Ja, maar had je ook gezien dat het hem bijna een 2e keer gebeurdequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook in de JL domineert Ajax
Ja die keeper wat een baasCummins. Of hoe heet ie.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef WcPot het volgende:
Wat een pic van zo'n lief mooi uitziend meisje
Ze mochten in de JL meedoen om talent meer kansen te geven!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah vind ik eerlijk gezegd ook niet zo eerlijk, maar dan moeten ze de regels veranderen. Als ik Ajax was zou ik het ook doen als het mocht.
Kids in de wijk hebben daar spiegels af gestampt en op de auto gelopen om een beetje te stokenquote:
dit gewoon een vast team doenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, maar had je ook gezien dat het hem bijna een 2e keer gebeurde![]()
![]()
Nouja Karina, ik vind dat "jong" ajaks maar pure competitievervalsing. Komop man, je speelt met WK gangers___! Belachelijk.
Nee ik heb niet de hele wedstrijd gezien. En wat dat tweede betreft, zie mijn post hiervoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, maar had je ook gezien dat het hem bijna een 2e keer gebeurde![]()
![]()
Nouja Karina, ik vind dat "jong" ajaks maar pure competitievervalsing. Komop man, je speelt met WK gangers___! Belachelijk.
Beetje verzuurde mensen ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:15 schreef Stickertje het volgende:
die man en vrouw zijn volgens mij moeilijke mensen
feyenoord fan gespotquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ze mochten in de JL meedoen om talent meer kansen te geven!
Daar maken ze nu misbruik van.
Idd, niet akkoord gaan met de excuses van die manquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:15 schreef Stickertje het volgende:
die man en vrouw zijn volgens mij moeilijke mensen
Dan moet er een regel zijn dat als je in het eerste hebt gespeeld dat je niet meer mee mag doen of zo. Ik snap je punt hoor en mee eens maar ik snap ook dat een club er gebruik van maakt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ze mochten in de JL meedoen om talent meer kansen te geven!
Daar maken ze nu misbruik van.
Dus als het niet in de regels staat, dan moet het maar mogen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet er een regel zijn dat als je in het eerste hebt gespeeld dat je niet meer mee mag doen of zo. Ik snap je punt hoor en mee eens maar ik snap ook dat een club er gebruik van maakt.
Ah ok. Maargoed ik vind jong-teams op zich al verselijk. Verpest de competitie, want ze doen alleen voor spek en bonen mee..quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb niet de hele wedstrijd gezien. En wat dat tweede betreft, zie mijn post hiervoor
Ja als het niet verboden is dan mag het. Dat is toch niet zo gek?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dus als het niet in de regels staat, dan moet het maar mogen?
Das wel gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |