Sure, waag de gokquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee maar ik zou zijn bedrijf kunnen overnemen als hij het niet meer wilt/kan.
In de tussentijd kan ik het verbeteren.
Je verwacht binnen nu en zes jaar het bedrijf over te nemen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:57 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Yup als het niks word dan kan ik rond mijn 25ste ofzo toch nog gaan studeren als ik wil.
Als je nu al niet wilt studeren dan wil je dat ook niet op je 25e.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:57 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Yup als het niks word dan kan ik rond mijn 25ste ofzo toch nog gaan studeren als ik wil.
Nee maar als ik hem help en het word niks zie ik dat toch wel in een paar jaar tijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je verwacht binnen nu en zes jaar het bedrijf over te nemen?
Ye, vooral je toekomst van af laten hangenquote:Op maandag 18 augustus 2014 08:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee maar als ik hem help en het word niks zie ik dat toch wel in een paar jaar tijd.
Ouders zijn behoorlijk oud vader is boven de 70 mijn moeder in de 60.
Nee?quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ye, vooral je toekomst van af laten hangenSta je de boel nou in de zeik te nemen of wat?
Wat moet ik dan doen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:59 schreef -matras- het volgende:
[..]
Als je nu al niet wilt studeren dan wil je dat ook niet op je 25e.
Als het bedrijf nu failliet gaat of je vader valt ineens dood neer, ik hoop dit niet voor je maar alles is mogelijk en ik zou daar dan toch maar rekening mee houden.
Dat kan van de 1 op de andere dag over zijn en als je ouders al zo oud zijn zal ik toch maar eens wat gaan ondernemen qua studie of zelfstandigheid, tenzij je alles erft natuurlijk, dan moet je gewoon thuis blijven wonen want dan krijg je het vanzelf binnen niet al te lange tijd.quote:
Als het een goedlopend bedrijf is, waarom moet je dan een lening afsluiten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen?
Ik wil geen werk/school dus dit is het enige dat erop zit.
Ik kan een lening aanvragen nu of als ik 25 ben voor een studie....
Tja, je moet wat zonder vrienden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:27 schreef ChefvanOekels het volgende:
Ook 4 topics openen over jezelf. Kerel je geniet gewoon van aandacht.
Eenmanszaak maar ik zie er veel toekomst in ik erf 1/3de maar heb de rest van het geld waarschijnlijk niet nodig voor het bedrijf te runnen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:03 schreef -matras- het volgende:
[..]
Dat kan van de 1 op de andere dag over zijn en als je ouders al zo oud zijn zal ik toch maar eens wat gaan ondernemen qua studie of zelfstandigheid, tenzij je alles erft natuurlijk, dan moet je gewoon thuis blijven wonen want dan krijg je het vanzelf binnen niet al te lange tijd.
Ben geen lamlul.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zijn bedrijf misschien wel, maar hij is op leeftijd en zijn 'opvolger' is een lamlul
Ben ik mee bezig ik val elke paar weken weer terug dat heb ik de afgelopen paar jaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:04 schreef kree het volgende:
Holy shit nachtje doorgehaald hierzo?
Tip van de dag, probeer een normaal dag/nacht ritme te krijgen.
Als het ooit eens niet meer zou lopen is een eenmanszaak dus echt veel verdient hij niet maar ik zie er veel toekomst in omdat zijn kosten veel lager kunnen en dus de winst veel hoger qua omzet zit hij prima qua winst niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:04 schreef -matras- het volgende:
[..]
Als het een goedlopend bedrijf is, waarom moet je dan een lening afsluiten?
Tsja ik kan ook gewoon kappen met het topic en niks doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:39 schreef MassApeal het volgende:
[..]
Tja, je moet wat zonder vrienden.
Baat het niet, schaadt het niet.quote:
Ik geloof niet in krasloten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Baat het niet, schaadt het niet.
Je kan altijd nog proberen om vrienden te maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik geloof niet in krasloten.
Maar bedankt voor je tip.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan altijd nog proberen om vrienden te maken.
Krasvrienden.
Jawel en dat hele werk zoeken is ook eigenlijk onrealistisch ik kom nooit buiten want ik ben bang om naar buiten te gaan enzo dus het is erg lastig om dan werk te zoeken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:11 schreef seasushi het volgende:
Ongelooflijk. 1022 posts en iemand die alleen maar nee, en ja, maar.... roept. Dit kan niet echt zijn.
Man man man, wat een instelling zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 07:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het prima om voor mezelf te werken en mijn vader mee te helpen in zijn bedrijf al verdien ik er maar weinig mee.
Ik wil geen opleiding doen en me de schulden in werken.
Ik wil geen werk zoeken omdat ik dat kut baantjes vind en het klote betaald.
[..]
Daar heb ik geen zin in zwerver worden mijn ouders zijn hoe dan ook verantwoordelijk voor mij tot mijn 21ste dus dat werkt dan ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |