SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wil men gewoon een andere grijstint hebben zoals Eerie black, Soot black en Charcoal black.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
waarom moet men zo nodig andere zwart maken?
Nee, hij zegt:quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:12 schreef Bananapeel het volgende:
TS: Zegt Mr Moody in je UI toevallig madafaka?
Vrijheid van meningsuiting enzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:19 schreef Copthorne het volgende:
TS, jij suggereert dat je een pedofiel bent die geniet van jongetjes in het park. Vervolgens kom je huilen dat je topic wordt dichtgegooid en nu kom je hier weer mee.
Aandacht tekort?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, hij zegt:
[..]
Vrijheid van meningsuiting enzo.
Dit gaat er trouwens niet om dat mijn topic van gisteravond is dichtgegooit. En ik heb in Feedback gereageerd, omdat ik graag openbaar mijn verontwaardiging wil uiten i.p.v. alsmaar via DM en dergelijke.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:19 schreef Copthorne het volgende:
TS, jij suggereert dat je een pedofiel bent die geniet van jongetjes in het park. Vervolgens kom je huilen dat je topic wordt dichtgegooid en nu kom je hier weer mee.
Aandacht tekort?
Daar gaat het toch ook helemaal niet overquote:
Weer zo'n voorbeeld, ik heb het in dit hele topic niet genoemd en er komt er wel weer een die er over begintquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gadverdamme vent, zout op met die walgelijke fetisj van je!!! Niemand wil het horen. Gestoorde gek.
Gaat er om dat je 'bewust' dat soort reacties probeert uit te lokken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook helemaal niet over![]()
Als FOK! besluit mij van het forum af te trappen, omdat ze niet willen dat mijn mening hier wordt verkondigd, dan moet FOK! dat zelf weten. Ik zou het heel zwak vinden, maar dat is mijn mening.
Dit topic gaat er over dat mensen het nodig vinden mijn woorden te verdraaien om een discussie op het internet te "winnen" en dat vind ik gewoon heel erg sneu.
Dat "soort" reacties krijg ik al sinds de eerste keer dat ik wat plaatste. Inmiddels doe ik enkel m'n best niet meer om ze uit de weg te gaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gaat er om dat je 'bewust' dat soort reacties probeert uit te lokken.
Wat huil je dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat "soort" reacties krijg ik al sinds de eerste keer dat ik wat plaatste. Inmiddels doe ik enkel m'n best niet meer om ze uit de weg te gaan.
quote:
... en dus klachtwaardig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dit topic gaat er over dat mensen het nodig vinden mijn woorden te verdraaien om een discussie op het internet te "winnen" en dat vind ik gewoon heel erg sneu.
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Klacht: Niet snappen waarom internet-autisten mijn online-persona door leugens zwart willen maken.
Ben je weer op de slachtoffer tour Demon.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Hallo lieve FOK!(st)ertjes,
Het gebeurt de laatste tijd erg veel. In eerste instantie vond ik het vooral erg sneu, maar inmiddels begint het alleen maar irritant te worden: Van die FOK!(st)ers die woorden in m'n mond leggen en labels op mij plakken, die vervolgens door een andere groep FOK!(st)ers als waarheid wordt aangenomen.
Ik zal wel niet de enige zijn die dit probleem ervaart, maar toch wil ik het een keer delen. Ik snap ook niet waarom mensen de drang voelen om dit te doen, waarom moet men zo nodig andere zwart maken? Voel je je dan ineens beter over je eigen mislukte leven?
Niet dat het verder zo heel veel uitmaakt, van een paar internet-autisten die m'n online-persona zwart maken slaap ik 's nachts echt niet slechter, maar ik vraag me toch echt af waarom je dat zou doen. Het is echt zo kansloos...
Klacht: Niet snappen waarom internet-autisten mijn online-persona door leugens zwart willen maken.
Ga huilen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:12 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind de aanwezigheid van jou en Gilles-de-la-Tourette storender dan die van een hoop anderen die ook kuttopics maken
Het antwoord op die vraag wisselt aan wie je hem stelt.quote:
TS.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het antwoord op die vraag wisselt aan wie je hem stelt.
Maar in de essentie klopt er dus niets van wat er wordt gesuggereerd?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dit gaat er trouwens niet om dat mijn topic van gisteravond is dichtgegooit. En ik heb in Feedback gereageerd, omdat ik graag openbaar mijn verontwaardiging wil uiten i.p.v. alsmaar via DM en dergelijke.
Dit topic gaat er om dat er steeds maar weer wordt gesuggereerd dat ik compleet andere dingen zeg dan dat ik daadwerkelijk heb gezegd. En vaak puur en alleen om de discussie te verpesten.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar in de essentie klopt er dus niets van wat er wordt gesuggereerd?
Ontwijk je me Demon? Dat is wel een nieuwe moet ik zeggen. Normaal loop je me altijd na over heel het forum...quote:
Omdat je anders de vraag in elk topic blijft stellen geef ik met tegenzin toch maar antwoord:quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:20 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ben je weer op de slachtoffer tour Demon.
Overigens heb je geen antwoord gegeven op m'n laatste vraag. Waarom boeit het jou wat als je vriend een kleine heeft? Denk je dat de penis van een 12 jarige gemiddeld groter is dan 9 cm soms?
Oh, we gaan weer terug naar de ontkenning. Ik zou het niet weten Demon. Ik snap niet veel van wat in jouw koppie omgaatquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Omdat je anders de vraag in elk topic blijft stellen geef ik met tegenzin toch maar antwoord:
Waarom zou het formaat van de penis van een 12 jarige me interesseren als ik onder geen beding de intentie heb seksuele handelingen te verichten met een (seksueel)minderjarige?
Kijk, en daar komt het weer. Daarom heb ik ook geen zin in een discussie met jou, er komen toch alleen leugens en beledigingen bij jou uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Oh, we gaan weer terug naar de ontkenning. Ik zou het niet weten Demon. Ik snap niet veel van wat in jouw koppie omgaat
Demon, wees nu eens heel eerlijk. Wat wil je anders met die jongen? Genegenheid? Een onschuldige relatie? Dat is toch een beetje een vreemde insteek voor iemand wiens leven grotendeels wordt bepaald door seks.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Omdat je anders de vraag in elk topic blijft stellen geef ik met tegenzin toch maar antwoord:
Waarom zou het formaat van de penis van een 12 jarige me interesseren als ik onder geen beding de intentie heb seksuele handelingen te verichten met een (seksueel)minderjarige?
Als je geen zin hebt in een discussie met mij, waarom volg je me dan over het hele forum?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Kijk, en daar komt het weer. Daarom heb ik ook geen zin in een discussie met jou, er komen toch alleen leugens en beledigingen bij jou uit.
Kenker jij godverdomme eens een groot end op en ga ergens anders aandacht vragen. Zie eerst maar eens op een fatsoenlijke manier uit de kast te komen en gelukkig met jezelf te worden. Allemachtig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt in een discussie met mij, waarom volg je me dan over het hele forum?
Och och och, ga je schelden hoink?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kenker jij godverdomme eens een groot end op en ga ergens anders aandacht vragen. Zie eerst maar eens op een fatsoenlijke manier uit de kast te komen en gelukkig met jezelf te worden. Allemachtig.
Dankje Hoink.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kenker jij godverdomme eens een groot end op en ga ergens anders aandacht vragen. Zie eerst maar eens op een fatsoenlijke manier uit de kast te komen en gelukkig met jezelf te worden. Allemachtig.
Niet veel meer dan ik nu heb. Genegenheid voel ik al. Ik wil gewoon een beetje lol beleven. Beetje basketballen, ergens naartoe gaan, dat soort dingen. Seks is daar niet belangrijk, en dat zeg ik al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Demon, wees nu eens heel eerlijk. Wat wil je anders met die jongen? Genegenheid? Een onschuldige relatie? Dat is toch een beetje een vreemde insteek voor iemand wiens leven grotendeels wordt bepaald door seks.
Hoink is ook mijn vijand, maar met die post had hij gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:57 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Heulen met de vijand. Je blijft minpunten scoren D.
Al spreekt dit elkaar wel tegen natuurlijk. Ik zou het erg knap vinden als dit inderdaad wel zo was, maar ik acht de kans klein dat het diep van binnen daadwerkelijk zo is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Niet veel meer dan ik nu heb. Genegenheid voel ik al. Ik wil gewoon een beetje lol beleven. Beetje basketballen, ergens naartoe gaan, dat soort dingen. Seks is daar niet belangrijk, en dat zeg ik al vanaf het begin.
Seks kan ik ook met een ouder iemand hebben, dat heb ik ook met genoeg kerels van in de 30 gedaan. Die vind ik verder alleen niet zo aantrekkelijk.
Precies. Hier moet je gewoon praten over 14-jarige chimeids neuken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:59 schreef hoink581 het volgende:
Dit is in ieder geval geen onderwerp dat je in KLB moet aankaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |