quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
Feekomt heus goed! Jij bent zo'n lieve toegewijde mama, dat kan niet fout gaan! En ik ga zo je filmpje kijken!
Geppie, wat frustrerend. Hopelijk zit je ze nu weg te zuchten
Het werd gezellig vanavond! Begon wat awkward maar het ijs brak wel. Mag zelfs een auping lenen om in te biggenen mijn man heeft al zes rondjes met de kinderwagen door het huis gelopen uiteraard
!!
(Ik had ze wegens vakantie idd al even niet gezien)
Jeuj dat klinkt echt als een turbobevalling!!! En door papa op de wereld gezet, hoe speciaal <3! Gefeliciteerd met de kleine meidquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:29 schreef rebel-angel het volgende:
Hoi meld met baby uit de buik![]()
Om 6:13 geboren en gewoon 9 pond![]()
De dame had zo'n haast om geboren te worden dat we het ziekenhuis niet hebben gered en dat ze door haar vader op de wereld is gezet.
De verloskundige kwam 10 minuten later.
Het is een kleine bollo en heeft al uit 2 borsten gedronken![]()
En haar naam is eva
Wauw, gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:29 schreef rebel-angel het volgende:
De dame had zo'n haast om geboren te worden dat we het ziekenhuis niet hebben gered en dat ze door haar vader op de wereld is gezet.
En haar naam is eva
32weken! Gaat ook snel allemaal!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:01 schreef Fee-nix het volgende:
Ook goedemorgen!
![]()
![]()
Rebel gefeliciteerd!
![]()
Wat spannend en bijzonder en snel! Heerlijk dat ze er nu is
. Fijne kraamtijd!
En Zoë 27 wk. En alles al in huis
![]()
. Ik word er helemaal zenuwachtig van
.
Zelf vandaag 32 weken!
Whaah! Speedy!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:29 schreef rebel-angel het volgende:
En haar naam is eva
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:29 schreef Loj het volgende:
(Oh en Zoe, ik heb vandaag alles voor in m'n bevallingstas net in de was gedaan... Morgen staat hij ook al klaar, ben een beetje vroeg) dus is niet raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |