Sure, waag de gokquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee maar ik zou zijn bedrijf kunnen overnemen als hij het niet meer wilt/kan.
In de tussentijd kan ik het verbeteren.
Je verwacht binnen nu en zes jaar het bedrijf over te nemen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:57 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Yup als het niks word dan kan ik rond mijn 25ste ofzo toch nog gaan studeren als ik wil.
Als je nu al niet wilt studeren dan wil je dat ook niet op je 25e.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:57 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Yup als het niks word dan kan ik rond mijn 25ste ofzo toch nog gaan studeren als ik wil.
Nee maar als ik hem help en het word niks zie ik dat toch wel in een paar jaar tijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je verwacht binnen nu en zes jaar het bedrijf over te nemen?
Ye, vooral je toekomst van af laten hangenquote:Op maandag 18 augustus 2014 08:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee maar als ik hem help en het word niks zie ik dat toch wel in een paar jaar tijd.
Ouders zijn behoorlijk oud vader is boven de 70 mijn moeder in de 60.
Nee?quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ye, vooral je toekomst van af laten hangenSta je de boel nou in de zeik te nemen of wat?
Wat moet ik dan doen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:59 schreef -matras- het volgende:
[..]
Als je nu al niet wilt studeren dan wil je dat ook niet op je 25e.
Als het bedrijf nu failliet gaat of je vader valt ineens dood neer, ik hoop dit niet voor je maar alles is mogelijk en ik zou daar dan toch maar rekening mee houden.
Dat kan van de 1 op de andere dag over zijn en als je ouders al zo oud zijn zal ik toch maar eens wat gaan ondernemen qua studie of zelfstandigheid, tenzij je alles erft natuurlijk, dan moet je gewoon thuis blijven wonen want dan krijg je het vanzelf binnen niet al te lange tijd.quote:
Als het een goedlopend bedrijf is, waarom moet je dan een lening afsluiten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen?
Ik wil geen werk/school dus dit is het enige dat erop zit.
Ik kan een lening aanvragen nu of als ik 25 ben voor een studie....
Tja, je moet wat zonder vrienden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:27 schreef ChefvanOekels het volgende:
Ook 4 topics openen over jezelf. Kerel je geniet gewoon van aandacht.
Eenmanszaak maar ik zie er veel toekomst in ik erf 1/3de maar heb de rest van het geld waarschijnlijk niet nodig voor het bedrijf te runnen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:03 schreef -matras- het volgende:
[..]
Dat kan van de 1 op de andere dag over zijn en als je ouders al zo oud zijn zal ik toch maar eens wat gaan ondernemen qua studie of zelfstandigheid, tenzij je alles erft natuurlijk, dan moet je gewoon thuis blijven wonen want dan krijg je het vanzelf binnen niet al te lange tijd.
Ben geen lamlul.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zijn bedrijf misschien wel, maar hij is op leeftijd en zijn 'opvolger' is een lamlul
Ben ik mee bezig ik val elke paar weken weer terug dat heb ik de afgelopen paar jaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:04 schreef kree het volgende:
Holy shit nachtje doorgehaald hierzo?
Tip van de dag, probeer een normaal dag/nacht ritme te krijgen.
Als het ooit eens niet meer zou lopen is een eenmanszaak dus echt veel verdient hij niet maar ik zie er veel toekomst in omdat zijn kosten veel lager kunnen en dus de winst veel hoger qua omzet zit hij prima qua winst niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:04 schreef -matras- het volgende:
[..]
Als het een goedlopend bedrijf is, waarom moet je dan een lening afsluiten?
Tsja ik kan ook gewoon kappen met het topic en niks doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:39 schreef MassApeal het volgende:
[..]
Tja, je moet wat zonder vrienden.
Baat het niet, schaadt het niet.quote:
Ik geloof niet in krasloten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Baat het niet, schaadt het niet.
Je kan altijd nog proberen om vrienden te maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik geloof niet in krasloten.
Maar bedankt voor je tip.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan altijd nog proberen om vrienden te maken.
Krasvrienden.
Jawel en dat hele werk zoeken is ook eigenlijk onrealistisch ik kom nooit buiten want ik ben bang om naar buiten te gaan enzo dus het is erg lastig om dan werk te zoeken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:11 schreef seasushi het volgende:
Ongelooflijk. 1022 posts en iemand die alleen maar nee, en ja, maar.... roept. Dit kan niet echt zijn.
Man man man, wat een instelling zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het prima om voor mezelf te werken en mijn vader mee te helpen in zijn bedrijf al verdien ik er maar weinig mee.
Ik wil geen opleiding doen en me de schulden in werken.
Ik wil geen werk zoeken omdat ik dat kut baantjes vind en het klote betaald.
[..]
Daar heb ik geen zin in zwerver worden mijn ouders zijn hoe dan ook verantwoordelijk voor mij tot mijn 21ste dus dat werkt dan ook niet.
Je moet gewoon ophouden met zeiken en zaniken. Je ouders zouden jou een schop onder je hol moeten geven en de deur uit moeten zetten. Dat is de beste zorg die ze je kunnen geven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Jawel en dat hele werk zoeken is ook eigenlijk onrealistisch ik kom nooit buiten want ik ben bang om naar buiten te gaan enzo dus het is erg lastig om dan werk te zoeken.
Dat is mijn instelling ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Man man man, wat een instelling zeg
Ik ben bang om naar buiten te gaan jij begrijpt dat waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:18 schreef seasushi het volgende:
[..]
Je moet gewoon ophouden met zeiken en zaniken. Je ouders zouden jou een schop onder je hol moeten geven en de deur uit moeten zetten. Dat is de beste zorg die ze je kunnen geven.
Jij hebt ook niet iemand nodig die je begrijpt. jij hebt iemand nodig die je naar buiten sleurt. Rechtstreeks naar een psychiater, en daarna door naar een kliniek voor opname.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik ben bang om naar buiten te gaan jij begrijpt dat waarschijnlijk niet.
Typerend voor iemand met psychische problemen. Grootse plannen hebben, maar vervolgens allerlei smoesjes om er niet aan te hoeven beginnen. Ik neem aan dat je professionele hulp krijgt? Zo niet, begin daar eens meequote:Op maandag 18 augustus 2014 09:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat is mijn instelling ja.
Als het moest zou ik wel een opleiding gaan doen al heb ik er 0 interesse in gewoon voor een lening.
Ik denk er wel over om een studie te beginnen parttime ben nu al wiskunde het leren online ervoor elke dag of paar dagen doe ik er wat aan.
Werk zoeken is geen prioriteit nu ik ben bang om naar buiten te gaan dus die angst zal ik eerst moeten overwinnen gezien dat me de afgelopen 3 jaar niet gelukt is zal dat nog eventjes duren.
Nooit bang zijn, dat helpt gozer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik ben bang om naar buiten te gaan jij begrijpt dat waarschijnlijk niet.
Ze hebben mij verteld dat mijn problemen niet zo erg waren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:25 schreef seasushi het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet iemand nodig die je begrijpt. jij hebt iemand nodig die je naar buiten sleurt. Rechtstreeks naar een psychiater, en daarna door naar een kliniek voor opname.
Hoezo ik werk daar toch aan aan die ''grootse plannen'' het gaat alleen niet snel en ik wil er ook niet teveel tijd in steken in een studie daarom wil ik het parttime doen kan ik 1 jaar in 2-3 jaar doen ofzo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Typerend voor iemand met psychische problemen. Grootse plannen hebben, maar vervolgens allerlei smoesjes om er niet aan te hoeven beginnen. Ik neem aan dat je professionele hulp krijgt? Zo niet, begin daar eens mee.
Ja hehe....quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit bang zijn, dat helpt gozer.
Gewoon doen. Niet zeiken, behalve als je zwart bent en er even op uittrekt om Skittles te scoren.quote:
Niet zwart spierwit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon doen. Niet zeiken, behalve als je zwart bent en er even op uittrekt om Skittles te scoren.
Wat voor ons hele ongegrond angst is, is voor hem juist hele logische en terechte angst. Dat kunnen wij ons niet echt beseffen. Feit is wel dat je je angst alleen overwint door ermee de confrontatie aan te gaan..quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon doen. Niet zeiken, behalve als je zwart bent en er even op uittrekt om Skittles te scoren.
Dank u voor het uitleggenquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat voor ons hele ongegrond angst is, is voor hem juist hele logische en terechte angst. Dat kunnen wij ons niet echt beseffen. Feit is wel dat je je angst alleen overwint door ermee de confrontatie aan te gaan..
Mooie zon hier in limburg vandaag wel een beetje waaierig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:38 schreef dick_laurent het volgende:
Ik was net ook buiten, het was kut, het regende en mensen keken niet uit, ik werd bijna van mijn fiets gereden ook nog.
Ik snap het hoor TS. Binnen is beter!
reageer dan gewoon niet als je dit soort achterlijke dingen denkt. Hij heeft issues die opgelost moeten worden met hulp van een behandelaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:18 schreef seasushi het volgende:
[..]
Je moet gewoon ophouden met zeiken en zaniken. Je ouders zouden jou een schop onder je hol moeten geven en de deur uit moeten zetten. Dat is de beste zorg die ze je kunnen geven.
Nee ik ben bang voor sociaal contact of dat mensen me zien etc.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef dick_laurent het volgende:
Is dat omdat de buurman erg lelijk is? Ik heb ook een lelijke buurman, maar gelukkig zie ik hem niet zo vaak....
En limburg is best een fijne provincie, mijn paps woont er, ik vind het altijd fijn daar.
Dank u.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
reageer dan gewoon niet als je dit soort achterlijke dingen denkt. Hij heeft issues die opgelost moeten worden met hulp van een behandelaar.
Ik heb er nog steeds moeite mee vooral omdat ik niet naar buiten durf te gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus een deel 4?
Doe gewoon eens iets ipv hier om aandacht vragen met je reeks
Nee ik heb wat gegoogled maar dat is het.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:05 schreef tailfox het volgende:
TS heb je nu al een van onze dingen gedaan zie naar hobby's kijken
zou je ze wel durven bellen (of mailen) om te vragen of je een keertje mag kijken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:07 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik heb gegoogled maar dat is het.
Ik durf niet eens naar die hobby te gaan.
Ja maar ik weet van mijzelf dat ik er niet na toe ga dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
zou je ze wel durven bellen (of mailen) om te vragen of je een keertje mag kijken?
Ja nou ik doel eigenlijk op dat je een afspraak maakt en daardoor er heen gaat met een goed gevoel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik weet van mijzelf dat ik er niet na toe ga dan.
Dus of het dan zin heeft?
Judo?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:14 schreef tailfox het volgende:
Mijn advies zoek niet echt een teamsport. Maar iets wat je voor jezelf doet.
Dus geen voetbal of hockey ofzo
Maar meer judo of boogschieten ofzo
Yup.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:34 schreef tailfox het volgende:
in elke sport heb je 2 mensen/spullen nodig bij boksen een bokszak of een tegenstander.
Om een wedstrijd te spelen heb je ook meerdere nodig.
Trainen doe je het beste door met menselijke fouten te trainen.
(bij voetbal is het altijd 11 man en win je als team)
Je zoekt natuurlijk ook hobby omdat je contact hebt
Hobby is ook niet zo zeer het probleem ik ben gewoon bang om naar buiten te gaan als ik een klacht heb ofzo wacht ik ook maanden mee om naar de dokter te gaan want ik zie er echt tegen op.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:44 schreef tailfox het volgende:
Wat je ook kan doen martial arts lijst pakken en Kijken of je iets leuks ziet.
Dan vragen of je lesje mee kan draaien
een hobby is een reden om onder mensen te zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Hobby is ook niet zo zeer het probleem ik ben gewoon bang om naar buiten te gaan als ik een klacht heb ofzo wacht ik ook maanden mee om naar de dokter te gaan want ik zie er echt tegen op.
Ga er nog steeds niet graag naar toe ik zit daar 2-3 uur in de wachtkamer met mensen die me aankijken alsof ik een alien ben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
een hobby is een reden om onder mensen te zijn.
Naar de dokter ga ik ook liever niet maar dat heeft de halve wereld.
zou het wel een dorp verder doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het gaat er bij jou in eerste instantie om dat je je angst eens uit zet.
Je vreest teveel en neemt alles te serieus.
Heb het zelf ook gehad. Mijn tip:
Ga naar de supermarkt en schreeuw zo hard als je kan door de winkel: Morgenavond verkoop ik aardappelen, ze zijn 100 euro.
Dit klinkt bizar, maar dit soort dingen leren je om nergens meer een neuk om te geven
Nee ik ben zelf bang voor de postbode.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het gaat er bij jou in eerste instantie om dat je je angst eens uit zet.
Je vreest teveel en neemt alles te serieus.
Heb het zelf ook gehad. Mijn tip:
Ga naar de supermarkt en schreeuw zo hard als je kan door de winkel: Morgenavond verkoop ik aardappelen, ze zijn 100 euro.
Dit klinkt bizar, maar dit soort dingen leren je om nergens meer een neuk om te geven
maar goed maar buiten komen voor leuke dingen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ga er nog steeds niet graag naar toe ik zit daar 2-3 uur in de wachtkamer met mensen die me aankijken alsof ik een alien ben.
Het erna toe gaan vind ik nog het ergste afgezien van die wachtkamer.
Maybe.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar goed maar buiten komen voor leuke dingen.
Werkt motiverend.
Heb ik er genoeg maar heb er gewoon moeite mee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je hebt een rede nodig om naar buiten te gaan
hoe vaker je zegt dat je er "moeite" mee hebt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Heb ik er genoeg maar heb er gewoon moeite mee.
Nee maar ik ben bang.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe vaker je zegt dat je er "moeite" mee hebt.
Hoe moeilijker het gaat worden.
Het zit tussen je oren want hoe erg is het nu om post te krijgen. Nou niet.
Mensen lijken zo heel erg negatief op me te reageren en daar word ik dan depressief van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
waarom?
Je geeft zelf aan dat niemand je kent nou wat is het probleem dan?
kan je een ding tegen doen geen meuk om gevenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:37 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mensen lijken zo heel erg negatief op me te reageren en daar word ik dan depressief van.
Ja maar die meuk geef ik welquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
kan je een ding tegen doen geen meuk om geven
Geen idee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
waarom?
Je klinkt niet onaardig.
Alleen iemand die nooit iets doet en alleen maar maar roept
Misschien ben ik lelijk ofzo weet het voor de rest niet probeer zo normaal mogelijk te doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
als je niet weet waarom dan kan je om die zelfde reden er niet om geven.
Dat maakt alleen uit met stappen en zelfs daar kom je met zelfvertrouwen heel eindquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Misschien ben ik lelijk ofzo weet het voor de rest niet probeer zo normaal mogelijk te doen.
Dankje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat maakt alleen uit met stappen en zelfs daar kom je met zelfvertrouwen heel eind
Je hebt gelijk. Ík denk achterlijke dingen. Zolang de ouders van ts hem binnen laten blijven zal hij nooit bij een behandelaar terechtkomen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
reageer dan gewoon niet als je dit soort achterlijke dingen denkt. Hij heeft issues die opgelost moeten worden met hulp van een behandelaar.
oke ik heb nu ffe iets meer gelezen over TS en ik begrijp je irritatie wel naar hem toe. Alleen hoe jij het brengt klinkt het alsof de ouders hem op straat moeten zetten met zijn spullen en hij daar niet meer kan wonen. Zijn ouders moeten hem juist helpen om hulp te zoeken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:32 schreef seasushi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ík denk achterlijke dingen. Zolang de ouders van ts hem binnen laten blijven zal hij nooit bij een behandelaar terechtkomen.
Gelukkig voel ik me niet al is dat moeilijk te zeggen dat heb ik eigenlijk nooit gevoeld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:48 schreef madeliefff het volgende:
TS je hebt duidelijk issues: je bent nogal vermijdend en angstig en daarom onderneem je niks en vind je elke tip slecht. Het is wel grappig om te zien dat mensen dan verbaasd zijn en boos worden maar dat hoort lijkt mij bij je stoornis. Je zegt je goed te voelen ( of dat waar is laat ikmaar even in het midden) dus denk je geen psychische hulp nodig te hebben, maar psychische hulp is er niet alleen voor wanneer je van een dak wilt springen maar ook gewoon als je je leven niet op orde kunt krijgen. en dat dat niet lukt is wel duidelijk! Je hebt nog te weinig moeite gedaan om met behulp van therapie om nu te kunnen zeggen dat het niet beter met je kan worden of dat je geen werk zal kunnen vinden. Dus doe iets of kap met deze reeks. Want je ei ben je al kwijt ( wat je wou) en als je toch niks aan de situatie wilt veranderen heeft dit topic verder geen nut meer.
Verder lijkt het me ook geen pretje om zo voort te moeten blijven leven. Je wilt vrienden en een vriendin zeg je... die willen ook niet iemand die alleen maar de hele dag thuis is, dus om een beter leven te krijgen moet je toch echt wat hulp gaan zoeken.
ik hoop maar dat je geen troll bent verder
Ik ben al vaker naar een psycholoog gegaan en naar de huisarts.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:32 schreef seasushi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ík denk achterlijke dingen. Zolang de ouders van ts hem binnen laten blijven zal hij nooit bij een behandelaar terechtkomen.
zelfs voor de zon moet je naar buitenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Grietje-tit het volgende:
Uuuh,
vrienden en een vriendin krijg je pas als je actief bent. Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij ben je een beetje lui. Niets komt vanzelf.
Alleen de zon krijg je voor niets. De rest niet.
Soms ben ik wel lui maar valt wel mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Grietje-tit het volgende:
Uuuh,
vrienden en een vriendin krijg je pas als je actief bent. Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij ben je een beetje lui. Niets komt vanzelf.
Alleen de zon krijg je voor niets. De rest niet.
Ja soms ga ik wel in de tuin zitten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
zelfs voor de zon moet je naar buiten
Wat voor hulp bedoel je?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:07 schreef wiskundenoob het volgende:
Waarom vraag je geen hulp van je familie? Ze kennen je toch al dus je hoeft ook niet zoveel uit te leggen waarom je zo'n nietsnut bent.
Sorry hoor, maar toen ik 16 was heb ik mijn eigen fiets betaald. Helemaal. Ik had gewoon een baantje naast mijn school. Net zoals iedereen. Net zoals nu.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:26 schreef hmmmmmmm het volgende:
Op financieel gebied hoef ik niks te verwachten en dat is ook normaal, al vind ik de manier dat dingen verdeelt worden eigenlijk wel een beetje oneerlijk.
Ik heb ooit eens een fiets gekregen voor de helft, de andere helft werd betaald door mijn ouders.
Als je dat vergelijkt met wat anderen hebben gekregen is dat natuurlijk wel een beetje scheef.
Moeder/tante kreeg 10k+ voor auto beide tante een stuk meer die auto kost zeker 30-40k nieuw was hij ook.
Achter neefje ofzo kreeg haar auto nog recent omdat ze de auto niet meer nodig had en het zielig vond dat hij geen auto had.
Mijn nichtje kreeg de studie betaald in het buitenland en verschillende reizen eigenlijk grotendeels alles.
Mijn moeder heeft me ook onterfd gedeeltelijk zover als dat mogelijk was maar mijn relatie met haar is toch al slecht terwijl we in hetzelfde huis wonen.
Dus nee mijn familie is rijk maar ik zal nooit 1 cent van ze krijgen niet dat ik het wil maar het is gewoon uitgesloten ik kan wel af en toe bij ze terecht voor een onaangenaam gesprek maar daar houd het op.
Ik kan ook gewoon zelf een studie beginnen met lening maar dat zie ik niet zitten op het moment.
Denk het maar ik kan ook weinig kanten uit minimumloon baan zit er waar ik woon niet in, ik kan ook niet verhuizen zonder geld.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:19 schreef Deckard het volgende:
Waarschijnlijk moet je eerst nog aan lager wal raken voordat je het echt begint te zien.
Nee ik probeer er alleen mee te zeggen dat ik van mijn familie niks hoef te verwachten niet dat dat slecht is genoeg mensen die hetzelfde hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:39 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar toen ik 16 was heb ik mijn eigen fiets betaald. Helemaal. Ik had gewoon een baantje naast mijn school. Net zoals iedereen. Net zoals nu.
Geen studie met een lening? Jouw keus. Eindig dan maar als tafelpoetser bij McDonald's. Veel plezier.
Man ik heb gewerkt voor minder dan het minimumloon voor mezelf als ik het minimumloon kon krijgen dan zou ik dat toch doen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:41 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een auto gekregen. Daar werk je voor.
Man, je moest je gewoon schamen. Sorry dat ik het zeg. Maar hier zijn mensen met allemaal goeie wil en die je willen helpen, maar je bent gewoon een nietsnut. In Amerika hebben ze daar een bepaald woord voor. Die ga ik hier niet zeggen. Maar je moet je doodschamen.
Ik ook. Ik heb ook gewerkt voor minder dan minimumloon. Word je daar minder van?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:49 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Man ik heb gewerkt voor minder dan het minimumloon voor mezelf als ik het minimumloon kon krijgen dan zou ik dat toch doen?
Het is ontzettend lastig een baantje te vinden hier.
Nee ik heb ook geen rijbewijs daar heb ik het geld niet voor.
Alsof ik me zo gedraag als ik ergens solliciteer ik word in de meesten gevallen gewoon meteen afgewezen of krijg geen reactie terug.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:51 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb ook gewerkt voor minder dan minimumloon. Word je daar minder van?
Je kunt geen baantje vinden? Logisch. Als ik zo'n zak patat zag als jij, zou ik ook zeggen, jij gaat mijn bedrijf niet verklooien, luie aap!
Waarom ben ik niet verbaasd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Alsof ik me zo gedraag als ik ergens solliciteer ik word in de meesten gevallen gewoon meteen afgewezen of krijg geen reactie terug.
....quote:
Wat is dat zou je misschien wat meer erover kunnen uitleggen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef mrspoeZ het volgende:
Vraag bij UWV een resocialisatietraject aan.
Kijk dat bedoel ik. Tegen die tijd is het woord maar wel uit je vocabulair. Jammer, gezien je nu nog genoeg opties hebt om te doen. Alleen heb je nergens zin in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Denk het maar ik kan ook weinig kanten uit minimumloon baan zit er waar ik woon niet in, ik kan ook niet verhuizen zonder geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |