quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
In dit recept zit mango. Als dat niet meant to be is?!
Bereid je maar voor, Stienus.
Och, een beetje van mezelf en....quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:55 schreef AwayTL het volgende:
[..]![]()
ben jij in real life ook altijd zo scherp?! Ik vind je briljant...
De Spees is niet voor één gat te vangenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:02 schreef AwayTL het volgende:
Meheheh, werk blokkeert deze site vanwege: suspicious...
Buikvirusquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:10 schreef Mangostine het volgende:
[..]
eh, relatief rustig eigenlijk. Het rommelt hier wel af en aan maar zet niet door. Ik ben net herstellende van een buikvirusje, dus daarna in optimale baarconditie![]()
En verder kijk ik uit naar mijn hopelijk eerste vaginale bevalling en zweet ik tegelijkertijd penen!
Meisje is wat aan de lichte kant, maar wel een prima gewicht.![]()
Straks sta ik bovenaan hier
hihi gekke hilmo. Strakszit er een leuk aangeklede spin in je douche!quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:12 schreef Hilmo het volgende:
Aaaah![]()
Net in een krat met gekregen babykleertjes, bijna zooooo'n grote spin aangeraakt, mijn god, ben nu nog aan het trillen
![]()
Echt zwart en hele grote poten en groot lijf. Heb er wat kleertjes uit kunnen trekken voorzichtig en toen het krat wat naar de deur getrokken en toen snel opgepakt en in de douchekabine gezet, deuren ervan dicht en deur van de douche dicht
Nu maar hopen dat hij daar blijft tot
thuiskomt.
![]()
Nu wel lekker een eerste echte volledige babywas doen!![]()
En oh vandaag 35 weken! Aaaah, bijna tijd voor de vluchttas, jeetje.
Trouwens, hebben jullie bepaalde bevalhoudingen die jullie absoluut willen gaan proberen? Ben er al veel tegengekomen met de betreffende voor- en nadelen, echt super interessant!
Ik wilde absoluut de baarkruk proberen, maar ben er niet aan toe gekomen,.Ik heb wel op de skippybal weeen opgevangen en dat was heel fijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:12 schreef Hilmo het volgende:
Aaaah![]()
Net in een krat met gekregen babykleertjes, bijna zooooo'n grote spin aangeraakt, mijn god, ben nu nog aan het trillen
![]()
Echt zwart en hele grote poten en groot lijf. Heb er wat kleertjes uit kunnen trekken voorzichtig en toen het krat wat naar de deur getrokken en toen snel opgepakt en in de douchekabine gezet, deuren ervan dicht en deur van de douche dicht
Nu maar hopen dat hij daar blijft tot
thuiskomt.
![]()
Nu wel lekker een eerste echte volledige babywas doen!![]()
En oh vandaag 35 weken! Aaaah, bijna tijd voor de vluchttas, jeetje.
Trouwens, hebben jullie bepaalde bevalhoudingen die jullie absoluut willen gaan proberen? Ben er al veel tegengekomen met de betreffende voor- en nadelen, echt super interessant!
Ja, ik kan gewoon het beste persen als ik mijn bovenlijf rechtop heb. Maar ja, voor hetzelfde geld heb je 36 uur ontsluitingsweeën en ben je zo compleet uitgeput dat je het niet meer voor elkaar krijgt. Dus het is altijd op het moment zelf bepalen denk ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:38 schreef Crumpette het volgende:
baarkruk klinkt ook zo logisch he? ik ben er in theorie ook wel voor in.
Jup, net als alles rondom het biggenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik kan gewoon het beste persen als ik mijn bovenlijf rechtop heb. Maar ja, voor hetzelfde geld heb je 36 uur ontsluitingsweeën en ben je zo compleet uitgeput dat je het niet meer voor elkaar krijgt. Dus het is altijd op het moment zelf bepalen denk ik.
Op hurken doe je ook echt alleen het laatste stukje en je moet je dan laten ondersteunen door je man. Niet gewoon hurken midden in de kamer op eigen spierkracht!quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:49 schreef Hilmo het volgende:
Liggend lijkt me ook niets en ik lees ook geen andere voordelen dan dat je misschien beter kunt rusten tussendoor. Maar dan zou ik eerder kiezen voor zijligging.
Staan en lopen bij de ontsluitingsfase wil ik wel proberen, lijkt me een logische manier. De geboortebal zou ook fijn moeten zijn, daar ga ik nog eens naar informeren. Op hurken lijkt me doodvermoeiend, zal dat niet vol kunnen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |