Bij mij begon het met jeuk, en een dag later zag ik dat mijn huid gescheurd was. Bij mij was dat stukje huid ook dunner dan de rest van mijn huid. Dus de onderste laag huid was gewoon echt opengebarsten. Later gaat dat natuurlijk weer dicht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:15 schreef Crumpette het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die strepen? Is het zo patsboem streep, of kan dat ook langzaam ontstaan? Heb geen idee waar ik naar kijkstraks is het een bloedvat
welkom terug!quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:15 schreef Crumpette het volgende:
Jaa de vakantie was fijn hoorheel mooi gehad samen! Ik ben stiekem gewoon heel huiselijk en altijd blij om naar huis te gaan, zelfs als de vakantie in het paradijs was, bij wijze van
.
We vinden het nog steeds moeilijk met namen overigens, ga deze week eens even kijken naar mogelijkheden voor een pretecho.. 3d? Kwak, tips in de buurt? Misschien helpt het als we zijn gezicht zien. Zijn hier wel dingen aan het uitproberen, maar het voelt allemaal nog gek
hoewel een van mijn lievelingsopties nog veel gekker voelt dan de andere, dus ik denk dat die afvalt.
Hoe werkt dat eigenlijk met die strepen? Is het zo patsboem streep, of kan dat ook langzaam ontstaan? Heb geen idee waar ik naar kijkstraks is het een bloedvat
Nog 6. Volgend weekend 2, het weekend daarna 2, weekend daarna de laatste 2. En 19 september trouwen vrienden van ons, daar maak ik ook wat foto's (en het bruidsboeketquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef AwayTL het volgende:
Zo Mariska, bikkel!
Hoeveel moet je er nog?
maar het is ook niet niks meid! Nu ben je omhulsel en straks word je wagenduwer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vanmiddag even heel hopeloos zitten huilen bij mijn ouders omdat ik het soms allemaal zo overweldigend en zo ongrijpbaar vind. Die bevalling ben ik helemaal net bang voor, maar dat òuderschap jonge, ik vind het zo doodeng. Omdat het ook nog zo ontzettend niet voor te stellen is wat het met mijn leven gaat doen en hoe ik het er vanaf ga brengen en hoe ik met al die uitdagingen en verantwoordelijkheid om moet gaan.... brrr![]()
En het besef komt ook steeds meer te komen dat ik voor mijn omgeving nu steeds minder SQ begin te worden en steeds meer het omhulsel van mijn kind. Dat is wel een beetje maf
ja, mijn babyshower wordt meer thee drinken met vriendinnen. geen spelletjes en geen verrassingsfeestje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef Hilmo het volgende:
Wat herkenbaar SQ! Hier dezelfde gevoelens over het ouderschap.
Kwak, wat gezellig van de babyshower. Spelletjes doen is leuuuuk!!Dat had bij die van mij ook wel gepast, achteraf gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |