Hallo?quote:
Suits.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hallo?het is allemaal relatief natuurlijk
maar voor vechtende meiden buiten de heerlijke babes van de IDF was dit een redelijke in mijn optiek.
In Suits noemde men trouwens de modderbaden van Dalyan
Laat me weten wat je ervan vond, na de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:18 schreef Che_ het volgende:
Ik ben bij S3 van BB. Wel een aardige serie.
Eerder Donna. Donna - Scotty - Rachel.quote:
Ja Donna is zeker aantrekkelijk, op een voor mij onconventionele manierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eerder Donna. Donna - Scotty - Rachel.
Halloquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hallo?het is allemaal relatief natuurlijk
maar voor vechtende meiden buiten de heerlijke babes van de IDF was dit een redelijke in mijn optiek.
In Suits noemde men trouwens de modderbaden van Dalyan
Schijnt vanaf seizoen 4 beter te worden, toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laat me weten wat je ervan vond, na de laatste aflevering.
[..]
Eerder Donna. Donna - Scotty - Rachel.
Ik weet niet meer precies wanneer. Voor mijn gevoel kwam er op een gegeven moment( rond seiz 3 denk ik) een soort dip in de serie. Maar blijf vooral kijken. Ik heb soms ook echt heel hard moeten lachen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Schijnt vanaf seizoen 4 beter te worden, toch?
Het is wel vermakelijk tot nu toe en soms erg grappig
Heeft wel veel overeenkomsten met Sopranos
Halverwege vond ik het ook ietwat eentonig worden, maar seizoen 4 en 5 waren weer sterk en spannend, inderdaad. Vooral seizoen 5 is me bijgebleven, omdat ik het ook recentelijk heb afgekeken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Schijnt vanaf seizoen 4 beter te worden, toch?
Het is wel vermakelijk tot nu toe en soms erg grappig
Heeft wel veel overeenkomsten met Sopranos
De scene dat Walt over z'n kanker vertelt en Hank een metafoor maakt met pokerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wanneer. Voor mijn gevoel kwam er op een gegeven moment( rond seiz 3 denk ik) een soort dip in de serie. Maar blijf vooral kijken. Ik heb soms ook echt heel hard moeten lachen.![]()
Ik wil de gevangenisserie Oz nog kijken
Ik weet niet waar je precies bent, maar:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
De scene dat Walt over z'n kanker vertelt en Hank een metafoor maakt met poker
Of:
"beans in ricin"
"beans and rice, huh?"
Oz was ook goed, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies bent, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu bij aflevering 8 van S5. Spannuuuund. Stom hoe Walter soms reageert op dingen, heel herkenbaar.![]()
In die analyse ga ik mee, alleen al omdat er anal voorkomt in het woord analysequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
HalloRelatief my ass. Die chick is de koerdische versie van een patricia met kort pittig kapsel abi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |