win win situatie wat dat betreft iddquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Die vechten nu mooi wel ook tegen IS in Irak dus opzich hebben ook zij zo hun prettige kant.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
win win situatie wat dat betreft idd
wordt een lange dag dan!quote:
Nutella is uiteraard wel de baas in dit verhaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:28 schreef Peunage het volgende:
Heb liever Kinder Bueno dan khawarij.
Maak eten dan voor straks.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag/morgen weer thuis.
Kan ik weer lekker luierenGeen eten maken, geen afwas, niks
Ik weet niet precies wanneer ze thuiskomen. Ik ga voor vanavond taco's maken. Daar maak ik standaard vaak veel van dus als ze vroeg thuiskomen hebben ze gelukquote:
Dudequote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die met die paarse vechttooi is nog best cute ook
Hallo?quote:
Suits.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hallo?het is allemaal relatief natuurlijk
maar voor vechtende meiden buiten de heerlijke babes van de IDF was dit een redelijke in mijn optiek.
In Suits noemde men trouwens de modderbaden van Dalyan
Laat me weten wat je ervan vond, na de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:18 schreef Che_ het volgende:
Ik ben bij S3 van BB. Wel een aardige serie.
Eerder Donna. Donna - Scotty - Rachel.quote:
Ja Donna is zeker aantrekkelijk, op een voor mij onconventionele manierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eerder Donna. Donna - Scotty - Rachel.
Halloquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hallo?het is allemaal relatief natuurlijk
maar voor vechtende meiden buiten de heerlijke babes van de IDF was dit een redelijke in mijn optiek.
In Suits noemde men trouwens de modderbaden van Dalyan
Schijnt vanaf seizoen 4 beter te worden, toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laat me weten wat je ervan vond, na de laatste aflevering.
[..]
Eerder Donna. Donna - Scotty - Rachel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |