Misschien zouden verschillende baantjes je juist helpen bij je social skills, ook daar heeft het mij bij geholpen toen ik jong was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Misschien maar ik geef dan ook aan dat ik meer sociale problemen heb en psychische dan met werk etc daar heb ik op het moment toch geen zin in of ik moet het zelfstandig kunnen doen.
Misschien maar ik zie het toch niet zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:23 schreef -matras- het volgende:
[..]
[..]
Misschien zouden verschillende baantjes je juist helpen bij je social skills, ook daar heeft het mij bij geholpen toen ik jong was.
Deze zin klopt niet, haal misschien dan maar gewoon weg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Misschien maar ik zie het toch niet zitten.
Nee, niet de zorg maar wel een bijdrage in je levensonderhoud naar draagkracht. En als jij zo slim bent om dit te weten dan kan je ook werken, ik was lang niet zo slim als jij op die leeftijd maar wel hard aan het werk. Ideetje?quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Misschien maar ik geef dan ook aan dat ik meer sociale problemen heb en psychische dan met werk etc daar heb ik op het moment toch geen zin in of ik moet het zelfstandig kunnen doen.
[..]
Dan kan ik een lening gaan aanvragen voor een studie die ik niet afmaak.
En dat kan volgens mij toch niet omdat mijn ouders de zorg voor mij hebben tot mijn 21ste.
Nahquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:28 schreef hugecooll het volgende:
Jij bent iemand die eigenlijk zonder iets op straat moet worden geflikkerd. Dan leer je vanzelf dat je moeite moeten doen voor wat je wil hebben, lui stuk vreten
Misschien zou het helpen maar ik zie het niet zitten beter?quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:26 schreef -matras- het volgende:
[..]
Deze zin klopt niet, haal misschien dan maar gewoon weg.
Heb wel veel er over gegoogled of dat mij slim maakt geen idee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, niet de zorg maar wel een bijdrage in je levensonderhoud naar draagkracht. En als jij zo slim bent om dit te weten dan kan je ook werken, ik was lang niet zo slim als jij op die leeftijd maar wel hard aan het werk. Ideetje?
Ik ben niet lui ik heb veel werk gedaan zelfstandig alleen zie ik werken voor een baas voor minimumloon niet zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:28 schreef hugecooll het volgende:
Jij bent iemand die eigenlijk zonder iets op straat moet worden geflikkerd. Dan leer je vanzelf dat je moeite moeten doen voor wat je wil hebben, lui stuk vreten
Ja leuk manquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik ben niet lui ik heb veel werk gedaan zelfstandig alleen zie ik werken voor een baas voor minimumloon niet zitten.
Bij iedere oplossing wuif je het gelijk weg, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Misschien zou het helpen maar ik zie het niet zitten beter?
Als je honger krijgt ga je echt wel eten halen en overwin je je angst.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Heb wel veel er over gegoogled of dat mij slim maakt geen idee.
[..]
Ik ben niet lui ik heb veel werk gedaan zelfstandig alleen zie ik werken voor een baas voor minimumloon niet zitten.
Ook zou dat voor mij niet werken ik durf niet eens een winkel in ofzo of naar buiten te gaan dan zou ik in een hoekje van de honger omkomen door mijn angst.
Nee ik heb geen diploma's.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja leuk man
Wat heb jij te bieden dat meer waard is dan het minimumloon? Je moet verdomme blij zijn als iemand wil dat je voor hem komt werken.
Ik zeg alleen dat het wel klopt dat dat zou kunnen helpen met mijn sociale problemen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:42 schreef -matras- het volgende:
[..]
Bij iedere oplossing wuif je het gelijk weg, dat bedoelde ik.
Daarom hoeft misschien er dan niet bij, dat is hetzelfde als, ja ik ga werk zoeken maar....
Maar is nee, zeg dan gewoon nee ik zie dat niet zitten.
Ja en jij denkt dat ik werk/lening krijg als ik zwerver ben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:44 schreef -matras- het volgende:
[..]
Als je honger krijgt ga je echt wel eten halen en overwin je je angst.
Zoek daar gewoon hulp voor, niets mis mee, maar wuif niet iedere oplossing weg.
Je bent niet de enigste met angst en al die shit.
Daarom gewoon met een kutbaantje beginnen, van daaruit proberen een leuker/beter baantje te krijgen, misschien nog een opleiding doen etc. Maar je moet érgens beginnen. De leuke baantjes zijn voor mensen die daar iets voor gedaan hebben (of er de juiste papieren voor hebben)quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:47 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik heb geen diploma's.
Ik heb SEO gedaan dus dat zou wel interessant zijn voor een werkgever al maken die zich veel meer zorgen om een diploma en kan de rest hun niet interesseren.
Lange tijd mijn geld verdient via online games zoals diablo 3 etc daar kon ik echt veel mee verdienen maar dat is al weer 2 jaar geleden.
Of ik nou zo slechte skills heb vind ik niet maar nee geen enkele werkgever wilt me zolang ik geen diploma heb.
In Nederland helpen ze je eerder als je aan de grond zit dan dat je in de middenmoot zit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:49 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja en jij denkt dat ik werk/lening krijg als ik zwerver ben.
Of word een 'matras'quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:49 schreef -matras- het volgende:
[..]
In Nederland helpen ze je eerder als je aan de grond zit dan dat je in de middenmoot zit.
Dus ja, wordt zwerver en ze helpen je aan een woning en werk.
Ja maar ik vind het prima om voor mezelf te werken en mijn vader mee te helpen in zijn bedrijf al verdien ik er maar weinig mee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarom gewoon met een kutbaantje beginnen, van daaruit proberen een leuker/beter baantje te krijgen, misschien nog een opleiding doen etc. Maar je moet érgens beginnen. De leuke baantjes zijn voor mensen die daar iets voor gedaan hebben (of er de juiste papieren voor hebben)
Daar heb ik geen zin in zwerver worden mijn ouders zijn hoe dan ook verantwoordelijk voor mij tot mijn 21ste dus dat werkt dan ook niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:49 schreef -matras- het volgende:
[..]
In Nederland helpen ze je eerder als je aan de grond zit dan dat je in de middenmoot zit.
Dus ja, wordt zwerver en ze helpen je aan een woning en werk.
Je kan toch niet je hele leven afhankelijk zijn van je pappiequote:Op maandag 18 augustus 2014 07:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het prima om voor mezelf te werken en mijn vader mee te helpen in zijn bedrijf al verdien ik er maar weinig mee.
Ik wil geen opleiding doen en me de schulden in werken.
Ik wil geen werk zoeken omdat ik dat kut baantjes vind en het klote betaald.
Nee maar ik zou zijn bedrijf kunnen overnemen als hij het niet meer wilt/kan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kan toch niet je hele leven afhankelijk zijn van je pappie
Handig van die ouders die verantwoordelijk zijn voor je, ik dacht dat je hier in Nederland vanaf 18 volwassen was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het prima om voor mezelf te werken en mijn vader mee te helpen in zijn bedrijf al verdien ik er maar weinig mee.
Ik wil geen opleiding doen en me de schulden in werken.
Ik wil geen werk zoeken omdat ik dat kut baantjes vind en het klote betaald.
[..]
Daar heb ik geen zin in zwerver worden mijn ouders zijn hoe dan ook verantwoordelijk voor mij tot mijn 21ste dus dat werkt dan ook niet.
18 volwassen maar ze hebben de zorg voor je tot je 21 bent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:54 schreef -matras- het volgende:
[..]
Handig van die ouders die verantwoordelijk zijn voor je, ik dacht dat je hier in Nederland vanaf 18 volwassen was.
Tenzij je voor jezelf kan zorgen en in principe kan jij dat alleen wil je het niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
18 volwassen maar ze hebben de zorg voor je tot je 21 bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |