Ik heb ze allebei als mattie, en een paar tatta's nog on the side.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je nou Santello als mattie nu Abdul weg is?
Player.
Gewooon super scherp bezig zijn. Zo duidelijk als wat. Kijk goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je nou Santello als mattie nu Abdul weg is?
Player.
op wie de keuze zou vallen het zou een achteruitgang betekenen ivm erdogan, dus tja het had slechter gekund dan davutoglu denk ik, maar het wordt sowieso geen sterke premier, dat staat vastquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:50 schreef xaban06 het volgende:
Davutoglu vervanger van Erdogan. Goede keuze?
Parijs.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
Wie kan raden waar dit is.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:11 schreef Crip het volgende:
Jullie stellen me allemaal teleur man. Dat is Liegé.
Luik?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:11 schreef Crip het volgende:
Jullie stellen me allemaal teleur man. Dat is Liegé.
Waarom staat dat vast? Uitstraling? Speeches? Ervaring?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
op wie de keuze zou vallen het zou een achteruitgang betekenen ivm erdogan, dus tja het had slechter gekund dan davutoglu denk ik, maar het wordt sowieso geen sterke premier, dat staat vast
het hele pakket idd, een politicus als erdogan, die de massa's aanspreekt zoals hij doet, komt zelden langs. ik zei altijd als erdogan geen premier meer is dat de akp waarschijnlijk uit elkaar zou vallen, maar nu hij president is geworden is het de vraag hoeveel invloed hij zal blijven oefenen op de akp,om de boel bij elkaar te houden, formeel gezien kan het het als president zijnde, maarja we hebben het over erdogan, dus alles is mogelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom staat dat vast? Uitstraling? Speeches? Ervaring?
Lekker globaal. Je doet het overkomen alsof het een feit is, het staat vast dat het geen sterke premier wordt vervolgens heb je het over de AKP. Ik begrijp je niet helemaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
het hele pakket idd, een politicus als erdogan, die de massa's aanspreekt zoals hij doet, komt zelden langs. ik zei altijd als erdogan geen premier meer is dat de akp waarschijnlijk uit elkaar zou vallen, maar nu hij president is geworden is het de vraag hoeveel invloed hij zal blijven oefenen op de akp,om de boel bij elkaar te houden, formeel gezien kan het het als president zijnde, maarja we hebben het over erdogan, dus alles is mogelijk
waar zeg ik dat hij geen goede prmier zal worden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lekker globaal. Je doet het overkomen alsof het een feit is, het staat vast dat het geen sterke premier wordt vervolgens heb je het over de AKP. Ik begrijp je niet helemaal.
Davutoglu kan best een goede premier worden denk ik. Leg het nogmaals uit waarom Davutoglu geen goede premier zou kunnen zijn?
Volgens mij is dat in Luik. Wat win ik?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
Wie kan raden waar dit is.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar zeg ik dat hij geen goede prmier zal worden?
Wat bedoel je dan met sterke premier?quote:maar het wordt sowieso geen sterke premier, dat staat vast
Jankerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:48 schreef xaban06 het volgende:
Serefsiz pkk kurtleri zijn weer bezig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |