wtfquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:09 schreef Tchock het volgende:
Dit doelpunt net, genieten.
[ afbeelding ]
Dat dit kanquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:09 schreef Tchock het volgende:
Dit doelpunt net, genieten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:04 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
de trein naar westerbork staat al klaar powerloungen...
kuchquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmhm, dit zou in de premier league echt nooit gebeuren
+450quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat gezeik op het niveau van de Eredivisie zeg.
We zien het in Europaquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat gezeik op het niveau van de Eredivisie zeg.
Oranje derde op het WK. Spanje weggespeeld en Brazilië voetballes gegeven. Op de aanval na speelt bijna dat hele team in de Eredivisie. Wat lul je dan? Je kunt hooguit zeggen dat het talent in de Eredivisie verspreid is over veel meer clubs dan in de meeste landen.quote:
Zonder die aanval waren ze waarschijnlijk niet eens de poulefase doorgekomen. En je ziet het ook aan de transfers ,vroeger gingen ze als versterking naar de Europese top, nu naar subtop en dan moeten ze nog maar zien of het wat toevoegtquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oranje derde op het WK. Spanje weggespeeld en Brazilië voetballes gegeven. Op de aanval na speelt bijna dat hele team in de Eredivisie. Wat lul je dan? Je kunt hooguit zeggen dat het talent in de Eredivisie verspreid is over veel meer clubs dan in de meeste landen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zonder die aanval waren ze waarschijnlijk niet eens de poulefase doorgekomen. En je ziet het ook aan de transfers ,vroeger gingen ze als versterking naar de Europese top, nu naar subtop en dan moeten ze nog maar zien of het wat toevoegt
Duitsland had ook topaanvallers op de bank , wij hadden daar geen spelers die het niveau van Robben en Persie naderden . Dat is wel degelijk een teken hoor . We krijgen ook steeds minder plaatsen voor de Europese toernooien. Welke spelers dan op Rvp en Robben na ? En welke transfers ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]Zonder aanval was Duitsland ook geen wereldkampioen geworden. Wat is dat nou voor kulargument? En dat spelers niet meer naar de Europese top gaan is nog steeds geen teken dat de Eredivisie achteruit gaat.
Niet echt verrassendquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Pelle kan het niveau trouwens niet aan.
Koeman dacht zeker dat de PL hetzelfde was als de eredivisiequote:Op zondag 17 augustus 2014 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd gezegd ja. Word weer een duur grapje.
Jij hebt het omgekeerde. Zeuren op de Eredivisie en dan zaadpotten in de Premier League niets over zeggen. Gisteren West Ham - Spurs gekeken, wat een ongelofelijk slechte wedstrijd. En daar wordt dan niets over gezegd, terwijl als Ajax een keer mist bij 1-2 voor het meteen een slechte competitie is.quote:
Na één wedstrijd al?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Pelle kan het niveau trouwens niet aan.
Was nog altijd beter dan de meeste bocht die ik in de eredivisie weer heb gezien deze rondequote:Op zondag 17 augustus 2014 17:09 schreef Tchock het volgende:
Gisteren West Ham - Spurs gekeken, wat een ongelofelijk slechte wedstrijd
Sommige wedstrijden moet je ook alleen maar in samenvatting zien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was nog altijd beter dan de meeste bocht die ik in de eredivisie weer heb gezien deze ronde
Nu moet ie elke week spelen tegen verdedigers die daadwerkelijk een duel in gaan en hij niet meer de ballen alleen hoeft in te knikken zoals ie bij feyenoord vaak kon.quote:
Je lult echt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was nog altijd beter dan de meeste bocht die ik in de eredivisie weer heb gezien deze ronde
Ik ga deze discussie verder ook niet meer aan. Iedereen moet kijken wat ie het leukst vind, als jij je meer vermaakt met slechte spannende wedstrijden, mooi toch.quote:
tadic was goed hequote:Op zondag 17 augustus 2014 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pelle gewoon volgende week hattrick dit dat
Ja, dat ben ik helemaal met je eens. Het punt is alleen dat bepaalde types bij elke kans die ze krijgen moeten verkondigen hoe triest het wel niet is en zelfs speciaal naar livetopics komen om over het niveau te klagen van een competitie die ze helemaal niet leuk vindenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie verder ook niet meer aan. Iedereen moet kijken wat ie het leukst vind, als jij je meer vermaakt met slechte spannende wedstrijden, mooi toch.
Wat een aids.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
American Football, Basketbal, Ijshockey
Ben jij zo'n type dat dat echt volgt om vier uur 's nachts met het tijdsverschil?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Basketbal is wel geinig , duurt helaas nog een paar maanden voor het echte werk begintquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NFL begint bijna weerquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, maar wel gamepass heeftquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben jij zo'n type dat dat echt volgt om vier uur 's nachts met het tijdsverschil?
Pec-Ajaxquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sporten waar de hele tijd gescoord wordt
IJshockeyquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat wil wel als je zover als moord wil gaan xDquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En vervolgens best defensive player of the year worden.
Bwhehe.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:15 schreef Fera het volgende:
Ongelooflijk. Elke kleur waarin mijn gewenste bank beschikbaar is kan online besteld worden, behalve de kleur die ik wil. Daarvoor moet ik per se naar een vestiging.Wat is deze shit.
Het is niet eens een gekke kleur of zo. Gewoon donkerbruin.quote:
Misschien wil iedereen mquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is niet eens een gekke kleur of zo. Gewoon donkerbruin.
Hij is niet uit voorraad, maar die leveren ze gewoon niet online.quote:
Ja, misschien wil iedereen 'm en moeten ze dan te veel rijden. Maar geen idee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is niet uit voorraad, maar die leveren ze gewoon niet online.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, misschien wil iedereen 'm en moeten ze dan te veel rijden. Maar geen idee.
Ziet er wel chill uitquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit te klappen tot slaapbank.
Ik heb er op gezeten. Best wel comfortabel. En erg makkelijk om er een slaapbank van te maken. Wel handig als mensen blijven logeren of zo.quote:
Volgens mij kan je daar al prima op slapen zonder het uit te klappenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er op gezeten. Best wel comfortabel. En erg makkelijk om er een slaapbank van te maken. Wel handig als mensen blijven logeren of zo.
Chill.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit te klappen tot slaapbank.
Oh okiquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja jammer, je bent net te laat. Volgende keer beter
Wellicht wel, maar het is altijd handig. Je kan hem ook openklappen en er spullen in opbergen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar al prima op slapen zonder het uit te klappen
Dat wordt eigenlijk Bogie's troon. Als Hep vervelend is gaat hij het balkon op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chill.
Daar kan heppie op liggen als hij vervelend is
Zoals Happy jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar het is altijd handig. Je kan hem ook openklappen en er spullen in opbergen.
Nee, ik neem ook spullen mee en koop ook via marktplaats. De bank zou ik eerst ook tweedehands kopen, maar we waren gisteren in de IKEA en mijn moeder werd helemaal enthousiast van deze bank.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:34 schreef Crack_ het volgende:
Wow, dat ding is nog duur ook![]()
. Ga je alles nieuw kopen?
En ze wordt niet enthousiast van deze bank maar dan tweedehands?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik neem ook spullen mee en koop ook via marktplaats. De bank zou ik eerst ook tweedehands kopen, maar we waren gisteren in de IKEA en mijn moeder werd helemaal enthousiast van deze bank.
Dit is een heel nieuw model, ik denk niet dat ze er al tweedehands zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ze wordt niet enthousiast van deze bank maar dan tweedehands?
Ahhhhhhh soooquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is een heel nieuw model, ik denk niet dat ze er al tweedehands zijn.
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is een heel nieuw model, ik denk niet dat ze er al tweedehands zijn.
En geen één is donker bruin.. de kleur die ze wil hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0
Inclusief eentje van 5 jaar oud.
Net gekeken, allemaal de verkeerde kleur.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0
Inclusief eentje van 5 jaar oud.
Dat is wel een goed argument maar dat is iets heel anders dan "nieuw model is er niet tweedehands".quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En geen één is donker bruin.. de kleur die ze wil hebben.
Terechtquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wordt eigenlijk Bogie's troon. Als Hep vervelend is gaat hij het balkon op.
De kleur donker bruin is nieuwquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel een goed argument maar dat is iets heel anders dan "nieuw model is er niet tweedehands".
Er stond bij het product dat het ''nieuw'' was. Wellicht is het huidige assortiment aan kleuren wel nieuw.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel een goed argument maar dat is iets heel anders dan "nieuw model is er niet tweedehands".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |