Die opmerking van "als hij haar terugneemt blabla"quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat was er nou? Of wilde je gewoon even mijn aandacht?
Klinks, zou jij haar terugnemen als je Walt was?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die opmerking van "als hij haar terugneemt blabla"
Ja, ze is vreemdgegaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die opmerking van "als hij haar terugneemt blabla"
Ja, alleen om haar nog gekker uit haar ogen te laten kijken. Gek wijf dat ze is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klinks, zou jij haar terugnemen als je Walt was?
Nou dan zegt hij toch niks geks.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, alleen om haar nog gekker uit haar ogen te laten kijken. Gek wijf dat ze is.
Walt houdt wel van Sky. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nou dan zegt hij toch niks geks.
Ik zou der terugnemen en haar laten oplossen in een plastic ton.
Ja toch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nou dan zegt hij toch niks geks.
Ik zou der terugnemen en haar laten oplossen in een plastic ton.
Don't know about that.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Walt houdt wel van Sky. Dat scheelt.
vakantie?quote:
haha haha haquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja toch.![]()
Maar misschien is klinkerbotsing wel heel 'open-minded' haha
O dat is jammer, want ik heb liever katten. Alleen je hele huis gaat naar een kat ruiken. Mensen verharen overigens ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Liever geen van beide. Hond stinkt en katten verharen.
Ik heb liever geen kattenharen overal. Echt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O dat is jammer, want ik heb liever katten. Alleen je hele huis gaat naar een kat ruiken. Mensen verharen overigens ook.
ha-ha-ha-ha.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha haha ha
Relaties zijn zo overrated, doe ik niet meer aan
Vrouwen en hun day-by-day filosofieënquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha haha ha
Relaties zijn zo overrated, doe ik niet meer aan
Moest lachen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vrouwen en hun day-by-day filosofieën
Haha
Ja,true. Wel goed geregeld met werk dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter.. geen toeristen/jankvolk.
Goedkoper.
laat mequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vrouwen en hun day-by-day filosofieën
Haha
Mooi, dan kan ik samen met de kat daar verharen, als een stelletje bro'squote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar Mathy, jij mag later wel een kattenkamer hebben in ons huis. Waar de kat mag leven.
Waar ik je ook op kan sluiten wanneer ik je zat ben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik samen met de kat daar verharen, als een stelletje bro's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |