SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wil men gewoon een andere grijstint hebben zoals Eerie black, Soot black en Charcoal black.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
waarom moet men zo nodig andere zwart maken?
Nee, hij zegt:quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:12 schreef Bananapeel het volgende:
TS: Zegt Mr Moody in je UI toevallig madafaka?
Vrijheid van meningsuiting enzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:19 schreef Copthorne het volgende:
TS, jij suggereert dat je een pedofiel bent die geniet van jongetjes in het park. Vervolgens kom je huilen dat je topic wordt dichtgegooid en nu kom je hier weer mee.
Aandacht tekort?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, hij zegt:
[..]
Vrijheid van meningsuiting enzo.
Dit gaat er trouwens niet om dat mijn topic van gisteravond is dichtgegooit. En ik heb in Feedback gereageerd, omdat ik graag openbaar mijn verontwaardiging wil uiten i.p.v. alsmaar via DM en dergelijke.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:19 schreef Copthorne het volgende:
TS, jij suggereert dat je een pedofiel bent die geniet van jongetjes in het park. Vervolgens kom je huilen dat je topic wordt dichtgegooid en nu kom je hier weer mee.
Aandacht tekort?
Daar gaat het toch ook helemaal niet overquote:
Weer zo'n voorbeeld, ik heb het in dit hele topic niet genoemd en er komt er wel weer een die er over begintquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gadverdamme vent, zout op met die walgelijke fetisj van je!!! Niemand wil het horen. Gestoorde gek.
Gaat er om dat je 'bewust' dat soort reacties probeert uit te lokken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook helemaal niet over![]()
Als FOK! besluit mij van het forum af te trappen, omdat ze niet willen dat mijn mening hier wordt verkondigd, dan moet FOK! dat zelf weten. Ik zou het heel zwak vinden, maar dat is mijn mening.
Dit topic gaat er over dat mensen het nodig vinden mijn woorden te verdraaien om een discussie op het internet te "winnen" en dat vind ik gewoon heel erg sneu.
Dat "soort" reacties krijg ik al sinds de eerste keer dat ik wat plaatste. Inmiddels doe ik enkel m'n best niet meer om ze uit de weg te gaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gaat er om dat je 'bewust' dat soort reacties probeert uit te lokken.
Wat huil je dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat "soort" reacties krijg ik al sinds de eerste keer dat ik wat plaatste. Inmiddels doe ik enkel m'n best niet meer om ze uit de weg te gaan.
quote:
... en dus klachtwaardig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dit topic gaat er over dat mensen het nodig vinden mijn woorden te verdraaien om een discussie op het internet te "winnen" en dat vind ik gewoon heel erg sneu.
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Klacht: Niet snappen waarom internet-autisten mijn online-persona door leugens zwart willen maken.
Ben je weer op de slachtoffer tour Demon.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Hallo lieve FOK!(st)ertjes,
Het gebeurt de laatste tijd erg veel. In eerste instantie vond ik het vooral erg sneu, maar inmiddels begint het alleen maar irritant te worden: Van die FOK!(st)ers die woorden in m'n mond leggen en labels op mij plakken, die vervolgens door een andere groep FOK!(st)ers als waarheid wordt aangenomen.
Ik zal wel niet de enige zijn die dit probleem ervaart, maar toch wil ik het een keer delen. Ik snap ook niet waarom mensen de drang voelen om dit te doen, waarom moet men zo nodig andere zwart maken? Voel je je dan ineens beter over je eigen mislukte leven?
Niet dat het verder zo heel veel uitmaakt, van een paar internet-autisten die m'n online-persona zwart maken slaap ik 's nachts echt niet slechter, maar ik vraag me toch echt af waarom je dat zou doen. Het is echt zo kansloos...
Klacht: Niet snappen waarom internet-autisten mijn online-persona door leugens zwart willen maken.
Ga huilen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:12 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind de aanwezigheid van jou en Gilles-de-la-Tourette storender dan die van een hoop anderen die ook kuttopics maken
Het antwoord op die vraag wisselt aan wie je hem stelt.quote:
TS.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het antwoord op die vraag wisselt aan wie je hem stelt.
Maar in de essentie klopt er dus niets van wat er wordt gesuggereerd?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dit gaat er trouwens niet om dat mijn topic van gisteravond is dichtgegooit. En ik heb in Feedback gereageerd, omdat ik graag openbaar mijn verontwaardiging wil uiten i.p.v. alsmaar via DM en dergelijke.
Dit topic gaat er om dat er steeds maar weer wordt gesuggereerd dat ik compleet andere dingen zeg dan dat ik daadwerkelijk heb gezegd. En vaak puur en alleen om de discussie te verpesten.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar in de essentie klopt er dus niets van wat er wordt gesuggereerd?
Ontwijk je me Demon? Dat is wel een nieuwe moet ik zeggen. Normaal loop je me altijd na over heel het forum...quote:
Omdat je anders de vraag in elk topic blijft stellen geef ik met tegenzin toch maar antwoord:quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:20 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ben je weer op de slachtoffer tour Demon.
Overigens heb je geen antwoord gegeven op m'n laatste vraag. Waarom boeit het jou wat als je vriend een kleine heeft? Denk je dat de penis van een 12 jarige gemiddeld groter is dan 9 cm soms?
Oh, we gaan weer terug naar de ontkenning. Ik zou het niet weten Demon. Ik snap niet veel van wat in jouw koppie omgaatquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Omdat je anders de vraag in elk topic blijft stellen geef ik met tegenzin toch maar antwoord:
Waarom zou het formaat van de penis van een 12 jarige me interesseren als ik onder geen beding de intentie heb seksuele handelingen te verichten met een (seksueel)minderjarige?
Kijk, en daar komt het weer. Daarom heb ik ook geen zin in een discussie met jou, er komen toch alleen leugens en beledigingen bij jou uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Oh, we gaan weer terug naar de ontkenning. Ik zou het niet weten Demon. Ik snap niet veel van wat in jouw koppie omgaat
Demon, wees nu eens heel eerlijk. Wat wil je anders met die jongen? Genegenheid? Een onschuldige relatie? Dat is toch een beetje een vreemde insteek voor iemand wiens leven grotendeels wordt bepaald door seks.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Omdat je anders de vraag in elk topic blijft stellen geef ik met tegenzin toch maar antwoord:
Waarom zou het formaat van de penis van een 12 jarige me interesseren als ik onder geen beding de intentie heb seksuele handelingen te verichten met een (seksueel)minderjarige?
Als je geen zin hebt in een discussie met mij, waarom volg je me dan over het hele forum?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Kijk, en daar komt het weer. Daarom heb ik ook geen zin in een discussie met jou, er komen toch alleen leugens en beledigingen bij jou uit.
Kenker jij godverdomme eens een groot end op en ga ergens anders aandacht vragen. Zie eerst maar eens op een fatsoenlijke manier uit de kast te komen en gelukkig met jezelf te worden. Allemachtig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt in een discussie met mij, waarom volg je me dan over het hele forum?
Och och och, ga je schelden hoink?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kenker jij godverdomme eens een groot end op en ga ergens anders aandacht vragen. Zie eerst maar eens op een fatsoenlijke manier uit de kast te komen en gelukkig met jezelf te worden. Allemachtig.
Dankje Hoink.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kenker jij godverdomme eens een groot end op en ga ergens anders aandacht vragen. Zie eerst maar eens op een fatsoenlijke manier uit de kast te komen en gelukkig met jezelf te worden. Allemachtig.
Niet veel meer dan ik nu heb. Genegenheid voel ik al. Ik wil gewoon een beetje lol beleven. Beetje basketballen, ergens naartoe gaan, dat soort dingen. Seks is daar niet belangrijk, en dat zeg ik al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Demon, wees nu eens heel eerlijk. Wat wil je anders met die jongen? Genegenheid? Een onschuldige relatie? Dat is toch een beetje een vreemde insteek voor iemand wiens leven grotendeels wordt bepaald door seks.
Hoink is ook mijn vijand, maar met die post had hij gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:57 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Heulen met de vijand. Je blijft minpunten scoren D.
Al spreekt dit elkaar wel tegen natuurlijk. Ik zou het erg knap vinden als dit inderdaad wel zo was, maar ik acht de kans klein dat het diep van binnen daadwerkelijk zo is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Niet veel meer dan ik nu heb. Genegenheid voel ik al. Ik wil gewoon een beetje lol beleven. Beetje basketballen, ergens naartoe gaan, dat soort dingen. Seks is daar niet belangrijk, en dat zeg ik al vanaf het begin.
Seks kan ik ook met een ouder iemand hebben, dat heb ik ook met genoeg kerels van in de 30 gedaan. Die vind ik verder alleen niet zo aantrekkelijk.
Precies. Hier moet je gewoon praten over 14-jarige chimeids neuken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:59 schreef hoink581 het volgende:
Dit is in ieder geval geen onderwerp dat je in KLB moet aankaarten.
Daar zijn we nog niet aan uit. De smaak in mannen komt overeen, de zelfhaat komt overeen, de aanvallende houding jegens iedereen komt overeen, al zegt iets me dat dit Appie niet is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:59 schreef deadprez het volgende:
Maar is GdlT nou eigenlijk Abraham-de-lacy? Ja toch?
Ja, maar als hij dat doet is dat een echte bevestiging en heeft hij al snel weer een ban. Misschien pakt hij het nu iets beter aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet aan uit. De smaak in mannen komt overeen, de zelfhaat komt overeen, de aanvallende houding jegens iedereen komt overeen, al zegt iets me dat dit Appie niet is.
Dan had hij me namelijk al via de PM de ogen uitgestoken dat hij weer aan het posten was.
Kunnen mensen het wel hypocriet vinden, maar meiden lopen seksueel gezien jaren voor op jongens. Daarom is het wel oke het over 14-jarige chimeids te hebben en niet over 13-jarige jongetjes. Dat is biologisch nou eenmaal zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies. Hier moet je gewoon praten over 14-jarige chimeids neuken.
Hij is het niet. Ik geloof het niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:01 schreef deadprez het volgende:
Ja, maar als hij dat doet is dat een echte bevestiging en heeft hij al snel weer een ban. Misschien pakt hij het nu iets beter aan.
Plus nog het feit dat de meeste users hier niet echt een 14-jarig meisje zouden neuken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kunnen mensen het wel hypocriet vinden, maar meiden lopen seksueel gezien jaren voor op jongens. Daarom is het wel oke het over 14-jarige chimeids te hebben en niet over 13-jarige jongetjes. Dat is biologisch nou eenmaal zo.
Stiekem wilde je toch wel neuken met Demon.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:57 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Heulen met de vijand. Je blijft minpunten scoren D.
In da clubba is iedereen 16+ he makkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:02 schreef deadprez het volgende:
Plus nog het feit dat de meeste users hier niet echt een 14-jarig meisje zouden neuken.
Nee, Abraham hield van spierbonken, Demon van twinks.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet aan uit. De smaak in mannen komt overeen, de zelfhaat komt overeen, de aanvallende houding jegens iedereen komt overeen, al zegt iets me dat dit Appie niet is.
Dan had hij me namelijk al via de PM de ogen uitgestoken dat hij weer aan het posten was.
Het gaat dan ook niet over demon.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, Abraham hield van spierbonken, Demon van twinks.
Het is gewoon hypocriet. Aangezien ik toch wel aanneem dat jij snapt dat de jongen die in dit geval 13 is, in de zelfde ontwikkeling is als die "14-jarige chimeids" en niet in de ontwikkeling staat als een 11 jarige....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kunnen mensen het wel hypocriet vinden, maar meiden lopen seksueel gezien jaren voor op jongens. Daarom is het wel oke het over 14-jarige chimeids te hebben en niet over 13-jarige jongetjes. Dat is biologisch nou eenmaal zo.
Het gaat om Gilles.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, Abraham hield van spierbonken, Demon van twinks.
Excusez-moi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet over demon.
Say whut?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar zou je je wel eens in kunnen vergissen. Het is natuurlijk hypocriet, gezien ze allebei dezelfde leeftijd hebben en het voor de wet gelijk eender is. Toch wordt buiten dit forum een relatie tussen een 14-jarig meisje en een volwassene net zo min goedgekeurd als een relatie tussen een jongen van die leeftijd en een volwassene.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het is gewoon hypocriet. Aangezien ik toch wel aanneem dat jij snapt dat de jongen die in dit geval 13 is, in de zelfde ontwikkeling is als die "14-jarige chimeids" en niet in de ontwikkeling staat als een 11 jarige....
Waarom blijf je steeds voor mij invullen met wie ik wil neuken? Volgens mij wil je zelf op zijn (of een andere) paal gaan zitten. Projecteer dat dan niet steeds op mij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stiekem wilde je toch wel neuken met Demon.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:08 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Volgens mij wil je zelf op zijn (of een andere) paal gaan zitten.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:08 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Waarom blijf je steeds voor mij invullen met wie ik wil neuken?
Als ik al eerder een account had aangemaakt hier had ik mezelf heel zeker geen oude mannen-naam gegeven. ''Abraham''quote:
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Als ik al eerder een account had aangemaakt hier had ik mezelf heel zeker geen oude mannen-naam gegeven. ''Abraham''![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Als ik al eerder een account had aangemaakt hier had ik mezelf heel zeker geen oude mannen-naam gegeven. ''Abraham''![]()
![]()
wat een skklquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die pik heeft me nu uit zijn DM box geflikkerd.
Ow. Weet je wel zeker dat het een kat was? Niet die opa van de smurfen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, je had jezelf vernoemd naar een Disney kat.
Ja, want ik googlede namelijk op Abraham-da-Lacy.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:18 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ow. Weet je wel zeker dat het een kat was? Niet die opa van de smurfen?
Ah dus vandaar fascineer ik jou. Je bent een liefde verloren op FOK! en nu hoop je dat ik die ga vervangen? Sorry hoink, maar ik heb geen interessequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, want ik googlede namelijk op Abraham-da-Lacy.
Dat zei Appie nu ook de hele tijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:22 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ah dus vandaar fascineer ik jou. Je bent een liefde verloren op FOK! en nu hoop je dat ik die ga vervangen? Sorry hoink, maar ik heb geen interesse
Terechte klacht ze pakken je sowieso altijd op de man. Je doet niets strafbaars en als je dat deed was de AIVD of politie al lang langsgekomen, dit is gewoon smaad en laster. Maar daar houden sommige mannetjes van omdat ze zelf... moeten compenseren?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het gebeurt de laatste tijd erg veel. In eerste instantie vond ik het vooral erg sneu, maar inmiddels begint het alleen maar irritant te worden: Van die FOK!(st)ers die woorden in m'n mond leggen en labels op mij plakken, die vervolgens door een andere groep FOK!(st)ers als waarheid wordt aangenomen.
Ik zal wel niet de enige zijn die dit probleem ervaart, maar toch wil ik het een keer delen. Ik snap ook niet waarom mensen de drang voelen om dit te doen, waarom moet men zo nodig andere zwart maken? Voel je je dan ineens beter over je eigen mislukte leven?
Niet dat het verder zo heel veel uitmaakt, van een paar internet-autisten die m'n online-persona zwart maken slaap ik 's nachts echt niet slechter, maar ik vraag me toch echt af waarom je dat zou doen. Het is echt zo kansloos...
Kloontje van Homijn jij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Terechte klacht ze pakken je sowieso altijd op de man. Je doet niets strafbaars en als je dat deed was de AIVD of politie al lang langsgekomen, dit is gewoon smaad en laster. Maar daar houden sommige mannetjes van omdat ze zelf... moeten compenseren?
Vragen naar een ander zonder jezelf eerst voor te stellen getuigd van weinig respect, of opvoeding.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:25 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Kloontje van Homijn jij?
Nee, dat is een kloontje van Argo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:25 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Kloontje van Homijn jij?
Ik ken geen Argo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, dat is een kloontje van Argo.
Dat heb ik toch ook niet? Ik ben ook totaal niet vergelijkbaar met hetero's die "14-jarige meisjes" "geil vinden". Ik denk immers niet met m'n lul. En op een "relatie" in de traditionele zin ben ik ook niet uit, want dat zou sowieso veel te ingewikkeld zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar zou je je wel eens in kunnen vergissen. Het is natuurlijk hypocriet, gezien ze allebei dezelfde leeftijd hebben en het voor de wet gelijk eender is. Toch wordt buiten dit forum een relatie tussen een 14-jarig meisje en een volwassene net zo min goedgekeurd als een relatie tussen een jongen van die leeftijd en een volwassene.
Het is gewoon hypocriet om te denken dat elk 13-jarige meisje hetzelfde is en elke 13-jarige jongen het zelfde is.quote:Het is alleen onzin om te zeggen dat jongens van 13 op gelijke voet staan qua lichamelijke en geestelijke ontwikkeling dan een meisje van diezelfde leeftijd.
Oh nee, daar gaan we weerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ook niet? Ik ben ook totaal niet vergelijkbaar met hetero's die "14-jarige meisjes" "geil vinden". Ik denk immers niet met m'n lul. En op een "relatie" in de traditionele zin ben ik ook niet uit, want dat zou sowieso veel te ingewikkeld zijn.
[..]
Het is gewoon hypocriet om te denken dat elk 13-jarige meisje hetzelfde is en elke 13-jarige jongen het zelfde is.
Je bedoeld dat je weer waanideeën begint te krijgen? Log z.s.m. uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:11 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Oh nee, daar gaan we weer
Hoezo is dat hypocriet?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het is gewoon hypocriet om te denken dat elk 13-jarige meisje hetzelfde is en elke 13-jarige jongen het zelfde is.
Normaal geldt altijd de regel dat negatief maal negatief positief wordt, maar het enige wat hier positief zal worden is de HIV test van TS z'n vriendjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:27 schreef MichaelScott het volgende:
Dus je bent een homoseksuele pedofiel? Het leven zit je ook niet mee hè?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Normaal geldt altijd de regel dat negatief maal negatief positief wordt, maar het enige wat hier positief zal worden is de HIV test van TS z'n vriendjes.
[..]
Normaal geldt altijd de regel dat negatief maal negatief positief wordt, maar het enige wat hier positief zal worden is de HIV test van TS z'n vriendjes.
Een huzarenstukje van hoe je op de man kan spelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef Homijn het volgende:
Terechte klacht van TS. Vooral de obsessie van Gilles-de-la-Tourette mij met TS is nogal bizar.
quote:
Je weet dat het niet klopt he? Dit is een topic met Demon als TS. En wie reageert er? Jij....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:48 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele obsessie met Demon. Demon reageer alleen nogal vaak in mijn topics en lijkt eerder een obsessie te hebben met mij.
Je hoefde natuurlijk niet op dit topic te klikken hè?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:51 schreef beverton het volgende:
Kunnen Gilles-de-la-tourette, Spongegay en demon-from-heaven niet naar gayforum.nl of iets dergelijks gaan? Dat zou namelijk een hele hoop aan gaypropaganda schelen.
Verder heb ik niets tegen homo's, spongeboss vind ik namelijk ook best aardig
Jawel. Ik wil graag steun betuigen aan hun vrijheid om topics te openen. Maar ieder topic van een van die drie en het loopt meteen uit de hand als het gooien van een handgranaat in de ballenbak van de lokale mcdonaldsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:55 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je hoefde natuurlijk niet op dit topic te klikken hè?
Het gebeurt soms ook bij mij. Mensen noemen me dan beffertonquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is natuurlijk geen toeval dat het precies jou treft. Zijn honderden users hier en jij bent het slachtoffer van smaad zoals je zelf noemt. Dan kun je natuurlijk ook bij jezelf te raden gaan hoe dat toch komt.
Het zal ongetwijfeld ook zo zijn voordelen hebben. Ik denk dat menig FOK!ster toch wel opgewonden raakt van een befferton, zo'n naam krijg je immers niet als je voor geen meter kunt beffen, al heet je beverton.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:05 schreef beverton het volgende:
[..]
Het gebeurt soms ook bij mij. Mensen noemen me dan befferton![]()
Laat jij mij gewoon eens met rustquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Je weet dat het niet klopt he? Dit is een topic met Demon als TS. En wie reageert er? Jij....
Laat TS gewoon met rust en stop met je rare aantijgingen.
Goeie grut, ook al vind ik beffen het laagste van het laagste wat er is, heb je toch wel een goed puntquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld ook zo zijn voordelen hebben. Ik denk dat menig FOK!ster toch wel opgewonden raakt van een befferton, zo'n naam krijg je immers niet als je voor geen meter kunt beffen, al heet je beverton.
Niks zo lekker als de zure sloot flink uitbaggerenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:07 schreef beverton het volgende:
[..]
Goeie grut, ook al vind ik beffen het laagste van het laagste wat er is, heb je toch wel een goed punt
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:57 schreef beverton het volgende:
[..]
Jawel. Ik wil graag steun betuigen aan hun vrijheid om topics te openen. Maar ieder topic van een van die drie en het loopt meteen uit de hand als het gooien van een handgranaat in de ballenbak van de lokale mcdonalds
quote:
wat is er laag aan beffen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:07 schreef beverton het volgende:
[..]
Goeie grut, ook al vind ik beffen het laagste van het laagste wat er is, heb je toch wel een goed punt
Het is vies en het is heel gay om te beffen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
wat is er laag aan beffen?
Rimmen is anders wel goed te doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:07 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu echt zo goor hè.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:25 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Rimmen is anders wel goed te doen
Ik blijf erbij, dat dit voor jou volgens mij een confronterend topic is dat jouw verborgen gevoelens blootlegt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:26 schreef Spongeboss het volgende:
Ze gaan ook gewoon door met smaden losers.
Wat scheelt er Spongeboss. Heb je een beetje een hekel aan beverton gekregen omdat hij meer (positieve) aandacht krijgt dan jij nu?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:26 schreef Spongeboss het volgende:
Ze gaan ook gewoon door met smaden losers.
Mij ook, bij dat ranzige volk waar jij op valt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:46 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu echt zo goor hè.
Net vrouwen, ondanks dat ze anders beweren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:46 schreef BozeHaas het volgende:
Mensen denken dat ik dik ben en ik kan er wel om lachen, waarom maken homo's overal een drama van?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mij ook, bij dat ranzige volk waar jij op valt.
Hehe, nu heb je iets in handen hè Demonquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mij ook, bij dat ranzige volk waar jij op valt.
Nu blijft het lekkere twink kontje wat ik nu in mijn bezit heb 100x beter dan wat jij ooit zal krijgen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:00 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Hehe, nu heb je iets in handen hè Demon
Maar dan nog, liever een voorkeur voor een lelijke vetzak dan een voor kinderen.
Fixed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:51 schreef beverton het volgende:
Kunnen Gilles-de-la-tourette, Spongegay en demon-from-heaven niet naar Rusland of iets dergelijks gaan?
Twinksquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nu blijft het lekkere twink kontje wat ik nu in mijn bezit heb 100x beter dan wat jij ooit zal krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die boy is tyfus geil. Vraag maar aan de vrouwen die Gayporn kijken, hij is nummer 1#quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:56 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier moet je toch gewoon niet aan denken.
Brrr!
Ik vraag helemaal niks. Ik weet wat ik geil vind, en dit is dat heel zeker niet. Net een kindje uit de brugklas dat knulletje.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Die boy is tyfus geil. Vraag maar aan de vrouwen die Gayporn kijken, hij is nummer 1#
Dan moet je me ook niet meteen deepthroaten, als je geen ervaring hebt kan je daar kokhals neigingen van krijgen. Zeker met een leuter zo groot als die van mij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:34 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik vraag helemaal niks. Ik weet wat ik geil vind, en dit is dat heel zeker niet. Net een kindje uit de brugklas dat knulletje.
Als ik jou was zou ik maar eens dimmen klootzak. Kwam dit ranzige topic weer van je tegen. En dan nog blijven beweren dat je niets slechts in de zin hebt.
Ik kots van jou![]()
![]()
Doe maar stoer loser. Niemand moet jou. Waarom log je niet voor eens en voor altijd uit. Met je smaadschrift. Zeikjong.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan moet je me ook niet meteen deepthroaten, als je geen ervaring hebt kan je daar kokhals neigingen van krijgen. Zeker met een leuter zo groot als die van mij.
Gr gr
De waarheid is hard, net als mijn lid. Voor het geval je het nog niet wist, jij hebt nog minder suport hier dan dat ik heb. Gelukkig heb ik in mijn leven nog een partner en ben ik niet forever alone.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:46 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Doe maar stoer loser. Niemand moet jou. Waarom log je niet voor eens en voor altijd uit. Met je smaadschrift. Zeikjong.
Deed jij dat maar, vieze pedo. Een enkele reis naar hel. Die ''partner'' van je gebruikt je alleen voor seksquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
De waarheid is hard, net als mijn lid. Voor het geval je het nog niet wist, jij hebt nog minder suport hier dan dat ik heb. Gelukkig heb ik in mijn leven nog een partner en ben ik niet forever alone.
Ik heb met je te doen jongen, je kan net zo goed je leven opgeven.
Lijkt net dertien. :$quote:
Wajow, word jij nou nooit moe van jezelf?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:21 schreef hoink581 het volgende:
Kan dit ophouden aub. Het was al treurig, maar nu begint het wel heel erg uit de hand te lopen.
Lijkt me dat je die vraag beter aan jezelf kan stellen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:32 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wajow, word jij nou nooit moe van jezelf?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Laat dit topic gewoon doodbloeden godverdomme.
Doe maar niet. Straks krijg jij een ban.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:27 schreef beverton het volgende:
Ik ga net zoveel reacties spammen totdat dit topic sluit. In naam der mensheid. Wie doet er mee?
Geobsedeerd zijn door een vermeend pedofiel lijkt me ook niet echt gezond.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:58 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Deed jij dat maar, vieze pedo. Een enkele reis naar hel. Die ''partner'' van je gebruikt je alleen voor seks
Als hij echt zoveel van je hield zou hij wel voor jou alleen gaan, in plaats van er nog een vriendinnetje naast te houden.
En jij houd ook van niemand, daar heb je de aard niet naar. De enige waar jij van houd is jezelf. Egoïstisch varken.
Wraak!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Houd jij nu maar eens je muil pedo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Lijkt me dat je die vraag beter aan jezelf kan stellen.
Waarom heb jij er nog geen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Doe maar niet. Straks krijg jij een ban.
Je weet dat het oproepen tot een ban ervoor kan zorgen dat je er zelf eentje krijgt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:42 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Waarom heb jij er nog geen?
... en laat dit soort scheldpartijen eens achterwege.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:41 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Houd jij nu maar eens je muil pedo.
Wat is jouw obsessie met mij flapdrol? Houd jij je lekker bezig met je eigen problemen. Je hebt er genoeg zou ik zo zeggen. Daarbij ben ik ook nog een stuk jonger dan jij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef Pulzzar het volgende:
Enerzijds wel terechte klacht. Anderzijds vraag ik me af bij Gilles-de-la-Tourettes wat hij wil bereiken door hier zo met zijn geaardheid te paraderen, terwijl hij weet dat hij daarmee irritatie en hoon bij anderen opwekt. Hij bemoeilijkt daarmee zijn coming-out en zelfacceptatie.
Ik doe ook af en toe weleens een parade met mijn geaardheid, maar ik ben al uit de kast. Het is van mijn kant meer een soort grap. Ook vind ik het terwijl ik zelf homo ben behoorlijk irritant dat de hele scene zichzelf zo stigmatiseert en vervolgens janken zoveel nichten dat ze zich niet geaccepteerd voelen. Er bestaan niet eens fatsoenlijke gaybars; elke keer worden de stigma's daar behoorlijk benadrukt. En op internet is het een oppervlakkige zooi vol met viespeuken, egotrippers en losers. Dus het is behoorlijk moeilijk om binnen die scene de mensen te zoeken waarbij ik me prettig voel.
Ik weet niet zo goed waar het vandaan komt dat Demon een pedo is. Volgens mij had hij zelf bekend in een R&P-topic dat hij minderjarige pubers aantrekkelijker vindt dan volwassen mannen en dat hij er hulp voor zoekt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je weet dat het oproepen tot een ban ervoor kan zorgen dat je er zelf eentje krijgt?
Ik moest je trouwens met rust laten, weet je nog? Doe dat dan omgekeerd ook.
[..]
... en laat dit soort scheldpartijen eens achterwege.
Gast, neem jij nou maar gewoon je medicijnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie met mij flapdrol? Houd jij je lekker bezig met je eigen problemen. Je hebt er genoeg zou ik zo zeggen. Daarbij ben ik ook nog een stuk jonger dan jij.
Hier nog een foto van een vent die ik wil neuken:
[ afbeelding ]
Ga erom huilen zou ik zeggen
Niemand heeft een obsessie met jou, niemand heeft een obsessie met Demon. Wat is dat toch met die relnichten hier? Niemand geeft ook maar een fuck om jullie. Godkkr zeg.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie met mij flapdrol? Houd jij je lekker bezig met je eigen problemen. Je hebt er genoeg zou ik zo zeggen. Daarbij ben ik ook nog een stuk jonger dan jij.
Hier nog een foto van een vent die ik wil neuken:
[ afbeelding ]
Ga erom huilen zou ik zeggen
Vanwaar dan voortdurend bezoek aan de topics waar jullie niets om geven, en voortdurend reacties op de mensen waar jullie niets om geven? Ga toch weg!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand heeft een obsessie met jou, niemand heeft een obsessie met Demon. Wat is dat toch met die relnichten hier? Niemand geeft ook maar een fuck om jullie. Godkkr zeg.
Zo gaat dat hier weleens. Wij zien debiele posts van achterlijke josti's en reageren daar dan op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:59 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Vanwaar dan voortdurend bezoek aan de topics waar jullie niets om geven, en voortdurend reacties op de mensen waar jullie niets om geven? Ga toch weg!
Wat denk je dat er achter zit?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:59 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Vanwaar dan voortdurend bezoek aan de topics waar jullie niets om geven, en voortdurend reacties op de mensen waar jullie niets om geven? Ga toch weg!
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier weleens. Wij zien debiele posts van achterlijke josti's en reageren daar dan op.
quote:
Ok Abraham.quote:
Soms zeg jij wel zinnige dingen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:07 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Je topic was sowieso al niks.
Je snapt niet hoe Fok! werkt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:06 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Als jij het zegt Sarah
Mijn topic was top pik, tot jij kwamquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:07 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Je topic was sowieso al niks.
Neehee. Met je waanbeelden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mijn topic was top pik, tot jij kwam
Je moeder was top, tot jij kwam.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je bent allang blij dat ik er ben. Daarom quote je mij in topics waar ik niet eens aanwezig ben om m'n aandacht te trekken. Zelfde geldt voor hoink.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Geil he.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:11 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Je bent allang blij dat ik er ben. Daarom quote je mij in topics waar ik niet eens aanwezig ben om m'n aandacht te trekken. Zelfde geldt voor hoink.
Guus.quote:
Het eerste gedeelte heb ik nog meegekregen volgens mij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Guus.![]()
Demon zegt in bedekte termen dat hij op (pre-)pubertjes valt. Andere homo, Gilles roeptoetert dat Demon pedo is.
Demon blijft vuige opmerkingen maken over zijn 13-jarige liefje, iedereen walgt.
Demon huilt dat men dingen zeggen die niet waar zijn, die hij zelf in verkapte termen zei.
Masssive gayfight.
When all of the world says ''yes''. Then, who am I to say ''no''?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:17 schreef Leafeon672 het volgende:
Demon en Gilles zijn allebei aandachtshoeren.
Ok Abraham.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:19 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
When all of the world says ''yes''. Then, who am I to say ''no''?
Doe je wel eens een blowtje?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:19 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
When all of the world says ''yes''. Then, who am I to say ''no''?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |