Ik ook nuquote:
als mn shirtje maar blijft staanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook nu
En die lijst in de OP moet echt eens aangepast worden, de helft van die 'doldwaze sc users' nog niet gezien
Al haal ik iedereen er nou eens uitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook nu
En die lijst in de OP moet echt eens aangepast worden, de helft van die 'doldwaze sc users' nog niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:59 schreef EDMAN- het volgende:
Een dikke vrouw in een lift?Ik heb m'n telefoon hernoemd naar TITANIC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou synct 'ie.Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
twee en een halfquote:
Ik schoot in de lachquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:00 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik heb m'n telefoon hernoemd naar TITANIC.
Nou synct 'ie.
heel die lijst is weg?quote:
Moet je hem eens hardop voorlezen.quote:
nein nein neinquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als jij nou een nieuw lijstje maakt
Oquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je hem eens hardop voorlezen.
Die synct had ik na een paar keer wel door, maar dezequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef EDMAN- het volgende:
ook niet bekend met, ik ben gestopt met biljarten, ik had geen keus?
Je speelt biljart met een keu.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die synct had ik na een paar keer wel door, maar deze
Ah, dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:11 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Je speelt biljart met een keu.
Ik ben gestopt, ik had geen keus.
Het is je vergeven. Deze grap sterft vaak een snelle dood doordat mensen niet weten wat een keu isquote:
Niet omdat het gewoon een slechte grap isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:12 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Deze grap sterft vaak een snelle dood doordat mensen niet weten wat een keu is
Die van Pieter zit niks in, of is gewoon enorm flauwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef EDMAN- het volgende:
Voor vrouwen is dit te complex inderdaad
Oh dus mannen kopen overpriced spul...duidelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef EDMAN- het volgende:
Voor vrouwen is dit te complex inderdaad
Ik had het over de biljart grapquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dus mannen kopen overpriced spul...duidelijk.
Marcel wou da.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van Pieter zit niks in, of is gewoon enorm flauw
Oh, maar die snapte ik dan weer wel. Kleine Uccie had vroeger een mini snookertafel.quote:
Na de Titanic grap ging het (ijs)bergafwaarts.quote:
Die waren cool! Als Ibood die er nou eens op knaldequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, maar die snapte ik dan weer wel. Kleine Uccie had vroeger een mini snookertafel.
Zal eens kijken of die in mijn kelder staat of bij mijn ouders. Wel weer eens lachen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Die waren cool! Als Ibood die er nou eens op knalde
Het was kort maar krachtigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:20 schreef Uccie het volgende:
Maar ik ga naar mijn afspraak.
Tot vanavond
werkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, arme jij... ik moet morgen van 9 tot 18 werken
als je toch een euro kreeg voor elke post...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het iBoodgeld moet ergens vandaan komen
Ik ben ook aan het werk hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, arme jij... ik moet morgen van 9 tot 18 werken
Was jij miljonairquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je toch een euro kreeg voor elke post...
dan zou ik iig een stuk meer postenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was jij miljonair
(ok, 60k... ook een mooi bedrag)
newbquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef EDMAN- het volgende:
Oeh ik dacht dat ik een ouwe rot was met m'n inschrijfjaar 2002
Als bijproduct voor mijn studie, gewoon een betrouwbare. Voor de specs heb ik mijn pc al. (en dus niet de pc waar ik nu achter zitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef EDMAN- het volgende:
wat voor laptop zoek je? (waar ga je 'm voor gebruiken?)
welke? zijn er nu al 3 na elkaarquote:
En nummer 5, ongelovelijk ditquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke? zijn er nu al 3 na elkaar
Niet Hot Shot City? Die schijnt echt goed te zijn.quote:
Ach, nu kopen en dalijk als je loon gestort is dat teruggeven toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:53 schreef Jimbo het volgende:
Ah wat fijn, het UWV heeft mn uitkering weer gestort die ik al 3 maanden niet meer hoor te krijgenHallo hunt, ja doe die dure tv maar
(al moet t toch allemaal terug betaald worden)
komt toch wel goed jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, nu kopen en dalijk als je loon gestort is dat teruggeven toch?
Bellen is altijd wel een slim idee jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:03 schreef Jimbo het volgende:
WAUW !
bel net t UWV waarom t niet is doorgevoerd.
die man vertelde me leuk dat t een fout was, geen probleem en moet t ff opnieuw opzeggen.
Had ik niet gebeld en gewoon lekker alles gepot, dan krijg je een boete van 100% van het uitgekeerde bedrag wat je terug moet betalen, BOVENOP HET ORIGINELE BEDRAG!!!
De fuckblij dat ik ff bel
ja , en als je hem de eerste keer niet betaald krijg je 50% erbij, en zo gaat dat door als je blijft wanbetalenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bellen is altijd wel een slim idee ja
Alhoewel die boete enorm achtelijk is voor hun fout...
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:20 schreef Uccie het volgende:
Maar ik ga naar mijn afspraak.
Tot vanavond
nee joh, gewoon een briesjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:11 schreef Nattekat het volgende:
Maareh, windkracht 10. Waai je dan niet met paraplu enal weg?
Zou een beetje duur worden als ik 6TB aan SSD's in mijn nas moet doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:21 schreef Nattekat het volgende:
HDD
Het meest achterhaalde ding dat nog steeds in is...
Daarom moeten SSD's sneller ontwikkeld worden, zodat we niet meer afhankelijk zijn van HDD'squote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:23 schreef Idanue het volgende:
[..]
Zou een beetje duur worden als ik 6TB aan SSD's in mijn nas moet doen.
Ben ik wel met je eens hoor maar voor opslag ben je nog echt afhankelijk van de HDD.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom moeten SSD's sneller ontwikkeld worden, zodat we niet meer afhankelijk zijn van HDD's
voorheen niet. kreeg nog regelmatig bij de box alsnog een error.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Ok, poging 2:
Als ik al in het betaalscherm van mijn bank zit, heb ik dan gegarandeerd het ding te pakken als het internet er niet uitvliegt?
ja als t goed is welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Ok, poging 2:
Als ik al in het betaalscherm van mijn bank zit, heb ik dan gegarandeerd het ding te pakken als het internet er niet uitvliegt?
dit is een scherm verder alquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:33 schreef wootahH het volgende:
[..]
voorheen niet. kreeg nog regelmatig bij de box alsnog een error.
Daar gaat het dus fout, maar ik heb over een geval waar die er dan niet uit vliegtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:33 schreef wootahH het volgende:
[..]
voorheen niet. kreeg nog regelmatig bij de box alsnog een error.
Danku, kan ik tenminste razendsnel reserveren en nog even controleren of het geen miskoop isquote:
Op de site ibood.nl staat er een andere adviesprijs. Deze zal hem dus wel fout hebbenquote:
plakband op ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:41 schreef Vlindur het volgende:
Waarom kan ik geen url's meer plakken?
Nee hoor, kan nog gewoon quoten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat blokkeert enkel het quoten, TRs plaatsen enzulks
Ok, tot later dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
TR gemacht, binnen nu en 10 minuten heb je een ban
foktoolsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat WEET ik. Hij staat altijd braaf uit. Geen idee waarom ie aanstond.quote:
Jij hebt een gave user-idquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:50 schreef Vlindur het volgende:
Ik ga maar koken. In pannen met verschillende maten.
10 stokslagen ?quote:
een user-idquote:
ik heb een grotequote:
welk geldquote:
Ooooh. Ja tof hequote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
48000
[..]
Jaja, nu weet ik het wel
aardbeiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:56 schreef Hinder het volgende:
[..]
Wat men zogenaamd normaal zou moeten betalen voor wat pannen.
newbquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ooooh. Ja tof he![]()
Ik fok ook al 14 jaar haast
nattekutquote:
was je toen al legaal?quote:
ewwwwwquote:
12 jaar en 3 maand ikkequote:
Nou, jij zit hier anders ook niet zo lang.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
12 jaar en 3 maand ikke
broekkie jij
in 99/2000 op internet terecht gekomen en 2/3 jaar later hier..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:00 schreef blup het volgende:
[..]
Nou, jij zit hier anders ook niet zo lang.
koooooooooooooooooooooooooookquote:
Duurde ook erg lang.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:42 schreef Nattekat het volgende:
Zo t zien enkel wat zonnebrillen gemist
Nee, maar ik hunt pas drie kwartier echt mee en ik heb niets nodig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:47 schreef sjeppert het volgende:
mensen hier al wat gekocht in de hunt
Komen enkel monitors en tvs en meuk langs, als ik eenmaal mijn laptop heb kan ik overwegen andere dingen te kopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:47 schreef sjeppert het volgende:
mensen hier al wat gekocht in de hunt
Die 10 minuten duren wel lang.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen ¤1.500 over voor een televisie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef Karina het volgende:
Die curved tv stond toen in de ruimte bij VI Oranje. Zon stond erop en je zag geen zakVolgens mij is het gewoon kut zo een ding.
Over een paar jaar is er weer iets anders en zijn die curved dingen goedkoop.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen ¤1.500 over voor een televisie.
Vond ¤500 al vreselijk duur.
Ik denk ook niet dat dit aanslaat, kun je toch niet ophangen aan de muur, ziet er niet uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Over een paar jaar is er weer iets anders en zijn die curved dingen goedkoop.
Moet je even zeggen wat natuurlijk hequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:56 schreef Studiotje het volgende:
Heb ik eindelijk een product nodig of ja... willend nodig. heb ik hem gemist en het duurt lang voordat ze weer langs komen
Oh verdorie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je even zeggen wat natuurlijk he
Nou DAT viel nog mee eigenlijk. Op de foto ziet het er curvier uit dan in het echt. Beetje zoals ik denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dit aanslaat, kun je toch niet ophangen aan de muur, ziet er niet uit.
Oh die komen vast nog wel een keertje hoor. En dan ben je de zoveelste die ze heeft gekochtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh verdorie.
Die Cinderella kussens_ koop me verdomme scheel aan goedkope IKEA kussens.
Ja, maar om jou nou op te hangen....krijg ik zoveel ellende met de AIVDquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou DAT viel nog mee eigenlijk. Op de foto ziet het er curvier uit dan in het echt. Beetje zoals ik denk ik
Oh dan hoor je erbij in het topicquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh verdorie.
Die Cinderella kussens_ koop me verdomme scheel aan goedkope IKEA kussens.
Ik ben niet zo boeiend hoor dus dat zel wel meevallen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar om jou nou op te hangen....krijg ik zoveel ellende met de AIVD
die van 899quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen ¤1.500 over voor een televisie.
Vond ¤500 al vreselijk duur.
Weet ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die komen vast nog wel een keertje hoor. En dan ben je de zoveelste die ze heeft gekocht
quote:
Ik heb sinds vanochtend een ander doel om voor te sparen....dankzij een niet nader te noemen userquote:
tsja je moet er wat voor over hebben pom me irl te kunnen zienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb sinds vanochtend een ander doel om voor te sparen....dankzij een niet nader te noemen user
Ja ik ging er zelfs voor naar Rotterdam kun je nagaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tsja je moet er wat voor over hebben pom me irl te kunnen zien
Oh crap...je hebt me doorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tsja je moet er wat voor over hebben pom me irl te kunnen zien
so worth it ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ging er zelfs voor naar Rotterdam kun je nagaan
joh er zijn zelfs compact camera's die een dslr kunnen vervangen, voor alsj en et dat meer wilt op vakantie enzoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh crap...je hebt me door![]()
Nee maar serieus, ik liep me blind te staren op een DSLR maar nu ik wat meer gelezen heb over systeemcamera's is het wel duidelijk dat dat veel beter voor me is. Al is het maar de gemiddeld 1kg minder in gewicht.
voor lr zou ik nog bijna naar die hoofdstad afreizenquote:
Jammer dat je bijna zegtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor lr zou ik nog bijna naar die hoofdstad afreizen
Tsja, er zijn uitzonderingenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer dat je bijna zegtAnders zou ik wat regelen natuurlijk
idd, veel te duur om je kut mee te schurenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:09 schreef Cynix Ž het volgende:
Gilette, houdertje met 13 mesjes, ¤ 89,95. Knet-ter-gek.
Ik was net nog in Amsterdam, het regende er heel hard.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nou als je in de buurt bent kom je maar op de koffie of zo.
Is dit goedkoop eigenlijk? Denk het wel toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:09 schreef Cynix Ž het volgende:
Gilette, houdertje met 13 mesjes, ¤ 89,95. Knet-ter-gek.
Mwoa. Ik gebruik Kruidvatmesjes. Doen het ook goed en kosten 3 ¤ of zo per 10 stuks.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dit goedkoop eigenlijk? Denk het wel toch?
ja zoals ik al zei, ik ben vast nog wel een keer op t bureau daarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nou als je in de buurt bent kom je maar op de koffie of zo.
arm kind.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was net nog in Amsterdam, het regende er heel hard.
Ja dat is een stuk goedkoperquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:13 schreef Cynix Ž het volgende:
[..]
Mwoa. Ik gebruik Kruidvatmesjes. Doen het ook goed en kosten 3 ¤ of zo per 10 stuks.
Nog even een reminder. Oh en op vrijdag kan ik niet en in het weekend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja zoals ik al zei, ik ben vast nog wel een keer op t bureau daar
Ja, toen ik thuiskwam heeft Ollie me getroost...die heb ik sinds zaterdagquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
arm kind.
gaat het een beetje met je ?
Jammr, dan is de kans juist groter.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog even een reminder. Oh en op vrijdag kan ik niet en in het weekend.
Nog even zeggen dat je ook voor feyenoord bent en je kan niet meer stukquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, toen ik thuiskwam heeft Ollie me getroost...die heb ik sinds zaterdag
Hier is geen plek hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammr, dan is de kans juist groter.
Dan overnacht ik er wel
Daarvoor heb ik te weinig met voetbal, dus nee sorry ik heb geen cluppie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nog even zeggen dat je ook voor feyenoord bent en je kan niet meer stuk
quote:
Ohquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik te weinig met voetbal, dus nee sorry ik heb geen cluppie.
Zo zien ze er stiekem nog steeds uitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
Ik zit trouwens te kijken naar die plaatjes van de ibood boxen, maar zo zag die van mij er toen helemaal niet uit. Dat was gewoon een doos van een matras of zo dacht ik
We worden gewoon in de maling genomen dus!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo zien ze er stiekem nog steeds uit
ik bedoelde op het bureauquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja op de bank wordt het dan. Past misschien net
Ik vroeg me ook al af hoe al die spullen erin passenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
Ik zit trouwens te kijken naar die plaatjes van de ibood boxen, maar zo zag die van mij er toen helemaal niet uit. Dat was gewoon een doos van een matras of zo dacht ik
Doen we ff regelenquote:
Niet dat het bij jullie anders gaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ajax heeft al genoeg fans dus ik gun jullie er wel eentje bij
Ja is ook wel zo. Zeg dan dat je voor je lokale club bent. Overigens zijn ze wel supertraag met die clubkaarten zeg. Ik had gemaild waar hij bleef, ja ja de drukker heeft het drukquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doen we ff regelen
[..]
Niet dat het bij jullie anders gaat.
Ik vind voetbal kut om te kijken, Oh dan ben je voor ajax
Ik houd niet van voetbal, oh dan ben je voor ajax
ect ect
Ik woon in Den Haagquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo. Zeg dan dat je voor je lokale club bent. Overigens zijn ze wel supertraag met die clubkaarten zeg. Ik had gemaild waar hij bleef, ja ja de drukker heeft het druk
had je die nog niet danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo. Zeg dan dat je voor je lokale club bent. Overigens zijn ze wel supertraag met die clubkaarten zeg. Ik had gemaild waar hij bleef, ja ja de drukker heeft het druk
Wacht, laten we littlerabbit even roepen, dat is er ook zo een van adoquote:
Wel al lang de barcode gekregen, maar de kaart nog niet. EN hiervoor niet nee, ik ging vroeger weleens maar in mijn eentje niet natuurlijk. Nu wil ik weer wat vaker gaan.quote:
Nee, die wedstrijden zijn dan ook niet om aan te zien, tenzij je van anale vernederingen houd... dan is zn CL ding best leuk om te zienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel al lang de barcode gekregen, maar de kaart nog niet. EN hiervoor niet nee, ik ging vroeger weleens maar in mijn eentje niet natuurlijk. Nu wil ik weer wat vaker gaan.
Ik schrok van de prijzen trouwens voor PSV 49 euro__ kolere.
Passe partout CL is niet zo duur zag ik.
Groen en geel staat mij niet....mijn opa was vroeger wel voor Laakkwartier, ben daar weleens met hem geweest als 4-jarige kruimel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wordt dan ADONou ja of een of andere amateurclub, topklasse of zo?
en toen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Groen en geel staat mij niet....mijn opa was vroeger wel voor Laakkwartier, ben daar weleens met hem geweest als 4-jarige kruimel.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks gemist. Enkel gesprekken over voetbal ()
Nou ja ligt er ook aan wie er in de poule komen. Lijkt mij wel leuk hoor, voor de sfeer alleen al. En anders ga ik wel naar AFCquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, die wedstrijden zijn dan ook niet om aan te zien, tenzij je van anale vernederingen houd... dan is zn CL ding best leuk om te zien
mannen die niet van voetbal houdenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks gemist. Enkel gesprekken over voetbal ()
Sfeer , mja die is daar ver te zoeken. Tenzij je zonder shirt met je rug naar het veld, arm in arm staan huppelen als sfeer ziet... Dan is dat er heel veel jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ligt er ook aan wie er in de poule komen. Lijkt mij wel leuk hoor, voor de sfeer alleen al. En anders ga ik wel naar AFCNiet Ajax dus maar die andere.
Waren altijd allemaal van die mannen die mijn opa al 80 jaar kende en die namen snoep enzo voor mij mee. Als ik dan thuiskwam was ik misselijk en mijn oma boos.quote:
volgens onderzoek doen best veel mannen dat thuis..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mannen die niet van voetbal houden
plas jij ook zittend ?
Alsof je per sé van voetbal moet houdenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mannen die niet van voetbal houden
plas jij ook zittend ?
Dan maak ik zelf wel sfeer. Niet zo moeilijk doen joh. Lijkt me gewoon leuk. Mits een aansprekende tegenstander.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sfeer , mja die is daar ver te zoeken. Tenzij je zonder shirt met je rug naar het veld, arm in arm staan huppelen als sfeer ziet... Dan is dat er heel veel ja
opa'squote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waren altijd allemaal van die mannen die mijn opa al 80 jaar kende en die namen snoep enzo voor mij mee. Als ik dan thuiskwam was ik misselijk en mijn oma boos.
precies, dat moet van vrouwlief waarschquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens onderzoek doen best veel mannen dat thuis..
waarschijnlijk moeten ze van hun vrouw
met genoeg bier kan je bijna alles gezellig makenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan maak ik zelf wel sfeer. Niet zo moeilijk doen joh. Lijkt me gewoon leuk. Mits een aansprekende tegenstander.
Wat is AFC? ik dacht altijd dat dat hetzelfde was als Ajaxquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan maak ik zelf wel sfeer. Niet zo moeilijk doen joh. Lijkt me gewoon leuk. Mits een aansprekende tegenstander.
Daaromquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met genoeg bier kan je bijna alles gezellig maken
ga naar ijshocjkeyquote:
http://www.afc.nl/quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat is AFC? ik dacht altijd dat dat hetzelfde was als Ajax
ja, maar dan nog geef ik weinig om voetbalquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
precies, dat moet van vrouwlief waarsch
Echte mannen pissen staand, en geven hem een zwiep om af te drogen
Nee die wilde de kussens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Cinderella dekbedovertrek!
Iemand wilde dat
quote:
Toch nog iemand met smaak hierquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Kijk dit kan ik dan weer erg op prijs stellen!!
Maar ik plas gewoon zittend hoorquote:
Neequote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:37 schreef Jimbo het volgende:
kijk je ook wel eens voetbal bij het Jan Hanzen-Kwartier karina ?
(HA! Verkapte JHK grap in je eigen stad!)
Jij mag hetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ik plas gewoon zittend hooranders wordt het zo'n zooi.
lijkt me vrij logischquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet staand plassenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
Oh ik zie dat De Eendracht daar speelt, daar heb ik weleens gekeken vroeger, toen mijn vader nog scheidsrechter was.
Ik vind het ook onhandig..maar wat doe je eraan.quote:
maar hoe doe je dat dan als er geen wc in de buurt isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het ook onhandig..maar wat doe je eraan.
Ja ophouden dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar hoe doe je dat dan als er geen wc in de buurt is
ophouden is zooo passé
Als die nou in de hunt komen, koop ik ze.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als die nou in de hunt komen, koop ik ze.
voorlopig is het nog lits jumeauxquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, zo groot is mijn blaas nou ook weer niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voorlopig is het nog lits jumeaux
Je hebt ook weggooi. Bij de Etos dacht ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
google leerde mij dat netquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]geen idee dat het daar zo heette man.
dat zou ook nooit passen in zo'n kleine ucquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, zo groot is mijn blaas nou ook weer niet.
Ohja die heb ik weleens zien liggen. Kan overigens niet zeggen dat ik ooit gedacht heb, had ik nu maar... ik kom nooit buiten de bewoonde wereld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt ook weggooi. Bij de Etos dacht ik.
vrouwenquote:
wie weet is dat wel heel fijn, vibrerend plassenquote:
Spettert een beetje denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vrouwen
[..]
wie weet is dat wel heel fijn, vibrerend plassen![]()
JHK sportclubquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zat gewoon op JHK te googelen dus
Dan moet je het ook niet ondersteboven doenquote:
Je bent lekker op dreef he.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet ondersteboven doen![]()
Past niet bij de Roomba.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet ondersteboven doen![]()
ik heb zo m'n momentenquote:
die moet je er ook niet opzetten, dan trek je vacuuumquote:
Ik zag dat ding voorbijkomen vanmiddag en er stond idd vacuuum, beetje rare omschrijving want dat is in het Nederlands iets anders.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die moet je er ook niet opzetten, dan trek je vacuuum
leg uitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag dat ding voorbijkomen vanmiddag en er stond idd vacuuum, beetje rare omschrijving want dat is in het Nederlands iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |