abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143524977
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
pi_143524998
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
pi_143525017
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :
pi_143525073
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
pi_143525097
Laat dit topic gewoon doodbloeden godverdomme.
pi_143525159
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
pi_143525176
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Laat dit topic gewoon doodbloeden godverdomme.
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
pi_143525195
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:32 schreef beverton het volgende:

[..]

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
pi_143525214
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:32 schreef beverton het volgende:

[..]

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
pi_143525243
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:27 schreef beverton het volgende:
Ik ga net zoveel reacties spammen totdat dit topic sluit. In naam der mensheid. Wie doet er mee?
Doe maar niet. Straks krijg jij een ban.
  zondag 17 augustus 2014 @ 20:33:32 #161
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
  zondag 17 augustus 2014 @ 20:40:12 #162
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143525785
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:58 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Deed jij dat maar, vieze pedo. Een enkele reis naar hel. Die ''partner'' van je gebruikt je alleen voor seks :')

Als hij echt zoveel van je hield zou hij wel voor jou alleen gaan, in plaats van er nog een vriendinnetje naast te houden.

En jij houd ook van niemand, daar heb je de aard niet naar. De enige waar jij van houd is jezelf. Egoïstisch varken.
Geobsedeerd zijn door een vermeend pedofiel lijkt me ook niet echt gezond.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_143526946
JA JA JA NOG MAAR 5 PAGINA'S.
pi_143527443
Enerzijds wel terechte klacht. Anderzijds vraag ik me af bij Gilles-de-la-Tourettes wat hij wil bereiken door hier zo met zijn geaardheid te paraderen, terwijl hij weet dat hij daarmee irritatie en hoon bij anderen opwekt. Hij bemoeilijkt daarmee zijn coming-out en zelfacceptatie.

Ik doe ook af en toe weleens een parade met mijn geaardheid, maar ik ben al uit de kast. Het is van mijn kant meer een soort grap. Ook vind ik het terwijl ik zelf homo ben behoorlijk irritant dat de hele scene zichzelf zo stigmatiseert en vervolgens janken zoveel nichten dat ze zich niet geaccepteerd voelen. Er bestaan niet eens fatsoenlijke gaybars; elke keer worden de stigma's daar behoorlijk benadrukt. En op internet is het een oppervlakkige zooi vol met viespeuken, egotrippers en losers. Dus het is behoorlijk moeilijk om binnen die scene de mensen te zoeken waarbij ik me prettig voel.

Ik weet niet zo goed waar het vandaan komt dat Demon een pedo is. Volgens mij had hij zelf bekend in een R&P-topic dat hij minderjarige pubers aantrekkelijker vindt dan volwassen mannen en dat hij er hulp voor zoekt.
pi_143529080
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:57 schreef hoink581 het volgende:
JA JA JA NOG MAAR 5 PAGINA'S.
Even doorzetten dus.
pi_143529173
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Hallo lieve FOK!(st)ertjes,

Het gebeurt de laatste tijd erg veel. In eerste instantie vond ik het vooral erg sneu, maar inmiddels begint het alleen maar irritant te worden: Van die FOK!(st)ers die woorden in m'n mond leggen en labels op mij plakken, die vervolgens door een andere groep FOK!(st)ers als waarheid wordt aangenomen.
Ik zal wel niet de enige zijn die dit probleem ervaart, maar toch wil ik het een keer delen. Ik snap ook niet waarom mensen de drang voelen om dit te doen, waarom moet men zo nodig andere zwart maken? Voel je je dan ineens beter over je eigen mislukte leven?

Niet dat het verder zo heel veel uitmaakt, van een paar internet-autisten die m'n online-persona zwart maken slaap ik 's nachts echt niet slechter, maar ik vraag me toch echt af waarom je dat zou doen. Het is echt zo kansloos... :')

Klacht: Niet snappen waarom internet-autisten mijn online-persona door leugens zwart willen maken.
Wraak!
pi_143529867
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Lijkt me dat je die vraag beter aan jezelf kan stellen.
Houd jij nu maar eens je muil pedo.
pi_143529918
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:33 schreef Homijn het volgende:

[..]

Doe maar niet. Straks krijg jij een ban.
Waarom heb jij er nog geen? :(
pi_143530200
Kut ts
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_143530547
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:42 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Waarom heb jij er nog geen? :(
Je weet dat het oproepen tot een ban ervoor kan zorgen dat je er zelf eentje krijgt?

Ik moest je trouwens met rust laten, weet je nog? Doe dat dan omgekeerd ook.

quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:41 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Houd jij nu maar eens je muil pedo.
... en laat dit soort scheldpartijen eens achterwege.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2014 21:52:41 ]
pi_143534227
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef Pulzzar het volgende:
Enerzijds wel terechte klacht. Anderzijds vraag ik me af bij Gilles-de-la-Tourettes wat hij wil bereiken door hier zo met zijn geaardheid te paraderen, terwijl hij weet dat hij daarmee irritatie en hoon bij anderen opwekt. Hij bemoeilijkt daarmee zijn coming-out en zelfacceptatie.

Ik doe ook af en toe weleens een parade met mijn geaardheid, maar ik ben al uit de kast. Het is van mijn kant meer een soort grap. Ook vind ik het terwijl ik zelf homo ben behoorlijk irritant dat de hele scene zichzelf zo stigmatiseert en vervolgens janken zoveel nichten dat ze zich niet geaccepteerd voelen. Er bestaan niet eens fatsoenlijke gaybars; elke keer worden de stigma's daar behoorlijk benadrukt. En op internet is het een oppervlakkige zooi vol met viespeuken, egotrippers en losers. Dus het is behoorlijk moeilijk om binnen die scene de mensen te zoeken waarbij ik me prettig voel.

Ik weet niet zo goed waar het vandaan komt dat Demon een pedo is. Volgens mij had hij zelf bekend in een R&P-topic dat hij minderjarige pubers aantrekkelijker vindt dan volwassen mannen en dat hij er hulp voor zoekt.
Wat is jouw obsessie met mij flapdrol? Houd jij je lekker bezig met je eigen problemen. Je hebt er genoeg zou ik zo zeggen. Daarbij ben ik ook nog een stuk jonger dan jij.

Hier nog een foto van een vent die ik wil neuken:

Ga erom huilen zou ik zeggen ^O^
pi_143534268
quote:
15s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef Homijn het volgende:

[..]

Je weet dat het oproepen tot een ban ervoor kan zorgen dat je er zelf eentje krijgt?

Ik moest je trouwens met rust laten, weet je nog? Doe dat dan omgekeerd ook.

[..]

... en laat dit soort scheldpartijen eens achterwege.
:W
pi_143534302
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Wat is jouw obsessie met mij flapdrol? Houd jij je lekker bezig met je eigen problemen. Je hebt er genoeg zou ik zo zeggen. Daarbij ben ik ook nog een stuk jonger dan jij.

[ afbeelding ]

Gast, neem jij nou maar gewoon je medicijnen.

Of krijg aids, dat mag ook.
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:57:43 #174
395200 deadprez
One more rail
pi_143534307
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:56 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Niemand heeft een obsessie met jou, niemand heeft een obsessie met Demon. Wat is dat toch met die relnichten hier? Niemand geeft ook maar een fuck om jullie. Godkkr zeg. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_143534368
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:

[..]

Niemand heeft een obsessie met jou, niemand heeft een obsessie met Demon. Wat is dat toch met die relnichten hier? Niemand geeft ook maar een fuck om jullie. Godkkr zeg. :')
Vanwaar dan voortdurend bezoek aan de topics waar jullie niets om geven, en voortdurend reacties op de mensen waar jullie niets om geven? Ga toch weg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')