SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
19:40 - Wegmisbruikers
Een beller ontkent, maar bindt snel in als de surveillanten zijn auto dreigen te doorzoeken, vier Franse drugstoeristen lopen tegen de lamp en het rijbewijs van een BMW-rijder die op een haar na een fietser doodrijdt wordt gevorderd.
20:35 - Red mijn vakantie
Rob Geus schiet Rosan te hulp op Mallorca. Ze heeft suikerziekte en moet daarom goed en vooral op tijd eten. Maar het buffet is zo slecht, dat ze niets binnen houdt.
21:30 - Bonje met de buren
Yvonne & Dirk hebben een noodkreet gestuurd. De ruzie over een parkeerplek met buurman Arend dreigt volledig uit de hand te lopen. Dode ratten voor de deur en ramen die worden ingegooid. Het stel is de wanhoop nabij.
[ Bericht 0% gewijzigd door WcPot op 17-08-2014 22:15:24 ]26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Lapoquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
lijkt niet dat iemand in dit topic je verlinkt
als dat wel gebeurt , is het triest
Ik bats je hoofd in BF4quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:03 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Lapo
Ik vertrouw helemaal niemand in dit topic, alleen stu
ik vertrouw de meeste reguliere sc'ers hierquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:03 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Lapo
pardon?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:03 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Lapo
Mensen op internet zijn niet te vertrouwenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vertrouw de meeste reguliere sc'ers hier
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Camper!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag bovenaan gestaan![]()
Omdat ik een goed plekje vond
Dat is mooiquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mensen zijn niet te vertrouwen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mensen op internet zijn niet te vertrouwen
oh dus je denkt dat ik niet te vertrouwen ben..quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mensen op internet zijn niet te vertrouwen
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:
Appelen hebben altijd gelijkquote:
Stickertje, 3voor12 zendt nu live QotSA uit van LLquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
camp je daar nou ook al? sukelquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
D'r was een lift. En ik stond boven. De lift ging dicht en dan open als er een tegenstander aankwamhop hop!
Nee, als ik om je gewicht vraagt zul je er vast 5 kilo afhalenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh dus je denkt dat ik niet te vertrouwen ben..
ik heb metallica niet gezien, helemaal vergetenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stickertje, 3voor12 zendt nu live QotSA uit van LL
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb metallica niet gezien, helemaal vergeten
Je bent vast wel te vertrouwen, maar op dit moment vertrouw ik je nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Goffer werd dat uitgezondenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb metallica niet gezien, helemaal vergeten
Camper dusquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
D'r was een lift. En ik stond boven. De lift ging dicht en dan open als er een tegenstander aankwamhop hop!
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik liep rond.maar bleef kijken naar die deur of er niks gebeurde!
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je bent vast wel te vertrouwen, maar op dit moment vertrouw ik je niet
Ben je ook niet, achter je rolluikenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Verkracht bedoel je?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Goffer werd dat uitgezonden
Op Pukkelpop had Korn Pink Floyd gecovered
Oh, wat dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:07 schreef n00b13 het volgende:
Nou allemaal. Het was leuk jullie gekend te hebben
We kunnen de TV SC wel sluiten denk ik.
o?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:07 schreef n00b13 het volgende:
Daar heb jij voor gezorgd met horsedicks?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:07 schreef n00b13 het volgende:
ditquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:07 schreef n00b13 het volgende:
?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:07 schreef n00b13 het volgende:
Peerten op hol geslagenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:07 schreef n00b13 het volgende:
Ik?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb jij voor gezorgd met horsedicks?
Rustquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik lees net dat er misschien wat bans gaan volgen mogelijk toevallig?
De laatste post zijn van Karinaquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik?
Ik had één hele brave post in het begin. Met. Mijn. Eigen. Username
stats fapperquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:09 schreef appelen het volgende:
1 591 WcPot
2 568 appelen
3 423 Studiotje
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:09 schreef appelen het volgende:
1 591 WcPot
2 568 appelen
3 423 Studiotje
Ik ben de link kwijt. Ik ga niet eens meer kijken. Na de eerste paardenplaatjes had ik al zo'n gevoel waar het heen zou gaan.quote:
gaat niet gebeurenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik lees net dat er misschien wat bans gaan volgen mogelijk toevallig?
n00b doet dat. Wat past bij zijn naamquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:10 schreef CookieSlikker het volgende:
Wacht even....
Waar maken jullie je druk om?
doe normalquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Appelen geilt daar op. Zijn hormonen zijn nog niet op gang gekomen.
Nergens?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:10 schreef CookieSlikker het volgende:
Wacht even....
jezusquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:09 schreef appelen het volgende:
1 591 WcPot
2 568 appelen
3 423 Studiotje
ditquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
n00b doet dat. Wat past bij zijn naam
Om het feit dat je jezelf in de OP hebt gezetquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:10 schreef CookieSlikker het volgende:
Wacht even....
Nie zo doen ten overstaan van een meisje tegen mij. Dan word ik verlegen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
n00b doet dat. Wat past bij zijn naam
DAT DIT KANquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:11 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Om het feit dat je jezelf in de OP hebt gezet
Je daar druk om makenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:11 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Om het feit dat je jezelf in de OP hebt gezet
Hahahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:11 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nie zo doen ten overstaan van een meisje tegen mij. Dan word ik verlegen.
Dit wordt een daverend kijkcijfersucces.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
Heel holland bloemschikt?! Mijn God wat slecht.
De Russen verwelkom ik met bloemenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Hollands beste bloemstylist op tv.. waar gaat het heen met de wereld , misschien is WO3 niet zo'n slecht idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Alleen maar fokkersquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit wordt een daverend kijkcijfersucces.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef CookieSlikker het volgende:
[ [url=AF_jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die keeper kon er ook niks vanquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet meer leuk want Jupiler League
Maar die kool van de keeper![]()
![]()
Gebeurde ook bijna 2x
[ [url=Een Af_jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Ik denk het ook.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit wordt een daverend kijkcijfersucces.
[ [url=kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ [url=SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja natuurlijk. Waar je je al druk om kan makenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja het is toch verdomme niet normaal
[ [url=FailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Ook in de JL domineert Ajaxquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet meer leuk want Jupiler League
Maar die kool van de keeper![]()
![]()
Gebeurde ook bijna 2x
quote:
Omdat ze alle internationals erin hebben gezet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook in de JL domineert Ajax
Ja die keeper wat een baasCummins. Of hoe heet ie.
competitievervalsingquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah vind ik eerlijk gezegd ook niet zo eerlijk, maar dan moeten ze de regels veranderen. Als ik Ajax was zou ik het ook doen als het mocht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Omdat ze alle internationals erin hebben gezet.
Ja naar SBSquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:14 schreef WcPot het volgende:
Kijken jullie nog wel naar de TV eigenlijk ?
Ja, maar had je ook gezien dat het hem bijna een 2e keer gebeurdequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef WcPot het volgende:
Wat een pic van zo'n lief mooi uitziend meisje
Ze mochten in de JL meedoen om talent meer kansen te geven!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah vind ik eerlijk gezegd ook niet zo eerlijk, maar dan moeten ze de regels veranderen. Als ik Ajax was zou ik het ook doen als het mocht.
Kids in de wijk hebben daar spiegels af gestampt en op de auto gelopen om een beetje te stokenquote:
dit gewoon een vast team doenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, maar had je ook gezien dat het hem bijna een 2e keer gebeurde![]()
![]()
Nouja Karina, ik vind dat "jong" ajaks maar pure competitievervalsing. Komop man, je speelt met WK gangers___! Belachelijk.
Nee ik heb niet de hele wedstrijd gezien. En wat dat tweede betreft, zie mijn post hiervoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, maar had je ook gezien dat het hem bijna een 2e keer gebeurde![]()
![]()
Nouja Karina, ik vind dat "jong" ajaks maar pure competitievervalsing. Komop man, je speelt met WK gangers___! Belachelijk.
Beetje verzuurde mensen ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:15 schreef Stickertje het volgende:
die man en vrouw zijn volgens mij moeilijke mensen
feyenoord fan gespotquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ze mochten in de JL meedoen om talent meer kansen te geven!
Daar maken ze nu misbruik van.
Idd, niet akkoord gaan met de excuses van die manquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:15 schreef Stickertje het volgende:
die man en vrouw zijn volgens mij moeilijke mensen
Dan moet er een regel zijn dat als je in het eerste hebt gespeeld dat je niet meer mee mag doen of zo. Ik snap je punt hoor en mee eens maar ik snap ook dat een club er gebruik van maakt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ze mochten in de JL meedoen om talent meer kansen te geven!
Daar maken ze nu misbruik van.
Dus als het niet in de regels staat, dan moet het maar mogen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet er een regel zijn dat als je in het eerste hebt gespeeld dat je niet meer mee mag doen of zo. Ik snap je punt hoor en mee eens maar ik snap ook dat een club er gebruik van maakt.
Ah ok. Maargoed ik vind jong-teams op zich al verselijk. Verpest de competitie, want ze doen alleen voor spek en bonen mee..quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb niet de hele wedstrijd gezien. En wat dat tweede betreft, zie mijn post hiervoor
Ja als het niet verboden is dan mag het. Dat is toch niet zo gek?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dus als het niet in de regels staat, dan moet het maar mogen?
Das wel gek.
Ok. Dus wij mogen ook allemaal shit in gastenboeken posten? Het staat immers niet in de regels.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja als het niet verboden is dan mag het. Dat is toch niet zo gek?
Da doe je toch niet!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:18 schreef Uccie het volgende:
Wat vre-se-lijk...ze heeft haar tong uitgestoken...ik zit in pure shock op de bank.
Gastenboek zelf is ergens anders gehost, bestaat nog gewoon, maar zal hem niet linkenquote:
Ik heb er slachtofferhulp bij nodig om dit te verwerken.quote:
Hoe ben je daar dna nu weer achter gekomen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gastenboek zelf is ergens anders gehost, bestaat nog gewoon, maar zal hem niet linken
Ik ga een schadevergoeding eisen. Ik ben ook slachtoffer in deze.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er slachtofferhulp bij nodig om dit te verwerken.
ditquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe ben je daar dna nu weer achter gekomen?
Ik heb nooit gezegd dat het niet mag hequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ok. Dus wij mogen ook allemaal shit in gastenboeken posten? Het staat immers niet in de regels.
Dan klik je op die link eronder.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Google Cache, gastenboek pagina is gewoon een iframe naar een andere sitequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
standaard html kennisquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sorry. Over die regel heb ik heen gelezen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het niet mag heMaar linkjes van een gastenboek posten mocht hier al lang niet meer. Omdat FOK! er last van kreeg destijds.
Traumatische ervaring, je weet nooit hoe dit op een later moment nog schadelijk kan zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik ga een schadevergoeding eisen. Ik ben ook slachtoffer in deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Er is iig veel gedoe om geweest een poosje terug. maar goed je snapt mijn punt toch wel? De andere clubs kunnen er tegen protesteren lijkt me. En ik zei zelf al dat ik het ook niet echt eerlijk vind.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Sorry. Over die regel heb ik heen gelezen.
De ergste zijn altijd de meisjes die met hun wulpse bewegingen de jongetjes aanmoedigen kattekwaad uit te halen.quote:
Zelfs mijn moeder weet hoe firebug werktquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee dan mag je wel ICT hebben gedaan
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
En terwijkl ik dit lees hoor ik: kut op de deur geschreven
Anyhow. Het is allemaal gewoon bullshit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is iig veel gedoe om geweest een poosje terug. maar goed je snapt mijn punt toch wel? De andere clubs kunnen er tegen protesteren lijkt me. En ik zei zelf al dat ik het ook niet echt eerlijk vind.
Toppunt van geduld?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken dat woord niet wat is dat precies kut ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
daar kwam jij uit later nooit meer een gezienquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ken dat woord niet wat is dat precies kut ?
En de bel is als je er iets in steekt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toppunt van geduld?
Een kut op de deur van je buurvrouw tekenen en wachten tot er haar op groeit![]()
afkorting:quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ken dat woord niet wat is dat precies kut ?
Ja, maar dit zal palenstein wel zijn ofzo.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:24 schreef appelen het volgende:
[..]
daar kwam jij uit later nooit meer een gezien
Ach ja dat is ook wel weer zo. Ik maak me er verder ook niet zo druk om hoor. Ik kijk amper Jupilerleague zag toevallig van de week de samenvatting van Ajax.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Anyhow. Het is allemaal gewoon bullshit.
Lekker boeiend. Ajax kan toch niet promoveren of kampioen worden.
Het is grappig. Alleen maar getto.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar dit zal palenstein wel zijn ofzo.
Ja idd je zal er maar wonenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het is echt een grappige stad. Alleen maar getto.
Nee, dan moet je je lul door de brievenbus hangenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:24 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
En de bel is als je er iets in steekt?
Zullen ze in Noordhove leuk vindenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dan moet je je lul door de brievenbus hangen
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Dat moet je aan haar vragen.
Die chauffeurs van de c1000 rijden altijd zo agressiefquote:
Aso's zijn hetquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:28 schreef Starm het volgende:
[..]
Die chauffeurs van de c1000 rijden altijd zo agressief
overal 87 km/h rijden zekerquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:28 schreef Starm het volgende:
[..]
Die chauffeurs van de c1000 rijden altijd zo agressief
Precies alsof ze op het circuit zijnquote:
man man man manquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:29 schreef Starm het volgende:
[..]
Precies alsof ze op het circuit zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |