Ik ook nuquote:
als mn shirtje maar blijft staanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook nu
En die lijst in de OP moet echt eens aangepast worden, de helft van die 'doldwaze sc users' nog niet gezien
Al haal ik iedereen er nou eens uitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook nu
En die lijst in de OP moet echt eens aangepast worden, de helft van die 'doldwaze sc users' nog niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:59 schreef EDMAN- het volgende:
Een dikke vrouw in een lift?Ik heb m'n telefoon hernoemd naar TITANIC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou synct 'ie.Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
twee en een halfquote:
Ik schoot in de lachquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:00 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik heb m'n telefoon hernoemd naar TITANIC.
Nou synct 'ie.
heel die lijst is weg?quote:
Moet je hem eens hardop voorlezen.quote:
nein nein neinquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als jij nou een nieuw lijstje maakt
Oquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je hem eens hardop voorlezen.
Die synct had ik na een paar keer wel door, maar dezequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef EDMAN- het volgende:
ook niet bekend met, ik ben gestopt met biljarten, ik had geen keus?
Je speelt biljart met een keu.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die synct had ik na een paar keer wel door, maar deze
Ah, dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:11 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Je speelt biljart met een keu.
Ik ben gestopt, ik had geen keus.
Het is je vergeven. Deze grap sterft vaak een snelle dood doordat mensen niet weten wat een keu isquote:
Niet omdat het gewoon een slechte grap isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:12 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Deze grap sterft vaak een snelle dood doordat mensen niet weten wat een keu is
Die van Pieter zit niks in, of is gewoon enorm flauwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef EDMAN- het volgende:
Voor vrouwen is dit te complex inderdaad
Oh dus mannen kopen overpriced spul...duidelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef EDMAN- het volgende:
Voor vrouwen is dit te complex inderdaad
Ik had het over de biljart grapquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dus mannen kopen overpriced spul...duidelijk.
Marcel wou da.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van Pieter zit niks in, of is gewoon enorm flauw
Oh, maar die snapte ik dan weer wel. Kleine Uccie had vroeger een mini snookertafel.quote:
Na de Titanic grap ging het (ijs)bergafwaarts.quote:
Die waren cool! Als Ibood die er nou eens op knaldequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, maar die snapte ik dan weer wel. Kleine Uccie had vroeger een mini snookertafel.
Zal eens kijken of die in mijn kelder staat of bij mijn ouders. Wel weer eens lachen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Die waren cool! Als Ibood die er nou eens op knalde
Het was kort maar krachtigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:20 schreef Uccie het volgende:
Maar ik ga naar mijn afspraak.
Tot vanavond
werkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, arme jij... ik moet morgen van 9 tot 18 werken
als je toch een euro kreeg voor elke post...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het iBoodgeld moet ergens vandaan komen
Ik ben ook aan het werk hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, arme jij... ik moet morgen van 9 tot 18 werken
Was jij miljonairquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je toch een euro kreeg voor elke post...
dan zou ik iig een stuk meer postenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was jij miljonair
(ok, 60k... ook een mooi bedrag)
newbquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef EDMAN- het volgende:
Oeh ik dacht dat ik een ouwe rot was met m'n inschrijfjaar 2002
Als bijproduct voor mijn studie, gewoon een betrouwbare. Voor de specs heb ik mijn pc al. (en dus niet de pc waar ik nu achter zitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef EDMAN- het volgende:
wat voor laptop zoek je? (waar ga je 'm voor gebruiken?)
welke? zijn er nu al 3 na elkaarquote:
En nummer 5, ongelovelijk ditquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke? zijn er nu al 3 na elkaar
Niet Hot Shot City? Die schijnt echt goed te zijn.quote:
Ach, nu kopen en dalijk als je loon gestort is dat teruggeven toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:53 schreef Jimbo het volgende:
Ah wat fijn, het UWV heeft mn uitkering weer gestort die ik al 3 maanden niet meer hoor te krijgenHallo hunt, ja doe die dure tv maar
(al moet t toch allemaal terug betaald worden)
komt toch wel goed jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, nu kopen en dalijk als je loon gestort is dat teruggeven toch?
Bellen is altijd wel een slim idee jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:03 schreef Jimbo het volgende:
WAUW !
bel net t UWV waarom t niet is doorgevoerd.
die man vertelde me leuk dat t een fout was, geen probleem en moet t ff opnieuw opzeggen.
Had ik niet gebeld en gewoon lekker alles gepot, dan krijg je een boete van 100% van het uitgekeerde bedrag wat je terug moet betalen, BOVENOP HET ORIGINELE BEDRAG!!!
De fuckblij dat ik ff bel
ja , en als je hem de eerste keer niet betaald krijg je 50% erbij, en zo gaat dat door als je blijft wanbetalenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bellen is altijd wel een slim idee ja
Alhoewel die boete enorm achtelijk is voor hun fout...
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:20 schreef Uccie het volgende:
Maar ik ga naar mijn afspraak.
Tot vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |