Hallo?quote:
Suits.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hallo?het is allemaal relatief natuurlijk
maar voor vechtende meiden buiten de heerlijke babes van de IDF was dit een redelijke in mijn optiek.
In Suits noemde men trouwens de modderbaden van Dalyan
Laat me weten wat je ervan vond, na de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:18 schreef Che_ het volgende:
Ik ben bij S3 van BB. Wel een aardige serie.
Eerder Donna. Donna - Scotty - Rachel.quote:
Ja Donna is zeker aantrekkelijk, op een voor mij onconventionele manierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eerder Donna. Donna - Scotty - Rachel.
Halloquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hallo?het is allemaal relatief natuurlijk
maar voor vechtende meiden buiten de heerlijke babes van de IDF was dit een redelijke in mijn optiek.
In Suits noemde men trouwens de modderbaden van Dalyan
Schijnt vanaf seizoen 4 beter te worden, toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laat me weten wat je ervan vond, na de laatste aflevering.
[..]
Eerder Donna. Donna - Scotty - Rachel.
Ik weet niet meer precies wanneer. Voor mijn gevoel kwam er op een gegeven moment( rond seiz 3 denk ik) een soort dip in de serie. Maar blijf vooral kijken. Ik heb soms ook echt heel hard moeten lachen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Schijnt vanaf seizoen 4 beter te worden, toch?
Het is wel vermakelijk tot nu toe en soms erg grappig
Heeft wel veel overeenkomsten met Sopranos
Halverwege vond ik het ook ietwat eentonig worden, maar seizoen 4 en 5 waren weer sterk en spannend, inderdaad. Vooral seizoen 5 is me bijgebleven, omdat ik het ook recentelijk heb afgekeken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Schijnt vanaf seizoen 4 beter te worden, toch?
Het is wel vermakelijk tot nu toe en soms erg grappig
Heeft wel veel overeenkomsten met Sopranos
De scene dat Walt over z'n kanker vertelt en Hank een metafoor maakt met pokerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wanneer. Voor mijn gevoel kwam er op een gegeven moment( rond seiz 3 denk ik) een soort dip in de serie. Maar blijf vooral kijken. Ik heb soms ook echt heel hard moeten lachen.![]()
Ik wil de gevangenisserie Oz nog kijken
Ik weet niet waar je precies bent, maar:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
De scene dat Walt over z'n kanker vertelt en Hank een metafoor maakt met poker
Of:
"beans in ricin"
"beans and rice, huh?"
Oz was ook goed, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies bent, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu bij aflevering 8 van S5. Spannuuuund. Stom hoe Walter soms reageert op dingen, heel herkenbaar.![]()
In die analyse ga ik mee, alleen al omdat er anal voorkomt in het woord analysequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
HalloRelatief my ass. Die chick is de koerdische versie van een patricia met kort pittig kapsel abi
Raken... als in euthanasie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet zo vaak in beeld meer is. Zou hem raken.
Die vrouwtjes zijn wel irritant jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als ik iemand in een put kon gooien van de serie, zou het Skylar zijn. Daarna Mary.
Mijn gestel is bijzonder fragiel dus ken genadequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal jou eens raken met zijn elleboogkrukken.
Ik heb nog nooit Godfather films gezien.quote:
Oke..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Godfather films gezien.
Of Scarface.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:44 schreef Che_ het volgende:
Met die baas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mis ik iets in mijn leven nu?quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:44 schreef Che_ het volgende:
Wat een hoer ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Yep. Je had gelijkquote:
Ja als je Godfather niet hebt gezien, zeker. En die scene kwam trouwens uit Sopranos, heb je die gezien? Beter dan BB!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mis ik iets in mijn leven nu?
Ik hoop dat Walt haar afmacht.quote:
Oh vriend....zoals ik al zei; Wacht tot het fucking einde.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Yep. Je had gelijk
[..]
Ja als je Godfather niet hebt gezien, zeker. En die scene kwam trouwens uit Sopranos, heb je die gezien? Beter dan BB!
[..]
Ik hoop dat Walt haar afmacht.
Als die haar terug neemt dan is het echt
IK ZEI HHETTT TOCH!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Yep. Je had gelijk
[..]
Ja als je Godfather niet hebt gezien, zeker. En die scene kwam trouwens uit Sopranos, heb je die gezien? Beter dan BB!
[..]
Ik hoop dat Walt haar afmacht.
Als die haar terug neemt dan is het echt
Ik moet wel veel lachen om Hank
Wat heb je liever een kat of een hond?quote:
Wat is dit voor persoonlijke vraag?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat heb je liever een kat of een hond?
O, dus jij haat persoonlijke vragen. Wacht even, ik check dat even af.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is dit voor persoonlijke vraag?
vlak voordat de laatste spuitbus op is meestalquote:
schaam jequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Godfather films gezien.
Of Scarface.
Hahah. Nee hoor. Was een grapjen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O, dus jij haat persoonlijke vragen. Wacht even, ik check dat even af.
hoe was die knakker nou ook alweer omgelegd?quote:
Koelies gebruikem toch geen deo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wanneer jouw soort wat voor hen overlaat.
ik weet het.quote:
wat is de grap dan?quote:
Slet....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet zo vaak in beeld meer is. Zou hem raken.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe was die knakker nou ook alweer omgelegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Koelies gebruikem toch geen deo?
Of het moet de 'shit and curry' fragrance zijn
nergens voor nodigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil de gevangenisserie Oz nog kijken
Dus kat of hond? Ik denk namelijk dat jij voor een kat zou kiezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahah. Nee hoor. Was een grapjen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:30 schreef Che_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien maar weer de eps kijken, tijdje terug alweer , van seizoen 1 heb ik weinig gezien, vanaf seizoen twee werd ik een vaste kijker, maar één van de classics net als BBIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik weet het.![]()
Net een perzische aubergine gerecht gemaakt. SMAAKT BAZIG.
gedaan ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja dan moet je BB kijken..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef Slayage het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien maar weer de eps kijken, tijdje terug alweer , van seizoen 1 heb ik weinig gezien, vanaf seizoen twee werd ik een vaste kijker, maar één van de classics net als BB
Maar dit was seizoen 2/3 volgens mij
Liever geen van beide. Hond stinkt en katten verharen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dus kat of hond? Ik denk namelijk dat jij voor een kat zou kiezen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]whehe iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Kattenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Liever geen van beide. Hond stinkt en katten verharen.
Die opmerking van "als hij haar terugneemt blabla"quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat was er nou? Of wilde je gewoon even mijn aandacht?
Klinks, zou jij haar terugnemen als je Walt was?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die opmerking van "als hij haar terugneemt blabla"
Ja, ze is vreemdgegaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die opmerking van "als hij haar terugneemt blabla"
Ja, alleen om haar nog gekker uit haar ogen te laten kijken. Gek wijf dat ze is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klinks, zou jij haar terugnemen als je Walt was?
Nou dan zegt hij toch niks geks.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, alleen om haar nog gekker uit haar ogen te laten kijken. Gek wijf dat ze is.
Walt houdt wel van Sky. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nou dan zegt hij toch niks geks.
Ik zou der terugnemen en haar laten oplossen in een plastic ton.
Ja toch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nou dan zegt hij toch niks geks.
Ik zou der terugnemen en haar laten oplossen in een plastic ton.
Don't know about that.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Walt houdt wel van Sky. Dat scheelt.
vakantie?quote:
haha haha haquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja toch.![]()
Maar misschien is klinkerbotsing wel heel 'open-minded' haha
O dat is jammer, want ik heb liever katten. Alleen je hele huis gaat naar een kat ruiken. Mensen verharen overigens ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Liever geen van beide. Hond stinkt en katten verharen.
Ik heb liever geen kattenharen overal. Echt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O dat is jammer, want ik heb liever katten. Alleen je hele huis gaat naar een kat ruiken. Mensen verharen overigens ook.
ha-ha-ha-ha.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha haha ha
Relaties zijn zo overrated, doe ik niet meer aan
Vrouwen en hun day-by-day filosofieënquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha haha ha
Relaties zijn zo overrated, doe ik niet meer aan
Moest lachen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vrouwen en hun day-by-day filosofieën
Haha
Ja,true. Wel goed geregeld met werk dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter.. geen toeristen/jankvolk.
Goedkoper.
laat mequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vrouwen en hun day-by-day filosofieën
Haha
Mooi, dan kan ik samen met de kat daar verharen, als een stelletje bro'squote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar Mathy, jij mag later wel een kattenkamer hebben in ons huis. Waar de kat mag leven.
Waar ik je ook op kan sluiten wanneer ik je zat ben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik samen met de kat daar verharen, als een stelletje bro's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |