abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143784538
Spees, krijgen we de foto's ook te zien? O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:35:12 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_143784586
Oh, de herkenning is wel fijn O+ O+

Ik ben natuurlijk niet de allerjongste aanstaande moeder (nee, ook niet de alleroudste :P) en ik heb heel lang tegen kinderen krijgen aan gehikt met de gedachte dat ik echt zèker moest weten dat ik kinderen wilde, dat ik NUUUU kinderen moest willen, en zeker moest weten dat ik er echt 110% klaar voor was. Dat moment is nooit gekomen, dus heb ik het maar gewoon gedaan, maar ik ben er jarenlang van overtuigd geweest dat iedereen dat moment van zekerweten kreeg en dat alle jonge ouders die keuze echt uit een volle overtuiging gemaakt hadden. Maar ik besef me tegenwoordig dat ik daar niet alleen in sta, gelukkig :')

Spees, dat moeten wel prachtplaatjes zijn geworden! O+

Kwak, babyshower! Leuk!
Ik ben ook altijd erg goed in die spelletjes ja, tot grote frustratie soms van familieleden van de zwangere :@ :')
disclaimer
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:37:25 #178
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143784714
Hahaha natuurlijk kom ik de 3d echo hier showen volgende week.. *O*

Kwak klinkt als een leuke dag! En juist toch beter van dat winnen.. had de rest maar beter hun best moeten doen wha! :6
Die KH ook! Ik heb net veeuls te veeul lasagne zitten eten.. maar tis zooo lekker :P

SQ toch :* het is emotioneel al heel belastend heel dat zwangerschap gebeuren. Fijn dat je je hart kon luchtten bij je ouders. Ik begrijp echt helemaal wat je bedoelt.. zo'n grote stap om opeens helemaal verantwoordelijk te zijn met zo'n kleintje en inderdaad alles op z'n kop. Gewoon niet weten hoe het gaat zijn als de kleine er écht is straks.. heel ander ritme en alles gericht op de kleine. Ik vind het ook echt super spannend en kan er slecht tegen als ik niet weet waar ik aan toe ben en hoe het zal gaan.. maar in dit geval kan je je wel een beetje een beeld vormen.. maar hoe het écht zal zijn.. dat weten we pas als we er midden in zitten. Maar gaat hier helemaal goed komen hoor.. en bij jullie ook, weet ik zeker :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:38:48 #179
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_143784776
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spees, krijgen we de foto's ook te zien? O+.
Ik denk het niet eigenlijk :@ Althans, mijn vriend en ik willen niet met ons hoofd op fok en zonder hoofd is er zo weinig aan denk ik :+ En mijn zoon is inmiddels zo oud dat hij nogal herkenbaar wordt dus die zet ik ook liever niet meer hier neer. Of maar kort. Maar misschien zit er wel een foto bij die ook leuk is om zonder hoofd te plaatsen ;). Verder houd ik het bij facebook.

SQ ik denk dat bijna iedere mom-to-be die paniekmomentjes kent :Y
pi_143784802
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, de herkenning is wel fijn O+ O+

Ik ben natuurlijk niet de allerjongste aanstaande moeder (nee, ook niet de alleroudste :P) en ik heb heel lang tegen kinderen krijgen aan gehikt met de gedachte dat ik echt zèker moest weten dat ik kinderen wilde, dat ik NUUUU kinderen moest willen, en zeker moest weten dat ik er echt 110% klaar voor was. Dat moment is nooit gekomen, dus heb ik het maar gewoon gedaan, maar ik ben er jarenlang van overtuigd geweest dat iedereen dat moment van zekerweten kreeg en dat alle jonge ouders die keuze echt uit een volle overtuiging gemaakt hadden. Maar ik besef me tegenwoordig dat ik daar niet alleen in sta, gelukkig :')

Spees, dat moeten wel prachtplaatjes zijn geworden! O+

Kwak, babyshower! Leuk!
Ik ben ook altijd erg goed in die spelletjes ja, tot grote frustratie soms van familieleden van de zwangere :@ :')
de meeste babyfoto's goed, de omtrek van de buik van de zwangere op 5 mm goed (maar bijna even lang stuk lint als haar gehandicapte broer dus die kreeg de "prijs" ;) ), de meeste ingredienten uit de vieze babypotjes goed, baby-alfabet 25 vd 26 letters goedgekeurd... er werden er een paar echt zuur van... :')
Kwak
pi_143784858
+1! Spannend, ongrijpbaar, omgwtf-kan-ik-dit-wel etc enz :-/ Zijn hier ook al wat tranen over gevloeid hoor SQ!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:40:21 #182
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143784872
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:38 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik denk het niet eigenlijk :@ Althans, mijn vriend en ik willen niet met ons hoofd op fok en zonder hoofd is er zo weinig aan denk ik :+ En mijn zoon is inmiddels zo oud dat hij nogal herkenbaar wordt dus die zet ik ook liever niet meer hier neer. Of maar kort. Maar misschien zit er wel een foto bij die ook leuk is om zonder hoofd te plaatsen ;). Verder houd ik het bij facebook.

Gelijk heb je hoor Spees!
Wel ontzettend leuk! Zulke foto's zal je altijd blijven koesteren O+
pi_143784966
Heel begrijpelijk, Spees! :Y .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_143785177
En dat gevoel van er klaar voor moeten zijn, 100% zeker weten of je het wel wilt, of kunt, precies zo hier! Eerst zelfs nog gesprekken gevoerd om de stap te durven zetten en dan niet eens op bloed en pijn gebied, maar puur van waarom durf ik het nou toch niet, die verandering, het moeten loslaten van dingen. En ook het idee van ik wil mezelf eerst helemaal ontwikkeld hebben, ik moet zeeeeer volwassen zijn, zodat ik zo'n kindje wat kan geven als voorbeeld. En ook steeds willen vragen aan mensen die ouders zijn geworden van hoe wist je nu dat je er klaar voor was. Ja, niet dus :P Hoor je dan. En hier ook toen maar de beslissing genomen van we springen in het diepe, dan maar gewoon dóen... :s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:53:29 #185
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143785531
In het diepe springen is inderdaad erg spannend en ondertussen ook erg gaaf! Helemaal van de 10 meter duikplank.. want zo voelt het inderdaad :D
@Spoiler: en wordt je zo pardoes van de duikplank geduwd :o :P
pi_143785731
Hahhahahhahahaha en dan wil het nog zo zijn dat ik watervrees heb en nog nooit van een duikplank heb durven springen :X O-)
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:56:55 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_143785734
Ja, het is ook wel normaal denk ik. Maar toch, argh, eng! :D

Overigens is die hoge duikplank wel een beetje een rode draad dingetje in mijn leven, dus dit komt ongetwijfeld ook goed. Voor ons allemaal. En het is niet alsof we nog terug kunnen ofzo :')
disclaimer
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:57:25 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_143785762
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:56 schreef Hilmo het volgende:
Hahhahahhahahaha en dan wil het nog zo zijn dat ik watervrees heb en nog nooit van een duikplank heb durven springen :X O-)
Gewoon een keer doen, is echt enorm verhelderend! Heeft mij er in 1 klap vanaf geholpen! En ik was best een zwaar geval qua watervrees, met hysterische krijsbuien, meppen en krabben en alles :')
disclaimer
pi_143785873
Hilmo fijn van je suiker!

En +1 op Stormqueen en Radyhyn. Het is ook maar overweldigend. Als ik daar heel erg over na ga denken schrik ik ook wel. Aan de andere kant moet het ook wel goedkomen, wij kunnen dat!

Leuk van de foto's Spees!

Welkom terug Crumpette.

:* voor de moeheid van Zoë.

Hihi ik kreeg net het eerste ongevraagde verhaal van een wildvreemde dat ik vast een meisje kreeg want haar dochter had ook zo'n buik. Ik voel me er extra zwanger van. O+
pi_143786140
SQ :* heel normaal :Y het is ook niet zomaar wat.
En ja het zet je leven op zijn kop, het is overweldigend, soms vliegt het je aan en waarschijnlijk blijft dat, zelfs als je dochter straks zelf 30+ is dat je je nog zorgen maakt over of je het allemaal wel goed doet enz. Maar tegelijk, dat gevoel van moeder zijn is met geen pen te beschrijven, als je straks je dochter op je buik hebt liggen, dat als ze verdrietig is dat het enige wat ze wil haar mama is... men ♡ ik word nog steeds rustig van de hartslag van mijn moeder :D of als kk haar parfum ergens ruik ofzo.
je groeit er vanzelf jn inderdaad, en het js normaal dat je je er druk over maakt of je het allemaal goed gaat doen straks, maar echt, jouw hartslag voor de rust, en een berg liefde, dan kun je eigk al bijna nie fout gaan :)
:)
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:05:25 #191
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143786234
We gaan dit inderdaad gewoon doén met z'n allen! Wij zijn gewoon stoere-moms-to-be! *O*
Tjaakkaaaa!!!!!
( :') sorry... die tjakkaa moest echt ff)

Trouwens... de laatste keer dat ik van de 10 meter duikplank afging.. ging ik echt goed kaarsrecht het water in.. maar met handen langs mijn zij.. dus kreeg een enorme klap onderop m'n boobs.. dacht dat ze eraf lagen :o
Maar gelukkig zitten er er nog.. ga ze straks nog nodig hebben :9
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:07:21 #192
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143786322
Mignonne,, wat doe je.. wat een mooi berichtje :'( O+
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:08:03 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_143786362
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 20:03 schreef mignonne het volgende:
SQ :* heel normaal :Y het is ook niet zomaar wat.
En ja het zet je leven op zijn kop, het is overweldigend, soms vliegt het je aan en waarschijnlijk blijft dat, zelfs als je dochter straks zelf 30+ is dat je je nog zorgen maakt over of je het allemaal wel goed doet enz. Maar tegelijk, dat gevoel van moeder zijn is met geen pen te beschrijven, als je straks je dochter op je buik hebt liggen, dat als ze verdrietig is dat het enige wat ze wil haar mama is... men ♡ ik word nog steeds rustig van de hartslag van mijn moeder :D of als kk haar parfum ergens ruik ofzo.
je groeit er vanzelf jn inderdaad, en het js normaal dat je je er druk over maakt of je het allemaal goed gaat doen straks, maar echt, jouw hartslag voor de rust, en een berg liefde, dan kun je eigk al bijna nie fout gaan :)
O+ O+
Nu ga ik ook tranen.., :')
disclaimer
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:10:46 #194
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143786523
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:59 schreef Heliotrope het volgende:
Hihi ik kreeg net het eerste ongevraagde verhaal van een wildvreemde dat ik vast een meisje kreeg want haar dochter had ook zo'n buik. Ik voel me er extra zwanger van. O+
Hihihi wat schattig van die mevrouw O+ (en dat ze ook nog gelijk heeft ook hé :P)
pi_143786718
Lief van jullie :*

KwakzOr
Wat leuk, een babyshower!

Hilmo
Goed nieuws!! Superfijn

Spees
Zijn vast erg mooie foto's geworden :)!

Lekker van genieten Helio O+

SQ
Gaat helemaal goedkomen met jou als moeder :*
Je gaat je echt wel redden met alles wat komen gaat :)
pi_143787164
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 20:10 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Hihihi wat schattig van die mevrouw O+ (en dat ze ook nog gelijk heeft ook hé :P)
Ja vond ik wel O+ en zelfs dat! 8-)

En mignonne mooi gezegd!
pi_143787508
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Gewoon een keer doen, is echt enorm verhelderend! Heeft mij er in 1 klap vanaf geholpen! En ik was best een zwaar geval qua watervrees, met hysterische krijsbuien, meppen en krabben en alles :')
was dat nog recent? Dat meppen en krijsen? Want dan wil ik foto's zien!!!! ;)
pi_143787576
Zelfs ik denk, ondanks dat ik er al een heb, dat ik vast niet geschikt ben en dat het vast niet goed gaat komen....
Maar zoals m'n vriendje altijd zegt: voor alles is een oplossing en als jij je kind liefde geeft komt het goed... Want dat is het belangrijkst O+

Die strepen he, zo oneerlijk! Vorige keer borsten en benen... Nu blijft dat gaaf is het m'n buik :'(

Trouwens, ik ben al 33 weken :o ! Volgende week gaat m'n verlof al officieel in! (En aankomende week zijn al m'n collega's al druk aan het voorbereiden, en ik ga nog vakantie vieren :P , misschien ga ik nog ff hallo zeggen ofzo ;) )
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:32:12 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_143787717
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 20:29 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

was dat nog recent? Dat meppen en krijsen? Want dan wil ik foto's zien!!!! ;)
nee, gelukkig niet :D
Maar ik was echt een enorme schijtlijster als kind. Maar die hoge duikplank heeft veel veranderd. (oh god, dit klinkt Dr. Phil). Heeft me doen inzien dat het ergste dat kan gebeuren misschien wat blauwe plekken zijn. En daardoor ben ik best wel een durfal geworden :D
disclaimer
pi_143787781
Wat een opluchting van het diabetesnieuws voor je Hilmo!

Wat leuk Kwak, spelletjeskoningin!

Spees wat lijkt me dat mooi op het strand met het gezinnetje O+

Wij zitten eraan te denken om een shoot te doen als ze een paar maanden is, de mooiste foto uitzoeken en die dan op canvas in de woonkamer te hangen.

Streepjes.. ;(

Stelletje emo's! O+
Het gevoel van doodenge ouderschap herken ik niet. Wel het gevoel dat het nogal overweldigend is en ik nu meer word gezien als kangoeroe dat het kind draagt.
Ik heb ook niet het gevoel van dat doen we ff hoor, maar ook geen help hoe ga ik dit doen gevoel (meer).
Het zal de naïeve leeftijd wel zijn :P

Verder heb ik echt m'n weekend niet. Dus vroeg naar bed en morgenochtend komt de kraamzorg voor de intake. Waar m'n vriend niet bij kan zijn, omdat 'ie aan de andere kant van Nederland zit voor zijn werk. }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')