Ze is enigszins vol qua figuur.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:42 schreef Peunage het volgende:
Als ze een beetje doorloopt moet dat wel lukken ja.
appeltje eitjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:11 schreef Stimorol- het volgende:
Persoon A reist met binnenlandse vlucht naar Istanbul en arriveert daar om 18.15.
Haar volgende vlucht vertrekt vanuit hetzelfde plekje om 19.30.
Redt zij dat?
Stel ik mis mijn vlucht hierdoor. Wiens schuld is dat? Overboeken etc is np, maar volgende vlucht is volgende ochtend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Paspoortcontrole is wel drama op Atatürk Airport; duurt een eeuwigheid. Dus wellicht dat het wat krap aan kan worden.
Maar ik heb geen ervaring met overstappen en weet ook niet of dit inmiddels sneller gaat (laatste keer was bijna 2 jaar terug).
Ligt er aan. Binnenlandse vlucht, dus ergens uit Turkije naar Istanbul. Wat is haar volgende bestemming?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:11 schreef Stimorol- het volgende:
Persoon A reist met binnenlandse vlucht naar Istanbul en arriveert daar om 18.15.
Redt zij dat?
Amsterdam en nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ligt er aan. Binnenlandse vlucht, dus ergens uit Turkije naar Istanbul. Wat is haar volgende bestemming?
Zijn het 2 aparte vluchten of als 1 vlucht geboekt met tussenlanding?
Binnenland -> Istanbul -> Amsterdam dus. Moet lukken, tenzij het een lomp persoon is en alles 10x moet vragen. Vliegtuig naar aankomsthal 20 min, geen paspoort controle. Binnenland naar buitenland 30 min lopen. 20 min paspoort controle.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Amsterdam en nee.
Dat kan niet bij THY
Wat is de omtrek van haar kont?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze is enigszins vol qua figuur.
Nee geen bagage inleveren..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:53 schreef xaban06 het volgende:
Maar, moet bagage wel op tijd arriveren, laatst 15 min bij de band moeten wachten. Oh aparte vlucht dus ook nog bagage inleveren. Hmmm
Multi City optie: https://online.turkishair(...)t.tk?multi=1&lang=enquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Amsterdam en nee.
Dat kan niet bij THY
Nee. Tickets maken ze zo duurder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Multi City optie: https://online.turkishair(...)t.tk?multi=1&lang=en
Ik heb een tijdje terug een hele partij opladers (laadkabels en usb-stekkers) opgekocht voor verschillende type telefoons. Ik verkoop die krengen voor een ¤uro per stuk of geef ze weg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:56 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
SerieusHoeveel iphone 5 opladers heb je? Ik hoef alleen zo'n losse kabel. Denk je dat ik ergens goedkoop kan fixen?
Stimorol-quote:
Met gemak.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:11 schreef Stimorol- het volgende:
Redt zij dat?
Dat dus. Als het een zogenaamde 'connecting flight' is (dus 1 ticket met meerdere vluchten), dan hoeft ze zich geen zorgen te maken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ligt er aan. Binnenlandse vlucht, dus ergens uit Turkije naar Istanbul. Wat is haar volgende bestemming?
Zijn het 2 aparte vluchten of als 1 vlucht geboekt met tussenlanding?
JAH DAT WEET IK TOCH HELEMAAL NIETquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee wtf? Sinds wanneer heeft Roermond zulke natuur?
AMATEURquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
JAH DAT WEET IK TOCH HELEMAAL NIET
Hmmmmquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
Wie kan raden waar dit is.
[ afbeelding ]
Rotterdam.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
Wie kan raden waar dit is.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |