quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef CookieSlikker het volgende:
[ [url=Een Af_jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Ik denk het ook.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit wordt een daverend kijkcijfersucces.
[ [url=kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ [url=SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja natuurlijk. Waar je je al druk om kan makenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja het is toch verdomme niet normaal
[ [url=FailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Ook in de JL domineert Ajaxquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet meer leuk want Jupiler League
Maar die kool van de keeper![]()
![]()
Gebeurde ook bijna 2x
quote:
Omdat ze alle internationals erin hebben gezet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook in de JL domineert Ajax
Ja die keeper wat een baasCummins. Of hoe heet ie.
competitievervalsingquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook in de JL domineert Ajax
Ja die keeper wat een baasCummins. Of hoe heet ie.
Mjah vind ik eerlijk gezegd ook niet zo eerlijk, maar dan moeten ze de regels veranderen. Als ik Ajax was zou ik het ook doen als het mocht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Omdat ze alle internationals erin hebben gezet.
Ja naar SBSquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:14 schreef WcPot het volgende:
Kijken jullie nog wel naar de TV eigenlijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |