Begin wel van elk deel maar dat verveelt al vrij snel . Als je een soort mix kan krijgen van huidige spelers en spelers van vroeger vind ik dat prachtig . Maar wat meestal het probleem is , is dat die spelers van vroeger zwaar overpowered zijn . Dat bijvoorbeeld Cruijff op zijn 18de al op 188 stond en een potentie heeft van 200 , dat is gewoon niet realistisch. Probeer ook aparte competities zoals bijvoorbeeld de Joegoslavische competitie van vroeger en de Sovjet-Unie .quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je speelt nooit spellen met de normale database?
Heb ook wel eens die dingen gezien dat je met het Ajax van Cruijff en Feyenoord van v. Hanegem kon spelen. Lijkt me best wel eens grappig, al vind ik het ook leuk om juist de onbekende talenten te scouten van nu.
Bij mij verveelt het niet als je met een kleine club uit de Jupiler League wereldtop kan wordenquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Begin wel van elk deel maar dat verveelt al vrij snel . Als je een soort mix kan krijgen van huidige spelers en spelers van vroeger vind ik dat prachtig . Maar wat meestal het probleem is , is dat die spelers van vroeger zwaar overpowered zijn . Dat bijvoorbeeld Cruijff op zijn 18de al op 188 stond en een potentie heeft van 200 , dat is gewoon niet realistisch. Probeer ook aparte competities zoals bijvoorbeeld de Joegoslavische competitie van vroeger en de Sovjet-Unie .
Is je dat al gelukt ?:P Maar ik heb nu bijvoorbeeld 50 spelers uit de 90,s transfervrij gemaakt aan het begin van hun carriere . en ze hebben realistische waarden in het begin 130 tot 150. is gewoon een leuke toevoeging. Frank de Boer zit bij PSV trouwensquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij verveelt het niet als je met een kleine club uit de Jupiler League wereldtop kan worden. Dat vind ik dan juist tof
En juist dat dat met realistische spelers is vind ik leuk
Dit jaar met Volendam geprobeerd maar gestopt met die game voordat ik de CL gewonnen had, nu zit ik bij Helmond Sport en ook nog niks gewonnenquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is je dat al gelukt ?:P Maar ik heb nu bijvoorbeeld 50 spelers uit de 90,s transfervrij gemaakt aan het begin van hun carriere . en ze hebben realistische waarden in het begin 130 tot 150. is gewoon een leuke toevoeging. Frank de Boer zit bij PSV trouwens
Maar zit je dan nog steeds in de totodivisie met Helmond ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit jaar met Volendam geprobeerd maar gestopt met die game voordat ik de CL gewonnen had, nu zit ik bij Helmond Sport en ook nog niks gewonnen
Zit een Frank de Boer dan trouwens niet dubbel in het spel, dus zowel als trainer als speler?
Nee was begonnen bij Auxerre en daar ontslagen na een wedstrijd die ik wonquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar zit je dan nog steeds in de totodivisie met Helmond ?
Nee Frank de Boer is dan vervangen door Bielsa. Guardiola zit dan ook niet meer bij Bayern maar Villas-Boas .
Dat is lullig van het spelquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee was begonnen bij Auxerre en daar ontslagen na een wedstrijd die ik won(omdat ik beloofd had om in een maand de stand goed te verbeteren, maar in die maand maar 2 competitiewedstrijden gehad dus
) Toen nog bij Walsall en Notts County gezeten in de lagere Engelse diviises. Bij beide ontslag genomen, toen nog even Afrika Cup gedaan met Ghana. 3e geworden
.
Nu 10 seizoenen bij Helmond en in 2e jaar gepromoveerd en nu heb ik 3 KNVB bekers en 1 Eredivisietitel gewonnenEn ik speel nog steeds in de Braak in de CL
![]()
Ooh dat is wel een beetje jammer dan, minder managers in de game.
Meh niet zo heel veel wonderkinderen nog, eentje volgens mij en dat is mijn reservekeeperquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is lullig van het spelHaha dat is wel tof , CL in de Braak . Nog grote talentjes in je selectie die veel waard zijn ?
Meer voorbeelden ken ik niet hoor . Zijn vooral heel veel spelers die nooit een managersfunctie hebben gehad . Nederlands elftal loopt nu wel over met gasten als Davids, Seedorf, Overmars, Kluivert (die in de oberliga speelt) en Vd Sar.
Stalker deze deernequote:Op zondag 17 augustus 2014 03:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd op vakantie deze deeerne
Geld krijg je alleen uit de CL zeker , want uit de braak valt niet veel te halen . Of je moet nog leuke sponsors hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh niet zo heel veel wonderkinderen nog, eentje volgens mij en dat is mijn reservekeeperMaar is wel makkelijk als ik meer geld heb zo
Maar dan spelen die gasten dus samen met het huidige Nederlands Elftal![]()
, ook leuk dat je met een andere database dan Joe van der Sar en Justin Kluivert heeft
Kunnen ze samenspelen met pa.
Krijg zo'n 10 miljoen aan sponsoring ja, maar uit CL ook niet veel. Gelukkig over 2 seizoenen nieuw stadionnetje in Helmondquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geld krijg je alleen uit de CL zeker , want uit de braak valt niet veel te halen . Of je moet nog leuke sponsors hebben.
Ja . Dus die voorhoede is Robben, Kluivert en RVP en achterin Stam en de BoerAl spant Brazilie de kroon want die hebben naast Neymar , Rivaldo, Ronaldo , Bebeto, Leonardo , Aldair, Roberto Carlos , Emerson en Romario
Hoeveel man gaan er zo in dat nieuwe stadion ? met 10 mil kan je niet veel uitrichten op de transfermarkt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg zo'n 10 miljoen aan sponsoring ja, maar uit CL ook niet veel. Gelukkig over 2 seizoenen nieuw stadionnetje in Helmond![]()
Whahaha, lijkt me best wel tof om met nationale teams te spelen met de beste spelers die daar vandaan kwamen. Man wat een heerlijk Nederlands Elftal kan je dan maken
10:52.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik daar echt geen zin in heb nu![]()
Hoelaat is het nu in Japan Etsu ?
22.000 man in dat stadion, waar de Braak nu 7000 stoeltjes telt. Werd vorig jaar kampioen van de Eredivisie terwijl alleen Go Ahead een kleiner stadion hadquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoeveel man gaan er zo in dat nieuwe stadion ? met 10 mil kan je niet veel uitrichten op de transfermarkt.
Bijna alle landen zijn goed voorzien , zelfs Zweden met Zlatan en Henrik Larsson
Ga je daar weer met Pokéballen gooien?quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
10:52.
Zometeen naar Yokohama, even iets anders dan Tokio.
Niet nodig. Ik heb al Paxcon en Johannes in mijn Pokeball, twee zeldzame Pokémons.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
22.000 man in dat stadion, waar de Braak nu 7000 stoeltjes telt. Werd vorig jaar kampioen van de Eredivisie terwijl alleen Go Ahead een kleiner stadion had. En ik heb nog wel wat geld, mede door verkopen, maar ik huur ook nog veel
Ja daarom, kan je toch een heerlijk WK spelenOok met Duitsland trouwens als dat gefixt is
[..]
Ga je daar weer met Pokéballen gooien?
Die zijn het meest legendarisch in de Groningen League ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb al Paxcon en Johannes in mijn Pokeball, twee zeldzame Pokémons.
22.000 is wel groot voor Helmond , Waar eindigen Ajax, PSV en Feyenoord meestal in je game ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
22.000 man in dat stadion, waar de Braak nu 7000 stoeltjes telt. Werd vorig jaar kampioen van de Eredivisie terwijl alleen Go Ahead een kleiner stadion had. En ik heb nog wel wat geld, mede door verkopen, maar ik huur ook nog veel
Ja daarom, kan je toch een heerlijk WK spelenOok met Duitsland trouwens als dat gefixt is
[..]
Ga je daar weer met Pokéballen gooien?
Hoezo groot? Voor kampioenskandidaat niet, Ajax, PSV en Feyenoord hebben allemaal stadions van rond de 60.000 manquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
22.000 is wel groot voor Helmond , Waar eindigen Ajax, PSV en Feyenoord meestal in je game ?
Duitsland heeft bij mij die kutgeneratie met klootzakken als Jeremies, Thon , Effenberg , Linke , Bierhoff , Kahn en ..............Jancker
Voor een miniclub als Helmond he . Ja die tijden doen me ook ergens aan denken ... dus dan worden ze nu kampioenquote:Op zondag 17 augustus 2014 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo groot? Voor kampioenskandidaat niet, Ajax, PSV en Feyenoord hebben allemaal stadions van rond de 60.000 man![]()
Ajax, Feyenoord en PSV strijden wel gewoon altijd mee om de titel. PSV en Feyenoord de laatste jaren het meest en spelen ook elk jaar CL (toch 3 CL plaatsen) Ajax is ingame al 7 seizoenen geen kampioen geworden (op de rand van de 4e ster, doet me ergens aan denken)
Heb je geen Duitsland met Mattheus en Völler enzo? Man wat een teringlijers zijn dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |