Doe je dan ook voor iedere dag in de kraamweek een cadeautje of gewoon een paar dingetjes?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:52 schreef Zoë23 het volgende:
Loj
Het is voor in de kraamweek, wil ook graag een moment voor haar. Om te vieren dat ze grote zus is.
Ohzo! Loopt mooi in elkaar over dan
Hij heeft een voorkeur voor iemand (vrouw van zijn vorige werkgever waar hij nog goed mee omgaat), maar ik vergeet haar naam steedsquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Skittles, dat is op zich ook niet zo heel erg toch? Of hebben jullie hele specifieke vragen / voorkeuren waardoor hij er bij moet zijn?
Loj, lief vriendje! En Zoe maakt kilometers
Beetje spuit elf maar deze lurker is aan het bijlezen en dit is zo herkenbaar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, de herkenning is wel fijn![]()
Ik ben natuurlijk niet de allerjongste aanstaande moeder (nee, ook niet de alleroudste) en ik heb heel lang tegen kinderen krijgen aan gehikt met de gedachte dat ik echt zèker moest weten dat ik kinderen wilde, dat ik NUUUU kinderen moest willen, en zeker moest weten dat ik er echt 110% klaar voor was. Dat moment is nooit gekomen, dus heb ik het maar gewoon gedaan, maar ik ben er jarenlang van overtuigd geweest dat iedereen dat moment van zekerweten kreeg en dat alle jonge ouders die keuze echt uit een volle overtuiging gemaakt hadden. Maar ik besef me tegenwoordig dat ik daar niet alleen in sta, gelukkig
![]()
Dat hangt er net vanaf. Uit ervaring blijkt dat niet alle striae dezelfde reden heeft. Aanleg/erfelijkheid speelt een grote rol, cortisol ook. Jonge zwangeren (tieners) hebben meer kans op striae dan oudere aanstaande moeders (30+).quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:15 schreef Crumpette het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die strepen? Is het zo patsboem streep, of kan dat ook langzaam ontstaan? Heb geen idee waar ik naar kijkstraks is het een bloedvat
Gefeliciteerd Geppie! Hopelijk mag ze snel meenaar huis!quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:18 schreef geppie het volgende:
Goedemorgen!
Er ligt hier een heel lief meisje naast me
Gisteravond om 20.32 geboren na een zeer heftige bevalling met een schouderdystocie (schouder vast achter schaambot)![]()
Strakjes wordt ze nog een keer bekeken door de kinderarts want haar linkerarmpje doet het niet optimaal![]()
Vergeleken met grote zus (2810 gram) was dit een joekel (4035 gram) volgens de klinisch vk een tikkie te groot voor mijn bekken.
Oh ja en haar naam deelt ze met de oudste van Mignonne.
jeetje geppie wat een heftige bevalling!quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:18 schreef geppie het volgende:
Goedemorgen!
Er ligt hier een heel lief meisje naast me
Gisteravond om 20.32 geboren na een zeer heftige bevalling met een schouderdystocie (schouder vast achter schaambot)![]()
Strakjes wordt ze nog een keer bekeken door de kinderarts want haar linkerarmpje doet het niet optimaal![]()
Vergeleken met grote zus (2810 gram) was dit een joekel (4035 gram) volgens de klinisch vk een tikkie te groot voor mijn bekken.
Oh ja en haar naam deelt ze met de oudste van Mignonne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |