Wist ik ook niet LOL.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:37 schreef Fylax het volgende:
oh ik wist niet dat dit al gereekst was ?
mooi dat je vrolijker bentquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:37 schreef hmmmmmmm het volgende:
Wou eerst zeggen dat het triest was dat er een deel 4 kwam maar ben nu toch al een stuk vrolijkerdoor fylax en redwoodx.
Doe eens wat aardiger of ga weg uit dit topic.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik geef niemand de schuld die zal wel bij mij liggen.
Yaay!quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:37 schreef hmmmmmmm het volgende:
Wou eerst zeggen dat het triest was dat er een deel 4 kwam maar ben nu toch al een stuk vrolijkerdoor fylax en redwoodx.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik geef niemand de schuld die zal wel bij mij liggen.
nee waarom zou ik? Hij zegt het op zo'n manier alsof hij het er toch niet mee eens is dat het zijn schuld is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe eens wat aardiger of ga weg uit dit topic.
We proberen hem hier te helpen en jij komt met een kutpost.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee waarom zou ik? Hij zegt het op zo'n manier alsof hij het er toch niet mee eens is dat het zijn schuld is.
Sommige dingen zijn natuurlijk mijn schuld misschien het grootste gedeelte wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee waarom zou ik? Hij zegt het op zo'n manier alsof hij het er toch niet mee eens is dat het zijn schuld is.
Jawelquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:43 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Je hebt denk ik de afgelopen 3 topics niet gelezen inclusief reacties
quote:Dus toen werd ik 18, wajong aangevraagd en afgewezen, er werd mij verteld dat ik gewoon normaal kan werken en een bijstands uitkering kon aanvragen.
jij hebt je leven in de hand, huilen daarover brengt je iig niet verderquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:42 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn natuurlijk mijn schuld misschien het grootste gedeelte wel.
Door te zeggen wat je NIET verder brengt in je leven helpt ook niet..quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij hebt je leven in de hand, huilen daarover brengt je iig niet verder
Geloof mij, ervaringsdeskundige.
boo fucking hooquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:46 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Door te zeggen wat je NIET verder brengt in je leven helpt ook niet..
Ik weet het....quote:
Ik huil er niet over vroeger wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent een ervaren huilie?quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:
Post daarbovenquote:
Aightquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Maar niet meer.
Edit: tenminste, niet meer over mn leven.![]()
Ik ging huilen om andere dingen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aight
Dus voor TS: hoe ben je uit die huilierol gekropen?
Welke huilierol?quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aight
Dus voor TS: hoe ben je uit die huilierol gekropen?
Da's niet letterlijk bedoeldquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Welke huilierol?
Soms als ik heel depressief ben huil ik wel maar het gebeurt niet vaak dan moet ik een extreem slechte dag hebben.
komt wel goed met jequote:Op maandag 18 augustus 2014 05:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Welke huilierol?
Soms als ik heel depressief ben huil ik wel maar het gebeurt niet vaak dan moet ik een extreem slechte dag hebben.
Als ik ga nadenken over hoe mijn leven geweest is en hoe ik het allemaal verkloot heb tsja....
Vind je?quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:57 schreef hugecooll het volgende:
Het is overigens wel een kwalijke zaak als LB vindt dat je-waardig bent en niet eens een PI aan je vuilmaakt
Die smiley daar zou je depressief van kunnen worden.quote:
Moet zij weten als ze dat leuk vind.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:57 schreef hugecooll het volgende:
Het is overigens wel een kwalijke zaak als LB vindt dat je-waardig bent en niet eens een PI aan je vuilmaakt
PI'squote:Op maandag 18 augustus 2014 05:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mhm want jij bent doorgaans lievig en strooit met PI's
quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Die smiley daar zou je depressief van kunnen worden.
Nou mijn moeder vind dat ze me goed heeft opgevoed mijn vader zegt dat ze wel fouten hebben gemaakt zijn gescheiden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:11 schreef Parlay het volgende:
Geef je ouders de schuld zoals het hoortZijn ze er het niet mee eens, dikke "Jammer" voor hun. Grow up en doe iets met je leven.
De ideale ouders dusquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou mijn moeder vind dat ze me goed heeft opgevoed mijn vader zegt dat ze wel fouten hebben gemaakt zijn gescheiden.
Trieste is ze wonen nog samen 5 jaar laterkunnen niet goed met elkaar opschieten soms.
Zijn geen voorbeeldige ouders maar mijn vader heeft echt veel voor me gedaan mijn moeder heeft het wel goed bedoelt maar het pakte nooit goed uit vaker slecht.
Dat wil ik ook grow up en doe iets met je leven maar zo makkelijk is het niet ik heb er erg veel moeite mee.
Mijn moeder niet die heeft en ik wil niet overdrijven meer psychische problemen dan mij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:27 schreef Parlay het volgende:
[..]
De ideale ouders dusTuig is het
Je snapt toch wel wat ik bedoel, in de pubertijd is het de bedoeling dat je los gaat van je ouders, dat geeft je ellende maar ook zelfvertrouwen. Grow up
Ga weg daar dan, je bent volwassen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mijn moeder niet die heeft en ik wil niet overdrijven meer psychische problemen dan mij.
Om met haar in een huis te wonen is erg als ze een slechte bui heeft.
Opmerkingen die ze kan maken zijn ook niet vrolijk zoals ga een WAJONG aanvragen nietsnut!
Of als ik zeg ik wil een studie doen zegt ze ja hahaaahaahahaaaa! bekijk het toch.
Hoe dat dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:32 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ga weg daar dan, je bent volwassen.
Je bent bijna 19, ga wegquote:
Ehm ja? Dan zorg je dat je dat krijgt en anders moet je niet zeuren en lekker bij je mams blijven wonen. Let op: Niet zeuren dan hehquote:
Ik woon bij mijn vader en moeder.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ehm ja? Dan zorg je dat je dat krijgt en anders moet je niet zeuren en lekker bij je mams blijven wonen. Let op: Niet zeuren dan heh
Ik snap je wel hoor, je wil niet volwassen worden nog, niks mis mee. Maar ga dan niet je ouders af zitten katten, wees blij dat ze je nog in huis willen hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik woon bij mijn vader en moeder.
Ik dm je de rest wel.
Je bent nog niet zo oud, dus je kan wel werk vinden.quote:
Ik heb wel eens geprobeerd bij de supermarkt maar die wilden mij niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:47 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Je bent nog niet zo oud, dus je kan wel werk vinden.
Wat je kan doen is een tijdje werken en geld sparen. Ondertussen kan je vavo doen oid en daarna een opleiding doen. Zodra je een opleiding doet krijg je vanzelf op de 1 of andere manier financiële steun, door stage (met vergoeding) of stufi.
Op dat moment heb je al genoeg inkomen om een eigen kamer te betalen.
Soms helpt het ook om de situatie bij de gemeente huisvesting te bespreken. Dan kunnen ze je helpen snel een betaalbare woonruimte te vinden, maar dan moet je niet te kritisch zijn want als je het afwijst is het verder jouw probleem.
Doorzettenquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd bij de supermarkt maar die wilden mij niet.
Heb je maar 1 poging gedaan tot werk zoeken dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd bij de supermarkt maar die wilden mij niet.
Er is niet veel werk waar ik woon schoonmaak werk zie ik niet zitten en de meeste baantjes zijn in de vakantie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:52 schreef -matras- het volgende:
[..]
Heb je maar 1 poging gedaan tot werk zoeken dan?
Des meer te reden dat jij uit huis moet, dan zal je wel moeten, kom op zeg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Er is niet veel werk waar ik woon schoonmaak werk zie ik niet zitten en de meeste baantjes zijn in de vakantie.
Tsja ik heb niet veel gezocht omdat ik het eigenlijk niet wil me kapot werken voor zo weinig geld.
Ik vind het fijn om zelfstandig te werken al verdien ik er heel weinig mee en de laatste maanden niks.
Als je echt wilt werken kan je werk vinden, en ja soms moet je dan echt werken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Er is niet veel werk waar ik woon schoonmaak werk zie ik niet zitten en de meeste baantjes zijn in de vakantie.
Tsja ik heb niet veel gezocht omdat ik het eigenlijk niet wil me kapot werken voor zo weinig geld.
Ik vind het fijn om zelfstandig te werken al verdien ik er heel weinig mee en de laatste maanden niks.
Is hier ook zwaar klote werk zoeken ken een gast die heeft wajong solliciteerd zich rot word nergens aangenomen en hij heeft wel een diploma zit hij aardbeien te plukken de hele zomer voor een paar honderd per maand.
Dat ik naar buiten moet tsja uiteindelijk wel ja ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Des meer te reden dat jij uit huis moet, dan zal je wel moeten, kom op zeg.
Er is hier geen werk voor mensen zonder diploma of enige ''skills'' die heb ik niet ik ben geen loodgieter,bouwvakker of iets.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:07 schreef -matras- het volgende:
[..]
Als je echt wilt werken kan je werk vinden, en ja soms moet je dan echt werken.
Het leven is geen lolletje, keuzes, wil je geen gezeik van je ouders, ga uit huis, geen geld, ga werken.
Ik weet hoe het momenteel werkt, dan nog, die vriend van je werkt ook in een kas, waarom jij dan niet, zo ben ik ook begonnen, schoonmaken, op het land, in de kas enz. Mooie ervaringen allemaal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Er is hier geen werk voor mensen zonder diploma of enige ''skills'' die heb ik niet ik ben geen loodgieter,bouwvakker of iets.
In de supermarkt staan grotendeels 15-16 jarigen omdat die goedkoper zijn daarom werd ik ook afgewezen ik ben te oud en ze willen geen fulltime personeel.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:07 schreef -matras- het volgende:
[..]
Als je echt wilt werken kan je werk vinden, en ja soms moet je dan echt werken.
Het leven is geen lolletje, keuzes, wil je geen gezeik van je ouders, ga uit huis, geen geld, ga werken.
Je bent pas 19, hoe weet je of je het volhoud als je het niet probeert.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Er is hier geen werk voor mensen zonder diploma of enige ''skills'' die heb ik niet ik ben geen loodgieter,bouwvakker of iets.
In de supermarkt staan grotendeels 15-16 jarigen omdat die goedkoper zijn daarom werd ik ook afgewezen ik ben te oud en ze willen geen fulltime personeel.
Ik zie het ook niet zitten ik hou dat niet vol het hele jaar werken.
En dan alsof ik er de huur mee kan betalen hoe dat dan?
Niet echt een vriend hij tsja ik heb moeite met hem om te gaan wel altijd aardig als ik met hem praat maar verschillen erg van elkaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:12 schreef -matras- het volgende:
[..]
Ik weet hoe het momenteel werkt, dan nog, die vriend van je werkt ook in een kas, waarom jij dan niet, zo ben ik ook begonnen, schoonmaken, op het land, in de kas enz. Mooie ervaringen allemaal.
Vriend, kennis, dat maakt niet uit, en het feit dat hij het ondanks dat alles toch presteert om te werken zou jou ook een stimulans moeten geven. Als hij het kan, jij dan helemaal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Niet echt een vriend hij tsja ik heb moeite met hem om te gaan wel altijd aardig als ik met hem praat maar verschillen erg van elkaar.
Een kennis zeg maar heb hem al een tijdje niet gezien woont ver weg weer.
Hij werkt daar via het uwv of die instantie die hem die wajong geeft daarvoor krijgt hij 100-200 euro per maand extra hij woont ook in zo'n begeleid wonen traject ofzo.
Ik heb geen probleem op het moment met werkloos zijn en geen geld hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:14 schreef -matras- het volgende:
[..]
Je bent pas 19, hoe weet je of je het volhoud als je het niet probeert.
En genoeg subsidies om op jezelf te kunnen zolang je niet te hoge eisen hebt.
Ieder advies en oplossing gelijk wegwuiven heeft ook geen nut, waarom open je dan een topic.
Praat me er niet van, die schijtbaantjes. Maar je leert er veel door, zonder was ik nu een ander mens geweest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:14 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook moeten doen in het begin, de meest schijterige baantjes. Stront van de muren schrapen van de professoren, lijkenruimtes schoonmaken alles en alles om de huur te kunnen betalen. Zat ik lekker in mijn vel? Geen idee, geen tijd om daarover na te denken, bloembollen heb ik gevrotenMaar wel veel en alles om uit de schulden te blijven, tot jankens toe soms (lopende baan). Maar je moet nooit opgeven, everybody hurts. Ik heb me opwerkt van afwasser tot manager na een zeer lange weg van schijterige baantjes. Ben ik er minder van geworden, nee, sterker en krachtiger en inlevender dan ooit.
Ik kan die baan niet krijgen vooral omdat ik te duur ben 785 euro per maand is veel te duur binnenkort ben ik 19 dus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:16 schreef -matras- het volgende:
[..]
Vriend, kennis, dat maakt niet uit, en het feit dat hij het ondanks dat alles toch presteert om te werken zou jou ook een stimulans moeten geven. Als hij het kan, jij dan helemaal.
Het is vaak je instelling.
Ja maar dat is jou keuze en velen anderen ik deel die keuze niet tenminste nu niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:14 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook moeten doen in het begin, de meest schijterige baantjes. Stront van de muren schrapen van de professoren, lijkenruimtes schoonmaken alles en alles om de huur te kunnen betalen. Zat ik lekker in mijn vel? Geen idee, geen tijd om daarover na te denken, bloembollen heb ik gevrotenMaar wel veel en alles om uit de schulden te blijven, tot jankens toe soms (lopende baan). Maar je moet nooit opgeven, everybody hurts. Ik heb me opwerkt van afwasser tot manager na een zeer lange weg van schijterige baantjes. Ben ik er minder van geworden, nee, sterker en krachtiger en inlevender dan ooit.
Omg. wat maak je je dan druk man.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:16 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem op het moment met werkloos zijn en geen geld hebben.
Ik kan helpen in mijn vader zijn bedrijf wat ik soms wel doe maar het is grotendeels in de zomer en die is nu afgelopen ik zal er niet veel aan verdienen maar ik kan daar wel een toekomst mee opbouwen.
Je ouders moeten je gewoon uit huis zetten dan heb je geen keuze meerquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik kan die baan niet krijgen vooral omdat ik te duur ben 785 euro per maand is veel te duur binnenkort ben ik 19 dus.
[..]
Ja maar dat is jou keuze en velen anderen ik deel die keuze niet tenminste nu niet.
Misschien maar ik geef dan ook aan dat ik meer sociale problemen heb en psychische dan met werk etc daar heb ik op het moment toch geen zin in of ik moet het zelfstandig kunnen doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:20 schreef -matras- het volgende:
[..]
[..]
Omg. wat maak je je dan druk man.
Je bent gewoon nog een verwende puber die het leven lastig vind.
Welcome to the jungle.
Dan kan ik een lening gaan aanvragen voor een studie die ik niet afmaak.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:21 schreef Parlay het volgende:
[..]
Je ouders moeten je gewoon uit huis zetten dan heb je geen keuze meer
Misschien zouden verschillende baantjes je juist helpen bij je social skills, ook daar heeft het mij bij geholpen toen ik jong was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Misschien maar ik geef dan ook aan dat ik meer sociale problemen heb en psychische dan met werk etc daar heb ik op het moment toch geen zin in of ik moet het zelfstandig kunnen doen.
Misschien maar ik zie het toch niet zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:23 schreef -matras- het volgende:
[..]
[..]
Misschien zouden verschillende baantjes je juist helpen bij je social skills, ook daar heeft het mij bij geholpen toen ik jong was.
Deze zin klopt niet, haal misschien dan maar gewoon weg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Misschien maar ik zie het toch niet zitten.
Nee, niet de zorg maar wel een bijdrage in je levensonderhoud naar draagkracht. En als jij zo slim bent om dit te weten dan kan je ook werken, ik was lang niet zo slim als jij op die leeftijd maar wel hard aan het werk. Ideetje?quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Misschien maar ik geef dan ook aan dat ik meer sociale problemen heb en psychische dan met werk etc daar heb ik op het moment toch geen zin in of ik moet het zelfstandig kunnen doen.
[..]
Dan kan ik een lening gaan aanvragen voor een studie die ik niet afmaak.
En dat kan volgens mij toch niet omdat mijn ouders de zorg voor mij hebben tot mijn 21ste.
Nahquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:28 schreef hugecooll het volgende:
Jij bent iemand die eigenlijk zonder iets op straat moet worden geflikkerd. Dan leer je vanzelf dat je moeite moeten doen voor wat je wil hebben, lui stuk vreten
Misschien zou het helpen maar ik zie het niet zitten beter?quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:26 schreef -matras- het volgende:
[..]
Deze zin klopt niet, haal misschien dan maar gewoon weg.
Heb wel veel er over gegoogled of dat mij slim maakt geen idee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, niet de zorg maar wel een bijdrage in je levensonderhoud naar draagkracht. En als jij zo slim bent om dit te weten dan kan je ook werken, ik was lang niet zo slim als jij op die leeftijd maar wel hard aan het werk. Ideetje?
Ik ben niet lui ik heb veel werk gedaan zelfstandig alleen zie ik werken voor een baas voor minimumloon niet zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:28 schreef hugecooll het volgende:
Jij bent iemand die eigenlijk zonder iets op straat moet worden geflikkerd. Dan leer je vanzelf dat je moeite moeten doen voor wat je wil hebben, lui stuk vreten
Ja leuk manquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik ben niet lui ik heb veel werk gedaan zelfstandig alleen zie ik werken voor een baas voor minimumloon niet zitten.
Bij iedere oplossing wuif je het gelijk weg, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Misschien zou het helpen maar ik zie het niet zitten beter?
Als je honger krijgt ga je echt wel eten halen en overwin je je angst.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Heb wel veel er over gegoogled of dat mij slim maakt geen idee.
[..]
Ik ben niet lui ik heb veel werk gedaan zelfstandig alleen zie ik werken voor een baas voor minimumloon niet zitten.
Ook zou dat voor mij niet werken ik durf niet eens een winkel in ofzo of naar buiten te gaan dan zou ik in een hoekje van de honger omkomen door mijn angst.
Nee ik heb geen diploma's.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja leuk man
Wat heb jij te bieden dat meer waard is dan het minimumloon? Je moet verdomme blij zijn als iemand wil dat je voor hem komt werken.
Ik zeg alleen dat het wel klopt dat dat zou kunnen helpen met mijn sociale problemen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:42 schreef -matras- het volgende:
[..]
Bij iedere oplossing wuif je het gelijk weg, dat bedoelde ik.
Daarom hoeft misschien er dan niet bij, dat is hetzelfde als, ja ik ga werk zoeken maar....
Maar is nee, zeg dan gewoon nee ik zie dat niet zitten.
Ja en jij denkt dat ik werk/lening krijg als ik zwerver ben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:44 schreef -matras- het volgende:
[..]
Als je honger krijgt ga je echt wel eten halen en overwin je je angst.
Zoek daar gewoon hulp voor, niets mis mee, maar wuif niet iedere oplossing weg.
Je bent niet de enigste met angst en al die shit.
Daarom gewoon met een kutbaantje beginnen, van daaruit proberen een leuker/beter baantje te krijgen, misschien nog een opleiding doen etc. Maar je moet érgens beginnen. De leuke baantjes zijn voor mensen die daar iets voor gedaan hebben (of er de juiste papieren voor hebben)quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:47 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik heb geen diploma's.
Ik heb SEO gedaan dus dat zou wel interessant zijn voor een werkgever al maken die zich veel meer zorgen om een diploma en kan de rest hun niet interesseren.
Lange tijd mijn geld verdient via online games zoals diablo 3 etc daar kon ik echt veel mee verdienen maar dat is al weer 2 jaar geleden.
Of ik nou zo slechte skills heb vind ik niet maar nee geen enkele werkgever wilt me zolang ik geen diploma heb.
In Nederland helpen ze je eerder als je aan de grond zit dan dat je in de middenmoot zit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:49 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja en jij denkt dat ik werk/lening krijg als ik zwerver ben.
Of word een 'matras'quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:49 schreef -matras- het volgende:
[..]
In Nederland helpen ze je eerder als je aan de grond zit dan dat je in de middenmoot zit.
Dus ja, wordt zwerver en ze helpen je aan een woning en werk.
Ja maar ik vind het prima om voor mezelf te werken en mijn vader mee te helpen in zijn bedrijf al verdien ik er maar weinig mee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarom gewoon met een kutbaantje beginnen, van daaruit proberen een leuker/beter baantje te krijgen, misschien nog een opleiding doen etc. Maar je moet érgens beginnen. De leuke baantjes zijn voor mensen die daar iets voor gedaan hebben (of er de juiste papieren voor hebben)
Daar heb ik geen zin in zwerver worden mijn ouders zijn hoe dan ook verantwoordelijk voor mij tot mijn 21ste dus dat werkt dan ook niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:49 schreef -matras- het volgende:
[..]
In Nederland helpen ze je eerder als je aan de grond zit dan dat je in de middenmoot zit.
Dus ja, wordt zwerver en ze helpen je aan een woning en werk.
Je kan toch niet je hele leven afhankelijk zijn van je pappiequote:Op maandag 18 augustus 2014 07:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het prima om voor mezelf te werken en mijn vader mee te helpen in zijn bedrijf al verdien ik er maar weinig mee.
Ik wil geen opleiding doen en me de schulden in werken.
Ik wil geen werk zoeken omdat ik dat kut baantjes vind en het klote betaald.
Nee maar ik zou zijn bedrijf kunnen overnemen als hij het niet meer wilt/kan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kan toch niet je hele leven afhankelijk zijn van je pappie
Handig van die ouders die verantwoordelijk zijn voor je, ik dacht dat je hier in Nederland vanaf 18 volwassen was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het prima om voor mezelf te werken en mijn vader mee te helpen in zijn bedrijf al verdien ik er maar weinig mee.
[..]
Daar heb ik geen zin in zwerver worden mijn ouders zijn hoe dan ook verantwoordelijk voor mij tot mijn 21ste dus dat werkt dan ook niet.
18 volwassen maar ze hebben de zorg voor je tot je 21 bent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:54 schreef -matras- het volgende:
[..]
Handig van die ouders die verantwoordelijk zijn voor je, ik dacht dat je hier in Nederland vanaf 18 volwassen was.
Tenzij je voor jezelf kan zorgen en in principe kan jij dat alleen wil je het niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
18 volwassen maar ze hebben de zorg voor je tot je 21 bent.
Sure, waag de gokquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee maar ik zou zijn bedrijf kunnen overnemen als hij het niet meer wilt/kan.
In de tussentijd kan ik het verbeteren.
Je verwacht binnen nu en zes jaar het bedrijf over te nemen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:57 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Yup als het niks word dan kan ik rond mijn 25ste ofzo toch nog gaan studeren als ik wil.
Als je nu al niet wilt studeren dan wil je dat ook niet op je 25e.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:57 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Yup als het niks word dan kan ik rond mijn 25ste ofzo toch nog gaan studeren als ik wil.
Nee maar als ik hem help en het word niks zie ik dat toch wel in een paar jaar tijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je verwacht binnen nu en zes jaar het bedrijf over te nemen?
Ye, vooral je toekomst van af laten hangenquote:Op maandag 18 augustus 2014 08:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee maar als ik hem help en het word niks zie ik dat toch wel in een paar jaar tijd.
Ouders zijn behoorlijk oud vader is boven de 70 mijn moeder in de 60.
Nee?quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ye, vooral je toekomst van af laten hangenSta je de boel nou in de zeik te nemen of wat?
Wat moet ik dan doen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:59 schreef -matras- het volgende:
[..]
Als je nu al niet wilt studeren dan wil je dat ook niet op je 25e.
Als het bedrijf nu failliet gaat of je vader valt ineens dood neer, ik hoop dit niet voor je maar alles is mogelijk en ik zou daar dan toch maar rekening mee houden.
Dat kan van de 1 op de andere dag over zijn en als je ouders al zo oud zijn zal ik toch maar eens wat gaan ondernemen qua studie of zelfstandigheid, tenzij je alles erft natuurlijk, dan moet je gewoon thuis blijven wonen want dan krijg je het vanzelf binnen niet al te lange tijd.quote:
Als het een goedlopend bedrijf is, waarom moet je dan een lening afsluiten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen?
Ik wil geen werk/school dus dit is het enige dat erop zit.
Ik kan een lening aanvragen nu of als ik 25 ben voor een studie....
Tja, je moet wat zonder vrienden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:27 schreef ChefvanOekels het volgende:
Ook 4 topics openen over jezelf. Kerel je geniet gewoon van aandacht.
Eenmanszaak maar ik zie er veel toekomst in ik erf 1/3de maar heb de rest van het geld waarschijnlijk niet nodig voor het bedrijf te runnen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:03 schreef -matras- het volgende:
[..]
Dat kan van de 1 op de andere dag over zijn en als je ouders al zo oud zijn zal ik toch maar eens wat gaan ondernemen qua studie of zelfstandigheid, tenzij je alles erft natuurlijk, dan moet je gewoon thuis blijven wonen want dan krijg je het vanzelf binnen niet al te lange tijd.
Ben geen lamlul.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zijn bedrijf misschien wel, maar hij is op leeftijd en zijn 'opvolger' is een lamlul
Ben ik mee bezig ik val elke paar weken weer terug dat heb ik de afgelopen paar jaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:04 schreef kree het volgende:
Holy shit nachtje doorgehaald hierzo?
Tip van de dag, probeer een normaal dag/nacht ritme te krijgen.
Als het ooit eens niet meer zou lopen is een eenmanszaak dus echt veel verdient hij niet maar ik zie er veel toekomst in omdat zijn kosten veel lager kunnen en dus de winst veel hoger qua omzet zit hij prima qua winst niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:04 schreef -matras- het volgende:
[..]
Als het een goedlopend bedrijf is, waarom moet je dan een lening afsluiten?
Tsja ik kan ook gewoon kappen met het topic en niks doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:39 schreef MassApeal het volgende:
[..]
Tja, je moet wat zonder vrienden.
Baat het niet, schaadt het niet.quote:
Ik geloof niet in krasloten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Baat het niet, schaadt het niet.
Je kan altijd nog proberen om vrienden te maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik geloof niet in krasloten.
Maar bedankt voor je tip.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan altijd nog proberen om vrienden te maken.
Krasvrienden.
Jawel en dat hele werk zoeken is ook eigenlijk onrealistisch ik kom nooit buiten want ik ben bang om naar buiten te gaan enzo dus het is erg lastig om dan werk te zoeken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:11 schreef seasushi het volgende:
Ongelooflijk. 1022 posts en iemand die alleen maar nee, en ja, maar.... roept. Dit kan niet echt zijn.
Man man man, wat een instelling zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik geen zin in zwerver worden mijn ouders zijn hoe dan ook verantwoordelijk voor mij tot mijn 21ste dus dat werkt dan ook niet.
Je moet gewoon ophouden met zeiken en zaniken. Je ouders zouden jou een schop onder je hol moeten geven en de deur uit moeten zetten. Dat is de beste zorg die ze je kunnen geven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Jawel en dat hele werk zoeken is ook eigenlijk onrealistisch ik kom nooit buiten want ik ben bang om naar buiten te gaan enzo dus het is erg lastig om dan werk te zoeken.
Dat is mijn instelling ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Man man man, wat een instelling zeg
Ik ben bang om naar buiten te gaan jij begrijpt dat waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:18 schreef seasushi het volgende:
[..]
Je moet gewoon ophouden met zeiken en zaniken. Je ouders zouden jou een schop onder je hol moeten geven en de deur uit moeten zetten. Dat is de beste zorg die ze je kunnen geven.
Jij hebt ook niet iemand nodig die je begrijpt. jij hebt iemand nodig die je naar buiten sleurt. Rechtstreeks naar een psychiater, en daarna door naar een kliniek voor opname.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik ben bang om naar buiten te gaan jij begrijpt dat waarschijnlijk niet.
Typerend voor iemand met psychische problemen. Grootse plannen hebben, maar vervolgens allerlei smoesjes om er niet aan te hoeven beginnen. Ik neem aan dat je professionele hulp krijgt? Zo niet, begin daar eens meequote:Op maandag 18 augustus 2014 09:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat is mijn instelling ja.
Als het moest zou ik wel een opleiding gaan doen al heb ik er 0 interesse in gewoon voor een lening.
Ik denk er wel over om een studie te beginnen parttime ben nu al wiskunde het leren online ervoor elke dag of paar dagen doe ik er wat aan.
Werk zoeken is geen prioriteit nu ik ben bang om naar buiten te gaan dus die angst zal ik eerst moeten overwinnen gezien dat me de afgelopen 3 jaar niet gelukt is zal dat nog eventjes duren.
Nooit bang zijn, dat helpt gozer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik ben bang om naar buiten te gaan jij begrijpt dat waarschijnlijk niet.
Ze hebben mij verteld dat mijn problemen niet zo erg waren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:25 schreef seasushi het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet iemand nodig die je begrijpt. jij hebt iemand nodig die je naar buiten sleurt. Rechtstreeks naar een psychiater, en daarna door naar een kliniek voor opname.
Hoezo ik werk daar toch aan aan die ''grootse plannen'' het gaat alleen niet snel en ik wil er ook niet teveel tijd in steken in een studie daarom wil ik het parttime doen kan ik 1 jaar in 2-3 jaar doen ofzo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Typerend voor iemand met psychische problemen. Grootse plannen hebben, maar vervolgens allerlei smoesjes om er niet aan te hoeven beginnen. Ik neem aan dat je professionele hulp krijgt? Zo niet, begin daar eens mee.
Ja hehe....quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit bang zijn, dat helpt gozer.
Gewoon doen. Niet zeiken, behalve als je zwart bent en er even op uittrekt om Skittles te scoren.quote:
Niet zwart spierwit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon doen. Niet zeiken, behalve als je zwart bent en er even op uittrekt om Skittles te scoren.
Wat voor ons hele ongegrond angst is, is voor hem juist hele logische en terechte angst. Dat kunnen wij ons niet echt beseffen. Feit is wel dat je je angst alleen overwint door ermee de confrontatie aan te gaan..quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon doen. Niet zeiken, behalve als je zwart bent en er even op uittrekt om Skittles te scoren.
Dank u voor het uitleggenquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat voor ons hele ongegrond angst is, is voor hem juist hele logische en terechte angst. Dat kunnen wij ons niet echt beseffen. Feit is wel dat je je angst alleen overwint door ermee de confrontatie aan te gaan..
Mooie zon hier in limburg vandaag wel een beetje waaierig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:38 schreef dick_laurent het volgende:
Ik was net ook buiten, het was kut, het regende en mensen keken niet uit, ik werd bijna van mijn fiets gereden ook nog.
Ik snap het hoor TS. Binnen is beter!
reageer dan gewoon niet als je dit soort achterlijke dingen denkt. Hij heeft issues die opgelost moeten worden met hulp van een behandelaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:18 schreef seasushi het volgende:
[..]
Je moet gewoon ophouden met zeiken en zaniken. Je ouders zouden jou een schop onder je hol moeten geven en de deur uit moeten zetten. Dat is de beste zorg die ze je kunnen geven.
Nee ik ben bang voor sociaal contact of dat mensen me zien etc.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef dick_laurent het volgende:
Is dat omdat de buurman erg lelijk is? Ik heb ook een lelijke buurman, maar gelukkig zie ik hem niet zo vaak....
En limburg is best een fijne provincie, mijn paps woont er, ik vind het altijd fijn daar.
Dank u.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
reageer dan gewoon niet als je dit soort achterlijke dingen denkt. Hij heeft issues die opgelost moeten worden met hulp van een behandelaar.
Ik heb er nog steeds moeite mee vooral omdat ik niet naar buiten durf te gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus een deel 4?
Doe gewoon eens iets ipv hier om aandacht vragen met je reeks
Nee ik heb wat gegoogled maar dat is het.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:05 schreef tailfox het volgende:
TS heb je nu al een van onze dingen gedaan zie naar hobby's kijken
zou je ze wel durven bellen (of mailen) om te vragen of je een keertje mag kijken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:07 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik heb gegoogled maar dat is het.
Ik durf niet eens naar die hobby te gaan.
Ja maar ik weet van mijzelf dat ik er niet na toe ga dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
zou je ze wel durven bellen (of mailen) om te vragen of je een keertje mag kijken?
Ja nou ik doel eigenlijk op dat je een afspraak maakt en daardoor er heen gaat met een goed gevoel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik weet van mijzelf dat ik er niet na toe ga dan.
Dus of het dan zin heeft?
Judo?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:14 schreef tailfox het volgende:
Mijn advies zoek niet echt een teamsport. Maar iets wat je voor jezelf doet.
Dus geen voetbal of hockey ofzo
Maar meer judo of boogschieten ofzo
Yup.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:34 schreef tailfox het volgende:
in elke sport heb je 2 mensen/spullen nodig bij boksen een bokszak of een tegenstander.
Om een wedstrijd te spelen heb je ook meerdere nodig.
Trainen doe je het beste door met menselijke fouten te trainen.
(bij voetbal is het altijd 11 man en win je als team)
Je zoekt natuurlijk ook hobby omdat je contact hebt
Hobby is ook niet zo zeer het probleem ik ben gewoon bang om naar buiten te gaan als ik een klacht heb ofzo wacht ik ook maanden mee om naar de dokter te gaan want ik zie er echt tegen op.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:44 schreef tailfox het volgende:
Wat je ook kan doen martial arts lijst pakken en Kijken of je iets leuks ziet.
Dan vragen of je lesje mee kan draaien
een hobby is een reden om onder mensen te zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Hobby is ook niet zo zeer het probleem ik ben gewoon bang om naar buiten te gaan als ik een klacht heb ofzo wacht ik ook maanden mee om naar de dokter te gaan want ik zie er echt tegen op.
Ga er nog steeds niet graag naar toe ik zit daar 2-3 uur in de wachtkamer met mensen die me aankijken alsof ik een alien ben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
een hobby is een reden om onder mensen te zijn.
Naar de dokter ga ik ook liever niet maar dat heeft de halve wereld.
zou het wel een dorp verder doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het gaat er bij jou in eerste instantie om dat je je angst eens uit zet.
Je vreest teveel en neemt alles te serieus.
Heb het zelf ook gehad. Mijn tip:
Ga naar de supermarkt en schreeuw zo hard als je kan door de winkel: Morgenavond verkoop ik aardappelen, ze zijn 100 euro.
Dit klinkt bizar, maar dit soort dingen leren je om nergens meer een neuk om te geven
Nee ik ben zelf bang voor de postbode.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het gaat er bij jou in eerste instantie om dat je je angst eens uit zet.
Je vreest teveel en neemt alles te serieus.
Heb het zelf ook gehad. Mijn tip:
Ga naar de supermarkt en schreeuw zo hard als je kan door de winkel: Morgenavond verkoop ik aardappelen, ze zijn 100 euro.
Dit klinkt bizar, maar dit soort dingen leren je om nergens meer een neuk om te geven
maar goed maar buiten komen voor leuke dingen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ga er nog steeds niet graag naar toe ik zit daar 2-3 uur in de wachtkamer met mensen die me aankijken alsof ik een alien ben.
Het erna toe gaan vind ik nog het ergste afgezien van die wachtkamer.
Maybe.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar goed maar buiten komen voor leuke dingen.
Werkt motiverend.
Heb ik er genoeg maar heb er gewoon moeite mee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je hebt een rede nodig om naar buiten te gaan
hoe vaker je zegt dat je er "moeite" mee hebt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Heb ik er genoeg maar heb er gewoon moeite mee.
Nee maar ik ben bang.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe vaker je zegt dat je er "moeite" mee hebt.
Hoe moeilijker het gaat worden.
Het zit tussen je oren want hoe erg is het nu om post te krijgen. Nou niet.
Mensen lijken zo heel erg negatief op me te reageren en daar word ik dan depressief van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
waarom?
Je geeft zelf aan dat niemand je kent nou wat is het probleem dan?
kan je een ding tegen doen geen meuk om gevenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:37 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mensen lijken zo heel erg negatief op me te reageren en daar word ik dan depressief van.
Ja maar die meuk geef ik welquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
kan je een ding tegen doen geen meuk om geven
Geen idee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
waarom?
Je klinkt niet onaardig.
Alleen iemand die nooit iets doet en alleen maar maar roept
Misschien ben ik lelijk ofzo weet het voor de rest niet probeer zo normaal mogelijk te doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
als je niet weet waarom dan kan je om die zelfde reden er niet om geven.
Dat maakt alleen uit met stappen en zelfs daar kom je met zelfvertrouwen heel eindquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Misschien ben ik lelijk ofzo weet het voor de rest niet probeer zo normaal mogelijk te doen.
Dankje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat maakt alleen uit met stappen en zelfs daar kom je met zelfvertrouwen heel eind
Je hebt gelijk. Ík denk achterlijke dingen. Zolang de ouders van ts hem binnen laten blijven zal hij nooit bij een behandelaar terechtkomen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
reageer dan gewoon niet als je dit soort achterlijke dingen denkt. Hij heeft issues die opgelost moeten worden met hulp van een behandelaar.
oke ik heb nu ffe iets meer gelezen over TS en ik begrijp je irritatie wel naar hem toe. Alleen hoe jij het brengt klinkt het alsof de ouders hem op straat moeten zetten met zijn spullen en hij daar niet meer kan wonen. Zijn ouders moeten hem juist helpen om hulp te zoeken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:32 schreef seasushi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ík denk achterlijke dingen. Zolang de ouders van ts hem binnen laten blijven zal hij nooit bij een behandelaar terechtkomen.
Gelukkig voel ik me niet al is dat moeilijk te zeggen dat heb ik eigenlijk nooit gevoeld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:48 schreef madeliefff het volgende:
TS je hebt duidelijk issues: je bent nogal vermijdend en angstig en daarom onderneem je niks en vind je elke tip slecht. Het is wel grappig om te zien dat mensen dan verbaasd zijn en boos worden maar dat hoort lijkt mij bij je stoornis. Je zegt je goed te voelen ( of dat waar is laat ikmaar even in het midden) dus denk je geen psychische hulp nodig te hebben, maar psychische hulp is er niet alleen voor wanneer je van een dak wilt springen maar ook gewoon als je je leven niet op orde kunt krijgen. en dat dat niet lukt is wel duidelijk! Je hebt nog te weinig moeite gedaan om met behulp van therapie om nu te kunnen zeggen dat het niet beter met je kan worden of dat je geen werk zal kunnen vinden. Dus doe iets of kap met deze reeks. Want je ei ben je al kwijt ( wat je wou) en als je toch niks aan de situatie wilt veranderen heeft dit topic verder geen nut meer.
Verder lijkt het me ook geen pretje om zo voort te moeten blijven leven. Je wilt vrienden en een vriendin zeg je... die willen ook niet iemand die alleen maar de hele dag thuis is, dus om een beter leven te krijgen moet je toch echt wat hulp gaan zoeken.
ik hoop maar dat je geen troll bent verder
Ik ben al vaker naar een psycholoog gegaan en naar de huisarts.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:32 schreef seasushi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ík denk achterlijke dingen. Zolang de ouders van ts hem binnen laten blijven zal hij nooit bij een behandelaar terechtkomen.
zelfs voor de zon moet je naar buitenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Grietje-tit het volgende:
Uuuh,
vrienden en een vriendin krijg je pas als je actief bent. Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij ben je een beetje lui. Niets komt vanzelf.
Alleen de zon krijg je voor niets. De rest niet.
Soms ben ik wel lui maar valt wel mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Grietje-tit het volgende:
Uuuh,
vrienden en een vriendin krijg je pas als je actief bent. Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij ben je een beetje lui. Niets komt vanzelf.
Alleen de zon krijg je voor niets. De rest niet.
Ja soms ga ik wel in de tuin zitten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
zelfs voor de zon moet je naar buiten
Wat voor hulp bedoel je?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:07 schreef wiskundenoob het volgende:
Waarom vraag je geen hulp van je familie? Ze kennen je toch al dus je hoeft ook niet zoveel uit te leggen waarom je zo'n nietsnut bent.
Sorry hoor, maar toen ik 16 was heb ik mijn eigen fiets betaald. Helemaal. Ik had gewoon een baantje naast mijn school. Net zoals iedereen. Net zoals nu.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:26 schreef hmmmmmmm het volgende:
Op financieel gebied hoef ik niks te verwachten en dat is ook normaal, al vind ik de manier dat dingen verdeelt worden eigenlijk wel een beetje oneerlijk.
Ik heb ooit eens een fiets gekregen voor de helft, de andere helft werd betaald door mijn ouders.
Als je dat vergelijkt met wat anderen hebben gekregen is dat natuurlijk wel een beetje scheef.
Moeder/tante kreeg 10k+ voor auto beide tante een stuk meer die auto kost zeker 30-40k nieuw was hij ook.
Achter neefje ofzo kreeg haar auto nog recent omdat ze de auto niet meer nodig had en het zielig vond dat hij geen auto had.
Mijn nichtje kreeg de studie betaald in het buitenland en verschillende reizen eigenlijk grotendeels alles.
Mijn moeder heeft me ook onterfd gedeeltelijk zover als dat mogelijk was maar mijn relatie met haar is toch al slecht terwijl we in hetzelfde huis wonen.
Dus nee mijn familie is rijk maar ik zal nooit 1 cent van ze krijgen niet dat ik het wil maar het is gewoon uitgesloten ik kan wel af en toe bij ze terecht voor een onaangenaam gesprek maar daar houd het op.
Ik kan ook gewoon zelf een studie beginnen met lening maar dat zie ik niet zitten op het moment.
Denk het maar ik kan ook weinig kanten uit minimumloon baan zit er waar ik woon niet in, ik kan ook niet verhuizen zonder geld.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:19 schreef Deckard het volgende:
Waarschijnlijk moet je eerst nog aan lager wal raken voordat je het echt begint te zien.
Nee ik probeer er alleen mee te zeggen dat ik van mijn familie niks hoef te verwachten niet dat dat slecht is genoeg mensen die hetzelfde hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:39 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar toen ik 16 was heb ik mijn eigen fiets betaald. Helemaal. Ik had gewoon een baantje naast mijn school. Net zoals iedereen. Net zoals nu.
Geen studie met een lening? Jouw keus. Eindig dan maar als tafelpoetser bij McDonald's. Veel plezier.
Man ik heb gewerkt voor minder dan het minimumloon voor mezelf als ik het minimumloon kon krijgen dan zou ik dat toch doen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:41 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een auto gekregen. Daar werk je voor.
Man, je moest je gewoon schamen. Sorry dat ik het zeg. Maar hier zijn mensen met allemaal goeie wil en die je willen helpen, maar je bent gewoon een nietsnut. In Amerika hebben ze daar een bepaald woord voor. Die ga ik hier niet zeggen. Maar je moet je doodschamen.
Ik ook. Ik heb ook gewerkt voor minder dan minimumloon. Word je daar minder van?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:49 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Man ik heb gewerkt voor minder dan het minimumloon voor mezelf als ik het minimumloon kon krijgen dan zou ik dat toch doen?
Het is ontzettend lastig een baantje te vinden hier.
Nee ik heb ook geen rijbewijs daar heb ik het geld niet voor.
Alsof ik me zo gedraag als ik ergens solliciteer ik word in de meesten gevallen gewoon meteen afgewezen of krijg geen reactie terug.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:51 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb ook gewerkt voor minder dan minimumloon. Word je daar minder van?
Je kunt geen baantje vinden? Logisch. Als ik zo'n zak patat zag als jij, zou ik ook zeggen, jij gaat mijn bedrijf niet verklooien, luie aap!
Waarom ben ik niet verbaasd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Alsof ik me zo gedraag als ik ergens solliciteer ik word in de meesten gevallen gewoon meteen afgewezen of krijg geen reactie terug.
....quote:
Wat is dat zou je misschien wat meer erover kunnen uitleggen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef mrspoeZ het volgende:
Vraag bij UWV een resocialisatietraject aan.
Kijk dat bedoel ik. Tegen die tijd is het woord maar wel uit je vocabulair. Jammer, gezien je nu nog genoeg opties hebt om te doen. Alleen heb je nergens zin in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Denk het maar ik kan ook weinig kanten uit minimumloon baan zit er waar ik woon niet in, ik kan ook niet verhuizen zonder geld.
Ja ik heb 1 optie dat is dus een studie alleen weet ik van mijzelf dat het niks voor me is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik. Tegen die tijd is het woord maar wel uit je vocabulair. Jammer, gezien je nu nog genoeg opties hebt om te doen. Alleen heb je nergens zin in.
Als je begeleid wonen bedoelt daar heb je inkomen voor nodig wat ik niet heb.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef mrspoeZ het volgende:
Vraag bij UWV een resocialisatietraject aan.
Een resocialisatietraject doe je samen met een jobcoachtzij van UWV hetzij van GGZ.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:01 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
....
[..]
Wat is dat zou je misschien wat meer erover kunnen uitleggen?
Ik heb geen contact met het UWV of de GGZ.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:11 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Een resocialisatietraject doe je samen met een jobcoachtzij van UWV hetzij van GGZ.
Vaak begint het met een inventarisatie van je dagbesteding zoals die op dat moment is, een gezamenlijk onderzoek naar wat je liever zou willen en het uitzetten van een aantal stappen richting die nieuwe leefstructuur. Het begint dus heel klein, in jouw eigen leven, met op tijd opstaan, dagelijks de afwas doen en niet meer dan een x aantal uur aan gamen besteden. Als je eenmaal weer min of meer grip hebt op je tijd, kan er gezocht worden naar een dagbesteding in de richting die jij ziet zitten. Er kan dan bijvoorbeeld een stage gezocht worden (met frequente ondersteuning door je coach) of een WAjong-werkplek (ook al heb je daar geen recht op, toch is het via de GGZ vaak wel mogelijk om zo;n plaats te vinden).
Bel je werkconsulent eens, maak een afspraak en vraag wat er mogelijk is.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:25 schreef wiskundenoob het volgende:
dude, je wordt pas 19. Gewoon naar school en opnieuw beginnen....
Probleem ligt ook niet zo bij werk zoeken enzo ik weet dat ik geen werk ga vinden omdat dat simpelweg niet makkelijk is hier zonder diploma.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:50 schreef Foire1991 het volgende:
Probeer iniedergeval niet langer stil te staan, en overal excuses voor gebruiken. Misschien helpt het als je naar een sportschool gaat, dan kom je iniedergeval meer buiten en daar ga je op den duur ook beter van in je vel zitten. :-) en je kan bij mbo beginnen, en later hoger op klimmen, zolang je zelf actie onderneemt komt het echt wel goed.
Het is lastig om alles tegelijkertijd te doen, maar met negatief denken kom je ook nergens. Als je zo denkt kom je inderdaad nergens, en zelfs zonder diploma heb je bijbanen niet de leukste, maar je hebt vast wel wat uitzendwerk. Een opleiding helpt je ook met sociale contacten, en probeer je over angst heen te zetten en zo over jezelf te denken, accepteer jezelf ook al is het nog zo moeilijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Probleem ligt ook niet zo bij werk zoeken enzo ik weet dat ik geen werk ga vinden omdat dat simpelweg niet makkelijk is hier zonder diploma.
Dus ja ik kan een opleiding doen.
Sociaal heb ik veel problemen ik heb totaal geen contact gehad in mijn hele leven met andere mensen van mijn leeftijd.
Niet dat ik er niks aan doe/ga doen ik ben er mee bezig alleen duurt het erg lang deze problemen zijn niet in een paar maanden op te lossen.
Ik hoef iniedergeval morgen niet te beginnen want dan heb ik een kater.
Eerlijk gezegd heb ik er allemaal weinig vertrouwen in als ik zo'n opleiding heb gedaan ben ik werkeloos en als ik naar buiten ga word ik weer afgewezen.
Maar goed ik kijk wel wat ik doe ik zie het gewoon somber in vooral de toekomst.
Ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:24 schreef ChefvanOekels het volgende:
Gozer flikker op met je vier topics. Je hebt duuzend tips gekregen, kom van je luie reet en ga wat doen.
Aandachthoer!
Ik winkel nooit nooit gedaan ook heb 1 keer in mijn leven wat in een winkel gekocht geloof ik is ook erg duur dus daar heb ik geen geld voor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:23 schreef Foire1991 het volgende:
[..]
Het is lastig om alles tegelijkertijd te doen, maar met negatief denken kom je ook nergens. Als je zo denkt kom je inderdaad nergens, en zelfs zonder diploma heb je bijbanen niet de leukste, maar je hebt vast wel wat uitzendwerk. Een opleiding helpt je ook met sociale contacten, en probeer je over angst heen te zetten en zo over jezelf te denken, accepteer jezelf ook al is het nog zo moeilijkProbeer zelf uit de deur te gaan begin bijv met alleen winkelen. Hoe vaker je zulke dingen doet hoe meer je, je comfortabel met jezelf gaat voelen.
Ik vind niet dat ik het ernaar heb gemaakt ik probeer aardig te doen tegen mensen maar ik heb mijn uiterlijk niet mee ik zie er erg lelijk uit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:12 schreef ChefvanOekels het volgende:
Zoek het eens bij je zelf. Waarschijnlijk heb je het er zelf naar gemaakt. Zo niet, fix je shit. Man man man
Oké ik volg nu al een paar topics lang.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik het ernaar heb gemaakt ik probeer aardig te doen tegen mensen maar ik heb mijn uiterlijk niet mee ik zie er erg lelijk uit.
Fix je shit ja makkelijker gezegd dan gedaan doe jij je hele leven maar eens omgooien....
Ik wist nooit dat anderen het beter hadden dan mij op sociaal gebied en opleiding misschien dom maar het was mij nooit opgevallen maar ik ben dan ook niet ver gekomen.
Beste hmmmm,quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik het ernaar heb gemaakt ik probeer aardig te doen tegen mensen maar ik heb mijn uiterlijk niet mee ik zie er erg lelijk uit.
Fix je shit ja makkelijker gezegd dan gedaan doe jij je hele leven maar eens omgooien....
Ik wist nooit dat anderen het beter hadden dan mij op sociaal gebied en opleiding misschien dom maar het was mij nooit opgevallen maar ik ben dan ook niet ver gekomen.
4e topicquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:37 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Beste hmmmm,
Klopt het dat je volgens anderen al meerdere topics hieraan hebt besteed?
Als dat zo is: Dat meen je niet...![]()
Waar ben je in godsnaam mee bezig.
TS begint met hoe slecht hij het heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:40 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
En gaat het allemaal over deze zelfde shit?
Ga me niet vertellen dat dat zo is.
Wat dacht je van het UWV of de GGZ bellen? Je stelt je nu wel erg slachtofferig op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb geen contact met het UWV of de GGZ.
Dus ik ben een beetje in de war hoe ik dat zou moeten doen.
Dit is voldoende bewijs dat hij hier gewoon een spelletje doet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:53 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Wat dacht je van het UWV of de GGZ bellen? Je stelt je nu wel erg slachtofferig op.
Langsgaan, zo moet je dat doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb geen contact met het UWV of de GGZ.
Dus ik ben een beetje in de war hoe ik dat zou moeten doen.
En dan krijg je een paar mooie handboeien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Langsgaan, zo moet je dat doen.
Wow, het is 02:24 en je bent nog aan het Fok!ken. Heb je niks beters te doen? Ben je niet te intelligent om aan dit soort discussies mee te doen? Iedereen voelt zich hier zo superieur aan anderen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:24 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
En dan krijg je een paar mooie handboeien.
Zonder computer.
En dan ga je lekker op een bankje zitten.
Met een stukje brood.
En wat water.
Krijg je een gesprek.
Mag je een briefje tekenen.
Krijg je een mooi pak aan.
En dan zien we je nooit meer terug.
Hoezo?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:40 schreef VargVikernes het volgende:
[..]
Wow, het is 02:24 en je bent nog aan het Fok!ken. Heb je niks beters te doen? Ben je niet te intelligent om aan dit soort discussies mee te doen? Iedereen voelt zich hier zo superieur aan anderen.
Lol nee lurk hier al ontzettend lang. Een account aanmaken is zo gedaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:46 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Hoezo?
Je hebt je speciaal hier aangemeld om speciaal mij me dat te vertellen?
(1 bericht)
Daar heb je gelijk in. Maar ik moet morgen helemaal niet vroeg opstaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 03:00 schreef Grietje-tit het volgende:
Jij zit hier ook anders om drie uur 's ochtends ook nog te lurken en te fokken.
Nee deze reeks alleen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:37 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Beste hmmmm,
Klopt het dat je volgens anderen al meerdere topics hieraan hebt besteed?
Als dat zo is: Dat meen je niet...![]()
Waar ben je in godsnaam mee bezig.
Had al mijn foto gestuurd naar iemand hier moet eerlijk zeggen dat als ik foto's maak ik de slechte er wel uit gooi dus in het echt zie ik er een stuk lelijker uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
Oké ik volg nu al een paar topics lang.
En ben eigenlijk benieuwd hoe je er uit ziet.
Niet om te pesten maar om
1 een beeld van je te hebben
2 misschien tips kunnen geven
Ooit eens gedaan om hier access te krijgen voor porno forum ofzo niet gelukt was 3 jaar geledenquote:
Oké.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Langsgaan, zo moet je dat doen.
Geen fake ik zit nu letterlijk jaren al thuis vroeger ging mijn energie in geld verdienen maar sinds mijn methode niet goed meer werkt verdien ik er niks mee dus verveel ik me.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:18 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Dit is voldoende bewijs dat hij hier gewoon een spelletje doet.
Je slaat de spijker op z'n kop.
Man is zo fake als het maar kan.
Ik ben nooit bij die instanties geweest omdat ik pas recentelijk het probleem inzie daarbij komt nog dat ik tot mijn 18e officieel niet in nederland woonde dus ik had ook geen recht op iets niet eens verzekering geloof ik nu wel maar toen niet dus direct stopte ook alles met jeugdzorg etc daar was ik blij van want zij wilden mij uit huis zetten en onder toezicht plaatsen dat kan langer doorlopen dan tot je 18e geloof tot de 27e zit je dan daar bij hun ''vast'' zeg maar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:53 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Wat dacht je van het UWV of de GGZ bellen? Je stelt je nu wel erg slachtofferig op.
Ik weet het dat is ook mijn fout en ja ik doe er ook niet veel aan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
TS begint met hoe slecht hij het heeft.
Iedereen geeft tips.
TS begint met gemaar.
Er gebeurt niet heel veel.
TS krijgt weer tips
Verhaal herhaald zich.
Dit als 4 topics lang
4 delen maar goed dat wist je al.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:40 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
En gaat het allemaal over deze zelfde shit?
Ga me niet vertellen dat dat zo is.
Gefeliciteerd. Geef jezelf een kadootje en zorg dat je eens een keer hulp gaat aannemen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:32 schreef hmmmmmmm het volgende:
bla bla bla
Ben vandaag jarig 19 geworden doet minder pijn dat gedacht ik rust vandaag een beetje uit denk ik al doe ik dat meestal wel.
Ik zelf vind dat ik echt afzichtelijk ben op foto's.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Had al mijn foto gestuurd naar iemand hier moet eerlijk zeggen dat als ik foto's maak ik de slechte er wel uit gooi dus in het echt zie ik er een stuk lelijker uitsowiezo op foto's zie je veel dingen niet.
Dank je ik koop me wel wat nieuwe kleren denk ik of iets anders moet het me nog eventjes overleggen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Geef jezelf een kadootje en zorg dat je eens een keer hulp gaat aannemen.
Ook mensen een stuk meer vertrouwen dan dat je ze nu geeft. Je kunt het best. Nog wat gekeken naar wat je angsten nou zijn, en welke rationeel en irrationeel zijn?
Ja dat zullen de meeste mensen wel doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik zelf vind dat ik echt afzichtelijk ben op foto's.
Kijk en de beste foto kiezen is zeker geen slechte eigenschap.
Je komt vanzelf op een foto waar je mee kan leven.
Bedankt hoop ik ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:35 schreef tailfox het volgende:
Trouwens TS gefeliciteerd en nog vele jaren.
even objectief bekeken:quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dank je ik koop me wel wat nieuwe kleren denk ik of iets anders moet het me nog eventjes overleggen.
Welke angsten irriationeel zijn misschien de angst dat niks me lukt voor de rest ik weet het niet lastig te zeggen of ik angsten heb die irrationeel zijn en welke.
Rationele angsten tsja geen werk vinden de studie niet kunnen afmaken zijn wel redelijk rationeel maar daar zitten veel meer mensen mee voor wie die angst al werkelijkheid is geworden.
Irrationeel ik weet het niet er zit toch een kern van waarheid in elke angst die ik heb al zal het in de werkelijkheid meestal niet zo erg zijn als dat ik er bang voor ben.
Ja onder de mensen komen is zeker belangrijker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
even objectief bekeken:
Dus je angst is dat niets je lukt, dat weet je niet van tevoren. Als je niets probeert dus. Irrationeel
Geen werk vinden: ja dat is sowieso moeilijk. Begin bij vrijwilligerswerk, zodat je weer een sociaal netwerk kan opbouwen. Werk is niet alleen geld verdienen, maar misschien nog wel belangrijker (voor jou zeker) om onder de mensen te gaan.
http://www.vrijwilligersw(...)rebanken_uit_Limburg
Een cursus mentale weerbaarheid kan ik je echt heel erg aanraden trouwens.
Mooi moment om andere dingen waar je mee zit op te schrijven en neer te leggen bij je HAquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja onder de mensen komen is zeker belangrijker.
Ja een cursus lijkt me ook wel interessant misschien dat ik ook weer bij een andere psycholoog ofzo ga lopen ik ga binnenkort naar de huisarts denk ik want ik wat last van mijn oog de laatste paar maanden.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mooi moment om andere dingen waar je mee zit op te schrijven en neer te leggen bij je HA
succes. Nieuw jaar, nieuwe start?
Fixedquote:
quote:
Als je naar school gaat, dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Probleem ligt ook niet zo bij werk zoeken enzo ik weet dat ik geen werk ga vinden omdat dat simpelweg niet makkelijk is hier zonder diploma.
Dus ja ik kan een opleiding doen.
Sociaal heb ik veel problemen ik heb totaal geen contact gehad in mijn hele leven met andere mensen van mijn leeftijd.
Niet dat ik er niks aan doe/ga doen ik ben er mee bezig alleen duurt het erg lang deze problemen zijn niet in een paar maanden op te lossen.
Ik hoef iniedergeval morgen niet te beginnen want dan heb ik een kater.
Eerlijk gezegd heb ik er allemaal weinig vertrouwen in als ik zo'n opleiding heb gedaan ben ik werkeloos en als ik naar buiten ga word ik weer afgewezen.
Maar goed ik kijk wel wat ik doe ik zie het gewoon somber in vooral de toekomst.
Groep opgenomen????quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:09 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Als je naar school gaat, dan komt alles goed.
1) je hebt een dagbesteding.
2) je komt mensen tegen.
3) als je aardig bent, dan word je vrijwel zeker in een groep opgenomen.
Ik denk zelfs dat naar school gaan echt de enige optie is voor jou om op een laagdrempelige manier nieuwe mensen leren te kennen. Zelfs als jij een hobby vindt, dan ga jij denk ik niet op iemand afstappen om een praatje te maken.
1 Doe ik alquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
Gefeliciteeeerd TS,
Ik ben een korte tijd depressief geweest, en dat kun je natuurlijk helemaal niet vergelijken met waar jij nu doorheen gaat, maar wat me toen heel erg hielp was;
1). In bed liggen en muziek luisteren. Accepteer dat je je kut voelt, en heb eventjes heel erg veel zelfmedelijden. Je zult merken da als je heel erg vaak gehuild hebt, je je iets minder kut zult voelen.
2). Orgasmes. Heel veel orgasmes. Het is goed voor je en dan voel je je even super goed.
3). Van omgeving veranderen. Ik zat oo een school waar ik me totaal niet prettig in voelde, en toen ik van school veranderde, ging het steeds beter met me.
4). Afvallen. Ik haat sport en zal het altijd blijven haten. Maar je lichaam maakt dan endorfine aan, en dan voel je je een beetje beter. En na een tijdje zul je merken dat je beter in je vel gaat zitten, als het je bevalt wat je in de spiegel ziet.
5). Socialisen. Ik ben best introvert en vond dit geen pretrig iets. Maar als je wat nieuwe mensen ontmoet waar het mee klikt, heb je automatisch een reden om je huis uit te noeten.
Sorry TS dat ik alleen wat cliché antwoorden geef, maar ik hoop dat je er toch een ieniemienie beetje aan hebt gehad.
En nog gefeliciteeeerd!!!! En bedenkt maar dat je zowat iedere FOK!-er hier altijd kunt DM'en als je ergens mee zit of de behoefte hebt om met iemand te praten
Deel 5 dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:18 schreef Grietje-tit het volgende:
Nog even flink doortikken jongens, dan kan deze armoedzaaierstopic ook weer dicht.
2). 5 uur op een dag masturberen?!?!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
1 Doe ik al
2 Ja ik masturbeer zo'n 10 uur per dag soms gemiddeld minimaal 5 uur denk ik.
3 Ik ben al jaren niet naar school geweest zit al zo'n 2-3 jaar thuis eigenlijk.
Als je bedoeld dat ik van woonplaats moet veranderen dat gaat niet lukken ik heb geen inkomen.
4 Ik ben daar aan begonnen ja ik val af maar ik doe niet sporten ofzo dat houd ik niet vol merk dan dat ik dan niet afval want ik krijg dan veel honger.
5 Ja socialiseren moet ik uiteindelijk toch doen.
Ja sommige zijn erg aardig en geven goede tips daar ben ik blij om.
Ik heb nooit wat gevonden aan peter pan maar goed daat gaat het ook niet over.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:27 schreef Grietje-tit het volgende:
In plaats van dat je het zelf doet, heb ik het even voor je gedaan: even jouw afwijking gegoogeld en het was gelijk raak!!
Ongelooflijk, die afwijking van jou heeft nog een naam ook.
De link met Peter Pan
Het Peter Pan-syndroom is door Dr. Kiley bewust naar de bij iedereen bekende Peter Pan genoemd. In de verhalen rondom Peter Pan kan namelijk de behoefte van Peter aan een moederlijk type dat ongeveer zijn eigen leeftijd heeft, worden onderkend. Ook conflicterende gevoelens ten opzichte van bijvoorbeeld Wendy en Tinkelbel, spelen een rol in het verhaal, net als een strijd met een vaderfiguur hetgeen staat voor het oedipuscomplex. Never Never land is het droomland waar Peter Pan zich wel lekker voelt.
Nou ik voel me er wel beter door tijdelijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:32 schreef Grietje-tit het volgende:
Zo, het is gelijk afgelopen met dat dwaze getetter.
Weet je wat ik hier nog het ergste van vind? Dat er nog serieus over gepraat wordt over zo'n klootmongool en dat er hele blikken zelfverklaarde amateurpsychologen langs komen.
Ja, je moet meer klaarkomen, dan voel je je stukken beter. Ik heb ook veel orgasmussen
Waar haaaaal je het vandaan? Ik moet er zelfs niet om lachen, zo triest is dit.
Nee zo'n 2-3 uur achter elkaar soms 5-6 uur ja ligt eraan soms ook nog langer maar dan met pauzes word moe dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
2). 5 uur op een dag masturberen?!?!woooooow de leerling overtreft z'n meester
![]()
Doe je dat aan een stuk door zonder klaar te komen dan?! Heb je zo'n goed uithoudingsvermogen?! Jezus, net tantra sex
3). Oh, heb het nu helemaal gelezen. Denk ik net overheen gekeken dat je al 2/3 jaar thuiszit.
Zou je dan later niet iets willen doen waarvoor je thuis kunt werken? Dat mensen dan contact met jou opnemen als ze problemen hebben met hun computer ifzo..? En dat je dan maar 1x per week naar het kantoor hoeft te komen om een vergadering bij te wonen, zo'n soort beroep?
Ik kan een studie gaan doen dat geef ik aan zelf vind ik het nutteloos en word ik er ongelukkig daarom wil ik een alternatief.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:46 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik heb nooit wat gevonden aan peter pan
Dan snap je nu eindelijk ook wat wij voelen.
Voor jou ja.quote:
Ik laat het open om updates te posten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:54 schreef RetRy32 het volgende:
Open geen nog een deel, al jouw vragen zijn beantwoord en je hebt alle aangeboden hulp niet aangenomen.
Hoezo? Als ik er nou baat bij heb gehad. Ik ben TS niet, maar voor mij was het prettig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:32 schreef Grietje-tit het volgende:
Zo, het is gelijk afgelopen met dat dwaze getetter.
Weet je wat ik hier nog het ergste van vind? Dat er nog serieus over gepraat wordt over zo'n klootmongool en dat er hele blikken zelfverklaarde amateurpsychologen langs komen.
Ja, je moet meer klaarkomen, dan voel je je stukken beter. Ik heb ook veel orgasmussen
Waar haaaaal je het vandaan? Ik moet er zelfs niet om lachen, zo triest is dit.
Ik laat het altijd doen, dan voel je je nóg beter. MIsschien is dat ook zo'n niet-cliché tip voor TS. Ligt wel helemaal in zijn lijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik er nou baat bij heb gehad. Ik ben TS niet, maar voor mij was het prettig.
En eens een andere tip dan al die clichés
Eigen bedrijf waarmee ik genoeg verdien om rond te komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:58 schreef VargVikernes het volgende:
TS wat wil je eigenlijk bereiken in het leven? Wat zou je graag willen doen?
Die luxe heb ik nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:03 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Ik laat het altijd doen, dan voel je je nóg beter. MIsschien is dat ook zo'n niet-cliché tip voor TS. Ligt wel helemaal in zijn lijn.
Was wel een leuke tip.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik er nou baat bij heb gehad. Ik ben TS niet, maar voor mij was het prettig.
En eens een andere tip dan al die clichés
Smakelijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:07 schreef Grietje-tit het volgende:
Nou, ik ga eten koken. De saté heeft de hele dag in de marinade gelegen, de frites heb ik gesneden, even de saté rijgen en even pindasaus maken en ik heb weer een niet-cliche-tip bij elkaar gefabriceerd.
Aha goed ik heb pizza gegeten viel tegen maar goed waren gratisquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:56 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Het was zeer lekker. En ik kreeg zelfs veel lof!
mij mag je ook dm-enquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
Gefeliciteeeerd TS,
Ik ben een korte tijd depressief geweest, en dat kun je natuurlijk helemaal niet vergelijken met waar jij nu doorheen gaat, maar wat me toen heel erg hielp was;
1). In bed liggen en muziek luisteren. Accepteer dat je je kut voelt, en heb eventjes heel erg veel zelfmedelijden. Je zult merken da als je heel erg vaak gehuild hebt, je je iets minder kut zult voelen.
2). Orgasmes. Heel veel orgasmes. Het is goed voor je en dan voel je je even super goed.
3). Van omgeving veranderen. Ik zat oo een school waar ik me totaal niet prettig in voelde, en toen ik van school veranderde, ging het steeds beter met me.
4). Afvallen. Ik haat sport en zal het altijd blijven haten. Maar je lichaam maakt dan endorfine aan, en dan voel je je een beetje beter. En na een tijdje zul je merken dat je beter in je vel gaat zitten, als het je bevalt wat je in de spiegel ziet.
5). Socialisen. Ik ben best introvert en vond dit geen pretrig iets. Maar als je wat nieuwe mensen ontmoet waar het mee klikt, heb je automatisch een reden om je huis uit te noeten.
Sorry TS dat ik alleen wat cliché antwoorden geef, maar ik hoop dat je er toch een ieniemienie beetje aan hebt gehad.
En nog gefeliciteeeerd!!!! En bedenkt maar dat je zowat iedere FOK!-er hier altijd kunt DM'en als je ergens mee zit of de behoefte hebt om met iemand te praten
nog steeds je bent 19.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:04 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Eigen bedrijf waarmee ik genoeg verdien om rond te komen.
Vrienden en vriendin hebben.
Hobby en wat leuke dingen doen.
Dat is het wel zo ongeveer.
[..]
Die luxe heb ik niet
[..]
Was wel een leuke tip.
Ja ik hoop het.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
nog steeds je bent 19.
Er ligt nog een wereld voor je open.
Je kan alles zolang je maar inzet toont.
Kan niet bestaat niet
Ok zal ik wel eens doen dan als ik zin heb in een gesprekquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
mij mag je ook dm-en
Pingen of whatever (geld voor iedereen of ik reageer ligt aan of ik druk heb)
Nee ik heb tot nu toe niet veel gedaan behalve af en toe in de tuin zitten en een beetje werk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:02 schreef kree het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje.
Maar ts wat heb je in de tussentijd nou eigenlijk gedaan?
Ik zie wel steeds een terugkerend verhaal van wil updates posten.
Maar concreet komt daar allemaal maar weinig van terecht als je het mij vraagt.
Ja zo komt er natuurlijk niks van terecht als je maar blijft praten erover maar geen actie onderneemt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik heb tot nu toe niet veel gedaan behalve af en toe in de tuin zitten en een beetje werk.
Dus eigenlijk heb ik weer een maand niets gedaan ja.
zet op het lijstje dat je contact op moet nemen met hobby's (sporten) om een keertje te proefdraaien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zo komt er natuurlijk niks van terecht als je maar blijft praten erover maar geen actie onderneemt.
Zoals al eerder gezegd maak eens een lijstje met haalbare doelen en met een tijdspanne erbij.
Zorg dat je die dingen dan ook doet en streep ze af.
Dat is een erg grote stap voor mij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
zet op het lijstje dat je contact op moet nemen met hobby's (sporten) om een keertje te proefdraaien.
Waarom
1 je hebt sociaal contact door het regelen.
2 je vind misschien een hobby doordat je dingen probeert
3 je moet er dan heen gaan waardoor je dag vorm krijgt
Ik ben niet zo goed met haal dit doel voor die tijd voor mij werkt dat niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zo komt er natuurlijk niks van terecht als je maar blijft praten erover maar geen actie onderneemt.
Zoals al eerder gezegd maak eens een lijstje met haalbare doelen en met een tijdspanne erbij.
Zorg dat je die dingen dan ook doet en streep ze af.
Dus blijf nog maar even 17 jaar lang elke dag 5 uur in je bed zitten te rukken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:36 schreef knokkels het volgende:
Ts, op mijn 19e wist ik ook niet wat ik moest doen. Het duurde tot mijn 36e dat ik eindelijk iets had wat ik echt heel tof vind om te doen.
Ik heb hem even verbeterd voor je hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Weet dus dat je de tijd hebt, om je ding die je wil doen te vinden. Alleen dat kan jij alleen
Je polsen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb hem even verbeterd voor je hoor.
quote:
excuses weer, ik zei dit 4 weken terug al natuurlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:16 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat is een erg grote stap voor mij.
Misschien een te grote stap.
[..]
Ik ben niet zo goed met haal dit doel voor die tijd voor mij werkt dat niet.
Ik moet wel eens dingen gaan bedenken die haalbaar zijn ja en ze dan doen.
Dat is een beetje het punt in dit topic. Iedereen die iets constructiefs bijdraagt, daar wordt niets mee gedaan. Daarom zijn jouw goede bedoelingen ook voor dovemansoren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:58 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Mocht je nog iets constructiefs hebben, zien we het wel he
Ja wantquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:25 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat is een beetje het punt in dit topic. Iedereen die iets constructiefs bijdraagt, daar wordt niets mee gedaan. Daarom zijn jouw goede bedoelingen ook voor dovemansoren.
is echt vet constructief he.quote:
Wat dat betreft heeft dit topic ook geen nut voor je. Waarom sluit je hem niet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik heb tot nu toe niet veel gedaan behalve af en toe in de tuin zitten en een beetje werk.
Dus eigenlijk heb ik weer een maand niets gedaan ja.
probeer hetquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:16 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat is een erg grote stap voor mij.
Misschien een te grote stap.
[..]
Ik ben niet zo goed met haal dit doel voor die tijd voor mij werkt dat niet.
Ik moet wel eens dingen gaan bedenken die haalbaar zijn ja en ze dan doen.
Daarom moet je ook een opleiding doen die je aankan. Dus niet je eigen niveau overschatten. Hoe wil je in de toekomst jezelf onderhouden dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Groep opgenomen????
Dagbesteding ja ik denk het de hele dag daar voor me uit zitten te staren omdat ik niks begrijp of in het geval van praktijk een beetje nutteloos zit te koken.
Ik kom mensen tegen ja.
Denk je dat ik dat op school dan ga doen als ik dat op een hobby niet zou doen?
Het komt niet allemaal goed door naar school te gaan het is tijdsverspilling want ik wil geen job later ik wil ook geen studie doen.
Ik denk dat dat gewoon het probleem is qua werk en denkwijze ik wil niet werken voor een baas of een studie volgen.
Ik wil gewoon wat vrienden, vriendin en een inkomen hoe ik dat moet krijgen geen idee.
Schijnbaar is dit vreemd en moet iedereen een job hebben en naar school gaan maar daar word ik doodongelukkig van.
Vind het ook mooi dat ik de keuze heb tussen ongelukkig worden of blijven werk/studie ongelukkig of geen geld uiteindelijk ook ongelukkig.
Ik heb totaal geen zin om iets te doen wat mij gewoon vreselijk ongelukkig maakt.
De fout ligt natuurlijk bij mij ik heb ook zoveel opties naar school of naar school.
Ik wou de post niet zo ontzettend negatief schrijven maar zo denk ik erover ik zit tegen de muur wat betreft de toekomst ik kan een studie gaan doen maar het bijeffect is dat ik er ontzettend ongelukkig van word wat leid tot een baan bij een baas waar ik nog ongelukkiger van zal worden.
Wat ik bedoel is dat ik graag wat vrienden en een vriendin wil maar voor werk/studie zoek ik eigenlijk een alternatief en daar ligt mijn probleem ook op dat gebied.
Ik wil graag een inkomen maar ik wil gewoon geen studie/baan.
Is ook niet aanvallend op jou geschreven alleen vond ik dat ik het een beetje moest verduidelijken ik weet precies hoe ik een studie en waar ik terecht kan maar dat is dus wat ik eigenlijk niet wil.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dus blijf nog maar even 17 jaar lang elke dag 5 uur in je bed zitten te rukken.
Grotendeels niks.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
excuses weer, ik zei dit 4 weken terug al natuurlijk.
Wat heb je die 4 weken lang eigenlijk al gedaan?
Omdat ik toch wat vooruitgang wil boeken ik doe nu al meer dan normaal ik ben al wat vaker in de tuin gaan zitten elke paar dagen terwijl ik normaal 1x in de 3-6 maanden naar buiten ging.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:42 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft dit topic ook geen nut voor je. Waarom sluit je hem niet?
Je hebt de eerste stap gezet door het op te schrijven, en te delen met ons.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Grotendeels niks.
[..]
Omdat ik toch wat vooruitgang wil boeken ik doe nu al meer dan normaal ik ben al wat vaker in de tuin gaan zitten elke paar dagen terwijl ik normaal 1x in de 3-6 maanden naar buiten ging.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
Omdat ik toch wat vooruitgang wil boeken ik doe nu al meer dan normaal ik ben al wat vaker in de tuin gaan zitten elke paar dagen terwijl ik normaal 1x in de 3-6 maanden naar buiten ging.
Webshop zal niet vertellen wat hij verkoopt maar ik zie er wel toekomst in.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:53 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een opleiding doen die je aankan. Dus niet je eigen niveau overschatten. Hoe wil je in de toekomst jezelf onderhouden dan?
Je zegt dat je vaders bedrijf over kan nemen. Wat voor een bedrijf heeft hij dan? Wellicht kan je een opleiding doen dat te maken heeft het met het gebied waarin je vaders bedrijf opereert? Of doe meer een algemene opleiding zoals administratie/communicatie. Dat heb je denk ik wel nodig.
Wat je opschrijft over dat iedereen je opdringt om een opleiding te doen terwijl je weet dat je daarvan doodongelukkig wordt is onzin. Je doet nu niks en je bent niet gelukkig. Vrienden en vriendin komen niet aanwaaien. En zeg nou zelf, wie wil met jou op dit moment vrienden maken?
Voor mij is dat een hele grote stap in de tuin zitten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:19 schreef kree het volgende:
Ik snap wel dat het allemaal lastig is voor je, maar als de enige vooruitgang sinds deze hele topic reeks loopt, af en toe in de tuin zitten is, dan gaat het nog heeeeel heeeel lang duren voordat je ergens komt.
Je zal toch echt wat meer actie moeten ondernemen.
Ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt de eerste stap gezet door het op te schrijven, en te delen met ons.
Nu is het zaak om langzaamaan toch wat met die dingen te gaan doen.
[ afbeelding ]
Huh?quote:
Wat bedoel je daarmee?quote:
Dat heeft meer te maken met je kijk op het leven. Self fulfilling prophecy.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:45 schreef hmmmmmmm het volgende:
[quote][..]
Niemand wil vrienden met me maken maar wat heeft dat te maken met mijn opleiding?
Tijd voor een vervolgstap dan he.quote:Voor mij is dat een hele grote stap in de tuin zitten.
Jij doet me denken aan die schuwe ree in het plaatje. Angstig, schuw, en blijft op bekend terrein.quote:Ja.
Ja ik heb nogal een negatieve kijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met je kijk op het leven. Self fulfilling prophecy.
Ik ben er van overtuigd dat niemand vrienden met me wil maken, dus wil niemand vrienden met me maken, dus blijf ik alleen, dus dit dat alles.
[..]
Tijd voor een vervolgstap dan he.
[..]
Jij doet me denken aan die schuwe ree in het plaatje. Angstig, schuw, en blijft op bekend terrein.
Wat als er op dat terrein nou geen voedsel meer is? Dan moet je verder kijken om te overleven.
Dat is hetzelfde als de situatie waarin jij je hebt gestopt. Je blijft bij wat je kent, en je wil (durft) niet verder te kijken. Alleen vergeet je wel dat je nu alles in je huidige omgeving hebt gezien (dan is er geen voedsel meer).
Je hebt het gewoon nodig om af en toe een verandering van omgeving te hebben. Ook al is het maar alleen even in een bos struinen. Ik noem maar iets.
Bijvoorbeeld. Begin daarmee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:57 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja ik heb nogal een negatieve kijk.
Ja tijd voor een vervolgstap al heb ik daar veel moeite mee.
Misschien eens in de nacht een blokje om of in de ochtend als er geen mensen zijn zodat ik niet zo bang ben.
Kijk de eerste posts maar uit 2011.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:40 schreef wiskundenoob het volgende:
na het zien van zijn postgeschiedenis, kan ik enkel concluderen dat het een trol is.
Ja langzaam opbouwen als ik het durf.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Begin daarmee.
Niet de hele tijd natuurlijk, ook wel eens overdag
Dan gebeurt er dus niets.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kijk de eerste posts maar uit 2011.
[..]
Ja langzaam opbouwen als ik het durf.
Jij zit nog vol in de what if.... fase?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kijk de eerste posts maar uit 2011.
[..]
Ja langzaam opbouwen als ik het durf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |