Tsja, er zijn uitzonderingenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer dat je bijna zegtAnders zou ik wat regelen natuurlijk
idd, veel te duur om je kut mee te schurenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:09 schreef Cynix ® het volgende:
Gilette, houdertje met 13 mesjes, € 89,95. Knet-ter-gek.
Ik was net nog in Amsterdam, het regende er heel hard.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nou als je in de buurt bent kom je maar op de koffie of zo.
Is dit goedkoop eigenlijk? Denk het wel toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:09 schreef Cynix ® het volgende:
Gilette, houdertje met 13 mesjes, € 89,95. Knet-ter-gek.
Mwoa. Ik gebruik Kruidvatmesjes. Doen het ook goed en kosten 3 € of zo per 10 stuks.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dit goedkoop eigenlijk? Denk het wel toch?
ja zoals ik al zei, ik ben vast nog wel een keer op t bureau daarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nou als je in de buurt bent kom je maar op de koffie of zo.
arm kind.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was net nog in Amsterdam, het regende er heel hard.
Ja dat is een stuk goedkoperquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa. Ik gebruik Kruidvatmesjes. Doen het ook goed en kosten 3 € of zo per 10 stuks.
Nog even een reminder. Oh en op vrijdag kan ik niet en in het weekend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja zoals ik al zei, ik ben vast nog wel een keer op t bureau daar
Ja, toen ik thuiskwam heeft Ollie me getroost...die heb ik sinds zaterdagquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
arm kind.
gaat het een beetje met je ?
Jammr, dan is de kans juist groter.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog even een reminder. Oh en op vrijdag kan ik niet en in het weekend.
Nog even zeggen dat je ook voor feyenoord bent en je kan niet meer stukquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, toen ik thuiskwam heeft Ollie me getroost...die heb ik sinds zaterdag
Hier is geen plek hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammr, dan is de kans juist groter.
Dan overnacht ik er wel
Daarvoor heb ik te weinig met voetbal, dus nee sorry ik heb geen cluppie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nog even zeggen dat je ook voor feyenoord bent en je kan niet meer stuk
quote:
Ohquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik te weinig met voetbal, dus nee sorry ik heb geen cluppie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |