nee joh, gewoon een briesjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:11 schreef Nattekat het volgende:
Maareh, windkracht 10. Waai je dan niet met paraplu enal weg?
Zou een beetje duur worden als ik 6TB aan SSD's in mijn nas moet doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:21 schreef Nattekat het volgende:
HDD
Het meest achterhaalde ding dat nog steeds in is...
Daarom moeten SSD's sneller ontwikkeld worden, zodat we niet meer afhankelijk zijn van HDD'squote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:23 schreef Idanue het volgende:
[..]
Zou een beetje duur worden als ik 6TB aan SSD's in mijn nas moet doen.
Ben ik wel met je eens hoor maar voor opslag ben je nog echt afhankelijk van de HDD.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom moeten SSD's sneller ontwikkeld worden, zodat we niet meer afhankelijk zijn van HDD's
voorheen niet. kreeg nog regelmatig bij de box alsnog een error.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Ok, poging 2:
Als ik al in het betaalscherm van mijn bank zit, heb ik dan gegarandeerd het ding te pakken als het internet er niet uitvliegt?
ja als t goed is welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Ok, poging 2:
Als ik al in het betaalscherm van mijn bank zit, heb ik dan gegarandeerd het ding te pakken als het internet er niet uitvliegt?
dit is een scherm verder alquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:33 schreef wootahH het volgende:
[..]
voorheen niet. kreeg nog regelmatig bij de box alsnog een error.
Daar gaat het dus fout, maar ik heb over een geval waar die er dan niet uit vliegtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:33 schreef wootahH het volgende:
[..]
voorheen niet. kreeg nog regelmatig bij de box alsnog een error.
Danku, kan ik tenminste razendsnel reserveren en nog even controleren of het geen miskoop isquote:
Op de site ibood.nl staat er een andere adviesprijs. Deze zal hem dus wel fout hebbenquote:
plakband op ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:41 schreef Vlindur het volgende:
Waarom kan ik geen url's meer plakken?
Nee hoor, kan nog gewoon quoten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat blokkeert enkel het quoten, TRs plaatsen enzulks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |