Raken... als in euthanasie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet zo vaak in beeld meer is. Zou hem raken.
Die vrouwtjes zijn wel irritant jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als ik iemand in een put kon gooien van de serie, zou het Skylar zijn. Daarna Mary.
Mijn gestel is bijzonder fragiel dus ken genadequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal jou eens raken met zijn elleboogkrukken.
Ik heb nog nooit Godfather films gezien.quote:
Oke..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Godfather films gezien.
Of Scarface.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:44 schreef Che_ het volgende:
Met die baas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mis ik iets in mijn leven nu?quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:44 schreef Che_ het volgende:
Wat een hoer ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Yep. Je had gelijkquote:
Ja als je Godfather niet hebt gezien, zeker. En die scene kwam trouwens uit Sopranos, heb je die gezien? Beter dan BB!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mis ik iets in mijn leven nu?
Ik hoop dat Walt haar afmacht.quote:
Oh vriend....zoals ik al zei; Wacht tot het fucking einde.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Yep. Je had gelijk
[..]
Ja als je Godfather niet hebt gezien, zeker. En die scene kwam trouwens uit Sopranos, heb je die gezien? Beter dan BB!
[..]
Ik hoop dat Walt haar afmacht.
Als die haar terug neemt dan is het echt
IK ZEI HHETTT TOCH!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Yep. Je had gelijk
[..]
Ja als je Godfather niet hebt gezien, zeker. En die scene kwam trouwens uit Sopranos, heb je die gezien? Beter dan BB!
[..]
Ik hoop dat Walt haar afmacht.
Als die haar terug neemt dan is het echt
Ik moet wel veel lachen om Hank
Wat heb je liever een kat of een hond?quote:
Wat is dit voor persoonlijke vraag?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat heb je liever een kat of een hond?
O, dus jij haat persoonlijke vragen. Wacht even, ik check dat even af.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is dit voor persoonlijke vraag?
vlak voordat de laatste spuitbus op is meestalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |