Ik heb er slachtofferhulp bij nodig om dit te verwerken.quote:
Hoe ben je daar dna nu weer achter gekomen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gastenboek zelf is ergens anders gehost, bestaat nog gewoon, maar zal hem niet linken
Ik ga een schadevergoeding eisen. Ik ben ook slachtoffer in deze.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er slachtofferhulp bij nodig om dit te verwerken.
ditquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe ben je daar dna nu weer achter gekomen?
Ik heb nooit gezegd dat het niet mag hequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ok. Dus wij mogen ook allemaal shit in gastenboeken posten? Het staat immers niet in de regels.
Dan klik je op die link eronder.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Google Cache, gastenboek pagina is gewoon een iframe naar een andere sitequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
standaard html kennisquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sorry. Over die regel heb ik heen gelezen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het niet mag heMaar linkjes van een gastenboek posten mocht hier al lang niet meer. Omdat FOK! er last van kreeg destijds.
Traumatische ervaring, je weet nooit hoe dit op een later moment nog schadelijk kan zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik ga een schadevergoeding eisen. Ik ben ook slachtoffer in deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |