Ooooh Rebel wat een verhaalquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:29 schreef rebel-angel het volgende:
Hoi meld met baby uit de buik![]()
Om 6:13 geboren en gewoon 9 pond![]()
De dame had zo'n haast om geboren te worden dat we het ziekenhuis niet hebben gered en dat ze door haar vader op de wereld is gezet.
De verloskundige kwam 10 minuten later.
Het is een kleine bollo en heeft al uit 2 borsten gedronken![]()
En haar naam is eva
Gefeliciteerd met Evaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:29 schreef rebel-angel het volgende:
Hoi meld met baby uit de buik![]()
Om 6:13 geboren en gewoon 9 pond![]()
De dame had zo'n haast om geboren te worden dat we het ziekenhuis niet hebben gered en dat ze door haar vader op de wereld is gezet.
De verloskundige kwam 10 minuten later.
Het is een kleine bollo en heeft al uit 2 borsten gedronken![]()
En haar naam is eva
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt tegen witte muren aan, dus de meubels mochten wel wat donkerder. 1 muur wordt vintage blue, de rest wordt opgeleukt met kekke accessoires![]()
Maxi cosi hebben we gewoon de citi, lekker basic. Ik verwacht hem toch niet veel te gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat gaat mijn skill level wel wat te boven overigens
Lekker productief Hilmo!disclaimer
Precies zo!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Knutselkerels.. De mijne staat as we speak een wolk te schilderen. Met een glas wijn erbij.
. Kwak, ik zag echt helemaal voor me hoe J heel nauwkeurig en precies die rail aan het ophangen is (met zijn tong uit de mond, want zo hoort dat), een stap achteruit doet en ziet dat het hartstikke scheef is. De arme ziel.
.
.
SD, mooi kamertje hebben jullie uitgezocht!.
Wij hadden trouwens onze eerste hormonale ruzie vanochtend. Hebben we dat ook weer gehad..
En hoe is het met jou dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:38 schreef Mangostine het volgende:
Oh wauw rebel, van harte met jullie dochter en zusje!Turbo zeg!
Koofje waarachter al het lelijke leidingwerk is weggewerktquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:35 schreef AwayTL het volgende:
Nog meer foto-updates van al het klusgeweld?
Ben ook benieuwd naar de creaatsels van sicilia!
eh, relatief rustig eigenlijk. Het rommelt hier wel af en aan maar zet niet door. Ik ben net herstellende van een buikvirusje, dus daarna in optimale baarconditiequote:
heel cliche maar n scheur herken je echt! t is een rood paarse streep en de huid voelt op die plek vaak ook anders..quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:15 schreef Crumpette het volgende:
Jaa de vakantie was fijn hoorheel mooi gehad samen! Ik ben stiekem gewoon heel huiselijk en altijd blij om naar huis te gaan, zelfs als de vakantie in het paradijs was, bij wijze van
.
We vinden het nog steeds moeilijk met namen overigens, ga deze week eens even kijken naar mogelijkheden voor een pretecho.. 3d? Kwak, tips in de buurt? Misschien helpt het als we zijn gezicht zien. Zijn hier wel dingen aan het uitproberen, maar het voelt allemaal nog gek
hoewel een van mijn lievelingsopties nog veel gekker voelt dan de andere, dus ik denk dat die afvalt.
Hoe werkt dat eigenlijk met die strepen? Is het zo patsboem streep, of kan dat ook langzaam ontstaan? Heb geen idee waar ik naar kijkstraks is het een bloedvat
Bij mij begon het met jeuk, en een dag later zag ik dat mijn huid gescheurd was. Bij mij was dat stukje huid ook dunner dan de rest van mijn huid. Dus de onderste laag huid was gewoon echt opengebarsten. Later gaat dat natuurlijk weer dicht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:15 schreef Crumpette het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die strepen? Is het zo patsboem streep, of kan dat ook langzaam ontstaan? Heb geen idee waar ik naar kijkstraks is het een bloedvat
welkom terug!quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:15 schreef Crumpette het volgende:
Jaa de vakantie was fijn hoorheel mooi gehad samen! Ik ben stiekem gewoon heel huiselijk en altijd blij om naar huis te gaan, zelfs als de vakantie in het paradijs was, bij wijze van
.
We vinden het nog steeds moeilijk met namen overigens, ga deze week eens even kijken naar mogelijkheden voor een pretecho.. 3d? Kwak, tips in de buurt? Misschien helpt het als we zijn gezicht zien. Zijn hier wel dingen aan het uitproberen, maar het voelt allemaal nog gek
hoewel een van mijn lievelingsopties nog veel gekker voelt dan de andere, dus ik denk dat die afvalt.
Nog 6. Volgend weekend 2, het weekend daarna 2, weekend daarna de laatste 2. En 19 september trouwen vrienden van ons, daar maak ik ook wat foto's (en het bruidsboeketquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef AwayTL het volgende:
Zo Mariska, bikkel!
Hoeveel moet je er nog?
maar het is ook niet niks meid! Nu ben je omhulsel en straks word je wagenduwer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vanmiddag even heel hopeloos zitten huilen bij mijn ouders omdat ik het soms allemaal zo overweldigend en zo ongrijpbaar vind. Die bevalling ben ik helemaal net bang voor, maar dat òuderschap jonge, ik vind het zo doodeng. Omdat het ook nog zo ontzettend niet voor te stellen is wat het met mijn leven gaat doen en hoe ik het er vanaf ga brengen en hoe ik met al die uitdagingen en verantwoordelijkheid om moet gaan.... brrr![]()
En het besef komt ook steeds meer te komen dat ik voor mijn omgeving nu steeds minder SQ begin te worden en steeds meer het omhulsel van mijn kind. Dat is wel een beetje maf
ja, mijn babyshower wordt meer thee drinken met vriendinnen. geen spelletjes en geen verrassingsfeestje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef Hilmo het volgende:
Wat herkenbaar SQ! Hier dezelfde gevoelens over het ouderschap.
Kwak, wat gezellig van de babyshower. Spelletjes doen is leuuuuk!!Dat had bij die van mij ook wel gepast, achteraf gezien
Ik denk het niet eigenlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spees, krijgen we de foto's ook te zien?.
de meeste babyfoto's goed, de omtrek van de buik van de zwangere op 5 mm goed (maar bijna even lang stuk lint als haar gehandicapte broer dus die kreeg de "prijs"quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, de herkenning is wel fijn![]()
Ik ben natuurlijk niet de allerjongste aanstaande moeder (nee, ook niet de alleroudste) en ik heb heel lang tegen kinderen krijgen aan gehikt met de gedachte dat ik echt zèker moest weten dat ik kinderen wilde, dat ik NUUUU kinderen moest willen, en zeker moest weten dat ik er echt 110% klaar voor was. Dat moment is nooit gekomen, dus heb ik het maar gewoon gedaan, maar ik ben er jarenlang van overtuigd geweest dat iedereen dat moment van zekerweten kreeg en dat alle jonge ouders die keuze echt uit een volle overtuiging gemaakt hadden. Maar ik besef me tegenwoordig dat ik daar niet alleen in sta, gelukkig
![]()
Spees, dat moeten wel prachtplaatjes zijn geworden!
Kwak, babyshower! Leuk!
Ik ben ook altijd erg goed in die spelletjes ja, tot grote frustratie soms van familieleden van de zwangere![]()
Gelijk heb je hoor Spees!quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijkAlthans, mijn vriend en ik willen niet met ons hoofd op fok en zonder hoofd is er zo weinig aan denk ik
En mijn zoon is inmiddels zo oud dat hij nogal herkenbaar wordt dus die zet ik ook liever niet meer hier neer. Of maar kort. Maar misschien zit er wel een foto bij die ook leuk is om zonder hoofd te plaatsen
. Verder houd ik het bij facebook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een keer doen, is echt enorm verhelderend! Heeft mij er in 1 klap vanaf geholpen! En ik was best een zwaar geval qua watervrees, met hysterische krijsbuien, meppen en krabben en allesquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:56 schreef Hilmo het volgende:
Hahhahahhahahaha en dan wil het nog zo zijn dat ik watervrees heb en nog nooit van een duikplank heb durven springen![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:03 schreef mignonne het volgende:
SQheel normaal
het is ook niet zomaar wat.
En ja het zet je leven op zijn kop, het is overweldigend, soms vliegt het je aan en waarschijnlijk blijft dat, zelfs als je dochter straks zelf 30+ is dat je je nog zorgen maakt over of je het allemaal wel goed doet enz. Maar tegelijk, dat gevoel van moeder zijn is met geen pen te beschrijven, als je straks je dochter op je buik hebt liggen, dat als ze verdrietig is dat het enige wat ze wil haar mama is... men ♡ ik word nog steeds rustig van de hartslag van mijn moederof als kk haar parfum ergens ruik ofzo.
je groeit er vanzelf jn inderdaad, en het js normaal dat je je er druk over maakt of je het allemaal goed gaat doen straks, maar echt, jouw hartslag voor de rust, en een berg liefde, dan kun je eigk al bijna nie fout gaan
Hihihi wat schattig van die mevrouwquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:59 schreef Heliotrope het volgende:
Hihi ik kreeg net het eerste ongevraagde verhaal van een wildvreemde dat ik vast een meisje kreeg want haar dochter had ook zo'n buik. Ik voel me er extra zwanger van.
Ja vond ik welquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:10 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Hihihi wat schattig van die mevrouw(en dat ze ook nog gelijk heeft ook hé
)
was dat nog recent? Dat meppen en krijsen? Want dan wil ik foto's zien!!!!quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon een keer doen, is echt enorm verhelderend! Heeft mij er in 1 klap vanaf geholpen! En ik was best een zwaar geval qua watervrees, met hysterische krijsbuien, meppen en krabben en alles
nee, gelukkig nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:29 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
was dat nog recent? Dat meppen en krijsen? Want dan wil ik foto's zien!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |