Welke huilierol?quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aight
Dus voor TS: hoe ben je uit die huilierol gekropen?
Da's niet letterlijk bedoeldquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Welke huilierol?
Soms als ik heel depressief ben huil ik wel maar het gebeurt niet vaak dan moet ik een extreem slechte dag hebben.
komt wel goed met jequote:Op maandag 18 augustus 2014 05:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Welke huilierol?
Soms als ik heel depressief ben huil ik wel maar het gebeurt niet vaak dan moet ik een extreem slechte dag hebben.
Als ik ga nadenken over hoe mijn leven geweest is en hoe ik het allemaal verkloot heb tsja....
Vind je?quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:57 schreef hugecooll het volgende:
Het is overigens wel een kwalijke zaak als LB vindt dat je-waardig bent en niet eens een PI aan je vuilmaakt
Die smiley daar zou je depressief van kunnen worden.quote:
Moet zij weten als ze dat leuk vind.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:57 schreef hugecooll het volgende:
Het is overigens wel een kwalijke zaak als LB vindt dat je-waardig bent en niet eens een PI aan je vuilmaakt
PI'squote:Op maandag 18 augustus 2014 05:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mhm want jij bent doorgaans lievig en strooit met PI's
quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Die smiley daar zou je depressief van kunnen worden.
Nou mijn moeder vind dat ze me goed heeft opgevoed mijn vader zegt dat ze wel fouten hebben gemaakt zijn gescheiden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:11 schreef Parlay het volgende:
Geef je ouders de schuld zoals het hoortZijn ze er het niet mee eens, dikke "Jammer" voor hun. Grow up en doe iets met je leven.
De ideale ouders dusquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou mijn moeder vind dat ze me goed heeft opgevoed mijn vader zegt dat ze wel fouten hebben gemaakt zijn gescheiden.
Trieste is ze wonen nog samen 5 jaar laterkunnen niet goed met elkaar opschieten soms.
Zijn geen voorbeeldige ouders maar mijn vader heeft echt veel voor me gedaan mijn moeder heeft het wel goed bedoelt maar het pakte nooit goed uit vaker slecht.
Dat wil ik ook grow up en doe iets met je leven maar zo makkelijk is het niet ik heb er erg veel moeite mee.
Mijn moeder niet die heeft en ik wil niet overdrijven meer psychische problemen dan mij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:27 schreef Parlay het volgende:
[..]
De ideale ouders dusTuig is het
Je snapt toch wel wat ik bedoel, in de pubertijd is het de bedoeling dat je los gaat van je ouders, dat geeft je ellende maar ook zelfvertrouwen. Grow up
Ga weg daar dan, je bent volwassen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mijn moeder niet die heeft en ik wil niet overdrijven meer psychische problemen dan mij.
Om met haar in een huis te wonen is erg als ze een slechte bui heeft.
Opmerkingen die ze kan maken zijn ook niet vrolijk zoals ga een WAJONG aanvragen nietsnut!
Of als ik zeg ik wil een studie doen zegt ze ja hahaaahaahahaaaa! bekijk het toch.
Hoe dat dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:32 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ga weg daar dan, je bent volwassen.
Je bent bijna 19, ga wegquote:
Ehm ja? Dan zorg je dat je dat krijgt en anders moet je niet zeuren en lekker bij je mams blijven wonen. Let op: Niet zeuren dan hehquote:
Ik woon bij mijn vader en moeder.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ehm ja? Dan zorg je dat je dat krijgt en anders moet je niet zeuren en lekker bij je mams blijven wonen. Let op: Niet zeuren dan heh
Ik snap je wel hoor, je wil niet volwassen worden nog, niks mis mee. Maar ga dan niet je ouders af zitten katten, wees blij dat ze je nog in huis willen hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik woon bij mijn vader en moeder.
Ik dm je de rest wel.
Je bent nog niet zo oud, dus je kan wel werk vinden.quote:
Ik heb wel eens geprobeerd bij de supermarkt maar die wilden mij niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:47 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Je bent nog niet zo oud, dus je kan wel werk vinden.
Wat je kan doen is een tijdje werken en geld sparen. Ondertussen kan je vavo doen oid en daarna een opleiding doen. Zodra je een opleiding doet krijg je vanzelf op de 1 of andere manier financiële steun, door stage (met vergoeding) of stufi.
Op dat moment heb je al genoeg inkomen om een eigen kamer te betalen.
Soms helpt het ook om de situatie bij de gemeente huisvesting te bespreken. Dan kunnen ze je helpen snel een betaalbare woonruimte te vinden, maar dan moet je niet te kritisch zijn want als je het afwijst is het verder jouw probleem.
Doorzettenquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd bij de supermarkt maar die wilden mij niet.
Heb je maar 1 poging gedaan tot werk zoeken dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd bij de supermarkt maar die wilden mij niet.
Er is niet veel werk waar ik woon schoonmaak werk zie ik niet zitten en de meeste baantjes zijn in de vakantie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:52 schreef -matras- het volgende:
[..]
Heb je maar 1 poging gedaan tot werk zoeken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |