Ziet er wel chill uitquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit te klappen tot slaapbank.
Ik heb er op gezeten. Best wel comfortabel. En erg makkelijk om er een slaapbank van te maken. Wel handig als mensen blijven logeren of zo.quote:
Volgens mij kan je daar al prima op slapen zonder het uit te klappenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er op gezeten. Best wel comfortabel. En erg makkelijk om er een slaapbank van te maken. Wel handig als mensen blijven logeren of zo.
Chill.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit te klappen tot slaapbank.
Oh okiquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja jammer, je bent net te laat. Volgende keer beter
Wellicht wel, maar het is altijd handig. Je kan hem ook openklappen en er spullen in opbergen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar al prima op slapen zonder het uit te klappen
Dat wordt eigenlijk Bogie's troon. Als Hep vervelend is gaat hij het balkon op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chill.
Daar kan heppie op liggen als hij vervelend is
Zoals Happy jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar het is altijd handig. Je kan hem ook openklappen en er spullen in opbergen.
Nee, ik neem ook spullen mee en koop ook via marktplaats. De bank zou ik eerst ook tweedehands kopen, maar we waren gisteren in de IKEA en mijn moeder werd helemaal enthousiast van deze bank.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:34 schreef Crack_ het volgende:
Wow, dat ding is nog duur ook![]()
. Ga je alles nieuw kopen?
En ze wordt niet enthousiast van deze bank maar dan tweedehands?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik neem ook spullen mee en koop ook via marktplaats. De bank zou ik eerst ook tweedehands kopen, maar we waren gisteren in de IKEA en mijn moeder werd helemaal enthousiast van deze bank.
Dit is een heel nieuw model, ik denk niet dat ze er al tweedehands zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ze wordt niet enthousiast van deze bank maar dan tweedehands?
Ahhhhhhh soooquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is een heel nieuw model, ik denk niet dat ze er al tweedehands zijn.
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is een heel nieuw model, ik denk niet dat ze er al tweedehands zijn.
En geen één is donker bruin.. de kleur die ze wil hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0
Inclusief eentje van 5 jaar oud.
Net gekeken, allemaal de verkeerde kleur.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0
Inclusief eentje van 5 jaar oud.
Dat is wel een goed argument maar dat is iets heel anders dan "nieuw model is er niet tweedehands".quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En geen één is donker bruin.. de kleur die ze wil hebben.
Terechtquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wordt eigenlijk Bogie's troon. Als Hep vervelend is gaat hij het balkon op.
De kleur donker bruin is nieuwquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel een goed argument maar dat is iets heel anders dan "nieuw model is er niet tweedehands".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |