abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143543684
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:14 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Jawel en dat hele werk zoeken is ook eigenlijk onrealistisch ik kom nooit buiten want ik ben bang om naar buiten te gaan enzo dus het is erg lastig om dan werk te zoeken.
Je moet gewoon ophouden met zeiken en zaniken. Je ouders zouden jou een schop onder je hol moeten geven en de deur uit moeten zetten. Dat is de beste zorg die ze je kunnen geven.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_143543728
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:15 schreef DuTank het volgende:

[..]

Man man man, wat een instelling zeg :')
Dat is mijn instelling ja.
Als het moest zou ik wel een opleiding gaan doen al heb ik er 0 interesse in gewoon voor een lening.

Ik denk er wel over om een studie te beginnen parttime ben nu al wiskunde het leren online ervoor elke dag of paar dagen doe ik er wat aan.

Werk zoeken is geen prioriteit nu ik ben bang om naar buiten te gaan dus die angst zal ik eerst moeten overwinnen gezien dat me de afgelopen 3 jaar niet gelukt is zal dat nog eventjes duren.
pi_143543749
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:18 schreef seasushi het volgende:

[..]

Je moet gewoon ophouden met zeiken en zaniken. Je ouders zouden jou een schop onder je hol moeten geven en de deur uit moeten zetten. Dat is de beste zorg die ze je kunnen geven.
Ik ben bang om naar buiten te gaan jij begrijpt dat waarschijnlijk niet.
pi_143543781
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:23 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Jij hebt ook niet iemand nodig die je begrijpt. jij hebt iemand nodig die je naar buiten sleurt. Rechtstreeks naar een psychiater, en daarna door naar een kliniek voor opname.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_143543784
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:22 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Dat is mijn instelling ja.
Als het moest zou ik wel een opleiding gaan doen al heb ik er 0 interesse in gewoon voor een lening.

Ik denk er wel over om een studie te beginnen parttime ben nu al wiskunde het leren online ervoor elke dag of paar dagen doe ik er wat aan.

Werk zoeken is geen prioriteit nu ik ben bang om naar buiten te gaan dus die angst zal ik eerst moeten overwinnen gezien dat me de afgelopen 3 jaar niet gelukt is zal dat nog eventjes duren.
Typerend voor iemand met psychische problemen. Grootse plannen hebben, maar vervolgens allerlei smoesjes om er niet aan te hoeven beginnen. Ik neem aan dat je professionele hulp krijgt? Zo niet, begin daar eens mee ;).
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_143543793
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:23 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nooit bang zijn, dat helpt gozer. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143543839
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:25 schreef seasushi het volgende:

[..]

Jij hebt ook niet iemand nodig die je begrijpt. jij hebt iemand nodig die je naar buiten sleurt. Rechtstreeks naar een psychiater, en daarna door naar een kliniek voor opname.
Ze hebben mij verteld dat mijn problemen niet zo erg waren.
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:26 schreef DuTank het volgende:

[..]

Typerend voor iemand met psychische problemen. Grootse plannen hebben, maar vervolgens allerlei smoesjes om er niet aan te hoeven beginnen. Ik neem aan dat je professionele hulp krijgt? Zo niet, begin daar eens mee ;).
Hoezo ik werk daar toch aan aan die ''grootse plannen'' het gaat alleen niet snel en ik wil er ook niet teveel tijd in steken in een studie daarom wil ik het parttime doen kan ik 1 jaar in 2-3 jaar doen ofzo.
Ik heb wiskunde nodig om die studie te doen dus ik kan er niet direct aan beginnen zal een paar maanden duren voordat ik op dat niveau kom.

Dat had ik ja maar nu niet meer geen behoefte meer aan ze konden me ook niet goed helpen.
pi_143543850
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nooit bang zijn, dat helpt gozer. :*
Ja hehe....
pi_143543869
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:30 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ja hehe....
Gewoon doen. Niet zeiken, behalve als je zwart bent en er even op uittrekt om Skittles te scoren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143543883
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gewoon doen. Niet zeiken, behalve als je zwart bent en er even op uittrekt om Skittles te scoren.
Niet zwart spierwit.
Skittles zijn wel lekker al lang niet meer gehad.

Snap de referentie wel heb dat toen ook gevolgd 2 jaar geleden geloof ik.
pi_143543925
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat voor ons hele ongegrond angst is, is voor hem juist hele logische en terechte angst. Dat kunnen wij ons niet echt beseffen. Feit is wel dat je je angst alleen overwint door ermee de confrontatie aan te gaan..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_143543995
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:34 schreef DuTank het volgende:

[..]

Wat voor ons hele ongegrond angst is, is voor hem juist hele logische en terechte angst. Dat kunnen wij ons niet echt beseffen. Feit is wel dat je je angst alleen overwint door ermee de confrontatie aan te gaan..
Dank u voor het uitleggen :Y

En ja dat weet ik beetje bij beetje probeer ik het ik ga al wat vaker in de tuin zitten al is dat ook al lastig.
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 10:38:53 #138
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_143545233
Ik was net ook buiten, het was kut, het regende en mensen keken niet uit, ik werd bijna van mijn fiets gereden ook nog.

Ik snap het hoor TS. Binnen is beter!
pi_143545262
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:38 schreef dick_laurent het volgende:
Ik was net ook buiten, het was kut, het regende en mensen keken niet uit, ik werd bijna van mijn fiets gereden ook nog.

Ik snap het hoor TS. Binnen is beter!
Mooie zon hier in limburg vandaag wel een beetje waaierig.

Ben niet zo bang om naar buiten te gaan eerder voor mensen en die kom je bijna overal tegen dus als ik in de tuin sta ofzo en ik zie de buurman ren ik naar binnen.
pi_143545298
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:18 schreef seasushi het volgende:

[..]

reageer dan gewoon niet als je dit soort achterlijke dingen denkt. Hij heeft issues die opgelost moeten worden met hulp van een behandelaar.
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 10:42:44 #141
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_143545306
Is dat omdat de buurman erg lelijk is? Ik heb ook een lelijke buurman, maar gelukkig zie ik hem niet zo vaak....

En limburg is best een fijne provincie, mijn paps woont er, ik vind het altijd fijn daar.
pi_143545411
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef dick_laurent het volgende:
Is dat omdat de buurman erg lelijk is? Ik heb ook een lelijke buurman, maar gelukkig zie ik hem niet zo vaak....

En limburg is best een fijne provincie, mijn paps woont er, ik vind het altijd fijn daar.
Nee ik ben bang voor sociaal contact of dat mensen me zien etc.

Fijn geen idee ben nooit veel buiten limburg geweest wel een paar keer in duitsland maar de grens is hier ook een paar kilometer vandaan.

quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef madeliefff het volgende:

[..]

reageer dan gewoon niet als je dit soort achterlijke dingen denkt. Hij heeft issues die opgelost moeten worden met hulp van een behandelaar.
Dank u.
pi_143545738
Serieus een deel 4? :')
Doe gewoon eens iets ipv hier om aandacht vragen met je reeks :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143545812
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus een deel 4? :')
Doe gewoon eens iets ipv hier om aandacht vragen met je reeks :')
Ik heb er nog steeds moeite mee vooral omdat ik niet naar buiten durf te gaan.
pi_143545847
TS heb je nu al een van onze dingen gedaan zie naar hobby's kijken
pi_143545914
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:05 schreef tailfox het volgende:
TS heb je nu al een van onze dingen gedaan zie naar hobby's kijken
Nee ik heb wat gegoogled maar dat is het.
Ik durf niet eens naar die hobby te gaan.
pi_143545955
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:07 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nee ik heb gegoogled maar dat is het.
Ik durf niet eens naar die hobby te gaan.
zou je ze wel durven bellen (of mailen) om te vragen of je een keertje mag kijken?
pi_143545977
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:09 schreef tailfox het volgende:

[..]

zou je ze wel durven bellen (of mailen) om te vragen of je een keertje mag kijken?
Ja maar ik weet van mijzelf dat ik er niet na toe ga dan.
Dus of het dan zin heeft?
pi_143546038
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:09 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ja maar ik weet van mijzelf dat ik er niet na toe ga dan.
Dus of het dan zin heeft?
Ja nou ik doel eigenlijk op dat je een afspraak maakt en daardoor er heen gaat met een goed gevoel.

Dusja heengaan
pi_143546091
Mijn advies zoek niet echt een teamsport. Maar iets wat je voor jezelf doet.

Dus geen voetbal of hockey ofzo
Maar meer judo of boogschieten ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')