Jij hebt het omgekeerde. Zeuren op de Eredivisie en dan zaadpotten in de Premier League niets over zeggen. Gisteren West Ham - Spurs gekeken, wat een ongelofelijk slechte wedstrijd. En daar wordt dan niets over gezegd, terwijl als Ajax een keer mist bij 1-2 voor het meteen een slechte competitie is.quote:
Na één wedstrijd al?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Pelle kan het niveau trouwens niet aan.
Was nog altijd beter dan de meeste bocht die ik in de eredivisie weer heb gezien deze rondequote:Op zondag 17 augustus 2014 17:09 schreef Tchock het volgende:
Gisteren West Ham - Spurs gekeken, wat een ongelofelijk slechte wedstrijd
Sommige wedstrijden moet je ook alleen maar in samenvatting zien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was nog altijd beter dan de meeste bocht die ik in de eredivisie weer heb gezien deze ronde
Nu moet ie elke week spelen tegen verdedigers die daadwerkelijk een duel in gaan en hij niet meer de ballen alleen hoeft in te knikken zoals ie bij feyenoord vaak kon.quote:
Je lult echt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was nog altijd beter dan de meeste bocht die ik in de eredivisie weer heb gezien deze ronde
Ik ga deze discussie verder ook niet meer aan. Iedereen moet kijken wat ie het leukst vind, als jij je meer vermaakt met slechte spannende wedstrijden, mooi toch.quote:
tadic was goed hequote:Op zondag 17 augustus 2014 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pelle gewoon volgende week hattrick dit dat
Ja, dat ben ik helemaal met je eens. Het punt is alleen dat bepaalde types bij elke kans die ze krijgen moeten verkondigen hoe triest het wel niet is en zelfs speciaal naar livetopics komen om over het niveau te klagen van een competitie die ze helemaal niet leuk vindenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie verder ook niet meer aan. Iedereen moet kijken wat ie het leukst vind, als jij je meer vermaakt met slechte spannende wedstrijden, mooi toch.
Wat een aids.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
American Football, Basketbal, Ijshockey
Ben jij zo'n type dat dat echt volgt om vier uur 's nachts met het tijdsverschil?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Basketbal is wel geinig , duurt helaas nog een paar maanden voor het echte werk begintquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NFL begint bijna weerquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, maar wel gamepass heeftquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben jij zo'n type dat dat echt volgt om vier uur 's nachts met het tijdsverschil?
Pec-Ajaxquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sporten waar de hele tijd gescoord wordt
IJshockeyquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |