huh? ohja ik had R-A gemist. Maar dan toch 9? ofheb ik nou de hele bevalling van mango gemist?quote:
Ja, en ik verwacht niet dat wij het gemiddelde naar beneden gaan halenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een moten worden er trouwens geboren de laatste tijd hier![]()
Ja, mango draagt een normaal formaat he?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, en ik verwacht niet dat wij het gemiddelde naar beneden gaan halen![]()
Mango, ga eens baren jonge.
Ja, als zij een negenponder gaat baren eet ik mijn placenta op!quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, mango draagt een normaal formaat he?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, als zij een negenponder gaat baren eet ik mijn placenta op!
omelette du fromage!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hoppetee, in de blender, rietje er in en slurpen maarquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoppetee, in de blender, rietje er in en slurpen maar
[ afbeelding ]
Als je 'm niet in 1 keer weg krijgt kun je ook handige portiezakjes maken voor bij het ontbijtquote:
ik maak ook geen fecesmoothies met die redenering, jij?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komt uit je eigen lijf hoor, daar ben je toch niet vies van?
haaaiquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef AwayTL het volgende:
En ik was al misselijk.
Bewust nog nooit Lotusbevalling gegoogled..
Tsk, watje.. Je eigen ochtendurine drinken schijnt ook goed te zijn!quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik maak ook geen fecesmoothies met die redenering, jij?
In dit recept zit mango. Als dat niet meant to be is?!quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 'm niet in 1 keer weg krijgt kun je ook handige portiezakjes maken voor bij het ontbijt
[ afbeelding ]
supergoeie antirimpelcremequote:Op maandag 25 augustus 2014 10:50 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Tsk, watje.. Je eigen ochtendurine drinken schijnt ook goed te zijn!![]()
Vraag me af of de zwangeren die dat doen ook hun afscheiding filteren ofzo...
Tehehehequote:Op maandag 25 augustus 2014 10:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
In dit recept zit mango. Als dat niet meant to be is?!
Bereid je maar voor, Stienus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |