Wordt toch niets johquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:39 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga slapen. Anders mis ik AZ. Dag JR. Welterusten
Ik weet nog steeds niet voor welke club jij bent.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
Maar door van Basten ben ik nu wel een beetje pro-AZ. Heerenveen kan de ebola krijgen
quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet voor welke club jij bent.
Gewoon online aankloten . Waarom is CPU kut ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met vrienden?
Want tegen de console lijkt me echt heel kut
Die spelen té geprogrammeerd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon online aankloten . Waarom is CPU kut ?
Leer je wel het meeste van als je ermee begint. Online zijn sommigen echt kneitermoeilijk te verslaanquote:
Dat merkte ik met FIFA altijdquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leer je wel het meeste van als je ermee begint. Online zijn sommigen echt kneitermoeilijk te verslaan
Fifa had je altijd wel bepaalde patronen die onverslaanbaar waren. Nu ook weer volgens mijquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat merkte ik met FIFA altijdSommige die echt skills hadden dit dat
Komt wel weerquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al game ik niet zoveel meer. Echt geen zin in.
Wel als je tegen de CPU speelt, dan speelde je altijd dezelfde wedstrijdenquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fifa had je altijd wel bepaalde patronen die onverslaanbaar waren. Nu ook weer volgens mij
Tja zit even in een dipje. Komt wel weer.quote:
tegen CPU was meestal balletje eroverheen leggen en dan stond je alleen voor de keeper . Sowieso is fifa een kutspel gewordenquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je tegen de CPU speelt, dan speelde je altijd dezelfde wedstrijden
[..]
Tja zit even in een dipje. Komt wel weer.
Zo heb ik ook vaak gescoord online trouwensquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
tegen CPU was meestal balletje eroverheen leggen en dan stond je alleen voor de keeper . Sowieso is fifa een kutspel geworden
Sinds 06 Altijd winnen met zelfde trucjequote:Op zondag 17 augustus 2014 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heb ik ook vaak gescoord online trouwensDiepe steekball en spits vrij voor de keeper, dat ik al die kansen miste is dan wel weer jammer
En ik verdedig als een PSV'er
Ik heb nooit goed kunnen verdedigen, daarom speel ik ook altijd vol op de aanval. Eentje meer proberen te maken danquote:Op zondag 17 augustus 2014 02:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sinds 06 Altijd winnen met zelfde trucje
Ja zelfde , heb dat nieuwe verdediger nog steeds niet door
12-1 is wel erg hoor, bij 0-4 quitte ik altijd uit frustratiequote:Op zondag 17 augustus 2014 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit goed kunnen verdedigen, daarom speel ik ook altijd vol op de aanval. Eentje meer proberen te maken danAlleen verloor ik soms zelfs met 12-1 online
![]()
Ik quit zelden, gewoon potje afmaken. Als anderen quitten vind ik dat ook bloedirritantquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
12-1 is wel erg hoor, bij 0-4 quitte ik altijd uit frustratievroeger had je slechts 2 knoppen nodig en er kwam geen muis meer doorheen
Vond zelf altijd niet zo irritant . scheelde tijd .quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik quit zelden, gewoon potje afmaken. Als anderen quitten vind ik dat ook bloedirritant![]()
Maar echt al maanden niet aangeraakt dat FIFA. Ben meer bezig met FM nu, speel jij dat?
Dus je speelt nooit spellen met de normale database?quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vond zelf altijd niet zo irritant . scheelde tijd .
Ja net nog gespeeld . 2de seizoen met Nurnberg . Maar ik speel dat nooit op de reguliere manier , download altijd databases met andere spelers. Heb nu bijvoorbeeld in mijn game allemaal spelers van de jaren 90 maar dan op hun 18de . Heb nu bijvoorbeeld spelers als Elber, Joao Pinto en Bobic in mijn team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |