Wist ik ook niet LOL.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:37 schreef Fylax het volgende:
oh ik wist niet dat dit al gereekst was ?
mooi dat je vrolijker bentquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:37 schreef hmmmmmmm het volgende:
Wou eerst zeggen dat het triest was dat er een deel 4 kwam maar ben nu toch al een stuk vrolijkerdoor fylax en redwoodx.
Doe eens wat aardiger of ga weg uit dit topic.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik geef niemand de schuld die zal wel bij mij liggen.
Yaay!quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:37 schreef hmmmmmmm het volgende:
Wou eerst zeggen dat het triest was dat er een deel 4 kwam maar ben nu toch al een stuk vrolijkerdoor fylax en redwoodx.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik geef niemand de schuld die zal wel bij mij liggen.
nee waarom zou ik? Hij zegt het op zo'n manier alsof hij het er toch niet mee eens is dat het zijn schuld is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe eens wat aardiger of ga weg uit dit topic.
We proberen hem hier te helpen en jij komt met een kutpost.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee waarom zou ik? Hij zegt het op zo'n manier alsof hij het er toch niet mee eens is dat het zijn schuld is.
Sommige dingen zijn natuurlijk mijn schuld misschien het grootste gedeelte wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee waarom zou ik? Hij zegt het op zo'n manier alsof hij het er toch niet mee eens is dat het zijn schuld is.
Jawelquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:43 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Je hebt denk ik de afgelopen 3 topics niet gelezen inclusief reacties
quote:Dus toen werd ik 18, wajong aangevraagd en afgewezen, er werd mij verteld dat ik gewoon normaal kan werken en een bijstands uitkering kon aanvragen.
jij hebt je leven in de hand, huilen daarover brengt je iig niet verderquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:42 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn natuurlijk mijn schuld misschien het grootste gedeelte wel.
Door te zeggen wat je NIET verder brengt in je leven helpt ook niet..quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij hebt je leven in de hand, huilen daarover brengt je iig niet verder
Geloof mij, ervaringsdeskundige.
boo fucking hooquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:46 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Door te zeggen wat je NIET verder brengt in je leven helpt ook niet..
Ik weet het....quote:
Ik huil er niet over vroeger wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent een ervaren huilie?quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:
Post daarbovenquote:
Aightquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Maar niet meer.
Edit: tenminste, niet meer over mn leven.![]()
Ik ging huilen om andere dingen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aight
Dus voor TS: hoe ben je uit die huilierol gekropen?
Welke huilierol?quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aight
Dus voor TS: hoe ben je uit die huilierol gekropen?
Da's niet letterlijk bedoeldquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Welke huilierol?
Soms als ik heel depressief ben huil ik wel maar het gebeurt niet vaak dan moet ik een extreem slechte dag hebben.
komt wel goed met jequote:Op maandag 18 augustus 2014 05:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Welke huilierol?
Soms als ik heel depressief ben huil ik wel maar het gebeurt niet vaak dan moet ik een extreem slechte dag hebben.
Als ik ga nadenken over hoe mijn leven geweest is en hoe ik het allemaal verkloot heb tsja....
Vind je?quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:57 schreef hugecooll het volgende:
Het is overigens wel een kwalijke zaak als LB vindt dat je-waardig bent en niet eens een PI aan je vuilmaakt
Die smiley daar zou je depressief van kunnen worden.quote:
Moet zij weten als ze dat leuk vind.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:57 schreef hugecooll het volgende:
Het is overigens wel een kwalijke zaak als LB vindt dat je-waardig bent en niet eens een PI aan je vuilmaakt
PI'squote:Op maandag 18 augustus 2014 05:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mhm want jij bent doorgaans lievig en strooit met PI's
quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Die smiley daar zou je depressief van kunnen worden.
Nou mijn moeder vind dat ze me goed heeft opgevoed mijn vader zegt dat ze wel fouten hebben gemaakt zijn gescheiden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:11 schreef Parlay het volgende:
Geef je ouders de schuld zoals het hoortZijn ze er het niet mee eens, dikke "Jammer" voor hun. Grow up en doe iets met je leven.
De ideale ouders dusquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou mijn moeder vind dat ze me goed heeft opgevoed mijn vader zegt dat ze wel fouten hebben gemaakt zijn gescheiden.
Trieste is ze wonen nog samen 5 jaar laterkunnen niet goed met elkaar opschieten soms.
Zijn geen voorbeeldige ouders maar mijn vader heeft echt veel voor me gedaan mijn moeder heeft het wel goed bedoelt maar het pakte nooit goed uit vaker slecht.
Dat wil ik ook grow up en doe iets met je leven maar zo makkelijk is het niet ik heb er erg veel moeite mee.
Mijn moeder niet die heeft en ik wil niet overdrijven meer psychische problemen dan mij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:27 schreef Parlay het volgende:
[..]
De ideale ouders dusTuig is het
Je snapt toch wel wat ik bedoel, in de pubertijd is het de bedoeling dat je los gaat van je ouders, dat geeft je ellende maar ook zelfvertrouwen. Grow up
Ga weg daar dan, je bent volwassen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mijn moeder niet die heeft en ik wil niet overdrijven meer psychische problemen dan mij.
Om met haar in een huis te wonen is erg als ze een slechte bui heeft.
Opmerkingen die ze kan maken zijn ook niet vrolijk zoals ga een WAJONG aanvragen nietsnut!
Of als ik zeg ik wil een studie doen zegt ze ja hahaaahaahahaaaa! bekijk het toch.
Hoe dat dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:32 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ga weg daar dan, je bent volwassen.
Je bent bijna 19, ga wegquote:
Ehm ja? Dan zorg je dat je dat krijgt en anders moet je niet zeuren en lekker bij je mams blijven wonen. Let op: Niet zeuren dan hehquote:
Ik woon bij mijn vader en moeder.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ehm ja? Dan zorg je dat je dat krijgt en anders moet je niet zeuren en lekker bij je mams blijven wonen. Let op: Niet zeuren dan heh
Ik snap je wel hoor, je wil niet volwassen worden nog, niks mis mee. Maar ga dan niet je ouders af zitten katten, wees blij dat ze je nog in huis willen hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik woon bij mijn vader en moeder.
Ik dm je de rest wel.
Je bent nog niet zo oud, dus je kan wel werk vinden.quote:
Ik heb wel eens geprobeerd bij de supermarkt maar die wilden mij niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:47 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Je bent nog niet zo oud, dus je kan wel werk vinden.
Wat je kan doen is een tijdje werken en geld sparen. Ondertussen kan je vavo doen oid en daarna een opleiding doen. Zodra je een opleiding doet krijg je vanzelf op de 1 of andere manier financiële steun, door stage (met vergoeding) of stufi.
Op dat moment heb je al genoeg inkomen om een eigen kamer te betalen.
Soms helpt het ook om de situatie bij de gemeente huisvesting te bespreken. Dan kunnen ze je helpen snel een betaalbare woonruimte te vinden, maar dan moet je niet te kritisch zijn want als je het afwijst is het verder jouw probleem.
Doorzettenquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd bij de supermarkt maar die wilden mij niet.
Heb je maar 1 poging gedaan tot werk zoeken dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd bij de supermarkt maar die wilden mij niet.
Er is niet veel werk waar ik woon schoonmaak werk zie ik niet zitten en de meeste baantjes zijn in de vakantie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:52 schreef -matras- het volgende:
[..]
Heb je maar 1 poging gedaan tot werk zoeken dan?
Des meer te reden dat jij uit huis moet, dan zal je wel moeten, kom op zeg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Er is niet veel werk waar ik woon schoonmaak werk zie ik niet zitten en de meeste baantjes zijn in de vakantie.
Tsja ik heb niet veel gezocht omdat ik het eigenlijk niet wil me kapot werken voor zo weinig geld.
Ik vind het fijn om zelfstandig te werken al verdien ik er heel weinig mee en de laatste maanden niks.
Als je echt wilt werken kan je werk vinden, en ja soms moet je dan echt werken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Er is niet veel werk waar ik woon schoonmaak werk zie ik niet zitten en de meeste baantjes zijn in de vakantie.
Tsja ik heb niet veel gezocht omdat ik het eigenlijk niet wil me kapot werken voor zo weinig geld.
Ik vind het fijn om zelfstandig te werken al verdien ik er heel weinig mee en de laatste maanden niks.
Is hier ook zwaar klote werk zoeken ken een gast die heeft wajong solliciteerd zich rot word nergens aangenomen en hij heeft wel een diploma zit hij aardbeien te plukken de hele zomer voor een paar honderd per maand.
Dat ik naar buiten moet tsja uiteindelijk wel ja ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Des meer te reden dat jij uit huis moet, dan zal je wel moeten, kom op zeg.
Er is hier geen werk voor mensen zonder diploma of enige ''skills'' die heb ik niet ik ben geen loodgieter,bouwvakker of iets.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:07 schreef -matras- het volgende:
[..]
Als je echt wilt werken kan je werk vinden, en ja soms moet je dan echt werken.
Het leven is geen lolletje, keuzes, wil je geen gezeik van je ouders, ga uit huis, geen geld, ga werken.
Ik weet hoe het momenteel werkt, dan nog, die vriend van je werkt ook in een kas, waarom jij dan niet, zo ben ik ook begonnen, schoonmaken, op het land, in de kas enz. Mooie ervaringen allemaal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Er is hier geen werk voor mensen zonder diploma of enige ''skills'' die heb ik niet ik ben geen loodgieter,bouwvakker of iets.
In de supermarkt staan grotendeels 15-16 jarigen omdat die goedkoper zijn daarom werd ik ook afgewezen ik ben te oud en ze willen geen fulltime personeel.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:07 schreef -matras- het volgende:
[..]
Als je echt wilt werken kan je werk vinden, en ja soms moet je dan echt werken.
Het leven is geen lolletje, keuzes, wil je geen gezeik van je ouders, ga uit huis, geen geld, ga werken.
Je bent pas 19, hoe weet je of je het volhoud als je het niet probeert.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Er is hier geen werk voor mensen zonder diploma of enige ''skills'' die heb ik niet ik ben geen loodgieter,bouwvakker of iets.
In de supermarkt staan grotendeels 15-16 jarigen omdat die goedkoper zijn daarom werd ik ook afgewezen ik ben te oud en ze willen geen fulltime personeel.
Ik zie het ook niet zitten ik hou dat niet vol het hele jaar werken.
En dan alsof ik er de huur mee kan betalen hoe dat dan?
Niet echt een vriend hij tsja ik heb moeite met hem om te gaan wel altijd aardig als ik met hem praat maar verschillen erg van elkaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:12 schreef -matras- het volgende:
[..]
Ik weet hoe het momenteel werkt, dan nog, die vriend van je werkt ook in een kas, waarom jij dan niet, zo ben ik ook begonnen, schoonmaken, op het land, in de kas enz. Mooie ervaringen allemaal.
Vriend, kennis, dat maakt niet uit, en het feit dat hij het ondanks dat alles toch presteert om te werken zou jou ook een stimulans moeten geven. Als hij het kan, jij dan helemaal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Niet echt een vriend hij tsja ik heb moeite met hem om te gaan wel altijd aardig als ik met hem praat maar verschillen erg van elkaar.
Een kennis zeg maar heb hem al een tijdje niet gezien woont ver weg weer.
Hij werkt daar via het uwv of die instantie die hem die wajong geeft daarvoor krijgt hij 100-200 euro per maand extra hij woont ook in zo'n begeleid wonen traject ofzo.
Ik heb geen probleem op het moment met werkloos zijn en geen geld hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:14 schreef -matras- het volgende:
[..]
Je bent pas 19, hoe weet je of je het volhoud als je het niet probeert.
En genoeg subsidies om op jezelf te kunnen zolang je niet te hoge eisen hebt.
Ieder advies en oplossing gelijk wegwuiven heeft ook geen nut, waarom open je dan een topic.
Praat me er niet van, die schijtbaantjes. Maar je leert er veel door, zonder was ik nu een ander mens geweest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:14 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook moeten doen in het begin, de meest schijterige baantjes. Stront van de muren schrapen van de professoren, lijkenruimtes schoonmaken alles en alles om de huur te kunnen betalen. Zat ik lekker in mijn vel? Geen idee, geen tijd om daarover na te denken, bloembollen heb ik gevrotenMaar wel veel en alles om uit de schulden te blijven, tot jankens toe soms (lopende baan). Maar je moet nooit opgeven, everybody hurts. Ik heb me opwerkt van afwasser tot manager na een zeer lange weg van schijterige baantjes. Ben ik er minder van geworden, nee, sterker en krachtiger en inlevender dan ooit.
Ik kan die baan niet krijgen vooral omdat ik te duur ben 785 euro per maand is veel te duur binnenkort ben ik 19 dus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:16 schreef -matras- het volgende:
[..]
Vriend, kennis, dat maakt niet uit, en het feit dat hij het ondanks dat alles toch presteert om te werken zou jou ook een stimulans moeten geven. Als hij het kan, jij dan helemaal.
Het is vaak je instelling.
Ja maar dat is jou keuze en velen anderen ik deel die keuze niet tenminste nu niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:14 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook moeten doen in het begin, de meest schijterige baantjes. Stront van de muren schrapen van de professoren, lijkenruimtes schoonmaken alles en alles om de huur te kunnen betalen. Zat ik lekker in mijn vel? Geen idee, geen tijd om daarover na te denken, bloembollen heb ik gevrotenMaar wel veel en alles om uit de schulden te blijven, tot jankens toe soms (lopende baan). Maar je moet nooit opgeven, everybody hurts. Ik heb me opwerkt van afwasser tot manager na een zeer lange weg van schijterige baantjes. Ben ik er minder van geworden, nee, sterker en krachtiger en inlevender dan ooit.
Omg. wat maak je je dan druk man.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:16 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem op het moment met werkloos zijn en geen geld hebben.
Ik kan helpen in mijn vader zijn bedrijf wat ik soms wel doe maar het is grotendeels in de zomer en die is nu afgelopen ik zal er niet veel aan verdienen maar ik kan daar wel een toekomst mee opbouwen.
Je ouders moeten je gewoon uit huis zetten dan heb je geen keuze meerquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik kan die baan niet krijgen vooral omdat ik te duur ben 785 euro per maand is veel te duur binnenkort ben ik 19 dus.
[..]
Ja maar dat is jou keuze en velen anderen ik deel die keuze niet tenminste nu niet.
Misschien maar ik geef dan ook aan dat ik meer sociale problemen heb en psychische dan met werk etc daar heb ik op het moment toch geen zin in of ik moet het zelfstandig kunnen doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:20 schreef -matras- het volgende:
[..]
[..]
Omg. wat maak je je dan druk man.
Je bent gewoon nog een verwende puber die het leven lastig vind.
Welcome to the jungle.
Dan kan ik een lening gaan aanvragen voor een studie die ik niet afmaak.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:21 schreef Parlay het volgende:
[..]
Je ouders moeten je gewoon uit huis zetten dan heb je geen keuze meer
Misschien zouden verschillende baantjes je juist helpen bij je social skills, ook daar heeft het mij bij geholpen toen ik jong was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Misschien maar ik geef dan ook aan dat ik meer sociale problemen heb en psychische dan met werk etc daar heb ik op het moment toch geen zin in of ik moet het zelfstandig kunnen doen.
Misschien maar ik zie het toch niet zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:23 schreef -matras- het volgende:
[..]
[..]
Misschien zouden verschillende baantjes je juist helpen bij je social skills, ook daar heeft het mij bij geholpen toen ik jong was.
Deze zin klopt niet, haal misschien dan maar gewoon weg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Misschien maar ik zie het toch niet zitten.
Nee, niet de zorg maar wel een bijdrage in je levensonderhoud naar draagkracht. En als jij zo slim bent om dit te weten dan kan je ook werken, ik was lang niet zo slim als jij op die leeftijd maar wel hard aan het werk. Ideetje?quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Misschien maar ik geef dan ook aan dat ik meer sociale problemen heb en psychische dan met werk etc daar heb ik op het moment toch geen zin in of ik moet het zelfstandig kunnen doen.
[..]
Dan kan ik een lening gaan aanvragen voor een studie die ik niet afmaak.
En dat kan volgens mij toch niet omdat mijn ouders de zorg voor mij hebben tot mijn 21ste.
Nahquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:28 schreef hugecooll het volgende:
Jij bent iemand die eigenlijk zonder iets op straat moet worden geflikkerd. Dan leer je vanzelf dat je moeite moeten doen voor wat je wil hebben, lui stuk vreten
Misschien zou het helpen maar ik zie het niet zitten beter?quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:26 schreef -matras- het volgende:
[..]
Deze zin klopt niet, haal misschien dan maar gewoon weg.
Heb wel veel er over gegoogled of dat mij slim maakt geen idee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, niet de zorg maar wel een bijdrage in je levensonderhoud naar draagkracht. En als jij zo slim bent om dit te weten dan kan je ook werken, ik was lang niet zo slim als jij op die leeftijd maar wel hard aan het werk. Ideetje?
Ik ben niet lui ik heb veel werk gedaan zelfstandig alleen zie ik werken voor een baas voor minimumloon niet zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:28 schreef hugecooll het volgende:
Jij bent iemand die eigenlijk zonder iets op straat moet worden geflikkerd. Dan leer je vanzelf dat je moeite moeten doen voor wat je wil hebben, lui stuk vreten
Ja leuk manquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik ben niet lui ik heb veel werk gedaan zelfstandig alleen zie ik werken voor een baas voor minimumloon niet zitten.
Bij iedere oplossing wuif je het gelijk weg, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Misschien zou het helpen maar ik zie het niet zitten beter?
Als je honger krijgt ga je echt wel eten halen en overwin je je angst.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Heb wel veel er over gegoogled of dat mij slim maakt geen idee.
[..]
Ik ben niet lui ik heb veel werk gedaan zelfstandig alleen zie ik werken voor een baas voor minimumloon niet zitten.
Ook zou dat voor mij niet werken ik durf niet eens een winkel in ofzo of naar buiten te gaan dan zou ik in een hoekje van de honger omkomen door mijn angst.
Nee ik heb geen diploma's.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja leuk man
Wat heb jij te bieden dat meer waard is dan het minimumloon? Je moet verdomme blij zijn als iemand wil dat je voor hem komt werken.
Ik zeg alleen dat het wel klopt dat dat zou kunnen helpen met mijn sociale problemen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:42 schreef -matras- het volgende:
[..]
Bij iedere oplossing wuif je het gelijk weg, dat bedoelde ik.
Daarom hoeft misschien er dan niet bij, dat is hetzelfde als, ja ik ga werk zoeken maar....
Maar is nee, zeg dan gewoon nee ik zie dat niet zitten.
Ja en jij denkt dat ik werk/lening krijg als ik zwerver ben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:44 schreef -matras- het volgende:
[..]
Als je honger krijgt ga je echt wel eten halen en overwin je je angst.
Zoek daar gewoon hulp voor, niets mis mee, maar wuif niet iedere oplossing weg.
Je bent niet de enigste met angst en al die shit.
Daarom gewoon met een kutbaantje beginnen, van daaruit proberen een leuker/beter baantje te krijgen, misschien nog een opleiding doen etc. Maar je moet érgens beginnen. De leuke baantjes zijn voor mensen die daar iets voor gedaan hebben (of er de juiste papieren voor hebben)quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:47 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik heb geen diploma's.
Ik heb SEO gedaan dus dat zou wel interessant zijn voor een werkgever al maken die zich veel meer zorgen om een diploma en kan de rest hun niet interesseren.
Lange tijd mijn geld verdient via online games zoals diablo 3 etc daar kon ik echt veel mee verdienen maar dat is al weer 2 jaar geleden.
Of ik nou zo slechte skills heb vind ik niet maar nee geen enkele werkgever wilt me zolang ik geen diploma heb.
In Nederland helpen ze je eerder als je aan de grond zit dan dat je in de middenmoot zit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:49 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja en jij denkt dat ik werk/lening krijg als ik zwerver ben.
Of word een 'matras'quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:49 schreef -matras- het volgende:
[..]
In Nederland helpen ze je eerder als je aan de grond zit dan dat je in de middenmoot zit.
Dus ja, wordt zwerver en ze helpen je aan een woning en werk.
Ja maar ik vind het prima om voor mezelf te werken en mijn vader mee te helpen in zijn bedrijf al verdien ik er maar weinig mee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarom gewoon met een kutbaantje beginnen, van daaruit proberen een leuker/beter baantje te krijgen, misschien nog een opleiding doen etc. Maar je moet érgens beginnen. De leuke baantjes zijn voor mensen die daar iets voor gedaan hebben (of er de juiste papieren voor hebben)
Daar heb ik geen zin in zwerver worden mijn ouders zijn hoe dan ook verantwoordelijk voor mij tot mijn 21ste dus dat werkt dan ook niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:49 schreef -matras- het volgende:
[..]
In Nederland helpen ze je eerder als je aan de grond zit dan dat je in de middenmoot zit.
Dus ja, wordt zwerver en ze helpen je aan een woning en werk.
Je kan toch niet je hele leven afhankelijk zijn van je pappiequote:Op maandag 18 augustus 2014 07:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het prima om voor mezelf te werken en mijn vader mee te helpen in zijn bedrijf al verdien ik er maar weinig mee.
Ik wil geen opleiding doen en me de schulden in werken.
Ik wil geen werk zoeken omdat ik dat kut baantjes vind en het klote betaald.
Nee maar ik zou zijn bedrijf kunnen overnemen als hij het niet meer wilt/kan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kan toch niet je hele leven afhankelijk zijn van je pappie
Handig van die ouders die verantwoordelijk zijn voor je, ik dacht dat je hier in Nederland vanaf 18 volwassen was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het prima om voor mezelf te werken en mijn vader mee te helpen in zijn bedrijf al verdien ik er maar weinig mee.
Ik wil geen opleiding doen en me de schulden in werken.
Ik wil geen werk zoeken omdat ik dat kut baantjes vind en het klote betaald.
[..]
Daar heb ik geen zin in zwerver worden mijn ouders zijn hoe dan ook verantwoordelijk voor mij tot mijn 21ste dus dat werkt dan ook niet.
18 volwassen maar ze hebben de zorg voor je tot je 21 bent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:54 schreef -matras- het volgende:
[..]
Handig van die ouders die verantwoordelijk zijn voor je, ik dacht dat je hier in Nederland vanaf 18 volwassen was.
Tenzij je voor jezelf kan zorgen en in principe kan jij dat alleen wil je het niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
18 volwassen maar ze hebben de zorg voor je tot je 21 bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |