En nummer 5, ongelovelijk ditquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke? zijn er nu al 3 na elkaar
Niet Hot Shot City? Die schijnt echt goed te zijn.quote:
Ach, nu kopen en dalijk als je loon gestort is dat teruggeven toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:53 schreef Jimbo het volgende:
Ah wat fijn, het UWV heeft mn uitkering weer gestort die ik al 3 maanden niet meer hoor te krijgenHallo hunt, ja doe die dure tv maar
(al moet t toch allemaal terug betaald worden)
komt toch wel goed jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, nu kopen en dalijk als je loon gestort is dat teruggeven toch?
Bellen is altijd wel een slim idee jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:03 schreef Jimbo het volgende:
WAUW !
bel net t UWV waarom t niet is doorgevoerd.
die man vertelde me leuk dat t een fout was, geen probleem en moet t ff opnieuw opzeggen.
Had ik niet gebeld en gewoon lekker alles gepot, dan krijg je een boete van 100% van het uitgekeerde bedrag wat je terug moet betalen, BOVENOP HET ORIGINELE BEDRAG!!!
De fuckblij dat ik ff bel
ja , en als je hem de eerste keer niet betaald krijg je 50% erbij, en zo gaat dat door als je blijft wanbetalenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bellen is altijd wel een slim idee ja
Alhoewel die boete enorm achtelijk is voor hun fout...
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:20 schreef Uccie het volgende:
Maar ik ga naar mijn afspraak.
Tot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |