Je moet gewoon ophouden met zeiken en zaniken. Je ouders zouden jou een schop onder je hol moeten geven en de deur uit moeten zetten. Dat is de beste zorg die ze je kunnen geven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Jawel en dat hele werk zoeken is ook eigenlijk onrealistisch ik kom nooit buiten want ik ben bang om naar buiten te gaan enzo dus het is erg lastig om dan werk te zoeken.
Dat is mijn instelling ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Man man man, wat een instelling zeg
Ik ben bang om naar buiten te gaan jij begrijpt dat waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:18 schreef seasushi het volgende:
[..]
Je moet gewoon ophouden met zeiken en zaniken. Je ouders zouden jou een schop onder je hol moeten geven en de deur uit moeten zetten. Dat is de beste zorg die ze je kunnen geven.
Jij hebt ook niet iemand nodig die je begrijpt. jij hebt iemand nodig die je naar buiten sleurt. Rechtstreeks naar een psychiater, en daarna door naar een kliniek voor opname.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik ben bang om naar buiten te gaan jij begrijpt dat waarschijnlijk niet.
Typerend voor iemand met psychische problemen. Grootse plannen hebben, maar vervolgens allerlei smoesjes om er niet aan te hoeven beginnen. Ik neem aan dat je professionele hulp krijgt? Zo niet, begin daar eens meequote:Op maandag 18 augustus 2014 09:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat is mijn instelling ja.
Als het moest zou ik wel een opleiding gaan doen al heb ik er 0 interesse in gewoon voor een lening.
Ik denk er wel over om een studie te beginnen parttime ben nu al wiskunde het leren online ervoor elke dag of paar dagen doe ik er wat aan.
Werk zoeken is geen prioriteit nu ik ben bang om naar buiten te gaan dus die angst zal ik eerst moeten overwinnen gezien dat me de afgelopen 3 jaar niet gelukt is zal dat nog eventjes duren.
Nooit bang zijn, dat helpt gozer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik ben bang om naar buiten te gaan jij begrijpt dat waarschijnlijk niet.
Ze hebben mij verteld dat mijn problemen niet zo erg waren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:25 schreef seasushi het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet iemand nodig die je begrijpt. jij hebt iemand nodig die je naar buiten sleurt. Rechtstreeks naar een psychiater, en daarna door naar een kliniek voor opname.
Hoezo ik werk daar toch aan aan die ''grootse plannen'' het gaat alleen niet snel en ik wil er ook niet teveel tijd in steken in een studie daarom wil ik het parttime doen kan ik 1 jaar in 2-3 jaar doen ofzo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Typerend voor iemand met psychische problemen. Grootse plannen hebben, maar vervolgens allerlei smoesjes om er niet aan te hoeven beginnen. Ik neem aan dat je professionele hulp krijgt? Zo niet, begin daar eens mee.
Ja hehe....quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit bang zijn, dat helpt gozer.
Gewoon doen. Niet zeiken, behalve als je zwart bent en er even op uittrekt om Skittles te scoren.quote:
Niet zwart spierwit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon doen. Niet zeiken, behalve als je zwart bent en er even op uittrekt om Skittles te scoren.
Wat voor ons hele ongegrond angst is, is voor hem juist hele logische en terechte angst. Dat kunnen wij ons niet echt beseffen. Feit is wel dat je je angst alleen overwint door ermee de confrontatie aan te gaan..quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon doen. Niet zeiken, behalve als je zwart bent en er even op uittrekt om Skittles te scoren.
Dank u voor het uitleggenquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat voor ons hele ongegrond angst is, is voor hem juist hele logische en terechte angst. Dat kunnen wij ons niet echt beseffen. Feit is wel dat je je angst alleen overwint door ermee de confrontatie aan te gaan..
Mooie zon hier in limburg vandaag wel een beetje waaierig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:38 schreef dick_laurent het volgende:
Ik was net ook buiten, het was kut, het regende en mensen keken niet uit, ik werd bijna van mijn fiets gereden ook nog.
Ik snap het hoor TS. Binnen is beter!
reageer dan gewoon niet als je dit soort achterlijke dingen denkt. Hij heeft issues die opgelost moeten worden met hulp van een behandelaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:18 schreef seasushi het volgende:
[..]
Je moet gewoon ophouden met zeiken en zaniken. Je ouders zouden jou een schop onder je hol moeten geven en de deur uit moeten zetten. Dat is de beste zorg die ze je kunnen geven.
Nee ik ben bang voor sociaal contact of dat mensen me zien etc.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef dick_laurent het volgende:
Is dat omdat de buurman erg lelijk is? Ik heb ook een lelijke buurman, maar gelukkig zie ik hem niet zo vaak....
En limburg is best een fijne provincie, mijn paps woont er, ik vind het altijd fijn daar.
Dank u.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
reageer dan gewoon niet als je dit soort achterlijke dingen denkt. Hij heeft issues die opgelost moeten worden met hulp van een behandelaar.
Ik heb er nog steeds moeite mee vooral omdat ik niet naar buiten durf te gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus een deel 4?
Doe gewoon eens iets ipv hier om aandacht vragen met je reeks
Nee ik heb wat gegoogled maar dat is het.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:05 schreef tailfox het volgende:
TS heb je nu al een van onze dingen gedaan zie naar hobby's kijken
zou je ze wel durven bellen (of mailen) om te vragen of je een keertje mag kijken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:07 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik heb gegoogled maar dat is het.
Ik durf niet eens naar die hobby te gaan.
Ja maar ik weet van mijzelf dat ik er niet na toe ga dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
zou je ze wel durven bellen (of mailen) om te vragen of je een keertje mag kijken?
Ja nou ik doel eigenlijk op dat je een afspraak maakt en daardoor er heen gaat met een goed gevoel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik weet van mijzelf dat ik er niet na toe ga dan.
Dus of het dan zin heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |