Geen ideequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:47 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Leg me nou toch eens uit... hoe kan the fresh Prince of Bel air te verdragen zijn dan? Niks tegen die serie hoor. Maar als ik aan bevallen denk denk ik aan pijn en ik word daar nogal snappy van. Denk dat the fresh Prince dan veels te vrolijk is!
ben benieuwd wat Will Smith er van zou vinden!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:56 schreef Zoë23 het volgende:
Wijzigingen!? Let me know
[..]
Geen ideehij had van alles mee en dat was voor mijn gevoel het enige wat acceptabel was
Ik had ook pijn enmoest constant op mijn rug duwen ivm rugweeën.
Je weet niet wat je uiteindelijk prettig gaat vinden. Ik had van alles mee omdat ik het weekend moest blijven en uiteindelijk ben ik bevallen in het tshirt jurkje wat ik al aan had. Niet omdat het zo snel ging maar omdat het me niet intereseerde. Net als versiering of een mooie kamer of mooie muziek.
Die serie blijkbaar wel
Barende vrouwen..
Dankjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:37 schreef Radyhyn het volgende:
DND![]()
Dat soort situaties zijn gewoon moeilijk![]()
Je ouders willen er vast voor jullie zijn en denken dat je hun steun vast heel fijn zal vinden..
Maar als jij er geen behoefte aan hebt zou ik het toch duidelijk zeggen hoor.. als ze weten dat je je er ongemakkelijk bij voelt zullen ze het toch niet doen lijkt me?
En niet huilen hoor
pfff die lijkt me ook lastig, dan moet je inderdaad wel iets!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef Zolena het volgende:
40 weken mijlpaal![]()
En dnd je kunt toch gewoon zeggen, bootje in de buurt prima. Maar ik bel pas als het mij uitkomt en eerder wil ik jullie niet zien? Bij ons wonen beide ouders in de buurt, die wil ik ook niet zomaar op bezoek hebben.
Heb nog een beetje zelfde dilemma als Phaidra, wat met dreumes... die moet misschien maar opgehaald. Maar dan inderdaad zonder dat ik ze zie. Daar heb ik dan echt geen zin in denk ik.
Poeeeezzzzquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
https://db.tt/Jz589IRP
gelukkig heb ik dit uitzicht... dat helpt
Hey, is poes weer terug?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
https://db.tt/Jz589IRP
gelukkig heb ik dit uitzicht... dat helpt
oh, ik dacht dat je dat destijds had gezegd, dat poes naar jouw ouders was gegaan!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
mijn poes was niet weg... De mijne was opgezwollen
komt vast goed schatjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan zo de kinderwagen ophalen en uit eten met de inlaws. Is de eerste keer dat ik ze weer zie sinds de clash en ik zie er toch stiekem wel een beetje tegenop
Nee precies... die timing is ook niet lekker. Het huilen stond me nader dan het lachenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Feedas ook suf zeg. Sowieso niet zo handig om de schoolfoto na de gymles te doen. Mijn oudste heeft best wel pluishaar, als die gegymd heeft dan heeft ze coupe windhoos, zou k ook niet heel gecharmeerd van zijn als ze dan nog op de foto moet
Ik vind het een beetje raar dat ik hem met 28+5 gewoon gekregen hebquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geppie, wat jammer dat het weer gestopt is! Hopelijk komen de weeën snel terug, en dan voor het echie!
DND, wat een vervelende situatie. Goed je grenzen blijven aangeven, in ieder geval!
Controle bij de vk was weer goed. Bloeddruk blijft mooi laag (104/50) en de baby begint met zijn hoofdje richting uitgang te liggen. De doppler werd ook nog even flink gemolesteerd tijdens het hartje luisteren. Kreeg vandaag de injectie niet al omdat het nog wat te vroeg is, dus daar moet ik over twee weken voor terug komen..
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:11 schreef Fee-nix het volgende:
Dank je Risu.
Schaam me dood... Hormonaal dieptepunt: gehuild omdat de broccoli te klein is. Ik had me er zo op verheuheuuugd en het is goed voor me
. Man is nu nieuwe aan het halen
![]()
.
(merk dat ik de laatste dagen niet lekker in mijn vel zit. Drukte, geen overzicht in mijn hoofd. En steeds die gedachte: Hoe ga ik het in godsnaam redden met drie kinderen)
moet goed zijn hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat ik hem met 28+5 gewoon gekregen hebdoet t dan z'n werk wel? Weet jij dat mignonne?
Er is nog met de gyn overlegd...
dat lukt. Been there enzo. Het is best druk maar zo'n derde gaat veel makkelijker in de vaart mee. Ik heb wel mijn derde zwangerschap precies zo ervaren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:11 schreef Fee-nix het volgende:
Dank je Risu.
Schaam me dood... Hormonaal dieptepunt: gehuild omdat de broccoli te klein is. Ik had me er zo op verheuheuuugd en het is goed voor me
. Man is nu nieuwe aan het halen
![]()
.
(merk dat ik de laatste dagen niet lekker in mijn vel zit. Drukte, geen overzicht in mijn hoofd. En steeds die gedachte: Hoe ga ik het in godsnaam redden met drie kinderen)
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
Feekomt heus goed! Jij bent zo'n lieve toegewijde mama, dat kan niet fout gaan! En ik ga zo je filmpje kijken!
Geppie, wat frustrerend. Hopelijk zit je ze nu weg te zuchten
Het werd gezellig vanavond! Begon wat awkward maar het ijs brak wel. Mag zelfs een auping lenen om in te biggenen mijn man heeft al zes rondjes met de kinderwagen door het huis gelopen uiteraard
!!
(Ik had ze wegens vakantie idd al even niet gezien)
Jeuj dat klinkt echt als een turbobevalling!!! En door papa op de wereld gezet, hoe speciaal <3! Gefeliciteerd met de kleine meidquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:29 schreef rebel-angel het volgende:
Hoi meld met baby uit de buik![]()
Om 6:13 geboren en gewoon 9 pond![]()
De dame had zo'n haast om geboren te worden dat we het ziekenhuis niet hebben gered en dat ze door haar vader op de wereld is gezet.
De verloskundige kwam 10 minuten later.
Het is een kleine bollo en heeft al uit 2 borsten gedronken![]()
En haar naam is eva
Wauw, gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:29 schreef rebel-angel het volgende:
De dame had zo'n haast om geboren te worden dat we het ziekenhuis niet hebben gered en dat ze door haar vader op de wereld is gezet.
En haar naam is eva
32weken! Gaat ook snel allemaal!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:01 schreef Fee-nix het volgende:
Ook goedemorgen!
![]()
![]()
Rebel gefeliciteerd!
![]()
Wat spannend en bijzonder en snel! Heerlijk dat ze er nu is
. Fijne kraamtijd!
En Zoë 27 wk. En alles al in huis
![]()
. Ik word er helemaal zenuwachtig van
.
Zelf vandaag 32 weken!
Whaah! Speedy!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:29 schreef rebel-angel het volgende:
En haar naam is eva
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:29 schreef Loj het volgende:
(Oh en Zoe, ik heb vandaag alles voor in m'n bevallingstas net in de was gedaan... Morgen staat hij ook al klaar, ben een beetje vroeg) dus is niet raar
Ooooh Rebel wat een verhaalquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:29 schreef rebel-angel het volgende:
En haar naam is eva
Gefeliciteerd met Evaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:29 schreef rebel-angel het volgende:
En haar naam is eva
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt tegen witte muren aan, dus de meubels mochten wel wat donkerder. 1 muur wordt vintage blue, de rest wordt opgeleukt met kekke accessoires![]()
Maxi cosi hebben we gewoon de citi, lekker basic. Ik verwacht hem toch niet veel te gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat gaat mijn skill level wel wat te boven overigens
Lekker productief Hilmo!disclaimer
Precies zo!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Knutselkerels.. De mijne staat as we speak een wolk te schilderen. Met een glas wijn erbij.
. Kwak, ik zag echt helemaal voor me hoe J heel nauwkeurig en precies die rail aan het ophangen is (met zijn tong uit de mond, want zo hoort dat), een stap achteruit doet en ziet dat het hartstikke scheef is. De arme ziel.
.
.
SD, mooi kamertje hebben jullie uitgezocht!.
Wij hadden trouwens onze eerste hormonale ruzie vanochtend. Hebben we dat ook weer gehad..
En hoe is het met jou dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:38 schreef Mangostine het volgende:
Oh wauw rebel, van harte met jullie dochter en zusje!Turbo zeg!
Koofje waarachter al het lelijke leidingwerk is weggewerktquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:35 schreef AwayTL het volgende:
Nog meer foto-updates van al het klusgeweld?
Ben ook benieuwd naar de creaatsels van sicilia!
eh, relatief rustig eigenlijk. Het rommelt hier wel af en aan maar zet niet door. Ik ben net herstellende van een buikvirusje, dus daarna in optimale baarconditiequote:
heel cliche maar n scheur herken je echt! t is een rood paarse streep en de huid voelt op die plek vaak ook anders..quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:15 schreef Crumpette het volgende:
Jaa de vakantie was fijn hoorheel mooi gehad samen! Ik ben stiekem gewoon heel huiselijk en altijd blij om naar huis te gaan, zelfs als de vakantie in het paradijs was, bij wijze van
.
We vinden het nog steeds moeilijk met namen overigens, ga deze week eens even kijken naar mogelijkheden voor een pretecho.. 3d? Kwak, tips in de buurt? Misschien helpt het als we zijn gezicht zien. Zijn hier wel dingen aan het uitproberen, maar het voelt allemaal nog gek
hoewel een van mijn lievelingsopties nog veel gekker voelt dan de andere, dus ik denk dat die afvalt.
Hoe werkt dat eigenlijk met die strepen? Is het zo patsboem streep, of kan dat ook langzaam ontstaan? Heb geen idee waar ik naar kijkstraks is het een bloedvat
Bij mij begon het met jeuk, en een dag later zag ik dat mijn huid gescheurd was. Bij mij was dat stukje huid ook dunner dan de rest van mijn huid. Dus de onderste laag huid was gewoon echt opengebarsten. Later gaat dat natuurlijk weer dicht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:15 schreef Crumpette het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die strepen? Is het zo patsboem streep, of kan dat ook langzaam ontstaan? Heb geen idee waar ik naar kijkstraks is het een bloedvat
welkom terug!quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:15 schreef Crumpette het volgende:
Jaa de vakantie was fijn hoorheel mooi gehad samen! Ik ben stiekem gewoon heel huiselijk en altijd blij om naar huis te gaan, zelfs als de vakantie in het paradijs was, bij wijze van
.
We vinden het nog steeds moeilijk met namen overigens, ga deze week eens even kijken naar mogelijkheden voor een pretecho.. 3d? Kwak, tips in de buurt? Misschien helpt het als we zijn gezicht zien. Zijn hier wel dingen aan het uitproberen, maar het voelt allemaal nog gek
hoewel een van mijn lievelingsopties nog veel gekker voelt dan de andere, dus ik denk dat die afvalt.
Nog 6. Volgend weekend 2, het weekend daarna 2, weekend daarna de laatste 2. En 19 september trouwen vrienden van ons, daar maak ik ook wat foto's (en het bruidsboeketquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef AwayTL het volgende:
Zo Mariska, bikkel!
Hoeveel moet je er nog?
maar het is ook niet niks meid! Nu ben je omhulsel en straks word je wagenduwer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vanmiddag even heel hopeloos zitten huilen bij mijn ouders omdat ik het soms allemaal zo overweldigend en zo ongrijpbaar vind. Die bevalling ben ik helemaal net bang voor, maar dat òuderschap jonge, ik vind het zo doodeng. Omdat het ook nog zo ontzettend niet voor te stellen is wat het met mijn leven gaat doen en hoe ik het er vanaf ga brengen en hoe ik met al die uitdagingen en verantwoordelijkheid om moet gaan.... brrr![]()
En het besef komt ook steeds meer te komen dat ik voor mijn omgeving nu steeds minder SQ begin te worden en steeds meer het omhulsel van mijn kind. Dat is wel een beetje maf
ja, mijn babyshower wordt meer thee drinken met vriendinnen. geen spelletjes en geen verrassingsfeestje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef Hilmo het volgende:
Wat herkenbaar SQ! Hier dezelfde gevoelens over het ouderschap.
Kwak, wat gezellig van de babyshower. Spelletjes doen is leuuuuk!!Dat had bij die van mij ook wel gepast, achteraf gezien
Ik denk het niet eigenlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spees, krijgen we de foto's ook te zien?.
de meeste babyfoto's goed, de omtrek van de buik van de zwangere op 5 mm goed (maar bijna even lang stuk lint als haar gehandicapte broer dus die kreeg de "prijs"quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, de herkenning is wel fijn![]()
Ik ben natuurlijk niet de allerjongste aanstaande moeder (nee, ook niet de alleroudste) en ik heb heel lang tegen kinderen krijgen aan gehikt met de gedachte dat ik echt zèker moest weten dat ik kinderen wilde, dat ik NUUUU kinderen moest willen, en zeker moest weten dat ik er echt 110% klaar voor was. Dat moment is nooit gekomen, dus heb ik het maar gewoon gedaan, maar ik ben er jarenlang van overtuigd geweest dat iedereen dat moment van zekerweten kreeg en dat alle jonge ouders die keuze echt uit een volle overtuiging gemaakt hadden. Maar ik besef me tegenwoordig dat ik daar niet alleen in sta, gelukkig
![]()
Spees, dat moeten wel prachtplaatjes zijn geworden!
Kwak, babyshower! Leuk!
Ik ben ook altijd erg goed in die spelletjes ja, tot grote frustratie soms van familieleden van de zwangere![]()
Gelijk heb je hoor Spees!quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijkAlthans, mijn vriend en ik willen niet met ons hoofd op fok en zonder hoofd is er zo weinig aan denk ik
En mijn zoon is inmiddels zo oud dat hij nogal herkenbaar wordt dus die zet ik ook liever niet meer hier neer. Of maar kort. Maar misschien zit er wel een foto bij die ook leuk is om zonder hoofd te plaatsen
. Verder houd ik het bij facebook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een keer doen, is echt enorm verhelderend! Heeft mij er in 1 klap vanaf geholpen! En ik was best een zwaar geval qua watervrees, met hysterische krijsbuien, meppen en krabben en allesquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:56 schreef Hilmo het volgende:
Hahhahahhahahaha en dan wil het nog zo zijn dat ik watervrees heb en nog nooit van een duikplank heb durven springen![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:03 schreef mignonne het volgende:
SQheel normaal
het is ook niet zomaar wat.
En ja het zet je leven op zijn kop, het is overweldigend, soms vliegt het je aan en waarschijnlijk blijft dat, zelfs als je dochter straks zelf 30+ is dat je je nog zorgen maakt over of je het allemaal wel goed doet enz. Maar tegelijk, dat gevoel van moeder zijn is met geen pen te beschrijven, als je straks je dochter op je buik hebt liggen, dat als ze verdrietig is dat het enige wat ze wil haar mama is... men ♡ ik word nog steeds rustig van de hartslag van mijn moederof als kk haar parfum ergens ruik ofzo.
je groeit er vanzelf jn inderdaad, en het js normaal dat je je er druk over maakt of je het allemaal goed gaat doen straks, maar echt, jouw hartslag voor de rust, en een berg liefde, dan kun je eigk al bijna nie fout gaan
Hihihi wat schattig van die mevrouwquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:59 schreef Heliotrope het volgende:
Hihi ik kreeg net het eerste ongevraagde verhaal van een wildvreemde dat ik vast een meisje kreeg want haar dochter had ook zo'n buik. Ik voel me er extra zwanger van.
Ja vond ik welquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:10 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Hihihi wat schattig van die mevrouw(en dat ze ook nog gelijk heeft ook hé
)
was dat nog recent? Dat meppen en krijsen? Want dan wil ik foto's zien!!!!quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon een keer doen, is echt enorm verhelderend! Heeft mij er in 1 klap vanaf geholpen! En ik was best een zwaar geval qua watervrees, met hysterische krijsbuien, meppen en krabben en alles
nee, gelukkig nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:29 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
was dat nog recent? Dat meppen en krijsen? Want dan wil ik foto's zien!!!!
Doe je dan ook voor iedere dag in de kraamweek een cadeautje of gewoon een paar dingetjes?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:52 schreef Zoë23 het volgende:
Loj
Het is voor in de kraamweek, wil ook graag een moment voor haar. Om te vieren dat ze grote zus is.
Ohzo! Loopt mooi in elkaar over dan
Hij heeft een voorkeur voor iemand (vrouw van zijn vorige werkgever waar hij nog goed mee omgaat), maar ik vergeet haar naam steedsquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Skittles, dat is op zich ook niet zo heel erg toch? Of hebben jullie hele specifieke vragen / voorkeuren waardoor hij er bij moet zijn?
Loj, lief vriendje! En Zoe maakt kilometers
Beetje spuit elf maar deze lurker is aan het bijlezen en dit is zo herkenbaar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, de herkenning is wel fijn![]()
Ik ben natuurlijk niet de allerjongste aanstaande moeder (nee, ook niet de alleroudste) en ik heb heel lang tegen kinderen krijgen aan gehikt met de gedachte dat ik echt zèker moest weten dat ik kinderen wilde, dat ik NUUUU kinderen moest willen, en zeker moest weten dat ik er echt 110% klaar voor was. Dat moment is nooit gekomen, dus heb ik het maar gewoon gedaan, maar ik ben er jarenlang van overtuigd geweest dat iedereen dat moment van zekerweten kreeg en dat alle jonge ouders die keuze echt uit een volle overtuiging gemaakt hadden. Maar ik besef me tegenwoordig dat ik daar niet alleen in sta, gelukkig
![]()
Dat hangt er net vanaf. Uit ervaring blijkt dat niet alle striae dezelfde reden heeft. Aanleg/erfelijkheid speelt een grote rol, cortisol ook. Jonge zwangeren (tieners) hebben meer kans op striae dan oudere aanstaande moeders (30+).quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:15 schreef Crumpette het volgende:
Gefeliciteerd Geppie! Hopelijk mag ze snel meenaar huis!quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:18 schreef geppie het volgende:
Goedemorgen!
Er ligt hier een heel lief meisje naast me
Gisteravond om 20.32 geboren na een zeer heftige bevalling met een schouderdystocie (schouder vast achter schaambot)![]()
Strakjes wordt ze nog een keer bekeken door de kinderarts want haar linkerarmpje doet het niet optimaal![]()
Vergeleken met grote zus (2810 gram) was dit een joekel (4035 gram) volgens de klinisch vk een tikkie te groot voor mijn bekken.
Oh ja en haar naam deelt ze met de oudste van Mignonne.
jeetje geppie wat een heftige bevalling!quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:18 schreef geppie het volgende:
Goedemorgen!
Er ligt hier een heel lief meisje naast me
Gisteravond om 20.32 geboren na een zeer heftige bevalling met een schouderdystocie (schouder vast achter schaambot)![]()
Strakjes wordt ze nog een keer bekeken door de kinderarts want haar linkerarmpje doet het niet optimaal![]()
Vergeleken met grote zus (2810 gram) was dit een joekel (4035 gram) volgens de klinisch vk een tikkie te groot voor mijn bekken.
Oh ja en haar naam deelt ze met de oudste van Mignonne.
huh? ohja ik had R-A gemist. Maar dan toch 9? ofheb ik nou de hele bevalling van mango gemist?quote:
Ja, en ik verwacht niet dat wij het gemiddelde naar beneden gaan halenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een moten worden er trouwens geboren de laatste tijd hier![]()
Ja, mango draagt een normaal formaat he?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, en ik verwacht niet dat wij het gemiddelde naar beneden gaan halen![]()
Mango, ga eens baren jonge.
Ja, als zij een negenponder gaat baren eet ik mijn placenta op!quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, mango draagt een normaal formaat he?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, als zij een negenponder gaat baren eet ik mijn placenta op!
omelette du fromage!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hoppetee, in de blender, rietje er in en slurpen maarquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoppetee, in de blender, rietje er in en slurpen maar
[ afbeelding ]
Als je 'm niet in 1 keer weg krijgt kun je ook handige portiezakjes maken voor bij het ontbijtquote:
ik maak ook geen fecesmoothies met die redenering, jij?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komt uit je eigen lijf hoor, daar ben je toch niet vies van?
haaaiquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef AwayTL het volgende:
En ik was al misselijk.
Bewust nog nooit Lotusbevalling gegoogled..
Tsk, watje.. Je eigen ochtendurine drinken schijnt ook goed te zijn!quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik maak ook geen fecesmoothies met die redenering, jij?
In dit recept zit mango. Als dat niet meant to be is?!quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 'm niet in 1 keer weg krijgt kun je ook handige portiezakjes maken voor bij het ontbijt
[ afbeelding ]
supergoeie antirimpelcremequote:Op maandag 25 augustus 2014 10:50 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Tsk, watje.. Je eigen ochtendurine drinken schijnt ook goed te zijn!![]()
Vraag me af of de zwangeren die dat doen ook hun afscheiding filteren ofzo...
Tehehehequote:Op maandag 25 augustus 2014 10:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
In dit recept zit mango. Als dat niet meant to be is?!
Bereid je maar voor, Stienus.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
In dit recept zit mango. Als dat niet meant to be is?!
Bereid je maar voor, Stienus.
Och, een beetje van mezelf en....quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:55 schreef AwayTL het volgende:
[..]![]()
ben jij in real life ook altijd zo scherp?! Ik vind je briljant...
De Spees is niet voor één gat te vangenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:02 schreef AwayTL het volgende:
Meheheh, werk blokkeert deze site vanwege: suspicious...
Buikvirusquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:10 schreef Mangostine het volgende:
[..]
eh, relatief rustig eigenlijk. Het rommelt hier wel af en aan maar zet niet door. Ik ben net herstellende van een buikvirusje, dus daarna in optimale baarconditie![]()
En verder kijk ik uit naar mijn hopelijk eerste vaginale bevalling en zweet ik tegelijkertijd penen!
Meisje is wat aan de lichte kant, maar wel een prima gewicht.![]()
Straks sta ik bovenaan hier
hihi gekke hilmo. Strakszit er een leuk aangeklede spin in je douche!quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:12 schreef Hilmo het volgende:
Aaaah![]()
Net in een krat met gekregen babykleertjes, bijna zooooo'n grote spin aangeraakt, mijn god, ben nu nog aan het trillen
![]()
Echt zwart en hele grote poten en groot lijf. Heb er wat kleertjes uit kunnen trekken voorzichtig en toen het krat wat naar de deur getrokken en toen snel opgepakt en in de douchekabine gezet, deuren ervan dicht en deur van de douche dicht
Nu maar hopen dat hij daar blijft tot
thuiskomt.
![]()
Nu wel lekker een eerste echte volledige babywas doen!![]()
En oh vandaag 35 weken! Aaaah, bijna tijd voor de vluchttas, jeetje.
Trouwens, hebben jullie bepaalde bevalhoudingen die jullie absoluut willen gaan proberen? Ben er al veel tegengekomen met de betreffende voor- en nadelen, echt super interessant!
Ik wilde absoluut de baarkruk proberen, maar ben er niet aan toe gekomen,.Ik heb wel op de skippybal weeen opgevangen en dat was heel fijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:12 schreef Hilmo het volgende:
Aaaah![]()
Net in een krat met gekregen babykleertjes, bijna zooooo'n grote spin aangeraakt, mijn god, ben nu nog aan het trillen
![]()
Echt zwart en hele grote poten en groot lijf. Heb er wat kleertjes uit kunnen trekken voorzichtig en toen het krat wat naar de deur getrokken en toen snel opgepakt en in de douchekabine gezet, deuren ervan dicht en deur van de douche dicht
Nu maar hopen dat hij daar blijft tot
thuiskomt.
![]()
Nu wel lekker een eerste echte volledige babywas doen!![]()
En oh vandaag 35 weken! Aaaah, bijna tijd voor de vluchttas, jeetje.
Trouwens, hebben jullie bepaalde bevalhoudingen die jullie absoluut willen gaan proberen? Ben er al veel tegengekomen met de betreffende voor- en nadelen, echt super interessant!
Ja, ik kan gewoon het beste persen als ik mijn bovenlijf rechtop heb. Maar ja, voor hetzelfde geld heb je 36 uur ontsluitingsweeën en ben je zo compleet uitgeput dat je het niet meer voor elkaar krijgt. Dus het is altijd op het moment zelf bepalen denk ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:38 schreef Crumpette het volgende:
baarkruk klinkt ook zo logisch he? ik ben er in theorie ook wel voor in.
Jup, net als alles rondom het biggenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik kan gewoon het beste persen als ik mijn bovenlijf rechtop heb. Maar ja, voor hetzelfde geld heb je 36 uur ontsluitingsweeën en ben je zo compleet uitgeput dat je het niet meer voor elkaar krijgt. Dus het is altijd op het moment zelf bepalen denk ik.
Op hurken doe je ook echt alleen het laatste stukje en je moet je dan laten ondersteunen door je man. Niet gewoon hurken midden in de kamer op eigen spierkracht!quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:49 schreef Hilmo het volgende:
Liggend lijkt me ook niets en ik lees ook geen andere voordelen dan dat je misschien beter kunt rusten tussendoor. Maar dan zou ik eerder kiezen voor zijligging.
Staan en lopen bij de ontsluitingsfase wil ik wel proberen, lijkt me een logische manier. De geboortebal zou ook fijn moeten zijn, daar ga ik nog eens naar informeren. Op hurken lijkt me doodvermoeiend, zal dat niet vol kunnen houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |