Er is iig veel gedoe om geweest een poosje terug. maar goed je snapt mijn punt toch wel? De andere clubs kunnen er tegen protesteren lijkt me. En ik zei zelf al dat ik het ook niet echt eerlijk vind.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Sorry. Over die regel heb ik heen gelezen.
De ergste zijn altijd de meisjes die met hun wulpse bewegingen de jongetjes aanmoedigen kattekwaad uit te halen.quote:
Zelfs mijn moeder weet hoe firebug werktquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee dan mag je wel ICT hebben gedaan
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
En terwijkl ik dit lees hoor ik: kut op de deur geschreven
Anyhow. Het is allemaal gewoon bullshit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is iig veel gedoe om geweest een poosje terug. maar goed je snapt mijn punt toch wel? De andere clubs kunnen er tegen protesteren lijkt me. En ik zei zelf al dat ik het ook niet echt eerlijk vind.
Toppunt van geduld?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken dat woord niet wat is dat precies kut ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
daar kwam jij uit later nooit meer een gezienquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ken dat woord niet wat is dat precies kut ?
En de bel is als je er iets in steekt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toppunt van geduld?
Een kut op de deur van je buurvrouw tekenen en wachten tot er haar op groeit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |