Vond Tomb Raider ook altijd maar simplistisch. Kan bijna alle genres waarderen, maar dat geforceerd (te) makkelijke puzzels oplossen na een simpel gevecht trekt mij helemaal niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wel zonde dat je nu langer moet wachten op een PS4 release van die game.
en heb uncharted nooit echt gespeeld. paar keer missie gedaan maar het was meer een verhaal dan een game imo
Vond de laatste op sommige momenten toch wel best pittig thoquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vond Tomb Raider ook altijd maar simplistisch. Kan bijna alle genres waarderen, maar dat geforceerd (te) makkelijke puzzels oplossen na een simpel gevecht trekt mij helemaal niet.
'Sowieso Far Cryquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb even die beta gespeeld op de ps3 maar vond dat niet echt een spel wat ik zou kopen denk ik. denk dat ik de nieuwe far-cry wel ga halen.
De verhalen in Tomb Raider vind ik niet van het niveau van andere games, waardoor ik er mij al snel aan ga ergeren. Vooral omdat de rest van de game mij ook niet écht aanspreekt. Doe mij maar gewoon een goede rpg als ik een verhaal wil beleven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vond de laatste op sommige momenten toch wel best pittig tho
en die verhalen zijn gewoon tof
maar dat komt omdat ik mythe's en shit over het algemeen erg fascinerend vind
Heb me echt vermaakt met 3quote:
Slaap lekker manquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
De verhalen in Tomb Raider vind ik niet van het niveau van andere games, waardoor ik er mij al snel aan ga ergeren. Vooral omdat de rest van de game mij ook niet écht aanspreekt. Doe mij maar gewoon een goede rpg als ik een verhaal wil beleven.
Ik ga op bed liggen. Spreek u later wp.
Heb de singleplayer ook kapot gespeeld. Maar ik kende ziek veel lui op FarCry2, en dat geforceerde matchsysteem van FC3 vond ik maar kutquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb me echt vermaakt met 3![]()
al die settlements veroveren enzo![]()
![]()
maar ook dat jagen en dan kunnen craften enzo
Heb farcry 3 niet online gespeeld dus kan dat niet echt wetenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Heb de singleplayer ook kapot gespeeld. Maar ik kende ziek veel lui op FarCry2, en dat geforceerde matchsysteem van FC3 vond ik maar kut
FOK!en en spelletje op mijn telefoonquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:01 schreef Flippiee het volgende:
Film uit 1995 of 1997 kijken. Ik ben het precieze jaartal vergeten
Wat doe jijjjjjjjjjjjjjjjjjj?
hai nickjequote:
2048?quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
FOK!en en spelletje op mijn telefoon
[..]
hai nickje
Wat is dat?quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee daar werd ik gek van
ik speel nu PathPix pro
ehm beetje moeilijk uit te leggen maar ga mijn best doenquote:
Je link doet het niet. Ik google wel, thanks voor je uitlegquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehm beetje moeilijk uit te leggen maar ga mijn best doen
je hebt zeg maar een leeg veld met hokjes met nummers en kleuren
bijvoorbeeld 2 rode 8'en en die moet je met elkaar verbinden door in totaal acht hokjes rood te maken zeg maar hier heb je de site, daar kun je het beter zienhttp://www.kpixgames.com/PathPix/download.html
oh kutquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je link doet het niet. Ik google wel, thanks voor je uitleg
Lijkt wel ouderwetse mijnenvegerquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh kut![]()
http://www.kpixgames.com/PathPix/download.htm zo doet ie het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |