nein nein neinquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als jij nou een nieuw lijstje maakt
Oquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je hem eens hardop voorlezen.
Die synct had ik na een paar keer wel door, maar dezequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef EDMAN- het volgende:
ook niet bekend met, ik ben gestopt met biljarten, ik had geen keus?
Je speelt biljart met een keu.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die synct had ik na een paar keer wel door, maar deze
Ah, dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:11 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Je speelt biljart met een keu.
Ik ben gestopt, ik had geen keus.
Het is je vergeven. Deze grap sterft vaak een snelle dood doordat mensen niet weten wat een keu isquote:
Niet omdat het gewoon een slechte grap isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:12 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Deze grap sterft vaak een snelle dood doordat mensen niet weten wat een keu is
Die van Pieter zit niks in, of is gewoon enorm flauwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef EDMAN- het volgende:
Voor vrouwen is dit te complex inderdaad
Oh dus mannen kopen overpriced spul...duidelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef EDMAN- het volgende:
Voor vrouwen is dit te complex inderdaad
Ik had het over de biljart grapquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dus mannen kopen overpriced spul...duidelijk.
Marcel wou da.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van Pieter zit niks in, of is gewoon enorm flauw
Oh, maar die snapte ik dan weer wel. Kleine Uccie had vroeger een mini snookertafel.quote:
Na de Titanic grap ging het (ijs)bergafwaarts.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |