maar hoe doe je dat dan als er geen wc in de buurt isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het ook onhandig..maar wat doe je eraan.
Ja ophouden dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar hoe doe je dat dan als er geen wc in de buurt is
ophouden is zooo passé
Als die nou in de hunt komen, koop ik ze.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als die nou in de hunt komen, koop ik ze.
voorlopig is het nog lits jumeauxquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, zo groot is mijn blaas nou ook weer niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voorlopig is het nog lits jumeaux
Je hebt ook weggooi. Bij de Etos dacht ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
google leerde mij dat netquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]geen idee dat het daar zo heette man.
dat zou ook nooit passen in zo'n kleine ucquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, zo groot is mijn blaas nou ook weer niet.
Ohja die heb ik weleens zien liggen. Kan overigens niet zeggen dat ik ooit gedacht heb, had ik nu maar... ik kom nooit buiten de bewoonde wereld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt ook weggooi. Bij de Etos dacht ik.
vrouwenquote:
wie weet is dat wel heel fijn, vibrerend plassenquote:
Spettert een beetje denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vrouwen
[..]
wie weet is dat wel heel fijn, vibrerend plassen![]()
JHK sportclubquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zat gewoon op JHK te googelen dus
Dan moet je het ook niet ondersteboven doenquote:
Je bent lekker op dreef he.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet ondersteboven doen![]()
Past niet bij de Roomba.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet ondersteboven doen![]()
ik heb zo m'n momentenquote:
die moet je er ook niet opzetten, dan trek je vacuuumquote:
Ik zag dat ding voorbijkomen vanmiddag en er stond idd vacuuum, beetje rare omschrijving want dat is in het Nederlands iets anders.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die moet je er ook niet opzetten, dan trek je vacuuum
leg uitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag dat ding voorbijkomen vanmiddag en er stond idd vacuuum, beetje rare omschrijving want dat is in het Nederlands iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |