heliotrope het volgende:
Hihi ik kreeg net het eerste ongevraagde verhaal van een wildvreemde dat ik vast een meisje kreeg want haar dochter had ook zo'n buik. Ik voel me er extra zwanger van. O+
Hihihi wat schattig van die mevrouw O+ (en dat ze ook nog gelijk heeft ook hé :P)
pi_143786718
Lief van jullie :*

KwakzOr
Wat leuk, een babyshower!

Hilmo
Goed nieuws!! Superfijn

Spees
Zijn vast erg mooie foto's geworden :)!

Lekker van genieten Helio O+

SQ
Gaat helemaal goedkomen met jou als moeder :*
Je gaat je echt wel redden met alles wat komen gaat :)
pi_143787164
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 20:10 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Hihihi wat schattig van die mevrouw O+ (en dat ze ook nog gelijk heeft ook hé :P)
Ja vond ik wel O+ en zelfs dat! 8-)

En mignonne mooi gezegd!
pi_143787508
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Gewoon een keer doen, is echt enorm verhelderend! Heeft mij er in 1 klap vanaf geholpen! En ik was best een zwaar geval qua watervrees, met hysterische krijsbuien, meppen en krabben en alles :')
was dat nog recent? Dat meppen en krijsen? Want dan wil ik foto's zien!!!! ;)
pi_143787576
Zelfs ik denk, ondanks dat ik er al een heb, dat ik vast niet geschikt ben en dat het vast niet goed gaat komen....
Maar zoals m'n vriendje altijd zegt: voor alles is een oplossing en als jij je kind liefde geeft komt het goed... Want dat is het belangrijkst O+

Die strepen he, zo oneerlijk! Vorige keer borsten en benen... Nu blijft dat gaaf is het m'n buik :'(

Trouwens, ik ben al 33 weken :o ! Volgende week gaat m'n verlof al officieel in! (En aankomende week zijn al m'n collega's al druk aan het voorbereiden, en ik ga nog vakantie vieren :P , misschien ga ik nog ff hallo zeggen ofzo ;) )
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:32:12 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_143787717
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 20:29 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

was dat nog recent? Dat meppen en krijsen? Want dan wil ik foto's zien!!!! ;)
nee, gelukkig niet :D
Maar ik was echt een enorme schijtlijster als kind. Maar die hoge duikplank heeft veel veranderd. (oh god, dit klinkt Dr. Phil). Heeft me doen inzien dat het ergste dat kan gebeuren misschien wat blauwe plekken zijn. En daardoor ben ik best wel een durfal geworden :D
disclaimer
pi_143787781
Wat een opluchting van het diabetesnieuws voor je Hilmo!

Wat leuk Kwak, spelletjeskoningin!

Spees wat lijkt me dat mooi op het strand met het gezinnetje O+

Wij zitten eraan te denken om een shoot te doen als ze een paar maanden is, de mooiste foto uitzoeken en die dan op canvas in de woonkamer te hangen.

Streepjes.. ;(

Stelletje emo's! O+
Het gevoel van doodenge ouderschap herken ik niet. Wel het gevoel dat het nogal overweldigend is en ik nu meer word gezien als kangoeroe dat het kind draagt.
Ik heb ook niet het gevoel van dat doen we ff hoor, maar ook geen help hoe ga ik dit doen gevoel (meer).
Het zal de naïeve leeftijd wel zijn :P

Verder heb ik echt m'n weekend niet. Dus vroeg naar bed en morgenochtend komt de kraamzorg voor de intake. Waar m'n vriend niet bij kan zijn, omdat 'ie aan de andere kant van Nederland zit voor zijn werk. }:|
pi_143788121
Lekker Loj bijna verlof!
& lief van je vriendje

-O- Skittles
Lekker vroeg op bed. Jammer dat je vriend er niet bij kan zijn.

Heb trouwens de cadeautjesmand voor S (kraamcadeautjes) bijna af.
Heb verf, play dough en een mini barbie O+ er komt nog een leuk jurkje in en ik moet nog iets verzinnen.
Wie had dat ook alweer voor haar kindjes gemaakt? Was dat Sugar?
Altijd leuk om cadeautjes te kopen :s)
pi_143788603
Wat is precies je idee achter die cadeautjesmand voor S Zoe, wanneer geef je dat?

Hilmo! Ik vergat voor jou te juichen! Wat fijn van je suikerwaardes!

En tnx ik en idd een heel lief vriendje :) en ik ben al 5 weken vrij natuurlijk. Dus t voelt vreemd, verlof maar toch ook niet :)
pi_143788996
Loj
Het is voor in de kraamweek, wil ook graag een moment voor haar. Om te vieren dat ze grote zus is.

Ohzo! Loopt mooi in elkaar over dan :)
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:54:00 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_143789063
Skittles, dat is op zich ook niet zo heel erg toch? Of hebben jullie hele specifieke vragen / voorkeuren waardoor hij er bij moet zijn? Lekker vroeg naar bed O+ :* morgen is weer een dag!

Loj, lief vriendje! En Zoe maakt kilometers :D
disclaimer
pi_143789181
Zoe wat een leuk idee! Dat ga k onthouden voor mn meiden :)
pi_143789379
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 20:52 schreef Zoë23 het volgende:
Loj
Het is voor in de kraamweek, wil ook graag een moment voor haar. Om te vieren dat ze grote zus is.

Ohzo! Loopt mooi in elkaar over dan :)
Doe je dan ook voor iedere dag in de kraamweek een cadeautje of gewoon een paar dingetjes?
Ik heb een leuk werkbankje voor Ow gekocht via mp, die ik hem dan wil geven. Maar je brengt me wel op ideeën :)
pi_143789677
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Skittles, dat is op zich ook niet zo heel erg toch? Of hebben jullie hele specifieke vragen / voorkeuren waardoor hij er bij moet zijn?

Loj, lief vriendje! En Zoe maakt kilometers :D
Hij heeft een voorkeur voor iemand (vrouw van zijn vorige werkgever waar hij nog goed mee omgaat), maar ik vergeet haar naam steeds :') Dat is onze enige voorkeur. En niet vergeten om te vragen of het bed op klossen moet.
Is ook geen grote ramp, maar ik vind het fijner als we het met z'n tweeën doen ik heb het niet zo met onbekende mensen in mijn 'vertrouwde omgeving', dan ben ik altijd zo nerveus en zenuwachtig. :@ Mijn vriend is supersociaal en kletst voor twee.
  zondag 24 augustus 2014 @ 21:13:13 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_143790381
Naar dat bed kijken ze sowieso :Y en begrijpelijk. Maar komt vast goed :* ben je vrij morgen?
disclaimer
pi_143790601
Ja, dat gelukkig wel. Uitslapen O+
  zondag 24 augustus 2014 @ 21:25:23 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_143791208
Lekker!

Hoe zou het inmiddels met Geppie zijn trouwens? Ze heeft vrijdagmiddag voor het laatst gepost... Ik hoop zo dat het nog heeft doorgezet!
disclaimer
  zondag 24 augustus 2014 @ 21:31:53 #211
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143791726
Nou! Inderdaad zeg.. ik vind het verdacht! :Y
pi_143791854
Hoop ik ook. Vriendin van ons zei gisteren ook dat de zwangerschap precies genoeg duurt. Want op het eind heb je zoiets van 'aah, kom er uit alsjeblieft aaah' en tot die tijd heb je er nog geen genoeg van, of vind je de hele bevalling nog eng ofzo. Ik vond dat ze wel een punt had, maar ergens kan ik niet wachten tot het 2015 is. Geppie heeft de weken volgemaakt, die mag nou wel gaan genieten van de baby zelf.

Oh, die kraammand, schoonmoeder maakt er een voor mij met kleine dingen. Stiekem hoop ik dat ze er vooral dingen voor mij in doet en niet zozeer voor baby. Gewoon een douchegel ofzo, alleen voor mij. Want nu ben ik in haar ogen echt een moedertje, niet meer alleen ikke, maar echt met z'n twee, altijd.
Misschien dat ik daarom nu zo intens genieten kan van alleentijd. Helemaal in mijn uppie zitten thuis. 'Je bent vanaf nu nooit meer alleen' klinkt ergens best depressief. :{
En dat betekent heus niet dat ik terugkrabbel ofzo, maar ik ben straks denk ik al vaak zat 'moeder van'. Mijn man is gelukkig wel heel lief. Die denkt hetzelfde als ik, we blijven nog gewoon wij. Nu ik zwanger ben, hou ik alleen maar meer van hem. O+ (Heus niet alleen omdat ie er een kind in heeft gestopt :P )
pi_143792965
Geland!
Kwak leuk van je shower O+ geen sadpanda doen hoor, anderen krijgen heuls geen shower -O- en thanks voor de tip over echo's.. ga er achteraan! Morgen, welteverstaan :')

Sq totaal herkenbaar die gevoelens. En dan ook nog gemeng met lichte paniek over "straks vind (8> het niet leuk en rent gillend weg!" En aanverwante verlatingsangsten :') heerlijke hormooncocktail.

Overigens moet ik nog steeds nergens van tranen, hoe mooi de fotos, filmpjes, en berictjes ook zijn :P
pi_143793806
:* hormonsters zijn t Crump! Maar volgens mij hoef je je geen zorgen te maken over )8> toch? die leek me superenthousiast?

Ik ben ook blij, heb voor weinig een wallaboo voetenzak voor de maxi cosi/kinderwagen geregeld via MP. Morgen ophalen.

Ben benieuwd of ik ook nog wat hoor over de box waar ik op gereageerd heb, hij was niet heel goedkoop maar wel voor een hele nette box die van oorsprong veel duurder was dan we normaal zouden willen uitgeven.

*O* happy hormones hier dus! behalve dat ik nu te moe ben om op te ruimen en mijn hormonen eigenlijk alles NU willen opruimen :')
Kwak
pi_143793926
Ja ik zei ook niet dat het reeele angsten waren :') haha.
pi_143793958
En yay voor de happy hormones! *O*
pi_143794776
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Stormqueen het volgende:

Beetje spuit elf maar deze lurker is aan het bijlezen en dit is zo herkenbaar. :@ (Al ben ik er dan nog niet voor gegaan... Klein detail. :D)
Ik heb dat soort gedachten ook, en ik vroeg een tijd geleden aan mijn oudste zus (2 kinderen): "Wanneer wist jij dan dat je er klaar voor was?"
En toen gaf ze zo'n heerlijk nuchter antwoord, namelijk: "Ik dacht: als ik het nu niet doe, krijg ik er spijt van."
Dus ja, niet eens zozeer dat "ermagherd ik moet nu barennnnnnnnn, baby's baby's baby's". Maar nee, gewoon verstandelijk weten dat je graag moeder wil worden en er voor gaan. :7 En toen dacht ik: ja, tja, daar zit eigenlijk wel wat in. Want de gedachte aan kinderloos blijven zou me heel verdrietig maken.

En met dat moedergevoel zat het bij haar gelijk goed. Ik citeer: "Als je moeder bent dan komen er oerkrachten vrij, dan ben je als een leeuw die haar kinderen wil beschermen."

Fijn om te lezen dat ook zwangere vrouwen dat gevoel hebben. :) Doet deze rammetwijfelaar goed. :D
Dit, dat, alles.
pi_143798170
Welkom terug crumpette!

Zoë wat een goed idee van die kraammand..dat idee ga ik van je overnemen denk ik!

Blije hormonen voor Kwak *O*

En voor wat betreft die gevoelens..die heb ik ook! Bij dochter was het vooral het gevoel van niet meer terug kunnen..ze gaat nooooooit meer weg! Wat nou als ik het moeder zijn nou helemaal niet leuk zou vinden? Maar toen ze er eenmaal was verdwenen die gevoelens erg snel ook weer! En nu bij de tweede vraag ik me af of ik net zo veel van hem kan houden als dat ik van dochter hou en hoe ik me ga redden met 2 kids. Maar ook dat gaat vast goedkomen :) ik denk dat die gevoelens heel normaal zijn hoor!

En hier ook nog even trots mijn slaapzakje voor in de maxi cosi showen hoor..
pi_143798727
Oh wat leuk Sicilia! O+

Box is ook geregeld, yay! een lichthouten met lades *O*

Nu wil ik nog een mobile en een lichtslang met katoenballetjes maar ik moet van mezelf wachten tot de plankjes hangen etc om te zien of t niet te druk wordt allemaal *stampvoet ongeduldig*
Kwak
  Vis een optie? maandag 25 augustus 2014 @ 00:28:33 #220
70532 loveli
N
pi_143801451
quote:
Dat hangt er net vanaf. Uit ervaring blijkt dat niet alle striae dezelfde reden heeft. Aanleg/erfelijkheid speelt een grote rol, cortisol ook. Jonge zwangeren (tieners) hebben meer kans op striae dan oudere aanstaande moeders (30+).
Soms krijgt een zwangere die geen aanleg heeft (lees: nog helemaal geen streep) plotsling ineens veel striae tegen het einde van de zwangerschap, hormonen zijn daar de oorzaak van en daar is tot nu toe weinig tegen te doen.

Pas de samenvatting van een redelijk nieuw onderzoek naar genetische orzaken van striae gevonden, waaruit een duidelijke link tussen elastine en striae bleek.
Link naar artikel:
http://mediacenter.23andme.com/press-releases/stretch_marks_2013/
Link naar onderzoek:
http://www.nature.com/jid/journal/v133/n11/full/jid2013196a.html

Met die info gaat de industrie op zoek naar nieuwe middelen tegen striae, nu meer gericht op elastine. Voor dit onderzoek richtte men zich vooral op collageen. Tot nu toe is er maar 1 middel waarvan wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat het de kans op striae significant vermindert (inclusief placebogroep, waardoor het effect van betere doorbloeding door smeren met een random creme smeren werd uitgesloten). Dat is Trofolastin, een creme met gehydrolyseerd collageen en extract van het plantje centella asiatica als werkzame stoffen.
crap in = crap out
pi_143804717
Goedemorgen!
Er ligt hier een heel lief meisje naast me O+
Gisteravond om 20.32 geboren na een zeer heftige bevalling met een schouderdystocie (schouder vast achter schaambot) :{
Strakjes wordt ze nog een keer bekeken door de kinderarts want haar linkerarmpje doet het niet optimaal :'(

Vergeleken met grote zus (2810 gram) was dit een joekel (4035 gram :D) volgens de klinisch vk een tikkie te groot voor mijn bekken.

Oh ja en haar naam deelt ze met de oudste van Mignonne.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  maandag 25 augustus 2014 @ 07:19:57 #222
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_143804723
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 07:18 schreef geppie het volgende:
Goedemorgen!
Gisteravond om 20.32 geboren na een zeer heftige bevalling met een schouderdystocie (schouder vast achter schaambot) :{
Strakjes wordt ze nog een keer bekeken door de kinderarts want haar linkerarmpje doet het niet optimaal :'(

Vergeleken met grote zus (2810 gram) was dit een joekel (4035 gram :D) volgens de klinisch vk een tikkie te groot voor mijn bekken.

Gefeliciteerd Geppie! Hopelijk mag ze snel meenaar huis!
pi_143804724
Geppie, gefeliciteerd! :D *O* Wat fijn dat ze er is!! Klinkt wel heftig zo, hopelijk niks aan de hand met haar armpje! :*
  maandag 25 augustus 2014 @ 07:20:58 #224
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143804728
Ohh gefeliciteerd! En prachtige naam O+

Jammer dat het zo heftig was, schouderdystocie is nasty -O- . Hoop dat je voorspoedig herstelt! Heel veel geluk samen!
  maandag 25 augustus 2014 @ 07:26:04 #225
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_143804752
Geppie gefeliciteerd! Hoop dat het met haar arm meevalt :*
pi_143804775
Gefeliciteerd met jullie dochter, geppie! Hopelijk valt het met haar armpje mee.
  maandag 25 augustus 2014 @ 07:38:18 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_143804787
Geppie, daar is ze dan eindelijk! Gefeliciteerd! *O* wat een mooie naam!
Het klinkt als een pittige bevalling. Hopelijk trekt het allemaal goed bij :*
disclaimer
  maandag 25 augustus 2014 @ 07:46:25 #228
250838 Fee-nix
pi_143804819
Geppie van harte *O* .
Wat klinkt dat pittig zeg. Ik hoop dat alles goed komt met het armpje en dat jouw herstel ook voorspoedig zal zijn :* .
Mooie naam O+ .
pi_143804882
Van harte gefeliciteerd geppie! *O* *O* *O*
pi_143804931
Geppie gefeliciteerd *O* en hoop dat alles goed herstelt.
pi_143804967
Gefeliciteerd geppie! Klinkt heftig! Hoop dat alles in orde is met haar armpje!
pi_143805093
Gefeliciteerd Geppie! Ik hoop dat haar armpje ok blijkt en dat jij goed herstelt.
  maandag 25 augustus 2014 @ 08:26:18 #233
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143805101
Gefeliciteerd geppie! *O* Heftige bevalling, hoop dat je lieve meisje snel herstelt :*
pi_143805121
Gefeliciteerd geppie!!
Mooie naam en wow goed gewicht.
Hoop dat haar herstel goed gaat en dat van jou natuurlijk ook :* heftig.
  maandag 25 augustus 2014 @ 08:30:30 #235
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143805125
Gefeliciteerd Geppie en jemig, wat heftig! Geniet van je dochters O+
pi_143805137
Van harte gefeliciteerd Geppie! O+
S. 2014
J. 2016
  maandag 25 augustus 2014 @ 08:33:33 #237
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_143805148
Geppie van harte met je dochter *O*
Hopelijk mag je snel naar huis
En komt het goed met haar armpje.
W
Z
E
pi_143805191
Gefeliciteerd Geppie! *O*
pi_143805327
Gefeliciteerd Geppie!! *O* Prachtige naam heeft ze gekregen O+. Ik hoop dat haar armpje snel herstelt, wat sneu! Maar idd -letterlijk- een enorm verschil met de oudste!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143805384
Gefeliciteerd Geppie! Klinkt heftig, hoop dat t armpje snel high-fivebaar is... :*
Kwak
pi_143805605
Geppie *O*
Ook hier gefeliciteerd en geniet van je meiden :*
pi_143805800
Gefeliciteerd Geppie! Ik hoop dat de kinderarts goed nieuws heeft!
pi_143805866
En nu snel goed nieuws van de kinderarts hopelijk.
Geniet van je dochtertje!!
pi_143805934
Geppie, van harte zeg! *O*
Wat een gewicht :o Sterkte met jullie herstel, hopelijk heeft ze snel geen last meer van haar armpje! En prachtige naam O+
pi_143805999
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 07:18 schreef geppie het volgende:
Goedemorgen!

jeetje geppie wat een heftige bevalling!
Prachtige naam :7 :D en als je een paar uur gewacht had had ze ook dr geboortedatum gedeeld met mn oudste :P

het zit er op, ze is er! Hopelijk goed nieuws straks van de kinderarts, ik wens je een voorspoedig herstel en een fijne kennismaking met jullie ongetwijfeld prachtige dochter.
pi_143806088
Geppie, gefeliciteerd!! Heftig klinkt het wel zeg, jeetje.
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:02:17 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_143806247
Wat een moten worden er trouwens geboren de laatste tijd hier :D O+
disclaimer
pi_143806432
Moge!

Loveli, wat interessant! :D dan doe je er nog weinig aan natuurlijk, maar toch.

Geppie gefeliciteerd! *O* wauw! Klinkt wel pittig idd, hoop dat je meisje en jij zelf snel herstellen en naar huis mogen O+

Hier normaliseren de poezen langzaam, vinden het wel fijn dat we er weer zijn geloof ik :) . was nr2 zit in de machine, brooddeeg staat te rijzen, boodschappenlijst wordt ál langer. thuiskomdag O+
pi_143806844
SQ staat op nr 10 ineens :7 :o *O*
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:33:34 #250
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143806869
Geppie gefeliciteerd!

Sicilia, mooi slaapzakje!!
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:36:30 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_143806920
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:32 schreef Crumpette het volgende:
SQ staat op nr 10 ineens :7 :o *O*
Nee hoor, op 8 :'(
disclaimer
pi_143806927
Hier ook rommeldag. Wassen draaien, afwas is gedaan, straks wat tassen uitpakken (de laatste). Huis ruikt weer fris O+
Kwak
pi_143806942
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee hoor, op 8 :'(
huh? ohja ik had R-A gemist. Maar dan toch 9? ofheb ik nou de hele bevalling van mango gemist? :o
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:38:37 #254
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143806964
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een moten worden er trouwens geboren de laatste tijd hier :D O+
Ja, en ik verwacht niet dat wij het gemiddelde naar beneden gaan halen :')

Mango, ga eens baren jonge.
pi_143806971
Nee, SQ deelt de UD met iemand.

Maar ik tel die er ook gewoon nog voor :P

*O* 12 OMG!
Kwak
pi_143806985
Van harte Geppie!
Succes met haar armpje en de uitslagen van kinderarts.
Genietse van je nieuwe kleine meid :)
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:40:21 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_143806990
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:38 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja, en ik verwacht niet dat wij het gemiddelde naar beneden gaan halen :')

Mango, ga eens baren jonge.
Ja, mango draagt een normaal formaat he?
disclaimer
pi_143806997
Geppie gefeliciteerd! Hopelijk mag je snel naar huis met goed nieuws!

Dat slaapzakje is cute!

En nu snel naar de verloskundige voor de laatste keer :'(
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:42:01 #259
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143807029
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, mango draagt een normaal formaat he?
Ja, als zij een negenponder gaat baren eet ik mijn placenta op!
pi_143807050
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:42 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

:9~
pi_143807054
quote:

[..]

omelette du fromage!! 8-)
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:44:10 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_143807081
quote:

[..]

Hoppetee, in de blender, rietje er in en slurpen maar :9

disclaimer
pi_143807086
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoppetee, in de blender, rietje er in en slurpen maar :9

[ afbeelding ]
:o _O-
pi_143807096
"En wat ga je met de placenta doen?". Gevraagd op een verjaardag. True story.

(Het was een grapje, maar toen heb ik ze over en lotus bevalling verteld -doodserieus- en tien smeekten ze me te stoppen :7)
Kwak
pi_143807099
Succes Loj :*

Crumpette & kwakzOr weer lekker thuis O+

:D ja veel spekbabys de laatste tijd
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:45:27 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_143807107
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:44 schreef Crumpette het volgende:

[..]

:o _O-
Als je 'm niet in 1 keer weg krijgt kun je ook handige portiezakjes maken voor bij het ontbijt :Y

disclaimer
pi_143807165
mag ik een teiltje :o
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:48:47 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_143807171
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:47 schreef Crumpette het volgende:
mag ik een teiltje :o
komt uit je eigen lijf hoor, daar ben je toch niet vies van? :{
disclaimer
pi_143807189
quote:
17s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

komt uit je eigen lijf hoor, daar ben je toch niet vies van? :{
ik maak ook geen fecesmoothies met die redenering, jij? :D
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:49:27 #270
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143807190
En ik was al misselijk :'( .

Bewust nog nooit Lotusbevalling gegoogled :P..
pi_143807202
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef AwayTL het volgende:
En ik was al misselijk :'( .

Bewust nog nooit Lotusbevalling gegoogled :P..
haaai :D :W
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:50:22 #272
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143807210
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ik maak ook geen fecesmoothies met die redenering, jij? :D
Tsk, watje.. Je eigen ochtendurine drinken schijnt ook goed te zijn! ^O^

Vraag me af of de zwangeren die dat doen ook hun afscheiding filteren ofzo... :')
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:50:56 #273
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143807226
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als je 'm niet in 1 keer weg krijgt kun je ook handige portiezakjes maken voor bij het ontbijt :Y

[ afbeelding ]
In dit recept zit mango. Als dat niet meant to be is?!
Bereid je maar voor, Stienus.
pi_143807229
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:50 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Tsk, watje.. Je eigen ochtendurine drinken schijnt ook goed te zijn! ^O^

Vraag me af of de zwangeren die dat doen ook hun afscheiding filteren ofzo... :')
supergoeie antirimpelcreme :')
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:51:54 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_143807252
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:50 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Tehehehe :')
disclaimer
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:55:38 #276
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143807338
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:50 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

_O_ _O- ben jij in real life ook altijd zo scherp?! Ik vind je briljant...
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:00:09 #277
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143807422
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:55 schreef AwayTL het volgende:

[..]

_O_ _O- ben jij in real life ook altijd zo scherp?! Ik vind je briljant...
Och, een beetje van mezelf en....
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:02:00 #278
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143807451
Meheheh, werk blokkeert deze site vanwege: suspicious... :')
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:03:43 #279
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143807489
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:02 schreef AwayTL het volgende:
Meheheh, werk blokkeert deze site vanwege: suspicious... :')
De Spees is niet voor één gat te vangen :7
pi_143807500
Space-Eend! :D
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:04:20 #281
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_143807504
Zou je placenta daar ook smakelijker van worden? :o
pi_143808365
Haha :D

pi_143808405
Gefeliciteerd Geppie! *O* Prachtige naam en hopelijk krijg je goed nieuws van de kinderarts.
pi_143808943
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 12:10 schreef Mangostine het volgende:

[..]

eh, relatief rustig eigenlijk. Het rommelt hier wel af en aan maar zet niet door. Ik ben net herstellende van een buikvirusje, dus daarna in optimale baarconditie :7

En verder kijk ik uit naar mijn hopelijk eerste vaginale bevalling en zweet ik tegelijkertijd penen!
Meisje is wat aan de lichte kant, maar wel een prima gewicht. :)

Straks sta ik bovenaan hier :o
Buikvirus :(. Kan me voorstellen dat het eng(er) is om na een keizersnede een natuurlijke bevalling in te gaan! Maar jij kan dat :7. En je hebt de toppositie bereikt *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143808957
Gefeliciteerd geppie!! *O* *O*
Klinkt inderdaad heftig zeg, hopelijk inderdaad goed nieuws van de ka.
Tralalalaaa
pi_143809153
Aaaah :o :o Net in een krat met gekregen babykleertjes, bijna zooooo'n grote spin aangeraakt, mijn god, ben nu nog aan het trillen :o :{ Echt zwart en hele grote poten en groot lijf. Heb er wat kleertjes uit kunnen trekken voorzichtig en toen het krat wat naar de deur getrokken en toen snel opgepakt en in de douchekabine gezet, deuren ervan dicht en deur van de douche dicht :+ Nu maar hopen dat hij daar blijft tot (8> thuiskomt. :X
Nu wel lekker een eerste echte volledige babywas doen! *O*

En oh vandaag 35 weken! Aaaah, bijna tijd voor de vluchttas, jeetje.

Trouwens, hebben jullie bepaalde bevalhoudingen die jullie absoluut willen gaan proberen? Ben er al veel tegengekomen met de betreffende voor- en nadelen, echt super interessant! ^O^
pi_143809265
Ik heb het idee dat hier de draak wordt gestoken met mijn voorgenomen placentabewerking.

Ik draag een ietsje kleiner dan gemiddelde feut trouwens, je moet ook p14 baby's hebben he. :7
pi_143809407
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:12 schreef Hilmo het volgende:
Aaaah :o :o Net in een krat met gekregen babykleertjes, bijna zooooo'n grote spin aangeraakt, mijn god, ben nu nog aan het trillen :o :{ Echt zwart en hele grote poten en groot lijf. Heb er wat kleertjes uit kunnen trekken voorzichtig en toen het krat wat naar de deur getrokken en toen snel opgepakt en in de douchekabine gezet, deuren ervan dicht en deur van de douche dicht :+ Nu maar hopen dat hij daar blijft tot (8> thuiskomt. :X

Trouwens, hebben jullie bepaalde bevalhoudingen die jullie absoluut willen gaan proberen? Ben er al veel tegengekomen met de betreffende voor- en nadelen, echt super interessant! ^O^
hihi gekke hilmo. Strakszit er een leuk aangeklede spin in je douche!

Qua positie wil ik graag de baarkruk proberen. Lijkt me comfortabeler dan liggen. Maar vind liggen op het moment sowieso niet leuk meer.
pi_143809492
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:12 schreef Hilmo het volgende:

Ik wilde absoluut de baarkruk proberen, maar ben er niet aan toe gekomen,.Ik heb wel op de skippybal weeen opgevangen en dat was heel fijn.
Bedenk wel dat als je in t zh bevalt en je wil pijnstilling dat je aan bed gebonden bent....
S. 2014
J. 2016
  maandag 25 augustus 2014 @ 12:34:12 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_143809737
Ik zeg nu ook baarkruk, maar we moeten maar even kijken hoe het loopt. Als het op bed moet wil ik in elk geval niet plat liggen maar liefst gehurkt tegen m'n man aan zitten.

Oh ja, ik moet nog even die yogabal bij mijn ouders meejoepen *noteert*
disclaimer
pi_143809847
baarkruk klinkt ook zo logisch he? ik ben er in theorie ook wel voor in.
  maandag 25 augustus 2014 @ 12:40:22 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_143809893
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:38 schreef Crumpette het volgende:
baarkruk klinkt ook zo logisch he? ik ben er in theorie ook wel voor in.
Ja, ik kan gewoon het beste persen als ik mijn bovenlijf rechtop heb. Maar ja, voor hetzelfde geld heb je 36 uur ontsluitingsweeën en ben je zo compleet uitgeput dat je het niet meer voor elkaar krijgt. Dus het is altijd op het moment zelf bepalen denk ik.
disclaimer
pi_143810080
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, ik kan gewoon het beste persen als ik mijn bovenlijf rechtop heb. Maar ja, voor hetzelfde geld heb je 36 uur ontsluitingsweeën en ben je zo compleet uitgeput dat je het niet meer voor elkaar krijgt. Dus het is altijd op het moment zelf bepalen denk ik.
Jup, net als alles rondom het biggen :P

overigens, 24 weken vandaag! *O*
pi_143810097
Liggend lijkt me ook niets en ik lees ook geen andere voordelen dan dat je misschien beter kunt rusten tussendoor. Maar dan zou ik eerder kiezen voor zijligging.
Staan en lopen bij de ontsluitingsfase wil ik wel proberen, lijkt me een logische manier. De geboortebal zou ook fijn moeten zijn, daar ga ik nog eens naar informeren. Op hurken lijkt me doodvermoeiend, zal dat niet vol kunnen houden.
  maandag 25 augustus 2014 @ 12:51:02 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_143810135
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:49 schreef Hilmo het volgende:
Liggend lijkt me ook niets en ik lees ook geen andere voordelen dan dat je misschien beter kunt rusten tussendoor. Maar dan zou ik eerder kiezen voor zijligging.
Staan en lopen bij de ontsluitingsfase wil ik wel proberen, lijkt me een logische manier. De geboortebal zou ook fijn moeten zijn, daar ga ik nog eens naar informeren. Op hurken lijkt me doodvermoeiend, zal dat niet vol kunnen houden.
Op hurken doe je ook echt alleen het laatste stukje en je moet je dan laten ondersteunen door je man. Niet gewoon hurken midden in de kamer op eigen spierkracht!
disclaimer
pi_143810139
ik kan uberhaupt niet op mn hurken zitten (knie kan niet zo diep buigen). misschien wil ik de baarkruk wel proberen, maar ik hoorde ook dat het liggen tijdens de uitdrijving soms de nodige vertraging brengt op t moment dat t te snel dreigt te gaan (scheureeeeen). ik wil liever geen pijnstilling, denk ik nu, dus w.m.b. beweeg ik me nog naar wens van t een naar t ander...
Kwak
  maandag 25 augustus 2014 @ 12:52:39 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_143810179
een turbobevalling kun je idd beter liggend doen ja :D
Maar dat geeft de vk wel aan als dat nodig is.
disclaimer
pi_143810206
ach, he.. wensen zijn mooi denk ik, maar uiteindelijk weet je gewoon niet hoe het loopt. ik hou dezelfde tactiek aan als met pijnstilling: zorgen dat ik alles weet over de opties, en dan merk ik het wel.
  maandag 25 augustus 2014 @ 12:53:58 #299
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143810228
Het is van te voren heel moeilijk te bedenken wat je fijn gaat vinden. Ik heb nagenoeg alle weeën liggend opgevangen, moest er niet aan te denken om te staan, lopen of hurken. Dat voelde veel te 'lastig' op dat moment. Persen heb ik ook 'gewoon' liggend gedaan, er werd mij op een gegeven moment gezegd dat ik op m'n zij moest liggen om nog een randje weg te puffen maar dat was zo'n moeilijke opgave op dat moment :'), ik was zo gefocust op de weeën dat ik gewoon simpelweg niet kon bedenken hoe ik dat in godsnaam zou moeten doen :D. en nee! ik ben niet achterlijk :P

Mango op 1! Ben zo benieuwd naar meisjes M!
  maandag 25 augustus 2014 @ 12:58:01 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_143810349
in pijnstilling heb ik me niet heel uitvoerig verdiept. Misschien naief, maar ja, ik ben ook niet in verloskamers wezen kijken enzo. Als het echt moet, dan bepaal ik dat dan wel. Ik ken in grote lijnen de mogelijkheden en wat de voor- en nadelen zijn, hopelijk is dat voldoende.
disclaimer
  maandag 25 augustus 2014 @ 12:58:14 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_143810352
en dicht maar.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')