Over 2,5 jaarquote:
Ja jezus man wij van FOK! willen een beetje sensatie. Hup hup vraag hem mee naar een bar en livestreamen die handel.quote:
Jep, maar open relatie en such. Hij heeft ook nog een vriendinquote:
Jammer genoeg is de wetgeving anders, zou graag willen hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:51 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja jezus man wij van FOK! willen een beetje sensatie. Hup hup vraag hem mee naar een bar en livestreamen die handel.
Kolere, wat een puinhoop maken jullie er allemaal van.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Jep, maar open relatie en such. Hij heeft ook nog een vriendin
Hoezo dat? Hij voeld zich er goed bij, ik voel me er goed bij en wat niet weet wat niet deert.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kolere, wat een puinhoop maken jullie er allemaal van.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zie TS al met een Telegraaf op het parkbankje zitten op zoek naar mannelijke nymphets.
Ik geloof daar allemaal niet zo in. Open relaties, mannen en vrouwen. Het leidt hoe dan ook tot ellende. Als je tevreden bent met elkaar heb je naar mijn inziens al die onzin ook niet nodig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:58 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hoezo dat? Hij voeld zich er goed bij, ik voel me er goed bij en wat niet weet wat niet deert.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zie TS al met een Telegraaf op het parkbankje zitten op zoek naar mannelijke nymphets.
Ik lees de volkskrant, op m'n tablet...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus, hij ligt eerst jou in je poepert te nemen, daarna wordt hij afgezogen door z'n vriendin,quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Jep, maar open relatie en such. Hij heeft ook nog een vriendin
[..]
Jammer genoeg is de wetgeving anders, zou graag willen hoor
Tering, kan het nog origineler?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:03 schreef Trollscience het volgende:
Draagt de jongen in kwestie toevallig een zonnebril?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |