SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Maar de verhalen over jouw oma zijn stuk voor stuk tof. Ik zou bijna net als GGMM om pics vragen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb serieus al 2 maal geld gekregen van mijn oma nadat ze een stapfoto had geliked
''voor de volgende biertjes jongen'' of iets in die trant
oma's op facebook
Is het al in je opgekomen dat ik mogelijk hard2get speel. Een korte flirt in de hoop daarna een vervolgstap te ontvangen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
een porretje kon er nog wel van af, maar een vriendenverzoek heb ik helaas nooit mogen ontvangen
ik vraag mij nog regelmatig af waar ik wat fout heb gedaan
Nee joh. Onoverzichtelijke bendequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:24 schreef Amoeba het volgende:
Eigenlijk zouden die topics gewoon door moeten lopen
Mijn oma is dan oprecht wel tof eigenlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar de verhalen over jouw oma zijn stuk voor stuk tof. Ik zou bijna net als GGMM om pics vragen.
[..]
Is het al in je opgekomen dat ik mogelijk hard2get speel. Een korte flirt in de hoop daarna een vervolgstap te ontvangen?
Nu moet ik wel een ps4 halen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:25 schreef wietparkiet het volgende:
Dat No Man's Sky ziet er wel tof uit verder Typisch
Ik had vroegah ook zo'n bazenoma die altijd verhalen vertelde over de oorlog.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn oma is dan oprecht wel tof eigenlijk.
Ja, maar daar val ik niet voor. Je bent geen lekker wijf dus dan is hard2get iets teveel van het goede om aan mee te doen.
Wow. Zoveel hokjesdenken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn oma is dan oprecht wel tof eigenlijk.
Ja, maar daar val ik niet voor. Je bent geen lekker wijf dus dan is hard2get iets teveel van het goede om aan mee te doen.
Destiny jonguh.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wacht daar nog eventjes mee
nog niet echt spellen die ik echt wil spelen voor die console
Slaap wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Zoveel hokjesdenken.
Dit moet ik even verwerken. Welterusten vrienden.
Hokjes? Je bent toch geen lekker wijf of wel?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Zoveel hokjesdenken.
Dit moet ik even verwerken. Welterusten vrienden.
PS3quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Destiny jonguh.
Maar weet ook niet of ik er dit jaar al één ga halen, kan mijn moneys goed gebruiken en als ik dat ding heb staan blijft het niet bij één game.
360 hier. Maatjes hebben al een One gehaald, maar Microsoft heeft tot nu toe elk groot (pers)evenement minder laten zien dan Sony.quote:
Heb even die beta gespeeld op de ps3 maar vond dat niet echt een spel wat ik zou kopen denk ik. denk dat ik de nieuwe far-cry wel ga halen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Destiny jonguh.
Maar weet ook niet of ik er dit jaar al één ga halen, kan mijn moneys goed gebruiken en als ik dat ding heb staan blijft het niet bij één game.
Destiny is de enige game dit jaar die ik wil spelen die ik niet op mijn pc kan spelen geloof ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb even die beta gespeeld op de ps3 maar vond dat niet echt een spel wat ik zou kopen denk ik. denk dat ik de nieuwe far-cry wel ga halen.
Nieuwe tomb raider word vooralsnog xbone only hequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
360 hier. Maatjes hebben al een One gehaald, maar Microsoft heeft tot nu toe elk groot (pers)evenement minder laten zien dan Sony.
The struggle is real.
Tomb Raider, Uncharted e.d. doen mij echt helemaal niks. Maar klopt, Microsoft is gewoon met een zakgeld gekomen en de ontwikkelaars van Tomb Raider hadden zoiets van ja we gaan het toch niet winnen van Uncharted op de PS4.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nieuwe tomb raider word vooralsnog xbone only he
Wel zonde dat je nu langer moet wachten op een PS4 release van die game.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tomb Raider, Uncharted e.d. doen mij echt helemaal niks. Maar klopt, Microsoft is gewoon met een zakgeld gekomen en de ontwikkelaars van Tomb Raider hadden zoiets van ja we gaan het toch niet winnen van Uncharted op de PS4.
Prima voor beide partijen. Sony mist dat ook niet echt trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |