SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die pics heb ik even gemistquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar Iran na jouw picca's enzo <3
Dat doe ik ook, maar momenteel bid ik bijvoorbeeld niet (wel een tijdje gedaan). Volgens de gangbare definitie ben ik dan niet praktiserend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Praktiserend is gewoon simpel gezegd iemand die zich blijft verdiepen. Maar of diegene dat op je juiste manier doet of met de juiste info doet is een ander verhaal.
Ja, doe een reisverslag in TRV, KB.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh... Dit verbaast mij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar momenteel bid ik bijvoorbeeld niet (wel een tijdje gedaan). Volgens de gangbare definitie ben ik dan niet praktiserend.
Heb kapotveel foto's op Facebook gezetquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien, maar wat moet ik daarin vertellen danquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, doe een reisverslag in TRV, KB.
Uhm, weet niet, de reisfoto's leken me wel leuk...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien, maar wat moet ik daarin vertellen danzoveel boeiends gezien en gedaan maar waarom delen op fok
Wil je dan alleen het land bezoeken en bepaalde steden? Of ook de heilige plekken, bv. Imam Reza in Mashhad?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uhm, weet niet, de reisfoto's leken me wel leuk...Iran staat ook hoog op mijn to-do-lijst.
Volgens mij heb je geen definitie voor praktiserend in de islam, maar verschillende titels, zoals je dat ook hebt voor ongelovigen en zondenaars.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar momenteel bid ik bijvoorbeeld niet (wel een tijdje gedaan). Volgens de gangbare definitie ben ik dan niet praktiserend.
Ja dat zie ik niet he.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb kapotveel foto's op Facebook gezet, iedereen is verbaasd over het land
Mission accomplished
Ja, gewoon de bekende historische trekpleisters, zowel pre-islamitisch (Persepolis) als daarna (Isfahan, Shiraz, Teheran, etcetera).quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je dan alleen het land bezoeken en bepaalde steden? Of ook de heilige plekken, bv. Imam Reza in Mashhad?
Ja, Persepolis en Esfahan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, gewoon de bekende historische trekpleisters, zowel pre-islamitisch (Persepolis) als daarna (Isfahan, Shiraz, Teheran, etcetera).
Naja je kunt veel kennis hebben maar als je niet bid heeft het niet zo veel zin en als je die kennis niet praktiseert ook niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hjb dan met je foto's iedere xquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jammeeeeer
En insta ook nieeeet
Rip
Nee dat doet isis.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja je kunt veel kennis hebben maar als je niet bid heeft het niet zo veel zin en als je die kennis niet praktiseert ook niet.
Maar Allahu a3lem, Allah bepaald wie zuivere intentie's heeft of niet.
Er staat niets opquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jy doet stoer en geheimzinnig met je account xoxo
Y U NO PRAYquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dalyan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:31 schreef Santello het volgende:
Stel dat ik naar Turkije wil gaan. Combi van zon zee strand en cultuur opsnuiven. Waar kan ik dat het beste doen?
Dat ziet er wel mooi uit op googlequote:
Huur een Turkse chauffeur in, die doet het in de nachtelijke uren in max vijf uur.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat ziet er wel mooi uit op google
Holy shit. Wel heel ver van Istanbul vandaan. Maar liefst 12 uurtjes met een gehuurde Audi R8
waarom reageer je wel op negatieve posts en mijn positieve en waar ik vriendelijke interesse in je toon niet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ben jij ondertussen al hertrouwd?
Sorry Ik doe het nu evenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom reageer je wel op negatieve posts en mijn positieve en waar ik vriendelijke interesse in je toon niet?
Hij is niet in Iran geweest. Of heb jij een muurkleed voor me uit Iran gekocht en daar achtergelaten?quote:
haha, waarom?quote:
ja gewoon omdat jij zo'n prachtig Perzisch kleed niet verdiemtquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Hij is niet in Iran geweest. Of heb jij een muurkleed voor me uit Iran gekocht en daar achtergelaten?
Haha die heb ik ooit in Marokko meegemaakt. Die ons ging touren langs een paar steden. Fucking gevaarlijk rijden die gasten. Busje zonder airbagquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Huur een Turkse chauffeur in, die doet het in de nachtelijke uren in max vijf uur.
Hey kb. Abdul en ik hebben een goede band ja. Ik krijg lekker wel een kleed uit Turkije. Die Perz van Iran mag je lekker houden!quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha, waarom?
[..]
ja gewoon omdat jij zo'n prachtig Perzisch kleed niet verdiemt
je muis?quote:
wut?quote:
Ik weet niet of dat lukt, alle foto's zijn prachtig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Dan zal het wel wat anders zijn.
Wil jij je mooiste Iran foto met ons delen?
Lukt je wel. Ik ben echt benieuwd. Ken Iran niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat lukt, alle foto's zijn prachtig.
smerig dudequote:
ah dat icoontjequote:
Je kunt het ook aan mij geven.quote:
Not yet. Heb jij al n chick kunnen vinden of wil echt niemand jou hier?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ben jij ondertussen al hertrouwd?
Ze staan bij mij in een rij, bij jou zeker op een ladder?quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Not yet. Heb jij al n chick kunnen vinden of wil echt niemand jou hier?
Hihaho hahhahaa.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:06 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ze staan bij mij in een rij, bij jou zeker op een ladder?
Het is best lastig om te trouwen in NL als aan alle regels wil houden van je geloof XDquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Not yet. Heb jij al n chick kunnen vinden of wil echt niemand jou hier?
Dan blijf je single, je past je aan of haalt iemand uit koy.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is best lastig om te trouwen in NL als aan alle regels wil houden van je geloof XD
Fbquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:48 schreef Slayage het volgende:
https://www.facebook.com/(...)2470/?type=1&theater
wie begrijpt waar dit over gaat?
crips icon trouwens
Ja, want islam is iets geworden wat alleen dorpelingen kunnen praktiserenquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan blijf je single, je past je aan of haalt iemand uit koy.
Je kan ze hier niet vinden zeg je toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, want islam is iets geworden wat alleen dorpelingen kunnen praktiseren![]()
Ik schaam me zo erg voor ons moslims.
achquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan ze hier niet vinden zeg je toch?
Holy Shit. Iemand zit hier UI te stelen en voor hun eigen FB zitten gebruiken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:48 schreef Slayage het volgende:
https://www.facebook.com/(...)2470/?type=1&theater
wie begrijpt waar dit over gaat?
crips icon trouwens
of andersomquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Holy Shit. Iemand zit hier UI te stelen en voor hun eigen FB zitten gebruiken.
Oh wee als ze die van mij pakken!
Ik maak ze met Abdul aan mijn zij kapüt broeder.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
of andersomdaarnaast gaat dat met jouw ui nit werken uiteraard
die ui iigquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:30 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik maak ze met Abdul aan mijn zij kapüt broeder.
Dusss Grip is beroemd nu?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat ach. Mr goed. Voor mij is t easy toch. Kaaskoppen genoeg hier.
Dat ben ik gewoon hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Grip
We wachten crip's reactie af .
ah okay, maar wat is de grap dan?quote:
Haar foto werd geplaatst op tatta's be like waar ze bij schreef: ''Zo net fotoshoot gehad en jullie?''quote:
Die was er gisteravond/nacht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah okay, maar wat is de grap dan?
Geen real achternaam of foto van mn face dus het maakt me niet zo veel uit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo over heel fok en Facebook
hmmmquote:
Heeft ze gelijk????quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Haar foto werd geplaatst op tatta's be like waar ze bij schreef: ''Zo net fotoshoot gehad en jullie?''
En ik had reagereert niet naar haar gericht trouwens ook niet beledigend. En toen kreeg ik een bericht met: Wat ben je toch een kutwijf.
Ik las ergens dat ze zo reageerden door alle emotiesquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben altijd aardig. Anders had ik haar wel uitgescholden.
Ja die bedoelde ik vorige weekquote:
Dat heb ik dan gemist. Had ik een week eerder de slappe lach kunnen krijgenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik vorige week
Ik voel je pijn. Laad op via je laptop dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:12 schreef Unlabeled het volgende:
Gegroet broeders.
Chill weekend grunn gedaan want ouders zijn weer op t hollandse platteland. Ben ik eindelijk weer onderweg naar rdam, heb ik de oplader van m'n moeder meegenomen ipv die van mij. Ik dacht dan koop ik zo'n pauper oplader op t station dus in utrecht uitgestapt... schijnt hier geen hema te zijn. 1 Mijn batt is bijna leeg 2 morgen moet ik heel vroeg opstaan 3 mijn tel is tevens mijn wekker gvd
http://www.imagzin.nl/201(...)terdam-centraal.htmlquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:12 schreef Unlabeled het volgende:
Gegroet broeders.
Chill weekend grunn gedaan want ouders zijn weer op t hollandse platteland. Ben ik eindelijk weer onderweg naar rdam, heb ik de oplader van m'n moeder meegenomen ipv die van mij. Ik dacht dan koop ik zo'n pauper oplader op t station dus in utrecht uitgestapt... schijnt hier geen hema te zijn. 1 Mijn batt is bijna leeg 2 morgen moet ik heel vroeg opstaan 3 mijn tel is tevens mijn wekker gvd
quote:Sanita en Hakan
Sanita: “Heel eerlijk gezegd had ik wel mijn vooroordelen over Turkse mensen. De man is alles en de vrouw is niks. Hakan is niet zo als andere Turken, omdat hij mij gewoon laat blijken dat ik echt mijzelf moet blijven.”
Onvermijdelijke liefde
Reisconsulente Sanita (22) ontmoet de extraverte clubdanser Hakan als ze met haar hele familie op vakantie is in Turkije. Ze vinden elkaar best leuk, maar Hakan houdt de boot af omdat hij denkt dat Sanita’s broer Barry haar vriendje is. Een misverstand, waardoor Hakan aanvankelijk ook heel koeltjes doet tegen Sanita. Als hij later toch een berichtje stuurt wakkert de liefde aan. Sanita reist, zonder dat haar beschermende vader Rob het weet, nog eens naar Turkije. En dan wordt het haar duidelijk: Hakan is de ware! Sanita: “Toen ik Hakan zag wist ik het al: dit is wat ik wil.”
Aanpassingen over en weer
Sanita’s omgeving is erg sceptisch. Ze vragen zich af of een Turkse jongen, ook nog eens een danser, wel geschikt is voor Sanita. En gaat ze dan ook een hoofddoekje dragen? Maar het stel is overtuigd van hun liefde. Eind 2013 komt Hakan naar Nederland en trekt in bij Sanita en haar ouders in Mijdrecht. Dan wordt snel duidelijk dat Sanita van Hakan verlangt dat hij zijn dans-ambitie’s in de wilgen hangt en een serieuze baan gaat zoeken in Nederland.
Sanita wil huisje, boompje beestje. Maar wil Hakan dat ook?
KRO’s Liefs Uit… 18 september, 21.25 uur NPO1
Hoeveel jaren geef je ze?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Eindelijk weer eens..
TURKEN IN DE MEDIA
[..]
Hahahahaquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:12 schreef Unlabeled het volgende:
Gegroet broeders.
Heel waarschijnlijk zit de kabel vast aan de oplader.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Laad op via je laptop dan.
Dan moet ik eerst een iphone 4 kabel in mijn iphone 5 douwen. Dat zal eens een ontmaagding zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Laad op via je laptop dan.
Hey die heb ik nooit gezien. De hema in rdam was toch nog open, maar helaas geen opladers meer. Dan maar een wekker gekochtquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.imagzin.nl/201(...)terdam-centraal.html
Bestaat deze niet meer?
PS: Groet onlineabla![]()
Hakan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Eindelijk weer eens..
TURKEN IN DE MEDIA
[..]
Serieusquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahahaha [ afbeelding ]
Had me toch gebeld, je kon zo van mij een oplader meekrijgen.
[..]
Heel waarschijnlijk zit de kabel vast aan de oplader.
http://www.action.nl/oplaadkabel-usb-iphone-5-div-kleurenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:56 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
SerieusHoeveel iphone 5 opladers heb je? Ik hoef alleen zo'n losse kabel. Denk je dat ik ergens goedkoop kan fixen?
2 á 5 jaren, totdat de verliefdheid voorbij is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Drie max, echt niet meer
Maar eerst zal die Hollandse meid wel willen baren
Wat jij?
Die tekst op het einde van het filmpjequote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.action.nl/oplaadkabel-usb-iphone-5-div-kleuren
1,99 Euro
Elders vast veel duurder
GE-WEL-DIG!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.action.nl/oplaadkabel-usb-iphone-5-div-kleuren
1,99 Euro
Elders vast veel duurder
Ik ben de Turkse taal niet machtig. Wat staat er?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die tekst op het einde van het filmpjeKansloos stukje propaganda.
Leuke televisie dit soort dingenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Eindelijk weer eens..
TURKEN IN DE MEDIA
[..]
herkenbaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:15 schreef Peunage het volgende:
Negers. Er was net echt een megagrote spin in m'n kamer. Reactie van mijn broertje was gewoon priceless, helemaal in paniek. "HIJ ZIT IN DE BLAUWE MAP, DE BLAUWE MAP"
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat laatste stukje hier had ik ook met die spin
Ze is enigszins vol qua figuur.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:42 schreef Peunage het volgende:
Als ze een beetje doorloopt moet dat wel lukken ja.
appeltje eitjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:11 schreef Stimorol- het volgende:
Persoon A reist met binnenlandse vlucht naar Istanbul en arriveert daar om 18.15.
Haar volgende vlucht vertrekt vanuit hetzelfde plekje om 19.30.
Redt zij dat?
Stel ik mis mijn vlucht hierdoor. Wiens schuld is dat? Overboeken etc is np, maar volgende vlucht is volgende ochtend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Paspoortcontrole is wel drama op Atatürk Airport; duurt een eeuwigheid. Dus wellicht dat het wat krap aan kan worden.
Maar ik heb geen ervaring met overstappen en weet ook niet of dit inmiddels sneller gaat (laatste keer was bijna 2 jaar terug).
Ligt er aan. Binnenlandse vlucht, dus ergens uit Turkije naar Istanbul. Wat is haar volgende bestemming?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:11 schreef Stimorol- het volgende:
Persoon A reist met binnenlandse vlucht naar Istanbul en arriveert daar om 18.15.
Redt zij dat?
Amsterdam en nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ligt er aan. Binnenlandse vlucht, dus ergens uit Turkije naar Istanbul. Wat is haar volgende bestemming?
Zijn het 2 aparte vluchten of als 1 vlucht geboekt met tussenlanding?
Binnenland -> Istanbul -> Amsterdam dus. Moet lukken, tenzij het een lomp persoon is en alles 10x moet vragen. Vliegtuig naar aankomsthal 20 min, geen paspoort controle. Binnenland naar buitenland 30 min lopen. 20 min paspoort controle.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Amsterdam en nee.
Dat kan niet bij THY
Wat is de omtrek van haar kont?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze is enigszins vol qua figuur.
Nee geen bagage inleveren..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:53 schreef xaban06 het volgende:
Maar, moet bagage wel op tijd arriveren, laatst 15 min bij de band moeten wachten. Oh aparte vlucht dus ook nog bagage inleveren. Hmmm
Multi City optie: https://online.turkishair(...)t.tk?multi=1&lang=enquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Amsterdam en nee.
Dat kan niet bij THY
Nee. Tickets maken ze zo duurder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Multi City optie: https://online.turkishair(...)t.tk?multi=1&lang=en
Ik heb een tijdje terug een hele partij opladers (laadkabels en usb-stekkers) opgekocht voor verschillende type telefoons. Ik verkoop die krengen voor een ¤uro per stuk of geef ze weg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:56 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
SerieusHoeveel iphone 5 opladers heb je? Ik hoef alleen zo'n losse kabel. Denk je dat ik ergens goedkoop kan fixen?
Stimorol-quote:
Met gemak.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:11 schreef Stimorol- het volgende:
Redt zij dat?
Dat dus. Als het een zogenaamde 'connecting flight' is (dus 1 ticket met meerdere vluchten), dan hoeft ze zich geen zorgen te maken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ligt er aan. Binnenlandse vlucht, dus ergens uit Turkije naar Istanbul. Wat is haar volgende bestemming?
Zijn het 2 aparte vluchten of als 1 vlucht geboekt met tussenlanding?
JAH DAT WEET IK TOCH HELEMAAL NIETquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee wtf? Sinds wanneer heeft Roermond zulke natuur?
AMATEURquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
JAH DAT WEET IK TOCH HELEMAAL NIET
Hmmmmquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
Wie kan raden waar dit is.
[ afbeelding ]
Rotterdam.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze allebei als mattie, en een paar tatta's nog on the side.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je nou Santello als mattie nu Abdul weg is?
Player.
Gewooon super scherp bezig zijn. Zo duidelijk als wat. Kijk goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je nou Santello als mattie nu Abdul weg is?
Player.
op wie de keuze zou vallen het zou een achteruitgang betekenen ivm erdogan, dus tja het had slechter gekund dan davutoglu denk ik, maar het wordt sowieso geen sterke premier, dat staat vastquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:50 schreef xaban06 het volgende:
Davutoglu vervanger van Erdogan. Goede keuze?
Parijs.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:11 schreef Crip het volgende:
Jullie stellen me allemaal teleur man. Dat is Liegé.
Luik?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:11 schreef Crip het volgende:
Jullie stellen me allemaal teleur man. Dat is Liegé.
Waarom staat dat vast? Uitstraling? Speeches? Ervaring?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
op wie de keuze zou vallen het zou een achteruitgang betekenen ivm erdogan, dus tja het had slechter gekund dan davutoglu denk ik, maar het wordt sowieso geen sterke premier, dat staat vast
het hele pakket idd, een politicus als erdogan, die de massa's aanspreekt zoals hij doet, komt zelden langs. ik zei altijd als erdogan geen premier meer is dat de akp waarschijnlijk uit elkaar zou vallen, maar nu hij president is geworden is het de vraag hoeveel invloed hij zal blijven oefenen op de akp,om de boel bij elkaar te houden, formeel gezien kan het het als president zijnde, maarja we hebben het over erdogan, dus alles is mogelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom staat dat vast? Uitstraling? Speeches? Ervaring?
Lekker globaal. Je doet het overkomen alsof het een feit is, het staat vast dat het geen sterke premier wordt vervolgens heb je het over de AKP. Ik begrijp je niet helemaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
het hele pakket idd, een politicus als erdogan, die de massa's aanspreekt zoals hij doet, komt zelden langs. ik zei altijd als erdogan geen premier meer is dat de akp waarschijnlijk uit elkaar zou vallen, maar nu hij president is geworden is het de vraag hoeveel invloed hij zal blijven oefenen op de akp,om de boel bij elkaar te houden, formeel gezien kan het het als president zijnde, maarja we hebben het over erdogan, dus alles is mogelijk
waar zeg ik dat hij geen goede prmier zal worden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lekker globaal. Je doet het overkomen alsof het een feit is, het staat vast dat het geen sterke premier wordt vervolgens heb je het over de AKP. Ik begrijp je niet helemaal.
Davutoglu kan best een goede premier worden denk ik. Leg het nogmaals uit waarom Davutoglu geen goede premier zou kunnen zijn?
Volgens mij is dat in Luik. Wat win ik?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar zeg ik dat hij geen goede prmier zal worden?
Wat bedoel je dan met sterke premier?quote:maar het wordt sowieso geen sterke premier, dat staat vast
Jankerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:48 schreef xaban06 het volgende:
Serefsiz pkk kurtleri zijn weer bezig hoor
Hij heeft gelijk. Nou ja, bijna. Een beetje jammer dat hij "pkk kurtleri" zegt ipv "leden van de terreurgroep PKK" (of iets dergelijks).quote:
Wat doen ze dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Nou ja, bijna. Een beetje jammer dat hij "pkk kurtleri" zegt ipv "leden van de terreurgroep PKK" (of iets dergelijks).
ééntje met enorme overwicht op de gehele partijquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[..]
Wat bedoel je dan met sterke premier?
win win situatie wat dat betreft iddquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Die vechten nu mooi wel ook tegen IS in Irak dus opzich hebben ook zij zo hun prettige kant.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
win win situatie wat dat betreft idd
wordt een lange dag dan!quote:
Nutella is uiteraard wel de baas in dit verhaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:28 schreef Peunage het volgende:
Heb liever Kinder Bueno dan khawarij.
Maak eten dan voor straks.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag/morgen weer thuis.
Kan ik weer lekker luierenGeen eten maken, geen afwas, niks
Ik weet niet precies wanneer ze thuiskomen. Ik ga voor vanavond taco's maken. Daar maak ik standaard vaak veel van dus als ze vroeg thuiskomen hebben ze gelukquote:
Dudequote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die met die paarse vechttooi is nog best cute ook
Hallo?quote:
Suits.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hallo?het is allemaal relatief natuurlijk
maar voor vechtende meiden buiten de heerlijke babes van de IDF was dit een redelijke in mijn optiek.
In Suits noemde men trouwens de modderbaden van Dalyan
Laat me weten wat je ervan vond, na de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:18 schreef Che_ het volgende:
Ik ben bij S3 van BB. Wel een aardige serie.
Eerder Donna. Donna - Scotty - Rachel.quote:
Ja Donna is zeker aantrekkelijk, op een voor mij onconventionele manierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eerder Donna. Donna - Scotty - Rachel.
Halloquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hallo?het is allemaal relatief natuurlijk
maar voor vechtende meiden buiten de heerlijke babes van de IDF was dit een redelijke in mijn optiek.
In Suits noemde men trouwens de modderbaden van Dalyan
Schijnt vanaf seizoen 4 beter te worden, toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laat me weten wat je ervan vond, na de laatste aflevering.
[..]
Eerder Donna. Donna - Scotty - Rachel.
Ik weet niet meer precies wanneer. Voor mijn gevoel kwam er op een gegeven moment( rond seiz 3 denk ik) een soort dip in de serie. Maar blijf vooral kijken. Ik heb soms ook echt heel hard moeten lachen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Schijnt vanaf seizoen 4 beter te worden, toch?
Het is wel vermakelijk tot nu toe en soms erg grappig
Heeft wel veel overeenkomsten met Sopranos
Halverwege vond ik het ook ietwat eentonig worden, maar seizoen 4 en 5 waren weer sterk en spannend, inderdaad. Vooral seizoen 5 is me bijgebleven, omdat ik het ook recentelijk heb afgekeken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Schijnt vanaf seizoen 4 beter te worden, toch?
Het is wel vermakelijk tot nu toe en soms erg grappig
Heeft wel veel overeenkomsten met Sopranos
De scene dat Walt over z'n kanker vertelt en Hank een metafoor maakt met pokerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wanneer. Voor mijn gevoel kwam er op een gegeven moment( rond seiz 3 denk ik) een soort dip in de serie. Maar blijf vooral kijken. Ik heb soms ook echt heel hard moeten lachen.![]()
Ik wil de gevangenisserie Oz nog kijken
Ik weet niet waar je precies bent, maar:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
De scene dat Walt over z'n kanker vertelt en Hank een metafoor maakt met poker
Of:
"beans in ricin"
"beans and rice, huh?"
Oz was ook goed, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies bent, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu bij aflevering 8 van S5. Spannuuuund. Stom hoe Walter soms reageert op dingen, heel herkenbaar.![]()
In die analyse ga ik mee, alleen al omdat er anal voorkomt in het woord analysequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
HalloRelatief my ass. Die chick is de koerdische versie van een patricia met kort pittig kapsel abi
Raken... als in euthanasie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet zo vaak in beeld meer is. Zou hem raken.
Die vrouwtjes zijn wel irritant jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als ik iemand in een put kon gooien van de serie, zou het Skylar zijn. Daarna Mary.
Mijn gestel is bijzonder fragiel dus ken genadequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal jou eens raken met zijn elleboogkrukken.
Ik heb nog nooit Godfather films gezien.quote:
Oke..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Godfather films gezien.
Of Scarface.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:44 schreef Che_ het volgende:
Met die baas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mis ik iets in mijn leven nu?quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:44 schreef Che_ het volgende:
Wat een hoer ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Yep. Je had gelijkquote:
Ja als je Godfather niet hebt gezien, zeker. En die scene kwam trouwens uit Sopranos, heb je die gezien? Beter dan BB!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mis ik iets in mijn leven nu?
Ik hoop dat Walt haar afmacht.quote:
Oh vriend....zoals ik al zei; Wacht tot het fucking einde.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Yep. Je had gelijk
[..]
Ja als je Godfather niet hebt gezien, zeker. En die scene kwam trouwens uit Sopranos, heb je die gezien? Beter dan BB!
[..]
Ik hoop dat Walt haar afmacht.
Als die haar terug neemt dan is het echt
IK ZEI HHETTT TOCH!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Yep. Je had gelijk
[..]
Ja als je Godfather niet hebt gezien, zeker. En die scene kwam trouwens uit Sopranos, heb je die gezien? Beter dan BB!
[..]
Ik hoop dat Walt haar afmacht.
Als die haar terug neemt dan is het echt
Ik moet wel veel lachen om Hank
Wat heb je liever een kat of een hond?quote:
Wat is dit voor persoonlijke vraag?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat heb je liever een kat of een hond?
O, dus jij haat persoonlijke vragen. Wacht even, ik check dat even af.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is dit voor persoonlijke vraag?
vlak voordat de laatste spuitbus op is meestalquote:
schaam jequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Godfather films gezien.
Of Scarface.
Hahah. Nee hoor. Was een grapjen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O, dus jij haat persoonlijke vragen. Wacht even, ik check dat even af.
hoe was die knakker nou ook alweer omgelegd?quote:
Koelies gebruikem toch geen deo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wanneer jouw soort wat voor hen overlaat.
ik weet het.quote:
wat is de grap dan?quote:
Slet....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet zo vaak in beeld meer is. Zou hem raken.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe was die knakker nou ook alweer omgelegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Koelies gebruikem toch geen deo?
Of het moet de 'shit and curry' fragrance zijn
nergens voor nodigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil de gevangenisserie Oz nog kijken
Dus kat of hond? Ik denk namelijk dat jij voor een kat zou kiezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahah. Nee hoor. Was een grapjen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:30 schreef Che_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien maar weer de eps kijken, tijdje terug alweer , van seizoen 1 heb ik weinig gezien, vanaf seizoen twee werd ik een vaste kijker, maar één van de classics net als BBIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik weet het.![]()
Net een perzische aubergine gerecht gemaakt. SMAAKT BAZIG.
gedaan ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja dan moet je BB kijken..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef Slayage het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien maar weer de eps kijken, tijdje terug alweer , van seizoen 1 heb ik weinig gezien, vanaf seizoen twee werd ik een vaste kijker, maar één van de classics net als BB
Maar dit was seizoen 2/3 volgens mij
Liever geen van beide. Hond stinkt en katten verharen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dus kat of hond? Ik denk namelijk dat jij voor een kat zou kiezen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]whehe iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Kattenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Liever geen van beide. Hond stinkt en katten verharen.
Die opmerking van "als hij haar terugneemt blabla"quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat was er nou? Of wilde je gewoon even mijn aandacht?
Klinks, zou jij haar terugnemen als je Walt was?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die opmerking van "als hij haar terugneemt blabla"
Ja, ze is vreemdgegaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die opmerking van "als hij haar terugneemt blabla"
Ja, alleen om haar nog gekker uit haar ogen te laten kijken. Gek wijf dat ze is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klinks, zou jij haar terugnemen als je Walt was?
Nou dan zegt hij toch niks geks.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, alleen om haar nog gekker uit haar ogen te laten kijken. Gek wijf dat ze is.
Walt houdt wel van Sky. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nou dan zegt hij toch niks geks.
Ik zou der terugnemen en haar laten oplossen in een plastic ton.
Ja toch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nou dan zegt hij toch niks geks.
Ik zou der terugnemen en haar laten oplossen in een plastic ton.
Don't know about that.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Walt houdt wel van Sky. Dat scheelt.
vakantie?quote:
haha haha haquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja toch.![]()
Maar misschien is klinkerbotsing wel heel 'open-minded' haha
O dat is jammer, want ik heb liever katten. Alleen je hele huis gaat naar een kat ruiken. Mensen verharen overigens ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Liever geen van beide. Hond stinkt en katten verharen.
Ik heb liever geen kattenharen overal. Echt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O dat is jammer, want ik heb liever katten. Alleen je hele huis gaat naar een kat ruiken. Mensen verharen overigens ook.
ha-ha-ha-ha.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha haha ha
Relaties zijn zo overrated, doe ik niet meer aan
Vrouwen en hun day-by-day filosofieënquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha haha ha
Relaties zijn zo overrated, doe ik niet meer aan
Moest lachen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vrouwen en hun day-by-day filosofieën
Haha
Ja,true. Wel goed geregeld met werk dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter.. geen toeristen/jankvolk.
Goedkoper.
laat mequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vrouwen en hun day-by-day filosofieën
Haha
Mooi, dan kan ik samen met de kat daar verharen, als een stelletje bro'squote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar Mathy, jij mag later wel een kattenkamer hebben in ons huis. Waar de kat mag leven.
Waar ik je ook op kan sluiten wanneer ik je zat ben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik samen met de kat daar verharen, als een stelletje bro's
Onafhankelijke vrouwen zijn het beste. Dan hoef je ze niet te verzorgen en alle besluiten voor ze te nemenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
laat me
#onafhankelijke#vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |