SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die pics heb ik even gemistquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar Iran na jouw picca's enzo <3
Dat doe ik ook, maar momenteel bid ik bijvoorbeeld niet (wel een tijdje gedaan). Volgens de gangbare definitie ben ik dan niet praktiserend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Praktiserend is gewoon simpel gezegd iemand die zich blijft verdiepen. Maar of diegene dat op je juiste manier doet of met de juiste info doet is een ander verhaal.
Ja, doe een reisverslag in TRV, KB.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh... Dit verbaast mij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar momenteel bid ik bijvoorbeeld niet (wel een tijdje gedaan). Volgens de gangbare definitie ben ik dan niet praktiserend.
Heb kapotveel foto's op Facebook gezetquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien, maar wat moet ik daarin vertellen danquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, doe een reisverslag in TRV, KB.
Uhm, weet niet, de reisfoto's leken me wel leuk...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien, maar wat moet ik daarin vertellen danzoveel boeiends gezien en gedaan maar waarom delen op fok
Wil je dan alleen het land bezoeken en bepaalde steden? Of ook de heilige plekken, bv. Imam Reza in Mashhad?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uhm, weet niet, de reisfoto's leken me wel leuk...Iran staat ook hoog op mijn to-do-lijst.
Volgens mij heb je geen definitie voor praktiserend in de islam, maar verschillende titels, zoals je dat ook hebt voor ongelovigen en zondenaars.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar momenteel bid ik bijvoorbeeld niet (wel een tijdje gedaan). Volgens de gangbare definitie ben ik dan niet praktiserend.
Ja dat zie ik niet he.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb kapotveel foto's op Facebook gezet, iedereen is verbaasd over het land
Mission accomplished
Ja, gewoon de bekende historische trekpleisters, zowel pre-islamitisch (Persepolis) als daarna (Isfahan, Shiraz, Teheran, etcetera).quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je dan alleen het land bezoeken en bepaalde steden? Of ook de heilige plekken, bv. Imam Reza in Mashhad?
Ja, Persepolis en Esfahan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, gewoon de bekende historische trekpleisters, zowel pre-islamitisch (Persepolis) als daarna (Isfahan, Shiraz, Teheran, etcetera).
Naja je kunt veel kennis hebben maar als je niet bid heeft het niet zo veel zin en als je die kennis niet praktiseert ook niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hjb dan met je foto's iedere xquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jammeeeeer
En insta ook nieeeet
Rip
Nee dat doet isis.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja je kunt veel kennis hebben maar als je niet bid heeft het niet zo veel zin en als je die kennis niet praktiseert ook niet.
Maar Allahu a3lem, Allah bepaald wie zuivere intentie's heeft of niet.
Er staat niets opquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jy doet stoer en geheimzinnig met je account xoxo
Y U NO PRAYquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dalyan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:31 schreef Santello het volgende:
Stel dat ik naar Turkije wil gaan. Combi van zon zee strand en cultuur opsnuiven. Waar kan ik dat het beste doen?
Dat ziet er wel mooi uit op googlequote:
Huur een Turkse chauffeur in, die doet het in de nachtelijke uren in max vijf uur.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat ziet er wel mooi uit op google
Holy shit. Wel heel ver van Istanbul vandaan. Maar liefst 12 uurtjes met een gehuurde Audi R8
waarom reageer je wel op negatieve posts en mijn positieve en waar ik vriendelijke interesse in je toon niet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ben jij ondertussen al hertrouwd?
Sorry Ik doe het nu evenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom reageer je wel op negatieve posts en mijn positieve en waar ik vriendelijke interesse in je toon niet?
Hij is niet in Iran geweest. Of heb jij een muurkleed voor me uit Iran gekocht en daar achtergelaten?quote:
haha, waarom?quote:
ja gewoon omdat jij zo'n prachtig Perzisch kleed niet verdiemtquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Hij is niet in Iran geweest. Of heb jij een muurkleed voor me uit Iran gekocht en daar achtergelaten?
Haha die heb ik ooit in Marokko meegemaakt. Die ons ging touren langs een paar steden. Fucking gevaarlijk rijden die gasten. Busje zonder airbagquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Huur een Turkse chauffeur in, die doet het in de nachtelijke uren in max vijf uur.
Hey kb. Abdul en ik hebben een goede band ja. Ik krijg lekker wel een kleed uit Turkije. Die Perz van Iran mag je lekker houden!quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha, waarom?
[..]
ja gewoon omdat jij zo'n prachtig Perzisch kleed niet verdiemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |