Ik heb nooit gezegd dat het niet mag hequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ok. Dus wij mogen ook allemaal shit in gastenboeken posten? Het staat immers niet in de regels.
Dan klik je op die link eronder.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe ben je daar dna nu weer achter gekomen?
Google Cache, gastenboek pagina is gewoon een iframe naar een andere sitequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
standaard html kennisquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sorry. Over die regel heb ik heen gelezen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het niet mag heMaar linkjes van een gastenboek posten mocht hier al lang niet meer. Omdat FOK! er last van kreeg destijds.
Traumatische ervaring, je weet nooit hoe dit op een later moment nog schadelijk kan zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik ga een schadevergoeding eisen. Ik ben ook slachtoffer in deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Er is iig veel gedoe om geweest een poosje terug. maar goed je snapt mijn punt toch wel? De andere clubs kunnen er tegen protesteren lijkt me. En ik zei zelf al dat ik het ook niet echt eerlijk vind.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Sorry. Over die regel heb ik heen gelezen.
De ergste zijn altijd de meisjes die met hun wulpse bewegingen de jongetjes aanmoedigen kattekwaad uit te halen.quote:
Zelfs mijn moeder weet hoe firebug werktquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee dan mag je wel ICT hebben gedaan
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
En terwijkl ik dit lees hoor ik: kut op de deur geschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |