Precies zo!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Knutselkerels.. De mijne staat as we speak een wolk te schilderen. Met een glas wijn erbij.
. Kwak, ik zag echt helemaal voor me hoe J heel nauwkeurig en precies die rail aan het ophangen is (met zijn tong uit de mond, want zo hoort dat), een stap achteruit doet en ziet dat het hartstikke scheef is. De arme ziel.
.
.
SD, mooi kamertje hebben jullie uitgezocht!.
Wij hadden trouwens onze eerste hormonale ruzie vanochtend. Hebben we dat ook weer gehad..
En hoe is het met jou dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:38 schreef Mangostine het volgende:
Oh wauw rebel, van harte met jullie dochter en zusje!Turbo zeg!
Koofje waarachter al het lelijke leidingwerk is weggewerktquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:35 schreef AwayTL het volgende:
Nog meer foto-updates van al het klusgeweld?
Ben ook benieuwd naar de creaatsels van sicilia!
eh, relatief rustig eigenlijk. Het rommelt hier wel af en aan maar zet niet door. Ik ben net herstellende van een buikvirusje, dus daarna in optimale baarconditiequote:
heel cliche maar n scheur herken je echt! t is een rood paarse streep en de huid voelt op die plek vaak ook anders..quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:15 schreef Crumpette het volgende:
Jaa de vakantie was fijn hoorheel mooi gehad samen! Ik ben stiekem gewoon heel huiselijk en altijd blij om naar huis te gaan, zelfs als de vakantie in het paradijs was, bij wijze van
.
We vinden het nog steeds moeilijk met namen overigens, ga deze week eens even kijken naar mogelijkheden voor een pretecho.. 3d? Kwak, tips in de buurt? Misschien helpt het als we zijn gezicht zien. Zijn hier wel dingen aan het uitproberen, maar het voelt allemaal nog gek
hoewel een van mijn lievelingsopties nog veel gekker voelt dan de andere, dus ik denk dat die afvalt.
Hoe werkt dat eigenlijk met die strepen? Is het zo patsboem streep, of kan dat ook langzaam ontstaan? Heb geen idee waar ik naar kijkstraks is het een bloedvat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |