SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Maar de verhalen over jouw oma zijn stuk voor stuk tof. Ik zou bijna net als GGMM om pics vragen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb serieus al 2 maal geld gekregen van mijn oma nadat ze een stapfoto had geliked
''voor de volgende biertjes jongen'' of iets in die trant
oma's op facebook
Is het al in je opgekomen dat ik mogelijk hard2get speel. Een korte flirt in de hoop daarna een vervolgstap te ontvangen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
een porretje kon er nog wel van af, maar een vriendenverzoek heb ik helaas nooit mogen ontvangen
ik vraag mij nog regelmatig af waar ik wat fout heb gedaan
Nee joh. Onoverzichtelijke bendequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:24 schreef Amoeba het volgende:
Eigenlijk zouden die topics gewoon door moeten lopen
Mijn oma is dan oprecht wel tof eigenlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar de verhalen over jouw oma zijn stuk voor stuk tof. Ik zou bijna net als GGMM om pics vragen.
[..]
Is het al in je opgekomen dat ik mogelijk hard2get speel. Een korte flirt in de hoop daarna een vervolgstap te ontvangen?
Nu moet ik wel een ps4 halen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:25 schreef wietparkiet het volgende:
Dat No Man's Sky ziet er wel tof uit verder Typisch
Ik had vroegah ook zo'n bazenoma die altijd verhalen vertelde over de oorlog.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn oma is dan oprecht wel tof eigenlijk.
Ja, maar daar val ik niet voor. Je bent geen lekker wijf dus dan is hard2get iets teveel van het goede om aan mee te doen.
Wow. Zoveel hokjesdenken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn oma is dan oprecht wel tof eigenlijk.
Ja, maar daar val ik niet voor. Je bent geen lekker wijf dus dan is hard2get iets teveel van het goede om aan mee te doen.
Destiny jonguh.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wacht daar nog eventjes mee
nog niet echt spellen die ik echt wil spelen voor die console
Slaap wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Zoveel hokjesdenken.
Dit moet ik even verwerken. Welterusten vrienden.
Hokjes? Je bent toch geen lekker wijf of wel?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Zoveel hokjesdenken.
Dit moet ik even verwerken. Welterusten vrienden.
PS3quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Destiny jonguh.
Maar weet ook niet of ik er dit jaar al één ga halen, kan mijn moneys goed gebruiken en als ik dat ding heb staan blijft het niet bij één game.
360 hier. Maatjes hebben al een One gehaald, maar Microsoft heeft tot nu toe elk groot (pers)evenement minder laten zien dan Sony.quote:
Heb even die beta gespeeld op de ps3 maar vond dat niet echt een spel wat ik zou kopen denk ik. denk dat ik de nieuwe far-cry wel ga halen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Destiny jonguh.
Maar weet ook niet of ik er dit jaar al één ga halen, kan mijn moneys goed gebruiken en als ik dat ding heb staan blijft het niet bij één game.
Destiny is de enige game dit jaar die ik wil spelen die ik niet op mijn pc kan spelen geloof ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb even die beta gespeeld op de ps3 maar vond dat niet echt een spel wat ik zou kopen denk ik. denk dat ik de nieuwe far-cry wel ga halen.
Nieuwe tomb raider word vooralsnog xbone only hequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
360 hier. Maatjes hebben al een One gehaald, maar Microsoft heeft tot nu toe elk groot (pers)evenement minder laten zien dan Sony.
The struggle is real.
Tomb Raider, Uncharted e.d. doen mij echt helemaal niks. Maar klopt, Microsoft is gewoon met een zakgeld gekomen en de ontwikkelaars van Tomb Raider hadden zoiets van ja we gaan het toch niet winnen van Uncharted op de PS4.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nieuwe tomb raider word vooralsnog xbone only he
Wel zonde dat je nu langer moet wachten op een PS4 release van die game.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tomb Raider, Uncharted e.d. doen mij echt helemaal niks. Maar klopt, Microsoft is gewoon met een zakgeld gekomen en de ontwikkelaars van Tomb Raider hadden zoiets van ja we gaan het toch niet winnen van Uncharted op de PS4.
Prima voor beide partijen. Sony mist dat ook niet echt trouwens.
Vond Tomb Raider ook altijd maar simplistisch. Kan bijna alle genres waarderen, maar dat geforceerd (te) makkelijke puzzels oplossen na een simpel gevecht trekt mij helemaal niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wel zonde dat je nu langer moet wachten op een PS4 release van die game.
en heb uncharted nooit echt gespeeld. paar keer missie gedaan maar het was meer een verhaal dan een game imo
Vond de laatste op sommige momenten toch wel best pittig thoquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vond Tomb Raider ook altijd maar simplistisch. Kan bijna alle genres waarderen, maar dat geforceerd (te) makkelijke puzzels oplossen na een simpel gevecht trekt mij helemaal niet.
'Sowieso Far Cryquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb even die beta gespeeld op de ps3 maar vond dat niet echt een spel wat ik zou kopen denk ik. denk dat ik de nieuwe far-cry wel ga halen.
De verhalen in Tomb Raider vind ik niet van het niveau van andere games, waardoor ik er mij al snel aan ga ergeren. Vooral omdat de rest van de game mij ook niet écht aanspreekt. Doe mij maar gewoon een goede rpg als ik een verhaal wil beleven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vond de laatste op sommige momenten toch wel best pittig tho
en die verhalen zijn gewoon tof
maar dat komt omdat ik mythe's en shit over het algemeen erg fascinerend vind
Heb me echt vermaakt met 3quote:
Slaap lekker manquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
De verhalen in Tomb Raider vind ik niet van het niveau van andere games, waardoor ik er mij al snel aan ga ergeren. Vooral omdat de rest van de game mij ook niet écht aanspreekt. Doe mij maar gewoon een goede rpg als ik een verhaal wil beleven.
Ik ga op bed liggen. Spreek u later wp.
Heb de singleplayer ook kapot gespeeld. Maar ik kende ziek veel lui op FarCry2, en dat geforceerde matchsysteem van FC3 vond ik maar kutquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb me echt vermaakt met 3![]()
al die settlements veroveren enzo![]()
![]()
maar ook dat jagen en dan kunnen craften enzo
Heb farcry 3 niet online gespeeld dus kan dat niet echt wetenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Heb de singleplayer ook kapot gespeeld. Maar ik kende ziek veel lui op FarCry2, en dat geforceerde matchsysteem van FC3 vond ik maar kut
FOK!en en spelletje op mijn telefoonquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:01 schreef Flippiee het volgende:
Film uit 1995 of 1997 kijken. Ik ben het precieze jaartal vergeten
Wat doe jijjjjjjjjjjjjjjjjjj?
hai nickjequote:
2048?quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
FOK!en en spelletje op mijn telefoon
[..]
hai nickje
Wat is dat?quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee daar werd ik gek van
ik speel nu PathPix pro
ehm beetje moeilijk uit te leggen maar ga mijn best doenquote:
Je link doet het niet. Ik google wel, thanks voor je uitlegquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehm beetje moeilijk uit te leggen maar ga mijn best doen
je hebt zeg maar een leeg veld met hokjes met nummers en kleuren
bijvoorbeeld 2 rode 8'en en die moet je met elkaar verbinden door in totaal acht hokjes rood te maken zeg maar hier heb je de site, daar kun je het beter zienhttp://www.kpixgames.com/PathPix/download.html
oh kutquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je link doet het niet. Ik google wel, thanks voor je uitleg
Lijkt wel ouderwetse mijnenvegerquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh kut![]()
http://www.kpixgames.com/PathPix/download.htm zo doet ie het wel
ik ga hem proberenquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is een puzzelspel tho![]()
best wel pittig af en toe
Over puzzelgames gesproken, wtf was er met die nieuwe Amnesiaquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is een puzzelspel tho![]()
best wel pittig af en toe
weet niet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Over puzzelgames gesproken, wtf was er met die nieuwe Amnesia
Ja SOMAquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet?
vind horrorgames niet echt leuk
moet altijd even inkomen als ik een shooter speel op de playstationquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja SOMA
Maar pas in 2015
Ik haat het echt om nieuwe games te gaan spelen. Even inkomen enzo
dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:32 schreef Amoeba het volgende:
Weet wel dat die shrooms eenmalig waren man
Dit duurt echt ziek lang
neequote:Op zondag 17 augustus 2014 01:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
dan kunnen jullie samen alleen drinken
herkenbaarquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:47 schreef wietparkiet het volgende:
en dan ga ik FOK!en altijd kwaliteitsposts dan
lijkt me niet verstandigquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
dan kunnen jullie samen alleen drinken
heb je die nog nooit gezienquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mrs. Doubtfire was best een aardig filmpje
jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dit is de eerste keer dat ik hem zag. Is dat zo gek dan?
wowquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb nog nooit een film van robin williams helemaal gezien
Had tot een week terug nooit van die film gehoordquote:
Jumanji en Flubberquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb nog nooit een film van robin williams helemaal gezien
quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Had tot een week terug nooit van die film gehoord
jumanji heb ik wel eens op tv een stuk van gezien maar nooit helemaalquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had tot een week terug nooit van die film gehoord
[..]
Jumanji en Flubber
Die film is wel echt heel leukquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jumanji heb ik wel eens op tv een stuk van gezien maar nooit helemaal
zal hem binnenkort maar eens kijken danquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die film is wel echt heel leuk
Good Will Hunting is ook met Robin Williams, en dat is echt een hele goede film.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal hem binnenkort maar eens kijken dan
Zal komende tijd niet verbeteren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij blijft ook weer lekker laat op
Bij mij begint school al weer snel helaasquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal komende tijd niet verbeteren.Gelukkig werk ik nog.
Ahw.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij begint school al weer snel helaasDus weer elke dag 6 uur op
Kutleef
Een uurtje, maar wel vaak om 8 uur beginnenquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw.Dat is een ander uiterste. Hoe lang reis je?
Weltrustenquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:39 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga slapen. Anders mis ik AZ. Dag JR. Welterusten
Wow. Wat een tijden. Ik snap dat buiten de middelbare school om echt niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een uurtje, maar wel vaak om 8 uur beginnen
Al kan ik soms ook wel redelijk uitslapen
Voor een paar weken nog brood meisje. Inmiddels op zoek naar ander werk, wat bij mijn opleiding aansluitquote:
Tja er moeten ook mensen nog langer reizen en die staan dan vaak al 5 uur op. En die zitten dan allemaal doodmoe in de klasquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow. Wat een tijden. Ik snap dat buiten de middelbare school om echt niet.
[..]
Voor een paar weken nog brood meisje. Inmiddels op zoek naar ander werk, wat bij mijn opleiding aansluit
Wordt toch niets johquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:39 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga slapen. Anders mis ik AZ. Dag JR. Welterusten
Ik weet nog steeds niet voor welke club jij bent.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
Maar door van Basten ben ik nu wel een beetje pro-AZ. Heerenveen kan de ebola krijgen
quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet voor welke club jij bent.
Gewoon online aankloten . Waarom is CPU kut ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met vrienden?
Want tegen de console lijkt me echt heel kut
Die spelen té geprogrammeerd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon online aankloten . Waarom is CPU kut ?
Leer je wel het meeste van als je ermee begint. Online zijn sommigen echt kneitermoeilijk te verslaanquote:
Dat merkte ik met FIFA altijdquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leer je wel het meeste van als je ermee begint. Online zijn sommigen echt kneitermoeilijk te verslaan
Fifa had je altijd wel bepaalde patronen die onverslaanbaar waren. Nu ook weer volgens mijquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat merkte ik met FIFA altijdSommige die echt skills hadden dit dat
Komt wel weerquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al game ik niet zoveel meer. Echt geen zin in.
Wel als je tegen de CPU speelt, dan speelde je altijd dezelfde wedstrijdenquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fifa had je altijd wel bepaalde patronen die onverslaanbaar waren. Nu ook weer volgens mij
Tja zit even in een dipje. Komt wel weer.quote:
tegen CPU was meestal balletje eroverheen leggen en dan stond je alleen voor de keeper . Sowieso is fifa een kutspel gewordenquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je tegen de CPU speelt, dan speelde je altijd dezelfde wedstrijden
[..]
Tja zit even in een dipje. Komt wel weer.
Zo heb ik ook vaak gescoord online trouwensquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
tegen CPU was meestal balletje eroverheen leggen en dan stond je alleen voor de keeper . Sowieso is fifa een kutspel geworden
Sinds 06 Altijd winnen met zelfde trucjequote:Op zondag 17 augustus 2014 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heb ik ook vaak gescoord online trouwensDiepe steekball en spits vrij voor de keeper, dat ik al die kansen miste is dan wel weer jammer
En ik verdedig als een PSV'er
Ik heb nooit goed kunnen verdedigen, daarom speel ik ook altijd vol op de aanval. Eentje meer proberen te maken danquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sinds 06 Altijd winnen met zelfde trucje
Ja zelfde , heb dat nieuwe verdediger nog steeds niet door
12-1 is wel erg hoor, bij 0-4 quitte ik altijd uit frustratiequote:Op zondag 17 augustus 2014 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit goed kunnen verdedigen, daarom speel ik ook altijd vol op de aanval. Eentje meer proberen te maken danAlleen verloor ik soms zelfs met 12-1 online
![]()
Ik quit zelden, gewoon potje afmaken. Als anderen quitten vind ik dat ook bloedirritantquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
12-1 is wel erg hoor, bij 0-4 quitte ik altijd uit frustratievroeger had je slechts 2 knoppen nodig en er kwam geen muis meer doorheen
Vond zelf altijd niet zo irritant . scheelde tijd .quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik quit zelden, gewoon potje afmaken. Als anderen quitten vind ik dat ook bloedirritant![]()
Maar echt al maanden niet aangeraakt dat FIFA. Ben meer bezig met FM nu, speel jij dat?
Dus je speelt nooit spellen met de normale database?quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vond zelf altijd niet zo irritant . scheelde tijd .
Ja net nog gespeeld . 2de seizoen met Nurnberg . Maar ik speel dat nooit op de reguliere manier , download altijd databases met andere spelers. Heb nu bijvoorbeeld in mijn game allemaal spelers van de jaren 90 maar dan op hun 18de . Heb nu bijvoorbeeld spelers als Elber, Joao Pinto en Bobic in mijn team
Begin wel van elk deel maar dat verveelt al vrij snel . Als je een soort mix kan krijgen van huidige spelers en spelers van vroeger vind ik dat prachtig . Maar wat meestal het probleem is , is dat die spelers van vroeger zwaar overpowered zijn . Dat bijvoorbeeld Cruijff op zijn 18de al op 188 stond en een potentie heeft van 200 , dat is gewoon niet realistisch. Probeer ook aparte competities zoals bijvoorbeeld de Joegoslavische competitie van vroeger en de Sovjet-Unie .quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je speelt nooit spellen met de normale database?
Heb ook wel eens die dingen gezien dat je met het Ajax van Cruijff en Feyenoord van v. Hanegem kon spelen. Lijkt me best wel eens grappig, al vind ik het ook leuk om juist de onbekende talenten te scouten van nu.
Bij mij verveelt het niet als je met een kleine club uit de Jupiler League wereldtop kan wordenquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Begin wel van elk deel maar dat verveelt al vrij snel . Als je een soort mix kan krijgen van huidige spelers en spelers van vroeger vind ik dat prachtig . Maar wat meestal het probleem is , is dat die spelers van vroeger zwaar overpowered zijn . Dat bijvoorbeeld Cruijff op zijn 18de al op 188 stond en een potentie heeft van 200 , dat is gewoon niet realistisch. Probeer ook aparte competities zoals bijvoorbeeld de Joegoslavische competitie van vroeger en de Sovjet-Unie .
Is je dat al gelukt ?:P Maar ik heb nu bijvoorbeeld 50 spelers uit de 90,s transfervrij gemaakt aan het begin van hun carriere . en ze hebben realistische waarden in het begin 130 tot 150. is gewoon een leuke toevoeging. Frank de Boer zit bij PSV trouwensquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij verveelt het niet als je met een kleine club uit de Jupiler League wereldtop kan worden. Dat vind ik dan juist tof
En juist dat dat met realistische spelers is vind ik leuk
Dit jaar met Volendam geprobeerd maar gestopt met die game voordat ik de CL gewonnen had, nu zit ik bij Helmond Sport en ook nog niks gewonnenquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is je dat al gelukt ?:P Maar ik heb nu bijvoorbeeld 50 spelers uit de 90,s transfervrij gemaakt aan het begin van hun carriere . en ze hebben realistische waarden in het begin 130 tot 150. is gewoon een leuke toevoeging. Frank de Boer zit bij PSV trouwens
Maar zit je dan nog steeds in de totodivisie met Helmond ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit jaar met Volendam geprobeerd maar gestopt met die game voordat ik de CL gewonnen had, nu zit ik bij Helmond Sport en ook nog niks gewonnen
Zit een Frank de Boer dan trouwens niet dubbel in het spel, dus zowel als trainer als speler?
Nee was begonnen bij Auxerre en daar ontslagen na een wedstrijd die ik wonquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar zit je dan nog steeds in de totodivisie met Helmond ?
Nee Frank de Boer is dan vervangen door Bielsa. Guardiola zit dan ook niet meer bij Bayern maar Villas-Boas .
Dat is lullig van het spelquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee was begonnen bij Auxerre en daar ontslagen na een wedstrijd die ik won(omdat ik beloofd had om in een maand de stand goed te verbeteren, maar in die maand maar 2 competitiewedstrijden gehad dus
) Toen nog bij Walsall en Notts County gezeten in de lagere Engelse diviises. Bij beide ontslag genomen, toen nog even Afrika Cup gedaan met Ghana. 3e geworden
.
Nu 10 seizoenen bij Helmond en in 2e jaar gepromoveerd en nu heb ik 3 KNVB bekers en 1 Eredivisietitel gewonnenEn ik speel nog steeds in de Braak in de CL
![]()
Ooh dat is wel een beetje jammer dan, minder managers in de game.
Meh niet zo heel veel wonderkinderen nog, eentje volgens mij en dat is mijn reservekeeperquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is lullig van het spelHaha dat is wel tof , CL in de Braak . Nog grote talentjes in je selectie die veel waard zijn ?
Meer voorbeelden ken ik niet hoor . Zijn vooral heel veel spelers die nooit een managersfunctie hebben gehad . Nederlands elftal loopt nu wel over met gasten als Davids, Seedorf, Overmars, Kluivert (die in de oberliga speelt) en Vd Sar.
Stalker deze deernequote:Op zondag 17 augustus 2014 03:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd op vakantie deze deeerne
Geld krijg je alleen uit de CL zeker , want uit de braak valt niet veel te halen . Of je moet nog leuke sponsors hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh niet zo heel veel wonderkinderen nog, eentje volgens mij en dat is mijn reservekeeperMaar is wel makkelijk als ik meer geld heb zo
Maar dan spelen die gasten dus samen met het huidige Nederlands Elftal![]()
, ook leuk dat je met een andere database dan Joe van der Sar en Justin Kluivert heeft
Kunnen ze samenspelen met pa.
Krijg zo'n 10 miljoen aan sponsoring ja, maar uit CL ook niet veel. Gelukkig over 2 seizoenen nieuw stadionnetje in Helmondquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geld krijg je alleen uit de CL zeker , want uit de braak valt niet veel te halen . Of je moet nog leuke sponsors hebben.
Ja . Dus die voorhoede is Robben, Kluivert en RVP en achterin Stam en de BoerAl spant Brazilie de kroon want die hebben naast Neymar , Rivaldo, Ronaldo , Bebeto, Leonardo , Aldair, Roberto Carlos , Emerson en Romario
Hoeveel man gaan er zo in dat nieuwe stadion ? met 10 mil kan je niet veel uitrichten op de transfermarkt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg zo'n 10 miljoen aan sponsoring ja, maar uit CL ook niet veel. Gelukkig over 2 seizoenen nieuw stadionnetje in Helmond![]()
Whahaha, lijkt me best wel tof om met nationale teams te spelen met de beste spelers die daar vandaan kwamen. Man wat een heerlijk Nederlands Elftal kan je dan maken
10:52.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik daar echt geen zin in heb nu![]()
Hoelaat is het nu in Japan Etsu ?
22.000 man in dat stadion, waar de Braak nu 7000 stoeltjes telt. Werd vorig jaar kampioen van de Eredivisie terwijl alleen Go Ahead een kleiner stadion hadquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoeveel man gaan er zo in dat nieuwe stadion ? met 10 mil kan je niet veel uitrichten op de transfermarkt.
Bijna alle landen zijn goed voorzien , zelfs Zweden met Zlatan en Henrik Larsson
Ga je daar weer met Pokéballen gooien?quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
10:52.
Zometeen naar Yokohama, even iets anders dan Tokio.
Niet nodig. Ik heb al Paxcon en Johannes in mijn Pokeball, twee zeldzame Pokémons.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
22.000 man in dat stadion, waar de Braak nu 7000 stoeltjes telt. Werd vorig jaar kampioen van de Eredivisie terwijl alleen Go Ahead een kleiner stadion had. En ik heb nog wel wat geld, mede door verkopen, maar ik huur ook nog veel
Ja daarom, kan je toch een heerlijk WK spelenOok met Duitsland trouwens als dat gefixt is
[..]
Ga je daar weer met Pokéballen gooien?
Die zijn het meest legendarisch in de Groningen League ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb al Paxcon en Johannes in mijn Pokeball, twee zeldzame Pokémons.
22.000 is wel groot voor Helmond , Waar eindigen Ajax, PSV en Feyenoord meestal in je game ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
22.000 man in dat stadion, waar de Braak nu 7000 stoeltjes telt. Werd vorig jaar kampioen van de Eredivisie terwijl alleen Go Ahead een kleiner stadion had. En ik heb nog wel wat geld, mede door verkopen, maar ik huur ook nog veel
Ja daarom, kan je toch een heerlijk WK spelenOok met Duitsland trouwens als dat gefixt is
[..]
Ga je daar weer met Pokéballen gooien?
Hoezo groot? Voor kampioenskandidaat niet, Ajax, PSV en Feyenoord hebben allemaal stadions van rond de 60.000 manquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
22.000 is wel groot voor Helmond , Waar eindigen Ajax, PSV en Feyenoord meestal in je game ?
Duitsland heeft bij mij die kutgeneratie met klootzakken als Jeremies, Thon , Effenberg , Linke , Bierhoff , Kahn en ..............Jancker
Voor een miniclub als Helmond he . Ja die tijden doen me ook ergens aan denken ... dus dan worden ze nu kampioenquote:Op zondag 17 augustus 2014 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo groot? Voor kampioenskandidaat niet, Ajax, PSV en Feyenoord hebben allemaal stadions van rond de 60.000 man![]()
Ajax, Feyenoord en PSV strijden wel gewoon altijd mee om de titel. PSV en Feyenoord de laatste jaren het meest en spelen ook elk jaar CL (toch 3 CL plaatsen) Ajax is ingame al 7 seizoenen geen kampioen geworden (op de rand van de 4e ster, doet me ergens aan denken)
Heb je geen Duitsland met Mattheus en Völler enzo? Man wat een teringlijers zijn dat
Zit in 2031 dus Frankie is allang al wegquote:Op zondag 17 augustus 2014 04:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor een miniclub als Helmond he . Ja die tijden doen me ook ergens aan denken ... dus dan worden ze nu kampioenF de Boer zeker al weg daar ?
Nee die heeft die niet gemaakt . Wel Klinsmann nog en die Thon.
Als je bij steam die fm workshop induikt moet je zoeken op Walton1981 ofzoiets , dan zie je al die spelers die die gemaakt heeft
Nick Coster is in real-life een eckte pauperquote:Op zondag 17 augustus 2014 04:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit in 2031 dus Frankie is allang al weg. Nu zit ene Nick Coster van Volendam daar al jaren als coach
Met Emanuelson als assistent
![]()
Jammer, leek me wel grappig met die typische moffen.
Maar ik ga nu slapen want Ajax speelt alweer om 12.30Weltrusten
Morgen maatquote:
Was je tcquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Morgen maat
Gister nog een paar kneiters van hits op TC voor je gedraaid.
Eventjes.quote:
Jammer dat ik die topshow gemist hebquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eventjes.
Even paar hits van de stoopjes van de plaat gehaald.
Zo meteen ook Southampton kijken?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer dat ik die topshow gemist heb
Hoe laat?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo meteen ook Southampton kijken?
Is dat eerlijk?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
voor 50 euro kan jij ook naar decibel
Ja hij's eerlijk hoor.quote:
Te weinig punten , dan moar de wiek erbie trekknquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja hij's eerlijk hoor.
Straks een uitkerinkje gaan regelen en dan hopen op een mooi huurhuisje.
http://www.opgelichtopint(...)l?num=1287642384/255quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Te weinig punten , dan moar de wiek erbie trekkn
Komen zo met 4 sterk om die goederen voan zolder te hoalenquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.opgelichtopint(...)l?num=1287642384/255!!
hij leert 't nooit
Ik typ altijd aids.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat typ je aids. Maar ja hier is alles goed
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komen zo met 4 sterk om die goederen voan zolder te hoalen
ja 56 keerquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zegge , de gevangenis is het minste wat er is
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor dat rotmokkel hedde die wel 10 jaar over
2009 dacht ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uit welk jaar is die pic van deze eerlijke stumper?
Eerst moest die nog 4 jaar punten sparen maar die kleine was er al natuurlijkquote:
die twee zijn uit elkaarquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst moest die nog 4 jaar punten sparen maar die kleine was er al natuurlijk
Zou die chick wel raken .quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:04 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
de trein naar westerbork staat al klaar powerloungen...
elke 3 maanden een andere borkquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou die chick wel raken .
Nee in westerbork krijg ik de kriebelziekte
wtfquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:09 schreef Tchock het volgende:
Dit doelpunt net, genieten.
[ afbeelding ]
Dat dit kanquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:09 schreef Tchock het volgende:
Dit doelpunt net, genieten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:04 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
de trein naar westerbork staat al klaar powerloungen...
kuchquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmhm, dit zou in de premier league echt nooit gebeuren
+450quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat gezeik op het niveau van de Eredivisie zeg.
We zien het in Europaquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat gezeik op het niveau van de Eredivisie zeg.
Oranje derde op het WK. Spanje weggespeeld en Brazilië voetballes gegeven. Op de aanval na speelt bijna dat hele team in de Eredivisie. Wat lul je dan? Je kunt hooguit zeggen dat het talent in de Eredivisie verspreid is over veel meer clubs dan in de meeste landen.quote:
Zonder die aanval waren ze waarschijnlijk niet eens de poulefase doorgekomen. En je ziet het ook aan de transfers ,vroeger gingen ze als versterking naar de Europese top, nu naar subtop en dan moeten ze nog maar zien of het wat toevoegtquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oranje derde op het WK. Spanje weggespeeld en Brazilië voetballes gegeven. Op de aanval na speelt bijna dat hele team in de Eredivisie. Wat lul je dan? Je kunt hooguit zeggen dat het talent in de Eredivisie verspreid is over veel meer clubs dan in de meeste landen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zonder die aanval waren ze waarschijnlijk niet eens de poulefase doorgekomen. En je ziet het ook aan de transfers ,vroeger gingen ze als versterking naar de Europese top, nu naar subtop en dan moeten ze nog maar zien of het wat toevoegt
Duitsland had ook topaanvallers op de bank , wij hadden daar geen spelers die het niveau van Robben en Persie naderden . Dat is wel degelijk een teken hoor . We krijgen ook steeds minder plaatsen voor de Europese toernooien. Welke spelers dan op Rvp en Robben na ? En welke transfers ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]Zonder aanval was Duitsland ook geen wereldkampioen geworden. Wat is dat nou voor kulargument? En dat spelers niet meer naar de Europese top gaan is nog steeds geen teken dat de Eredivisie achteruit gaat.
Niet echt verrassendquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Pelle kan het niveau trouwens niet aan.
Koeman dacht zeker dat de PL hetzelfde was als de eredivisiequote:Op zondag 17 augustus 2014 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd gezegd ja. Word weer een duur grapje.
Jij hebt het omgekeerde. Zeuren op de Eredivisie en dan zaadpotten in de Premier League niets over zeggen. Gisteren West Ham - Spurs gekeken, wat een ongelofelijk slechte wedstrijd. En daar wordt dan niets over gezegd, terwijl als Ajax een keer mist bij 1-2 voor het meteen een slechte competitie is.quote:
Na één wedstrijd al?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Pelle kan het niveau trouwens niet aan.
Was nog altijd beter dan de meeste bocht die ik in de eredivisie weer heb gezien deze rondequote:Op zondag 17 augustus 2014 17:09 schreef Tchock het volgende:
Gisteren West Ham - Spurs gekeken, wat een ongelofelijk slechte wedstrijd
Sommige wedstrijden moet je ook alleen maar in samenvatting zien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was nog altijd beter dan de meeste bocht die ik in de eredivisie weer heb gezien deze ronde
Nu moet ie elke week spelen tegen verdedigers die daadwerkelijk een duel in gaan en hij niet meer de ballen alleen hoeft in te knikken zoals ie bij feyenoord vaak kon.quote:
Je lult echt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was nog altijd beter dan de meeste bocht die ik in de eredivisie weer heb gezien deze ronde
Ik ga deze discussie verder ook niet meer aan. Iedereen moet kijken wat ie het leukst vind, als jij je meer vermaakt met slechte spannende wedstrijden, mooi toch.quote:
tadic was goed hequote:Op zondag 17 augustus 2014 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pelle gewoon volgende week hattrick dit dat
Ja, dat ben ik helemaal met je eens. Het punt is alleen dat bepaalde types bij elke kans die ze krijgen moeten verkondigen hoe triest het wel niet is en zelfs speciaal naar livetopics komen om over het niveau te klagen van een competitie die ze helemaal niet leuk vindenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie verder ook niet meer aan. Iedereen moet kijken wat ie het leukst vind, als jij je meer vermaakt met slechte spannende wedstrijden, mooi toch.
Wat een aids.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
American Football, Basketbal, Ijshockey
Ben jij zo'n type dat dat echt volgt om vier uur 's nachts met het tijdsverschil?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Basketbal is wel geinig , duurt helaas nog een paar maanden voor het echte werk begintquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NFL begint bijna weerquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, maar wel gamepass heeftquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben jij zo'n type dat dat echt volgt om vier uur 's nachts met het tijdsverschil?
Pec-Ajaxquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sporten waar de hele tijd gescoord wordt
IJshockeyquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat wil wel als je zover als moord wil gaan xDquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En vervolgens best defensive player of the year worden.
Bwhehe.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:15 schreef Fera het volgende:
Ongelooflijk. Elke kleur waarin mijn gewenste bank beschikbaar is kan online besteld worden, behalve de kleur die ik wil. Daarvoor moet ik per se naar een vestiging.Wat is deze shit.
Het is niet eens een gekke kleur of zo. Gewoon donkerbruin.quote:
Misschien wil iedereen mquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is niet eens een gekke kleur of zo. Gewoon donkerbruin.
Hij is niet uit voorraad, maar die leveren ze gewoon niet online.quote:
Ja, misschien wil iedereen 'm en moeten ze dan te veel rijden. Maar geen idee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is niet uit voorraad, maar die leveren ze gewoon niet online.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, misschien wil iedereen 'm en moeten ze dan te veel rijden. Maar geen idee.
Ziet er wel chill uitquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit te klappen tot slaapbank.
Ik heb er op gezeten. Best wel comfortabel. En erg makkelijk om er een slaapbank van te maken. Wel handig als mensen blijven logeren of zo.quote:
Volgens mij kan je daar al prima op slapen zonder het uit te klappenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er op gezeten. Best wel comfortabel. En erg makkelijk om er een slaapbank van te maken. Wel handig als mensen blijven logeren of zo.
Chill.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit te klappen tot slaapbank.
Oh okiquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja jammer, je bent net te laat. Volgende keer beter
Wellicht wel, maar het is altijd handig. Je kan hem ook openklappen en er spullen in opbergen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar al prima op slapen zonder het uit te klappen
Dat wordt eigenlijk Bogie's troon. Als Hep vervelend is gaat hij het balkon op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chill.
Daar kan heppie op liggen als hij vervelend is
Zoals Happy jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar het is altijd handig. Je kan hem ook openklappen en er spullen in opbergen.
Nee, ik neem ook spullen mee en koop ook via marktplaats. De bank zou ik eerst ook tweedehands kopen, maar we waren gisteren in de IKEA en mijn moeder werd helemaal enthousiast van deze bank.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:34 schreef Crack_ het volgende:
Wow, dat ding is nog duur ook![]()
. Ga je alles nieuw kopen?
En ze wordt niet enthousiast van deze bank maar dan tweedehands?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik neem ook spullen mee en koop ook via marktplaats. De bank zou ik eerst ook tweedehands kopen, maar we waren gisteren in de IKEA en mijn moeder werd helemaal enthousiast van deze bank.
Dit is een heel nieuw model, ik denk niet dat ze er al tweedehands zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ze wordt niet enthousiast van deze bank maar dan tweedehands?
Ahhhhhhh soooquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is een heel nieuw model, ik denk niet dat ze er al tweedehands zijn.
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is een heel nieuw model, ik denk niet dat ze er al tweedehands zijn.
En geen één is donker bruin.. de kleur die ze wil hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0
Inclusief eentje van 5 jaar oud.
Net gekeken, allemaal de verkeerde kleur.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0
Inclusief eentje van 5 jaar oud.
Dat is wel een goed argument maar dat is iets heel anders dan "nieuw model is er niet tweedehands".quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En geen één is donker bruin.. de kleur die ze wil hebben.
Terechtquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wordt eigenlijk Bogie's troon. Als Hep vervelend is gaat hij het balkon op.
De kleur donker bruin is nieuwquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel een goed argument maar dat is iets heel anders dan "nieuw model is er niet tweedehands".
Er stond bij het product dat het ''nieuw'' was. Wellicht is het huidige assortiment aan kleuren wel nieuw.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel een goed argument maar dat is iets heel anders dan "nieuw model is er niet tweedehands".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |